Klusbabes 35!!!

Goeiemorgen lieve schatten......wat zijn jullie toch stuk voor stuk wereld meiden zeg !!!! Jullie woorden doen me zoooooo goed ! Krijg ook zo veel negatieve reakties in de kroeg, je weet hoe dat gaat he, iedereen bemoeit zich ermee pfffff. Maar, ze moeten maar zien, ze kunnen de pot op, ik ben 33 en ga niet de rest van mn leven met iemand op de bank zitten die als een broer voor me is ! Ik voel me prima en dat kunnen sommige gewoon niet hebben.....jaloerse gedoe allemaal, bah ! Ik heb ff vluchtig bijgelezen maar, het is een beetje moeilijk om er zo weer in te vallen dus het reageren zal ff wat minder zijn, sorry. Moet ook alweer de deur uit naar mn werk en heb geen drol zin pfffffffffff ! Las dat bieb eeb goede echo had, geweldig meisje...geniet maar lekker hoor ! Anoes, twee dagen overtijd is, toch duim ik hoor lieverd ! Joepie, gezellig nu hier meekletst en gisteren klote nieuws kreeg maar, gelukkig daarna weer wat beter nieuws he meis ! Mn duimen draaien voor jou nog steeds volop hoor leiverd, gun het je zo......hoop dat het voor anoes en voor jou nu ook eens mag komen lieve meiden....rimke, bah vlooien, gatsie...meisjes moet vliegen. Mocht er trouwens nog een date komen met de meiden, zou ik wel gewoon graag meewillen hoor als dat voor jullie geen probleem is ! Mammie s geef jul;lie ukkies een dikke kus van me en zwangere, ff een aai over jullie buiken van mij !!!!! Anoes en joepie, dikke kus voor jullie. Meiden, fijne dag allemaal......vanavond ben ik er niet maar kom morgen op zeker weer ff langs...ben zoooooooo blij dat ik weer kan kletsen hier !!!!!!!!!! Doei lieverds.......

kussss happy

Linnie, blijf jij ff lekker van de touwtjes af lieverd hahaha....volendam is er dus niet meer ............. klote he meis, dat snurken, weet er alles van ! Trouwens nogmaals bedankt voor je lieve smsjes meisje !

Kus happy

Jemig, zo kut geslapen, ongelofelijk gewoon............lijkt wel of ik het gewoon niet meer kan na die zwangerschap.

Joepie: wat een klote nieuws meis, wel fijn dat je er nog ergens tussen door kan!!

Bieb: gewewdig lieverd! Veel plezier met vertellen vandaag!!

happy: al die nare reacties lekker naast je neer leggen, als het voor jou goed voelt, is het goed en heeft niemand daar verder iets mee te maken, behalve je ex vriend dan. Laat ze maar lekker lullen, ik vind je een stoer wijffie, maar dat wist je al.

Lin: hoe is ie?? Waardeloos geslapen ook, las ik al...................zucht.

Sterretje: fijn weekend meis, lekker genieten.

Bambi: hoe is het gister gegaan op je werk??

Ehm.................ik ben het kwijt......sorry!!!

Maudy krijgt een tandje, we hebben een wit puntje/rood hobbeltje ontdekt in haar onderkaakje.................de schat. Hoop dat ze er niet zoveel last van heeft/krijgt. Had het al ingesmeerd met dentinox gisteren, maar ze piept er weinig om........
Zometeen even groenten en fruit scoren voor het meisje, en dan lekker aan de kook.
Fons gaat vanmiddag naar een kinderverjaardag van die kut en haar man.............ik blijf dus mooi thuis. En Maudy ook.
Tot later.

hey meiden

happy: laat ze lekker lullen in de kroeg, en als jullie als broer en zus leefde dan hebben jullie een moeilijke maar goede beslissing genomen, en zoals je zegt ze zijn gewoon jaloers, probeer lekker alle negatieve reacties naast je neer te leggen en lach erom, het gaat weer goed met je en dat is het aller belangrijkste.
enne ik blijf van de touwtjes af hahahaha.

rimke; o maudy gaat een tandje krijgen, ik hoop voor je dat ze er geen last van gaat krijgen, en weer aan het koken vandaag hahah,en juist laat fons maar lekker naar die kut gaan zonder maudy.
en je hebt ook weer slecht geslapen pffff   dat is gewoon zwaar klote, probeer anders vanmiddag nog effe een uurtje te pakken

ik ga joey effe op bed leggen en hopelijk wil ie even slapen want zoveel doet ie dat niet meer in de middag maar dan ga ik ook effe op bed want ik ben gesloopt

xxx linda

van slapen kwamniks terecht, zal je altijd zien dus ik ben maar weer naar beneden gegaan, ikhad vanmorgen een gehaktbal met satesaus gegeten en daar heb ik een beetje last van, vanavond maar weer vroeg op bed hahaha,

xxxx linda

@happy: he meissie, no regrets. Voel je vooral niet schuldig, omdat je de waarheid niet kon vertellen. Ik kan het volledig begrijpen. Ik ben ook voorzichtig met wat ik zeg, want er zal maar net iemand meelezen die ik ken.
Ik ben wel blij dat je weer lekker mee komt kletsen. En als er wat is, mag je lekker komen zeuren.

@rimke: ik wil er wel over vertellen, maar lijkt me beter van niet.
Ik heb nog gezocht over dat van die paprika, maar zag t zo 123 niet. Misschien van borstvoeding.nl   Daar staat ergens een lijst over wat ze wanneer mogen eten.
@happy: oh ja, ben helemaal vergeten te zeggen dat ik het wel rot vind voor je, wat er gebeurd is. Al lijk je het al verwerkt te hebben.
@klaasje, lekker een weekendje weg. Ik heb er ook wel zin in, ik moet echter nog even wachten, hihi.
@joepie: ik heb je naam wel eens langs zien komen, maar eigenlijk nooit zo goed opgelet. Dus als je mee komt kletsen moet je me even bijpraten.
En ik kan me voorstellen dat je geen zin meer had in je verjaardag, wat een rotnieuws. Maar ik ben het met je eens dat ze verder moeten gaan. Gelukkig mag je snel weer!

even verder lz.

@anouska: oh, 2 dagen overtijd, zou het misschien nog voor je afspraak?
Hoe is het trouwens verder met je? Zal nu wel koud zijn buiten? Volgens mij een geweldige baan in de zomer, maar in de winter.
@jacqy: maandag naar de vk en Tom wil niet mee. Ligt t aan de naam? Die van linda wil ook niet mee? Nou moet ik zeggen dat manlief ook niet elke keer meeging. Wel als ik 's avonds terecht kon. En op het eind ga je zo vaak, dat is ook niet meer bij te houden.

Terug
Bovenaan