Klusbabes 35!!!

slecht nieuws meiden...geen enkele zaadcel gevonden!!!!!!

Snap er niks van en ben helemaal over m'n toeren...hoe kan dit nu!?
Vrijdag kregen we nog te horen, 22 miljoen zaadcellen, maar maar 1.7 miljoen goede en nu is er niks te vinden...ook geen dode of trage of wat dan ook...NIKS!
Heb nog wel gevraagd hoe dat dat in godsnaam kon, maar zij had er ook geen antwoord op. Ik kon nog wel 13 februari bloed prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad! (ja heb ik wat aan, dat wisten we al dat ik die wel heb) en daarna moest ik maar met mijn gyn een afspraak maken voor zijn telefonisch spreekuur, om mijn vragen te stellen...Vroeg ook nog of het geen zin had om rond mijn volgende eisprong een nieuwe samenlevingstest te doen, maar volgens haar had dat geen zin!
MAAR DAT MAAK IK ZELF WEL UIT!!
Hadden vanavond verjaardag hier, van vriendje en mij samen, maar we hebben het afgebeld...heb nu geen zin in vrolijke mensen...(slecht he?!)

Ik kom snel terug, maar heb nu even zin om een potje te janken..
Sorry voor mijn ego-bericht!

Liefs Joepie

Hey meiden,

Het gaat al wat beter. Heb op internet gezocht en er waren heel veel meiden waar de samenlevingstest negatief was, terwijl uit de zaadtesten bleek dat  de mannen  genoeg zaadcellen aanmaakten...Ook stond er dat die test ter discussie was gesteld, omdat 60 tot 80% negatief was, terwijl er wel zaadcellen in de baarmoeder gevonden waren...maar dus niet in het slijm! En nog veel meer artikelen over dat veel ziekenhuizen de test al niet eens meer deden, omdat ze met IUI ook voorbij het baarmoederslijm gingen.
Dit heeft me wel gerustgesteld.

Wilde toch iets doen voor 13 maart, want dan konden we pas weer naar de gyn. Toen had ik de receptie aan de telefoon en toen zei ze, maar waarom komen jullie pas op 13 maart terug dan!? Toen zei ik dat de gyn zo'n lange wachtlijst had en niet eerder kon en dat we nog een zaadonderzoek hadden 2 maart...toen zei ze, ogenblikje mevrouw, ik ga even bellen...en toen kwam ze terug en toen had ze geregeld dat vriendje 16 februari opnieuw zijn zaad kan inleveren en dat we 18 februari naar de gyn mogen! Hij had extra spreekuur dan en daar konden we nog tussen!!!!!!!!!!! HOERA!
Nu hoop ik met heel mijn hart dat we eerder kunnen beginnen met IUI...ik moet de 21e/22e ongesteld worden, dus hoop dat we dan direct wat kunnen doen!

Bieb, hoe is het gegaan bij de vk? Alles was toch wel goed?!

Liefs Joepie

He meiden,

Lieve lieve lieve Happy, meis wat heb jij al een hoop doorgemaakt de afgelopen maanden zeg. Snap heel goed dat je even wat afstand hebt genomen. Wel fijn dat het oplucht nu je het verteld hebt. Heb je al een ander huis op het oog? Meis, we zijn er voor je he!! altijd!! Dikke knuffel voor jou!!

Joepie, jeetje zeg, dan schrik je je ook rot dat er niets is gevonden! Wel fijn dat je nu eerder kan komen, misschien dan ook wel eerder starten met IUI!! Zo spannend voor je!

Bieb, hoe was het bij de VK???

Rimke, gatsie vlooien! bah bah bah! succes met ontvlooien van het huis. jakkie.

Phoebe, hoe gaat het met jou?

Lin, zag je voorbij komen, maar weet t ff niet meer.. sorry!

Klaasje, ook jou zag ik voorbij komen.. sorry!!

Hier alles goed. Weekend!!! Maandag naar de vk. mijn zusje gaat mee. Tom moet namelijk werken, en is niet in de buurt, dus kan hij niet even heen en weer. Wel jammer maar het is niet anders.
Vanavond lekker bankhangen. en het weekend niets bijzonders gepland!!

Fijne avond allemaal!

x jacqy

hallo meiden,

WAAAATTTTT lees ik nu Happy wat rot voor je alleen zie dat je het eigenlijk al weer achter je hebt gelaten en een nieuwe weg bent ingeslagen. succes meid

JOEPIE: las dat je ook met iui gaat beginnen, wij ook moet nu ongesteld worden (ben al wel 2 dagen overtijd maar voel dat het komt) en dan ga ik beginnen met puregon spuiten omdat chlomid niet goed werkt bij mij. dus vind het ook allemaal spannend.

RIMKE: met lulu gaat het heel goed, ze is nog wel wat speels maar dat   is leuk, ze is hier al helemaal gewend alleen luisterd ze nog niet zo goed maar franse   bulls zijn er om bekend dat ze eigenwijs zijn.

PHOEBE: had het al een keer aan je gevraagd over het zaad van je man, was dat ook van verminderde kwaliteit voor de iui of niet?

voor de rest BIEB: en JACQY hoe gaat het met jullie buiken haha

LINDA: nog lekker bij je pa in huis of ben je het al zat

STERRETJE: je kleine zegt al mama las ik gweldig

liefs anoeska

hey meiden

joepie: jeetje meid wat een verhaal zeg, je zal je echt rot zijn geschrokken en logisch dat je nu even geen zin hebt vandaag in gezelligheid van een verjaardag.
maar gelukkig mag je vriend wel 16 februari alweer zijn zaad inleveren dat scheelt wel weer een paar weekjes, en gelukkig heeft het wat je op internet hebt gelezen wel wat gerust gesteld. ik kan je helaas ook geen advies of wat dan ok geven want ik heb hier geen ervaring mee, ik kan alleen maar zeggen kop op meis, en probeer positief te blijven he.

bieb; waar zit je????? hoe was het bij de vk?

jacqy; maandag weer naar de vk toe, en tom gaat nietmee, mijn tom gaat ook nooit mee hoor, alleen met de eerste echo en de 20 weken echo. fijn weekend meid

heb effe bij me tante vanmiddag een kopje thee gedaan en daarna even me abonnement verlengt en een nieuwe mobiel uitgezocht, ik krijg nu een nokia 6300. en zometeen ga ik lekker naar uri geller kijken   en vroeg me bedje in en hopen op een keer weer een nachtrust.

xxx linda

anoeska; ik las dat jij ook weer 2 dagen overtijd bent, maar toch het gevoel hebt dat je het gaat worden, ikhoop het niet.
en de hond heeft het naar zijn zin bij jullie, dat is lekker.

meiden ik ga stoppen fijne avond en tot morgen

xxx linda

Joepie; kan me voorstellen dat je vanmiddag ef hoteldebotel was van het slechte nieuws, geen 1 zaadje gevonden. Zou toch eigenlijk niet kunnen? Gelukkig mag je mannetje wel weer snel zijn zaadjes inleveren, hoop wat beter nieuws

Anouska; he 2 dagen overtijd! heb je wel al getest?? het zou natuurlijk kunnen...

Rimke; gadver een vlooienbeet. Gelukkig hebben we (en dus de katten) nooit last van vlooien gehad

Linda; en weer niet goed geslapen.....

Happy; je hebt ons gewoon voor de gek gehouden!! haha grapje hoor. Kan me voorstellen dat je hier niet veel over kon zeggen, vooral omdat er collegas hier wel eens meelezen. Ben wel blij voor je dat het min of meer bijna afgesloten is, en dat er al weer wat nieuws groeit met een nieuwe lover!!!

Jacqy; maandag eindelijk naar de vk. Mijn mannetje kon vandaag ook niet mee, maar vriendin is mee gegaan.

Meiden, had vanmiddag geen tijd om te reageren en vanavond tv gekeken, maar nu heb ik weer alle tijd!
Alles was prima bij de vk! eerst gewoon intake, en daarna eindelijk de echo. Alles was weer super, Het beeld was nu veel slechter, maar goed genoeg om de kleine wel te zien. is nu 29 mm, dus 2x zo groot als 2 weken geleden, gaat snel zeg. Lag zelfs iets voor op schema. Heb echo gekregen, maar niet zo duidelijk.
19 februari mag ik weer terug. Dus ben weer helemaal tevree!!

S middags heb ik met vriendin geluncht, daarna naar kapper, Zij had langer werk ivm verven, dus ben tussendoor boodschapjes gaan doen, en nog paar cadeautjes gehaald. Rond 4-en naar huis, snel staaltjes afgeven ivm stoffering bank. Toen naar huis, was kapot moe, dus ef 10 min gezeten, boodschappen opgeruimd en gaan koken. Sla, friet in oven en kipfliet. Normaal is mannetje rond 5 uur thuis, en eten zou rond half 6 thuis zijn. Dus ik sms-en hoe laat hij kwam., Krijg ik doodleuk de reactie denk dat ik over 15 min vertrek, dus pas rond 18.15 thuis. grrr alles al bijna klaar, en ik ging dood van de honger. Nou pech voor hem, ben lekker gaan eten, tenslotte hadden ukkepuk en ik honger.
Daarna ef uurtje op bed gelegen, was doodmoe. Heeft me wel goed gedaan. Normaal wordt ik er moeier van, maar was nu wel redelijk fit

Morgen werken van 10 tot 4, daarna verjaardag van neefje. Eigenlijk zondag maar dan gaan we ook naar ouders, en schoonzus vond 12 uur te vroeg , dan wilden we dus naar hem toe. Nou dan maar morgen, hoeven we ook niet te haasten

Moet trouwens zeggen dat mijn haren erg leuk zitten. Het wordt wel elke keer korter haha

ga zo maar s kijken wat ik morgen aantrek....

goeiemorgen meiden

bieb; dus alles was gelukkig weer goed met de ukkepuk, het groeit snel en je ligt zelfs een beetje voor op schema, en dit weekend het vertellen wel heel spannend hoor meid, en ook weer bij de kapper gewest hahah, zometeen blijft er niks meer op je hoofd zitten hha, en je bent eerder dan je man gaan eten, nou ik geef je gelijk als je honger hebt moet je gelijk gaan eten moet ie maar eerder bellend at ie later is.
werkse vandaag en veel plezier op de verjaardag

zo om half 2 was me slaapje weer uit en dit keer door me pa zijn mega gesnurk godverdomme als je denkt dat je eindelijk van je man kan slapen begint je pa effe heel volendma om te snurken, ik was woest, ik zeg net tegen me pa vandaag of morgen ga ik aan een touwtje hangen, grrrrrr.
ik ga effe broodje eten en dan brood naar de werklui brengen,

tot later

xxx linda

Terug
Bovenaan