Klusbabes 35!!!

Zo, jemig!! De hele dag in de keuken gestaan en dus al 6 keer afgewassen en de keuken gepoetst.. Ik heb gekookt voor maudy................bietjes met aardappeltjes, vis en appeltjes. Toen worteltjes met aardappels, appel en magere ham en toen als klap op de vuurpijl brocolli, pompoen, paprika, gebakken kip en rijst.................pfffffffffffff.
En toen......................kwam ik op internet tegen dat je kindjes tot 6 maanden liever nog geen bietjes mag geven iivm nitraat...............gdvrdmm...........en liever al helemaal geen bieten met vis.................whahaha! Nou, wij aten vroeger altijd bietjes met vis, maar dit is dan weer een nieuwe studie ofzo............het zal wel..............wist alleen niet dat bietjes zovol met nitraat zaten dus ze mag het maar 2 keer per week. Dus ik moet van de week nog iets nieuws erbij maken wat ik kan invriezen, maar voorlopig hebben we weer voorraad zat. Wat een klus zeg!
En toen kwamen we er achter dat 1 van de katten ons dekbed had ondergezeken, had net gister het bed verschoond dus kon weer overnieuw beginnen.............en het dekbed wassen...............zucht.

Linda: smorgens vroeg gehaktbal met satesaus??? zou ik ook de hele dag last van hebben geloof ik, whahaha!!!

jacq: maandag naar de VK! Leuk!! Fons ging zo vaak mogelijk mee, maar kon ook wel eens niet.............alleeen met de echo's ging hij echt mee............dat is ook het leukste..............bij de normale vk afspraken sta je binnen 5 minuten weer buiten........

Sterretje: thanks voor het recept!! Lekker , quacamole voor baby's!!! Ik begrijp je verhaal over het werk hoor! En je lieve kleine meisje doet aan matras springen, whahaha!! Leuk!! En die mevrouw met de korte naam, is   de vrouw van een van de beste vrienden van Fons, waar ik continu aanvaringen mee heb.............ik wil dus geen contact meer, wel zo rustig..............whahaha!!

Anoes!!! Wat ontzettend spannend meis!! Wanneer gooi je er een testje tegen aan??

Ik weet het niet meer.........
Maudy was enorm gezellig vandaag en heeft subliem geslapen, vanmorgen 2 uur en vanmiddag 2,5 uur............vanmiddag liep ze wel te donderstralen in bed, dus ik naar haar toe op haar opnieuw in te stoppen, lag ze me gewoon uit te lagen toen ik haar streng toesprak, whahaha!
Ze begint echt geestige geluidjes te maken, gillen zeg maar, te schattig voor woorden........ze was echt supergezellig, zo leuk!
Ik ga nu nog 1 keer afwassen en dan schei ik er mee uit voor vandaag, ik vind het wel welletjes. Heb de hele dag in de keuken gestaan dus nu is het klaar! Morgen niets............helemaal niets.............
Meisjes, fijne avond allemaal, tot morgen!

He bambi meisje!!
Miste je al vandaag!
Fijn dat het werken gister oke was! En lekker geshopt voor je meissie..........leuk he??
Ik heb ook schoenen voor Maudy, maar ik vind die maten ook lastig hoor! Ach, het is alleen voor de show, want Maudy draagt binnen echt geen schoenen, alleen sokjes.........als die blijven zitten............maudy heeft plofkuitjes dus ze zitten of veel te strak of ze zijn veeeeel te groot.........
Succes met ontbossen onder de douche........wahahaha!!!

he bambi, lekker gewerkt dus en wezen shoppen! heerlijk he! haha, wel jammer dat je geen leuke rompertjes hebt gevonden.
Ga jij maar ff ontbossen! hahaha

Rimke, lekker aan het koken geweest. weer hele voorraad. Mooi! Balen van je bed! weet je wie het is geweest? Heeft een van onze katten ook 1 keer gedaan, echt smerig!
Morgen lekker niets dus. geniet ervan!

Ga bankhangen!

dikke kus jacqy

hey meiden

wat een geklets hahaha

sterretje; voor het snurken heb ik voor me man nu een spuitje dat moet ie in zijn keel spuiten en dat verlicht, maar dat doet ie niet elke dag, en me pa, die wordt er gelukkig zelf wakker van op een gegeven moment want dan snurkt ie zo hard dat ie moet hoesten.
en de kleine zich aan haar bedje aan het optrekken en dan springen hahaha dan gaat het snel zeg, heerlijk haha voor je het weet loopt ze al, en gelukkig is ze weer opgeknapt,
Mijn tom gaat alleen met met de eerste echo en de 20 weken echo, voor de rest vind ie het onzin om mee tegaan want binnen 5 minuten sta je weer buiten en daar gaat ie geen vrij voor nemen en daar heeft ie gelijk in, En gaan jullie om en om van bed af voor de kleine heerlijk haha,

bambi; lekker aan het uitleven geweest met shoppen haha heerlijk en als je eenmaal bezig bent koop je altijd teveel hahaah en wat die schoenmaten betreft, ik koop elk half jaar nieuwe schoenen voor joey.
en op je werk was het ook weer gezellig, gelukkig dat dat allemaal weer beter gaat.

rimke; zo zeg jij hebt je best gedaan zeg met koken pfff waar je zin in hebt zeg haha, en de kleintjes mogen inderdaad nog geen bietjes of uien hebben. en de kat het bed ondergezeken jezus zeg ik zou ook woest zijn vooral omdat je net klaar bent met wassen zo blijf je aan de gang.

jacqy: het misselijke wordt minder bij je gelukkig maar, dan kan je weer wat lekkerder eten zeg, en vanavond lekker bankhangen heerlijk, gaan wij ook doen.,
me pa heeft een verjaardag dus we hebben het rijk alleen hahahahah

meiden ik ben ook gelijk weer weg, lekker ook bankhangen en hopen op een betere nachtrust vannacht, maar ik ga er maar niet vanuit dus dan valthet alleen maar mee,
meiden fijne avond en morgenochtend dan lees ik alles weer bij

xxx linda

@bambi: koop niet teveel 74. Ik heb enkele dingen in 74 gekocht en meer spullen in 80 en ik moet zeggen dat ze ook al in 80 past. De rompers in maat 74 zaten haar al snel strak en 80 gaat net, dus ik heb nu laatst 86-92 gehaald. (ze heeft dikke bovenbeentjes en dat werd door sommige rompers afgekneld.)
Weet je waar ze leuke rompers hebben, bij zeeman. Van snoopy en bambi en niet duur. Ik heb die van bambi gekocht en moest aan jou denken, hihihi.
@rimke: tja, ik vond het echt een recept voor jou. In het boek van ah staan idd ook de tips van wat ze wel en niet mogen en waar nitraat in zit. Men bouwt het eerst op met fruit en groentenhapjes. Als ze alles een keer of 2 gehad hebben dan beginnen ze langzaam met rijst, pasta, aardappels en met 8 maanden mogen ze vlees en vis. (sommigen doen dit laatst al eerder, wij hebben het schema van bv.nl gevolgd.
@jaqcy: ook lekker bankhangen!

oh ja, over shoppen gesproken, ik heb vandaag lekker online geshopt. Onderandere een nieuwe bikini, want na de bv heb ik volgens mij een cupmaat kleiner.
Het boek shopaholic is trouwens verfilmd. "confessions of a shopaholic" komt 19 februari of maart uit in de bioscoop. Ik ben benieuwd. Ben nu toevallig net begonnen in het boek "aanpakken" van S.Kinsella.

He meiden,

Het is zondagochtend, 6.51, ik mag uitslapen!! maar ben wakker. lig te draaien in mijn bed niet normaal meer. dus dacht ga er maar even uit, mijn gedachten verzetten...

zo maar weer proberen te slapen.

x jacqy

goeiemorgen meiden

jacqy: mag je uitslapen kan je niet slapen, ik hoop dat je toch de slaap nog even te pakken hebt kunen krijgen.

sterretje; Mooie boeken he zijn dat van shopaholic, ik heb ze ook gelezen gewoon lekkere weglezers.

Bieb; vandaag aan je ouders vertellen toch? spannend hoor meid veel plezier

rimke; hebben die "vrienden"van fons nog wat over je gezegd gisteravond?

nou ik heb redelijk geslapen vannacht beter dan die nacht ervoor tenminste dus dat scheelt weer. weinig op het programma vandaag, e ven naar me schoonouders toe

ik weet niet meer wie het vroeg over oordopjes tegen het snurken, die heb ik heel lang gebruikt, maar ik heb sinds 2 jaar erge oorsuizen en als ik dan oordopjes in doe dan wordt ik helemaal gek van die oorsuizen dus vandaar dat ik dat niet meer gebruik.

ik ga effe broodje eten en ben er later vandaag weer even

xxx linda

Terug
Bovenaan