Klusbabes 35!!!

Ha meiden,

Ja bieb, leuk he dat vertellen. Die reacties, ik lag daar al weken over te dromen hoe iedereen zou reageren, zo leuk!! En je hebt altijd mensen die niet reageren zoals je hoopt, bij je broer dus. Jammer hoor, maar je hebt je humeur er niet door laten verpesten gelukkig. En gelijk allemaal cadeautjes, geniet er maar van!
En prenataal onderzoek, wij hebben alleen de medische echo met 20 weken gedaan. Wat ons betreft is een kindje met Down of een andere aandoening gewoon welkom. Dan heeft het blijkbaar zo moeten wezen dat wij dat kindje zo krijgen en het krijgt net zoveel liefde als wanneer het gezond zou zijn geweest. Maar dat is onze mening en niet iedereen denkt hetzelfde. Maakt ook niet uit, als jullie het er samen maar over eens zijn...

Happy; goed je weer ff te zien hier. Laat je niet van de wijs brengen door reacties van anderen, je voelt zelf het beste wat er niet goed aan je relatie was. En leuk dat je gewoon blijft meekletsen, gezellig!

Rimke; een tandje. Dus toch, hoop dat ze er dus geen last van krijgt, zou wel lekker zijn. Sommige kindjes tobben zo rond die tijd... En lekker weer gekookt voor je meisje, respect hoor, ik weet niet of ik die dicipline zou hebben. Denk dat ik gewoon met potjes in de weer ga tegen die tijd

Joepie wat een slecht nieuws was dat zeg! Maar achteraf zijn er nog mogelijkheden gelukkig. Probeer er bovenop te zitten, want het duurt allemaal al zo lang en kan me voorstellen dat jullie geduld al zo op de proef wordt gesteld.

Lin je weet hoe ik denk over je nachtrust. Ik merk zelf dat ik zeker 2 uur meer slaap nodig heb dan anders en ik lig dus meestal van 10 tot 8 op bed. Ik snap niet hoe je dat doet hoor. En een uurtje 's middags is wel goed, maar compenseert nooit die waardeloze nachten die jij hebt....

Nou zijn net terug van weekendje weg. Was heerlijk. Veel uit eten geweest en heb lekker veel kunnen eten. Voor het eerst sinds ik zwanger ben dat ik weer gewone porties kan eten, dus ik heb goede hoop dat dat nu eindelijk over is, dat geneuzel met kleine beetjes en zo. Ja misschien aan 't einde als m'n maag in de knel zit. Ben ook niet misselijk geweest of zo. Verder nog naar museum geweest en lekker in de bossen gewandeld. Voor ons de laatste 'vakantie' zonder kleintje, dus we hebben lekker van het 'samen zijn' genoten. Dus ben helemaal  bijgetankt voor de komende maanden.

Ga ff was vouwen, lag er nog van voor de vakantie. Getsie, maar 't moet toch

Later!!

Klaasje; heerlijk een weekendje weg geweest en gelukkig goed kunnen eten. Ik heb daar geen last van haha
Ik zit er ook aan te denken om in mei/juni met zn 2-jes (eigenlijk al 3-tjes) nog ergens heen te gaan, voordat de baby zich aandient.

S kijken op de roze wolk wanneer je bent uitgerekend.

Heb net gebeld voor afspraak voor mannetje ivm zijn lenstransplantie. Pas 30 maart vervolg. Probeer nu toch maar te bellen voor eerder, want voordat hij geopereerd wordt ben je dan weer  tig maanden verder .  Ik geloof dat het 12 weken duurt voor zijn lens klaar is, en met paar maanden onderzoek en en wachttijd is het ondertussen september, beetje onhandig met de bevalling haha. Ik in het kraambed, en hij ziet niets...

heb bandenpijn volgens mij haha.

pff vanmorgen lag ik bijna te kotsen. Als ik nu honger krijg, dan moet ik ook echt gelijk eten. Normaal kon ik nog ef wat doen, en dan was het ondertussen een uur later, maar dat gaat nu niet meer op. En was vanmorgen aan het dweilen en kreeg honger, pff scheelde niet veel of het lag er uit, ef beetje water gedronken toen ging het wel weer. Had broodjes net uit vriezer gehaald, dus nog half ontdooid, en wilde perse afdweilen. Heb nu weer honger, dus zo maar weer ef wat eten, Had al heerlijk nougatblokjes gehaald, maarja daar kan ik niet op leven hihi

Vanavond komt om 6 uur mannetje om de bank af te halen, voor stofferen, En dan ef eten en dan gaan we denk naar schoonma om het grote nieuws te vertellen, en dan denk naar zwager en schoonzus. Deze week grote familieronde haha. Vrijdag hebben we wel verjaardag van schoonbroer, maar dan komt niet iedereen en dan zijn er ook andere mensen bij.

Ik wil het eigenlijk nog niet op het werk vertellen deze week, denk volgende week. En heb ook nog beetje in achterhoofd dat ik nog geen 3 maanden ben.......dus wil het graag tegen familie zeggen, maar nog niet tegen iedereen. MaARJa, mijn zus had haar schoonzus al gebeld, en mijn nichtje haar vriendin...schiet niet op. Heb ze wel op het hart gedrukt om niets op internet, Hyves ofzo te zetten....de tam tam gaat dan snel

zo, ga ef wat eten en dan boven opruimen. We gaan trouwens macaroni eten, kan ik straks alvast voorbereiden

dag dag

klaasje; zoals jij erover denkt met die testen, zo denk ik er eigenlijk ook over. En de 20 weken test heb ik nog genoeg tijd om daar over na te denken

Wilde me net al trouwens aanmelden voor kwaamzorg, maarja de vraag of het thuisbevallen wordt, en 4 of 6 weken vtv stoppen en BV of FV , dat weet ik nog niet.
Heb trouwens tegen de vk gezegd dat ik geen voorkeur heb voor BV, maar dat ik er zeker over wil nadenken en naar zo een info avond wil. Maar mijn zussen zeiden al dat je meer zorgt krijgt bij BV, dus dat moet je gewoon zeggen. Of proberen de BV te geven en als het niet gaat lekker overgaan op de FV. En zoiets zal het wel worden denk ik.
Heb van jongs al af dat ik geen BV wil geven, gewoon een gevoel en heb verder niets met mijn borsten. maar ik ben wel zo iemand die er zeker over na wil denken, en er voor open staat, maar ik wil zeker niets opgedrongen worden. Het is mijn lichaam, en heb dat ook goed duidelijk gemaakt bij de vk....

Hoi lieverds, hier ff een teken van leven. Alles gaat goed en ik probeer zoveel mogelijk bij te lezen en te spieken ivm echo s enzo maar ben heeeeeel weinig thuis dus reageer maar af en toe he ! Zodra ik thuis ben zal ik proberen om iedere keer ff mee te kletsen hoor ! Fijne avond allemaal en tot snel. Liefs happy

He meiden,

Even een update over de VK! heb verder nog niets kunnen bijlezen.. sorry

Vanmorgen dus de VK. helemaal leuk. allemaal vragen beantwoord, en daarna bloeddruk controle. ook weer goed.  hartje geluisterd. geweldig weer om te horen. Ze wist niet zeker of we het zo konden horen, omdat het misschien iets te vroeg was, maar gelukkig wel!
Krijg volgende echo pas bij 20 weken. dit omdat ik de nekplooimeting niet laat doen. Maar... omdat ik nogal overgewicht heb, krijg ik wel extra echo's!! bij 20, 30 en 35 weken. dus dat is wel lekker! hahaha
Verder zag alles er goed uit. baarmoeder is goed gegroeid. dus dat is mooi.

Hoop dat ik vanaaf wat tijd voor jullie heb.

dikke kus jacqy

Jacq das mooi nieuws meisje ! Helemaal geweldig ! Lang leve het overgewicht whahahahahahaha.......geniet maar lekker lieverd....

Kusssss happy

hey meiden

bieb; wat een leuke reacties van je ouders en zussen en ze hadden het al een beetje verwacht, wat ontzettend leuk haha, en jezus zeg wat een eikel die broer van jouw sorry hoor maar wat is dat nou voor een reactie als je zus komt vertellen dat ze een kindje verwacht. echt niet leuk
en je bent kotsmisseijk geweest, goed dat je nu ook gelijk gaat eten misschien scheelt het wel en vanavond aan je schoonfamilie vertellen leuk leuk leuk, hahahhah, doe rustig aan meid,
en die nekplooimeting meid, ik heb zoiets op de 20 weken echo kunnen ze heel veel zien bij joey haalde ze toen het hartje tevoorschijn
op het scherm en je kon alle zien ook de maag enz. heel leuk om te zien was dat.
en het is te hopen dat die lensinplantatie even sneller kan allemaal ander zitten jullie inderdaad zomteen in de knoei als je moet bevallen

klaasje; een fijn weekend gehad meid, en met het eten gaat het ook een stuk beter zo te lezen dat is wel heel fijn voor je meid, misschien dat je ook nu langzaamaan wat aan gaat komen.
en tja dat slapen ik slaap slecht door het gesnurk maar ook gewoon door de zwangerschap denk ik want vannacht had ik geen gesnurk en dan ben ik ook aan het draaien en zuchten, maar dat neemt niet weg dat het heel erg vervelend is.

happy: meisje ben blij weer wat van je te lezen en je hebt het druk dat snap ik, we zien je af en toe wel even voorbij waaien hahha maar denk aan jezelf he.

jacqy: bij de vk was het leuk en het hartje was goed te horen helemaal super meid, en wat lekker dat je na de 20 weken echo nog wat extra echo's gaat krijgen helemaalsuper leuk is dat meis.

ik heb vanmiddag joey naar de chreche gebracht en ben toen weer naar huis gegaan en ik zou niet op bed gaan maar had toen toch besloten om even te gaan liggen, omdatik ook van de gyn een waarschuwing had gehad hhahah, hij had gezegd dat als ik de tijd heb om te rustend at ik dat ook moest doen, dus ik heb effe lekker 2 uurtjes gelegen en ben af en toe even in slaap gevallen, heelrijk, daarna even bij ons huis geweest. brrrr wat is het daar koud hahahah, en vanavond weer naar de yoga toe.

xxx linda

Terug
Bovenaan