A
Anoniem
Guest
Goeiemorgen lieve schatten......wat zijn jullie toch stuk voor stuk wereld meiden zeg !!!! Jullie woorden doen me zoooooo goed ! Krijg ook zo veel negatieve reakties in de kroeg, je weet hoe dat gaat he, iedereen bemoeit zich ermee pfffff. Maar, ze moeten maar zien, ze kunnen de pot op, ik ben 33 en ga niet de rest van mn leven met iemand op de bank zitten die als een broer voor me is ! Ik voel me prima en dat kunnen sommige gewoon niet hebben.....jaloerse gedoe allemaal, bah ! Ik heb ff vluchtig bijgelezen maar, het is een beetje moeilijk om er zo weer in te vallen dus het reageren zal ff wat minder zijn, sorry. Moet ook alweer de deur uit naar mn werk en heb geen drol zin pfffffffffff ! Las dat bieb eeb goede echo had, geweldig meisje...geniet maar lekker hoor ! Anoes, twee dagen overtijd is, toch duim ik hoor lieverd ! Joepie, gezellig nu hier meekletst en gisteren klote nieuws kreeg maar, gelukkig daarna weer wat beter nieuws he meis ! Mn duimen draaien voor jou nog steeds volop hoor leiverd, gun het je zo......hoop dat het voor anoes en voor jou nu ook eens mag komen lieve meiden....rimke, bah vlooien, gatsie...meisjes moet vliegen. Mocht er trouwens nog een date komen met de meiden, zou ik wel gewoon graag meewillen hoor als dat voor jullie geen probleem is ! Mammie s geef jul;lie ukkies een dikke kus van me en zwangere, ff een aai over jullie buiken van mij !!!!! Anoes en joepie, dikke kus voor jullie. Meiden, fijne dag allemaal......vanavond ben ik er niet maar kom morgen op zeker weer ff langs...ben zoooooooo blij dat ik weer kan kletsen hier !!!!!!!!!! Doei lieverds.......
kussss happy
kussss happy