Jacqy; kan je ook s uitslapen en dan lukt het niet..nou hier ook hoor. En mannetje moest vroeg opstaan ivm werken, dus dan wordt je vanzelf wakker. Slaap ik eindelijk in, roept ie of ik de wasmachine had aangedaan (hij dacht dat ie al de hele nacht stond te draaien). Ja dus, had ik vanmorgen gedaan toen ik weer s moest pissen. grrr moet ik weer in slaap komen. Dus half 9 maar opgestaan
Leuk morgen hoor de vk. Volgens mij krijg je gewoon een echo
Ik heb zoveel gelezen, weet t niet meer zo goed...
Bambi; ging jij je ontbossen onder de douche??? haha succes. Oja, ik mocht alweer over 2 weken naar gyn. Ze gaf zelf aan dat ik dat vast wel fijn vond omdat ik een mk heb gehad, Oke prima hoor
Rimke; flink gekookt en dan mag ze geen bietjes. Balen. Ik vond en vindt bietjes echt goor, vroeger toen ik klein was liet ik het al uit mn mond lopen
Happy; laat die mensen toch zeiken...het gras is altijd groener aan de overkant.....denkt men. Jij kiest tenminste voor jezelf,een ander durft niet
Linda; haha aan het touwtje hangen. leuk gezegd. toch maar niet doen hihi. Irri he als er mensen snurken. Vroeger snurkte mijn broertje ook zo, en dan liep ik naar zn kamer en gaf een por, nou na 5 min begon hij weer,. En toen sliep ik op gegeven moment op zolder, nou dat gesnurk ging overal door heen
Anouska; en hoest nu, ongi of toch maar ef testen????
Vanmorgen maar weer s ef huishouden gedaan. Morgen maar dweilen hoor. Wil nu nog ef bed verschonen en was opruimen. Ben al moe van wat ik net heb gedaan haha
Gisteravond verjaardag van neefje van 4, pff lag temet op de bank te slapen.
Mannetje moest gister ook werken, maar nog niet helemaal klaar, dus is nu ook aan het werk, Hem m duidelijk gemaakt dat ik 1 uur wil vertrekken, dus 3 uur bij ouders. Hem kennende wordt het altijd later, maar dan schiet ik echt uit mn slof!!!Ik geloof ook wel dat hij dat wel doorheeft, en zou iets na half 1 thuis komen. Sja, ik vindt het toch al zo een spannende dag!
ga zo nog ef de cadeautjes voor moeder inpakken. Bed opmaken, was opruimen en dan douchen.
gister trouwens weer kutdag op werk. 2 afspraken en alle2 niet doorgegaan. grrrrr
Oja, wat hebben jullie eigenlijk gedaan met al die testen, nekplooimeting enzo. Ik denk niet dat ik dat doe. Het is een kansberekening, en straks zit je de resterende zw.schap in de stress
dames, tot morgen denk ik. Ben dan lekker vrij...