Klusbabes 35!!!

@linda: wat rot dat je niet kan slapen meid. Heb je al eens oordopjes geprobeerd? Of voor je man en vader iets gevraagd tegen t snurken. Volgens mij bestaat er iets wat ze op de neus zetten of zo?
@rimke: dus je hebt nieuwe katten en ze hebben besloten om vriendjes mee te nemen. Wat k.....t. En een werk dat t is. sterkte.
@happy: Laat je niet kisten, wat ze ook zeggen!!!

@linda: hoe oud is Joey nu? Doordat hij nu ouder wordt slaapt hij ook minder, balen.
Ik hoop niet dat je er dadelijk zo bijloopt als rimke deed. Maar dat laten we ook niet toe.
@rimke: wie is die mevrouw met de korte achternaam waar jullie vandaag niet heen gingen?
@bambi: wat de chocolade betreft, ik heb vandaag ook al een halve reep achter de kiezen. Niet normaal hoeveel chocolade er ingaat.

Thank God it's weekend!!!!
Gisteravond lekker tv gekeken en wilde daarna lezen en slapen, maar lag zo te piekeren dat ik maar weer ben gaan lezen. Was echter vandaag wel aan de beurt om met de kleine op te staan, dus was t een korte nacht.
Vandaag: wasmachine 1,2 en 3 gedraaid, de droger stond te draaien. Sinds gisteren 3 bakken gevouwen en ingeruimd. Er ligt weer nieuwe strijk. AAAARGGH, wanneer is t ooit klaar?

He meiden,

Sterretje, Tom wil wel mee, maar kan niet, hij zit te ver weg die dag op zijn werk. is anderhalf uur rijden. beetje zonde van de tijd! hahaha Ik kan nooit in de avond afspreken. Hebben alleen rare tijden. haha gewoon werktijd, maar ook pas vanaf 9 uur. dus kun je ook niet ff snel voor het werk.
En weer lekker aan het wassen! haha ach, houd inderdaad nooit op!

Happy, meis, ik vind je geweldig!!! zo dat is eruit!

Bieb, wat fijn dat alles goed was bij de vk!

Rimke, maudy een tand. hoop dat ze er niet veel last van krijgt!

ehm.. weet t verder niet meer.

lekker de stad ingeweest vandaag. en net ff boodschapjes gedaan. heb paaseitjes gekocht! schandalig he, het is net februari! hihi

fijne dag meiden

dikke kus jacqy

@jaqcy: paaseitjes, ik kan het me wel voorstellen. Ik heb ze vorig jaar ook gekocht, maar dan om het huis op te fleuren (lees nesteldrang). Wel niet zo vroeg als jij, hihihi.
Ja, wij hadden de luxe dat ze 1 keer per week avondspreekuur hadden. Maar kan me voorstellen dat Tom dan niet meegaat.
Hoe is het verder?

haha, nesteldrang. ben benieuwd of ik dat ook ga krijgen tegen die tijd!!
Verder met mij alles goed. op wat vermoeidheid na. Het eten gaat er weer gewoon in, wel in kleinere porsies. maar dat geeft niet! haha

Hoe is het met de kleine? die ondertussen alweer heel groot word! haha

x jacqy

Heerlijk dat je gewoon kunt eten. Ik mocht in het begin blij zijn als ik het binnenhield.

Met de kleine is alles goed, gelukkig. Ze is de afgelopen week ziek geweest, maar is gelukkig van de koorts af. Ze begint zich momenteel op te trekken in haar bedje. Als het haar lukt begint ze te lachen en op en neer te springen, hahaha.

Ik ga eens even bankhangen, doei

Wat schattig dat ze zo blij is als het haar is gelukt! haha, ze word snel groot he!
Ga maar lekker bank hangen!

Fijne avond!

x jacqy

he meiden,

happy meis fijn dat je weer komt buurten hier..en heel fijn om te lezen dat het eigelijk al veel beter met je gaat...laat de mensen maar lullen, jij weet dat je de juiste beslissing hebt genomen..ben benieuwd hoe je nieuwe contact gaat verlopen ...hihih
nu nog ff de romslomp rondom het huis...ga jij eruit of je ex ? of beide verhuizen ?

rimke is maudy's tandje al door ? en geen vlooien meer gevonden..

klaasje lekker een weekend weg en heelijke schopjes van je kleintje..wat jammer dat het buikje nog niet op komt.

joepie wat een kut nieuws..geen zadcellen gevonden..wel vreemd hoor..geen 1 ? was het toevallig geen stagaire ofzo..Gelukkig mogen jullie wel een maand eerder naar de gyn. heel fijn. dan heb je het idee dat er wat gebeurt he. kop op he...
kijk naar jacqy.. de hoop was al bijna opgegeven...zo slecht zaad dat iui niet eens kon en alleen via ivf nog mogelijk was en toch lekker op de natuurlijke maniet gelukt...
hoeveel ronde;s ben je al de gang nu ?

jacqy maandag naar de vk..mijn man ging ook maar weinig mee hoor. tja overdag werkt ie toch echt..alleen met de echo's wel dus.
fijn dat het eten weer beter gaat..dat misselijke is ook niks he,

bieb weer een mooie maar vage echo..fijn dat alles goed gaat. en wat mag je weer snel komen..normaal zit er zeker 5 wk tussen.. miss na je volgende afspraak dat je in het gewone schema komt..morgen vertellen aan je ouders he...spannend meid..succes ermee he.

sterretje...dat huishouden en die was...vandaag ook al aan de vouw geweest hier en zit nog een draai in de machine en 1 op het rek ..pffffff..hoest met je meisje..kan ze weer wat nieuws hahah

linda bah wat een stomme mannen bij jou in huis.. dat gesnurk...houden ze nou helemaal geen rekening met jou ? hoop dat je een beetje je rust krijgt vanacht.

anoeska..wat een boef dus die lulu...maar gelukkig is ze wel lief. en je was overtijd...hoest er nu mee ??

heb ik iedereen gehad ? weet het niet meer iig
gisteren weer gewerkt..weer een leuke gezellige dag geweest..gekke mannen op me werk,
vandaag vroeg boodschappen gedaan en daarna wezen shoppen..veel te veel gekocht..veel voor me meisje nog wat 74 en ook al wat 80..kan alleen nergens leuke rompers vinden..heb er een paar maar in 74 en moet er zeker nog een zooi bij..teveel sokken gekocht hahaha.. en een onwijs leuk paar laasjes met 75% korting..maar heb me denk ik vergist met de maat..is 21 en past ze natuurlijk nog niet..weet alleen niet hoe snel die voeten groeien..ga eens opzoeken ergens hoe dat zit.

ben nu kapot moe eigelijk..wil morgen uitslapen...als het mag..dan verjaardag van me schoonpa..vanaaf rustig aan..ga zo eerst ff douchen met Lois en de boel ff ontbossen hahaha.

meiden ben foetsie..
xx bambi

Terug
Bovenaan