Klusbabes 35!!!

@jaqcy: ik hoop dat je weer in slaap kon komen. Je was idd wel erg vroeg.
@linda: nee, dan zijn oordopjes niet fijn, hahaha. Heb je vannacht trouwens wel kunnen slapen?
Die boeken waren idd leuk, dus ik ben benieuwd naar de film.

Vandaag was mijn uitslaapdag, maar ik ben toch maar opgestaan. Dan kruip ik straks weer even terug. Mijn man kan niet slapen overdag, ik heb daar geen moeite mee.
Wij gaan ontbijten.

nou, heb nog een uurtje kunnen slapen.

Sterretje, jij gaat straks nog even lekker terug. groot gelijk! heerlijk!

Lin, fijne dag vandaag.

Ga zo maar eens ontbijt maken, en dan even het huis schoonmaken.

kus jacqy

Jacqy; kan je ook s uitslapen en dan lukt het niet..nou hier ook hoor. En mannetje moest vroeg opstaan ivm werken, dus dan wordt je vanzelf wakker. Slaap ik eindelijk in, roept ie of ik de wasmachine had aangedaan (hij dacht dat ie al de hele nacht stond te draaien). Ja dus, had ik vanmorgen gedaan toen ik weer s moest pissen. grrr moet ik weer in slaap komen. Dus half 9 maar opgestaan

Leuk morgen hoor de vk. Volgens mij krijg je gewoon een echo

Ik heb zoveel gelezen, weet t niet meer zo goed...

Bambi; ging jij je ontbossen onder de douche??? haha succes. Oja, ik mocht alweer over 2 weken naar gyn. Ze gaf zelf aan dat ik dat vast wel fijn vond omdat ik een mk heb gehad, Oke prima hoor

Rimke; flink gekookt en dan mag ze geen bietjes. Balen. Ik vond en vindt bietjes echt goor, vroeger toen ik klein was liet ik het al uit mn mond lopen

Happy; laat die mensen toch zeiken...het gras is altijd groener aan de overkant.....denkt men. Jij kiest tenminste voor jezelf,een ander durft niet

Linda; haha aan het touwtje hangen. leuk gezegd. toch maar niet doen hihi. Irri he als er mensen snurken. Vroeger snurkte mijn broertje ook zo, en dan liep ik naar zn kamer en gaf een por, nou na 5 min begon hij weer,. En toen sliep ik op gegeven moment op zolder, nou dat gesnurk ging overal door heen

Anouska; en hoest nu, ongi of toch maar ef testen????

Vanmorgen maar weer s ef huishouden gedaan. Morgen maar dweilen hoor. Wil nu nog ef bed verschonen en was opruimen. Ben al moe van wat ik net heb gedaan haha

Gisteravond verjaardag van neefje van 4, pff lag temet op de bank te slapen.
Mannetje moest gister ook werken, maar nog niet helemaal klaar, dus is nu ook aan het werk, Hem m duidelijk gemaakt dat ik 1 uur wil vertrekken, dus 3 uur bij ouders. Hem kennende wordt het altijd later, maar dan schiet ik echt uit mn slof!!!Ik geloof ook wel dat   hij dat wel doorheeft, en zou iets na half 1 thuis komen. Sja, ik vindt het toch al zo een spannende dag!
ga zo nog ef de cadeautjes voor moeder inpakken. Bed opmaken, was opruimen en dan douchen.

gister trouwens weer kutdag op werk. 2 afspraken en alle2 niet doorgegaan. grrrrr

Oja, wat hebben jullie eigenlijk gedaan met al die testen, nekplooimeting enzo. Ik denk niet dat ik dat doe. Het is een kansberekening, en straks zit je de resterende zw.schap in de stress

dames, tot morgen denk ik. Ben dan lekker vrij...

Goedemorgen meiden,

Hier nog steeds alles goed, nergens geen last van, zelf de krampen en het maagzuur zijn zo goed al weg!
Ik ben alleen verschrikkelijk moe.... maar ik weet wel hoe dat komt nu hoor...
We hebben 2 honden te logeren, en opzich gaat het hartstikke goed met de katten, maar ik durf ze niet alleen te laten.
Gisteren avond visite gehad, lag om 2 uur op bed. en vanorgen ging toch optijd de wekken om die honden uit te laten.
Dus ik liep om 9 uur buiten met die beessies.... 2 plas onderbrekingen gehad vannacht, dus het was iets te weinig slaap.... me vriendje ligt nu nog op bed, maar als hij er straks uitkom denk ik dat ik er nog even voor een uurtje in duik....
Dat wordt nog wat als die kleine van ons er straks is, we zijn nogal slaapkoppen alle twee, nu maar hopen dat die kleine dat erft hahahaha

Verder vandaag niet zo veel, straks ff de wasmachine aanzetten en vanavons uit eten met zijn schoonouders, schoonzusje en zwager, we gaan lekker naar de griek!

Ik zal zo blij zijn als het donderdag is, eindelijk die echo!
Eigenlijk nog een soort van mazzel dat je in het medische wereldje zit, anders moet je wachen tot 10 12 weken voor je eerste echo!
Iedereen is zo benieuwd of we 1 of 2 kindjes krijgen, wij ook natuurlijk, als we dat eenmaal weten kunnen we ook gerichter spullen gaan kijken (en kopen), daar heb ik zo zin in!!!!

Meiden, fijne dag allemaal!

Liefs Phoebe

ha meiden,

wilde jullie even laten weten dat ik toch ongesteld ben geworden en dat ik dus toch naar mijn eerste ronde iui ga, vind het heel spannend en we zien wel,

fijne zondag

liefs anoeska

hey meiden

bieb;   was jeman nog op tijd terug vanmiddag om naar je ouders te gaan? ik ben heel benieuwd hoe je ouders op het niuews reageerde vandaag. en ook aan de huishouding geweest vandaag. ik ook hahahah

jacqy: gelukkig heb jenog een uurtje kunnen slapen vanmorgen, elk uurtje is er 1

sterretje; kon je uitslapen ging je niet hahaha, en wat die verfilming van het boek betreft, ik denk niet dat ik die ga kijken want ik vind verfilmingne van boeken nooit kloppen en dan ga ik me irriteren aan dingen die niet kloppen hahaha

phoebe; fijn te lezen dat alles goed gaat, en nu alleen nog last van heel veel moeheid, probeer gewoon te liggen als je er tijd voor hebt je hebt het nodig, en je hebt 2 honden te logeren, en je hebt katten logisch dat je die niet samen alleen durft te laten hahahah   en donderdag de echo spannend hoor meid, ik ben benieuwd hoeveel er zitten dat is tochs pannend

anoeska; he meid flink balen dat je toch ongi bent gewordne, en dan nu hup naar de iui en net als phoebe in 1x raak,

vanmorgen toch maar aan de schoonmaak gegaan en bij me schoonouders geweest, en net even met joey een garage van duploblokken gebouwd dus die zit nu te spelen en ik achter de laptop en tom gaat even in de bank want die is moe, straks lekker chinees eten jammie

xx linda

Nou, het was hier de nacht van slecht en kort slapen geloof ik! Ik was ook gewoon om 7   uur wakker............zucht!

Anoeska: kut met peren...............nu maar snel met de IUI beginnen en net zo snel resultaat als bij phoebe hoop ik.....fijn dat het met Lulu zo goed gaat, leuk hoor!

Phoebs: twee logeetjes, gezellig! Alleen jammer dat je zo vroeg moet wandelen he?
Spannend donderdag die echo, zou me echt niet verbazen als het er twee zijn, we hebben meerdere malen een tweeling gependeld voor iemand, dus nu ben jij de lul! Whahaha! Nee, ik was de eerste keer natuurlijk zwanger van een tweeling, had me geweldig geleken!

Sterretje: ik ga van de week ook even kijken bij Zeeman..........ben dol op goedkope rompers..............nog lekker kunnen slapen na het ontbijt??
Heb trouwens in de hapjes die ik gister gemaakt heb vlees en kip en vis verwerkt, dus maudy ligt iets voor op het schema van bv.nl.............is natuurlijk ook vroeger met bijvoeding begonnen dan jouw meisje omdat die borstvoeding kreeg en maudy gewoon ook een veelvraatje is/was. Net als bij Lois van Bambi..............ze heeft er geen enkele last van. Sinds een paar dagen ook bambix door de flessen en poepen maar met die vezeltjes............whahaha!!

Jacq: ook zo slecht geslapen meis........of tenminste vroeg wakker...........maar nog wel effe lekker geslapen dus..........

Linnie: die mannen ook, snurken het huis plat en jij bent de pisang........fraaie situatie.

Bieb, veel plezier met je ouders vandaag!!

Nou, wij hebben vanmorgen 2 uur met maudy gewandeld, we doen het niet voor haar want die slaapt binnen 5 minuten............whahaha! Zijn naar de kinderboerderij gewandeld, was net droog........ook wel fijn.
Maudy begint de hogere octaven van haar stemmetje te ontdekken dus het is hier een gegil van jewelste, whahaha! Weet nog dat bambi dat over Lois vertelde.............stond gister in de keuken en kwam echt verschrikt de woonkamer in om te kijken wat er aan de hand was...........zat fons hier te schuddebuiken van het lachen, om de geluiden die uit Maudy kwwamen...............heel schattig.
Verjaardag van dat kind is vandaag ipv gister dus fons is even weg.............
Vanavond vroeg op bed, morgen 1 dag werken en dan weer 2 vrij maar dan begint de ellende, van 2 late diensten naar 2 dagdiensten, en dan kun je me opvegen vrees ik..................

bieb; die nekplooimetingen hebbenwij ook niet laten doen, ook neit bij joey, alles is welkom, al moet ik wel zeggen dat laatst iemand op mijn werk vroeg of we die testen al achter de rug hadden en ik zei dat we die niet lieten doen, toen heb ik een hele boel commentaar van collega's gehad dat ik egoistisch was enzo, ik was perplext echt waar, ik zei hoezo, stel dat er het down syndroom uitkomtn dan laat ik het toch niet weghalen, nou dat konden ze absoluut niet begrijpen , ik had zoiets van ja hallo dit is toch onze keuze, maar goed die zeikerds heb je er altijd tussen

xx linda

Terug
Bovenaan