Klusbabes 35!!!

Hallo  meiden,

Hier ben ik ook weer...gisteren hier de boel opnieuw behangen, want de hond had eraan gezeten, samen met mijn 2 zussen aan de slag gegaan, ging erg goed...en omdat mijn vriendje gisteravond feest had van zijn werk ben ik met mijn zussen mee gegaan naar mijn ouders (wonen een uur verderop) en heb daar geslapen. We moesten toch op visite bij vrienden van ons die ook in Twente wonen (woon nu achter Deventer), dus kwam vriendje vanmorgen ook richting mijn ouders. Hele dag op pad geweest en nu weer lekker thuis op de bank...ff terug lezen...

Anouska, wat kloten zeg dat je ongesteld geworden bent. Op dus voor de eerste IUI...het wordt inderdaad spannend en ik hoop dat je het voorbeeld van Phoebe volgt! We lopen dus inderdaad een beetje gelijk op. Moet je nu dan direct beginnen met hormonen?!
Ik heb eigenlijk nog zoveel vragen, moet ze eens op gaan schrijven voor de gyn. Is jouw vriend/man ook verminderd vruchtbaar?

Jacq, wat goed zeg dat je gewoon spontaan zwanger bent geraakt! Een collega van mij had de spuiten van IVF ook al in huis en is toen spontaan zwanger geraakt...Later nog 2 kinderen op de spontane manier!
Lekker dat je nog even een uurtje hebt geslapen...ik ken dat hoor, dat je mag uitslapen en dan lukt het niet. Ik zit in het onderwijs (geef les aan groep 4) dus heb over een weekje vakantie!!!!

Bieb, hoe was het vandaag?! Kan me voorstellen dat je het superspannend vond!!!
Wat zullen je ouders blij geweest zijn!!! Dat lijkt me ook een super moment! Wisten ze dat jullie bezig waren?!
Die van ons wel...we waren er zo druk mee en helemaal nu je in die MM zit is het fijn om er ook met anderen over te kunnen praten!

Phoebe, kan me goed voorstellen dat je al die dieren niet met elkaar alleen durfde te laten, haha! Is alles goed gegaan?! Heb je lekker gegeten?! Grieks heb ik ook al erg lang niet gehad...moeten we weer eens doen, uit eten gaan...
Kan me voorstellen dat je zin hebt in donderdag! Het zouden er inderdaad zomaar 2 kunnen zijn!!! Lekker shoppen dan, heerlijk hoor! Geld laten rollen!

Linda, inderdaad zeikerds...want je bent dan toch juist niet egoïstisch??! En zo'n kindje met een downsyndroom kan hartstikke gelukkig worden hoor! Ik zwom toen ik een jaar of 15/16 was met gehandicapten...1x in de week als vrijwilliger...en dan zwom ik altijd met een kindje met het downsyndroom en dat kindje was zooooooo lief en zo gelukkig als ze daar in dat water lag...Dus mooi laten zeuren!

Rimke, lekker met Maudy gewandeld! Lekker hoor, het was niet veel droog hier, maar direct gebruik van maken he! Wat grappig dat ze van die hoge geluidjes maakt! Het is vast een gezellige boel bij jullie thuis, haha! Lekker brabbelen!
En 2 late en 2 de nacht in...bbrrrr...dat zou inderdaad wel even wennen zijn ja!

Sterretje, heb je nog ff lekker geslapen overdag?! Ik kan het ook steeds beter hoor! Ik word oud, hihi! (ben in december 26 geworden, dus valt nog mee hoor!)
Leuke bikini gekocht ook nog, erg leuk!
Die lekkere romannetjes lees ik ook zo vaak! Heb er ook heel veel van Jill Mansel..die leest zo lekker weg! Dan kan ik zo een uur in bad zitten met zo'n boek, heerlijk!!!

Fijn dat het werken leuk was Bambi...het moet toch een keer weer gebeuren he! Gek hoor, dat er bij jullie al zoveel gebeurd is...sommige gaan alweer aan het werk, anderen zijn zwanger, sommige zijn net zwanger, anderen proberen het nog...heel veel verschillende verhalen...
ook lekker geshopt voor lois?! Prachtige naam trouwens! Heb ook een Lois in de andere groep 4 zitten en dat is ook zo'n lief meisje...dan is de naam ook altijd leuk haha! Dat wordt nog moeilijk met mij, want heel veel namen ken ik dus van kinderen op school...Vriendje noemt wel eens wat en dan is het direct van, neeee...die jongen is heel druk...of dat meisje is heel gemeen!

Dan nog even kort mijn verhaaltje, want begrijp dat sommige niet helemaal weten hoe en wat...

Wij zijn in februari 2008 begonnen om zwanger te raken...(nu een jaar dus) ik had altijd al het vreemde gevoel dat het bij ons weleens lang kon duren, omdat iedereen om ons heen snel zwanger raakte...rare gedachte ik weet het, maar kon het niet van me afzetten. Ik was altijd heel regelmatig en voelde mijn eisprong ook. Ik temperatuurde vrij snel en daar kwam ook uit dat ik op dag 14 mijn eisprong had en 14 dagen later ongesteld werd...toen ik na ronde 8 ongesteld werd heb ik vriendje voorgesteld om naar de ha te gaan. Wilde gewoon de standaard onderzoeken en mochten die goed zijn dan waren we gewoon nog door gegaan, want ik wist heel goed dat het nog wel een jaar kon duren...Maar daaruit bleek dat mijn vriendje te weinig zaadcellen had. Hij maakte antistoffen aan, waardoor veel zaadcellen afwijkingen hadden of te traag waren...Het 1ste onderzoek waren het er 2.1 miljoen en toen is hij gestopt met roken...vitamines slikken enz. Toen had hij 21 januari weer een onderzoek en toen bleek dat hij er wel 22 miljoen had, maar door die antistoffen maar 1.7 miljoen goede!
Ik zit nu ondertussen in ronde 13 of 14 (ben het even kwijt) dus ben wel blij dat we een beetje op tijd naar de ha zijn gegaan, want daar zijn we dus in ronde 9 al naar toe gegaan en er is dus 4/5 rondes niks gebeurt. Alleen maar wachten en onderzoekjes doen!
Laatst dus de samenlevingstest gehad en 16 feb vriendje opnieuw zaadonderzoek met vloeistof deze keer...tegen de antistoffen ofzo...en 18 feb weer een afspraak bij de gyn. Hopelijk gaan we dan starten voor IUI...

Dit was ff een update van mij!

Een fijne avond lieve meiden!

Liefs Joepie

joepie: jij hebt een gezellig weekend gehad , en ook nog behongen hahah, en lief dat je vriend naar je ouders is geredenvanmorgen
Ik heb je verhaaltje even gelezen, en achteraf maar mooi dat jullie op tijd naar de ha zijn gegaan, en soms heb je gewoon zo'n gevoel of iets lang of kort duurt dat is helemaal niet gek, ik zei na mijn miskraam in september, hup ik ga weer aan de clomid en ben gelijk weer zwanger en alles komt dan goed, en ik was ook gelijk weer zwanger,
ik hoop voor jullie dat die iui ook gewoon gelijk aanslaat.
effe een vraagje als je er antwoord op wil geven hoor, zoals dat zaad van je man is er dan ook een kans dat het elke keer minder wordt met die goede zaadjes door die antistoffen of kunnen ze daar geen zinnig antwoord op geven.

bieb; hoe is het gegaan vandaag bij je ouders??

we hebben lekker chinees gegeten en ik zit harstikke vol, ik ga zometeen joey op bed leggen en dan ga ik effe lekker lezen.

meiden fijne avond en morgenochtend lees ik alles weer bij

xx linda

Hey Lin,

Je mag alles vragen hoor...Dat is eigenlijk een goede vraag namelijk. Dat is er ook één die ik op moet schrijven...Het zou zo maar kunnen, maar dat weet ik dus niet.
Ga daar even achteraan...

Fijn dat je direct weer zwanger was! En chinees zo op zijn tijd is heerlijk he?!

Fijne aaf!
Liefs Joepie

hoi meiden,

ben weer bijgelezen, maar moet nu echt gaan slapen ../ben verot moe en morgen gaat de wekker weer om 6.15 pfff....
jacqy succes morgen meid..
bieb   ben benieuwd naar de reactie van je ouders.
joepie nu weten we wat meer van je. altijd fijn
rimke lekker aan de wandel geweest.
jacqy en sterretje allebij vroeg wakker
anoeska toch ongie geworden, balen...op naar iui.
ehm rest weet ik niet meer.
ohja lin, stomme reacties van je collega's
ohja voor bieb, je moet zelf weten of je die nekplooi enzo wil doen, jij bent wel wat ouder dan mij..en als ik jou leeftijd zal hebben, denk ik dat ik het wel zou doen, maar dat komt puur omdat ik denk dat ik geen kindje met een afwijking zou willen, dat klinkt wat hard, maar ik zie in mijn omgeving wat een handicap met je doet. miss dat het anders is als je er eenmaal zwanger van bent..maar goed..
het hangt dus af van wat jij en je man willen..

lang verhaal toch..
verjaardag van schoonpa gehad...
net diaree...zit al vanaf vrijdag niet lekker in me darmen,....veel gas..sorry en nu dus diarree bleggg...
ga slapen, hopelijk knap ik op. gaaapppp..

doei doei
xx bambi

goeiemorgen meiden

joepie: haha heb ik toch een goede vraag gesteld over dat zaad, en als ik jou was zou ik dat zeker even navragen, dan weet je het maar

bambi: de verjaardag van je schoonpa gehad, en de diaree, hopelijk houd dat niet aan en je mening over die nekplooimeting dat is ieder zijn keuze zeg maar, je bent eerlijk wat dat aangaat, ik heb een vriendin die had een geestelijk en lichamelijke gehandicapt kindje gekregen en daar hoop je natuurlijk niet op maar ik heb dat meisje 3 jaar mee mogen maken en heb haaar ook veel verzorgd, dus ik weet ook wat het inhoud, ik ga natuurlijk uit van een gezond kind maar in onze mening is alles welkom zeg maar.

zo ik lag om 9 uur op bed gisteavond was heel beroerd van de chinees geworden en had heel pijn in me rug, en ben wel af en toe wakker geweest maar vanaf half 5 was ik steeds aan het draaien en zuchten en ben om kwart over 5 op me pa zijn bed gaan liggenik dacht dan wordt tom ook niet wakker van mij. ben wel nog eventjes in slaap gevallen gelukkig
gisteren heb ikhet hele huis al schoongemaakt dus vandaag lekker niksen, zometeen even naar de slager en de groenteboer en joey moet vanmiddag weer naar de chreche toe
fijne dag meiden en tot later vandaag

xxxx linda

Anouska'toch jammer dat je ongi bent geworden. Wie weet slaat het IUI net zo snel aan als bij Phoebe!

Phoebe; spannend donderdag je echo. Hartstikke leuk als het er 2 zijn, en dan kan je gerichter shoppen

Joepie; ik had dat toen ook na de mk. Ik had gewoon het idee dat er van binnen iets niet goed zat, dus ben op mijn gevoel afgegaan en de MM ingedoken. En maar goed ook achteraf.....

Rimke; haha je meisje heeft haar stemmetje ontdekt, lache toch

Ik ben 35 maar wat als ik de nekplooimeting laat doen, en er komt een kans uit dat er meer kans is op kindje van Down?Ja, wat dan? En dan kan je de 20 weken test nog doen, maarja laat ik dan het kindje nog weghalen? Pff ik heb eigenlijk zoiets, we zien t wel. Tuurlijk wil ik het liefst een gezond kindje, en heb er verder nooit over nagedacht over een kindje van Down, maar die kinderen kunnen ook gelukkig zijn.
Ik heb wel gevraagd aan mannetje hoe hij er over denkt, maar dan leg ik de folder klaar, en dan moet hij weer weg, of vergeten te lezen, of vergeten over na te denken, dus hoe hij erover denkt?Volgens mij zou hij het ook gewoon willen laten komen

En ben je dan ego?? zoals ze bij Linda zeggen. Hoezo? Vroeger gingen wij vaker met school naar zo een school voor kinderen met Down, en volgens mij waren ze hartstikke gelukkig. En voor jezelf ben je helemaal niet ego, want jij bent juist diegene die er veel werk aan hebt

heb nog een paar weken om er over na te denken....

ik heb zoiets, i go with the flow, het komt wel goed

en nu even over gisteren vertellen!!!

Waren dus al uurtje binnen, zus kwam wat later. Eerst ef soep gegeten, en ik dacht, na de soep vertellen we het. Alleen mijn broertje was al geweest (sukkel trouwens)

Dus ik was al paar x naast mannetje gaan zitten, en toen weer weg, en ik zag mijn zus al kijken.....
Dus op een gegeven moment zeg ik....jammer dat F... er niet is
Mijn zussen, hoezo?
Nou omdat we wat te vertellen hebben....weet eigenlijk niet eens meer wat ik echt zei haha, was wel beetje zenuwachtig
Ds ze keken  me aan....en vroegen; echt???
Ja, hoor echt.
En daar kwam de uitbarsting, half janken en gillen en iedereen felicitereren. Echt heel leuk.
En toen kwamen de cadeautjes tevoorschijn haha. Ze hadden er al op gerekend, die smeerlappen
Ze weten natuurlijk al dat ik tijdje bezig ben, maar had er de laatste maanden niets meer over gezegd, dus hoopten gewoon dat we nu het grote nieuws kwamen vertellen. En ja dat klopte hihi. Mijn zussen waren er zelf helemaal zenuw van, omdat ze hoopten dat ik het gister ging vertellen
Hadden romperjes, mutsjes, slofjes, pakjes en een baddoek gehad. Echt heel schattig

daarna gingen we naar broertje, huisje moesten we nog zien, ik had cadeau bij me, en natuurlijk vertellen.Nou wat een domper
Wij zitten en ik zeg, jammer dat je er niet was. Hoezo? nou, we krijgen kindje. Normaal feliciteerd je iemand, sta je even op en geeft hand ofzo. Nee hoor, hij blijft zitten en zei alleen gefeliciteerd. Dus ik, nou ja mag ons wel even enthousiaster feliciteren hoor. nee hoor, hij bleef zitten en ging over zijn werk vertellen. En mijn nichtje was  erbij , en die had ook zoiets van, wat gebeurd hier. Dus ik kwaad, en wilde al gelijk opstappen. Lul. Ben trouwens ook niet lang meer gebleven
Het is gewoon een eikel, denkt alleen aan zichzelf, doet alsof wij het allemaal gedaan hebben, enhij t zwarte schaap is. Ja. als hij zo doorgaat, wil niemand meer contact met hem.
Ga niet helemaal uitwijden, maar hij denkt alleen aan zichzelf...
maar dat is dan jammer zo een reactie

Daarna weer terug naar moeder, en gezellig weer over babys gepraat enzo. Mijn middelste zus heeft nog allemaal spullen, volgens mij hoeven we alleen babykamer nog te regelen haha

heb trouwens vandaag zw,broek aan. Zit heerlijk, band nog veels te wijd, maar drukt niet zo op buik

net gedweild, en wil straks boven opruimen.Jullie zitten t niet geloven, maar boven is nog steeds niet gedaan, en donderdag komt de kast al. Ik kan wel leegruimen, maar die zware spullen kan ik echt niet naar de garage sjouwen. die vent van mij moet gewoon s wat doen!

moet nu nog ef paar tel. plegen, ef naar bank, aldi en dan boven opruimen. Vies nattig weer trouwens vandaag. bah.

Terug
Bovenaan