Klaasje; heerlijk een weekendje weg geweest en gelukkig goed kunnen eten. Ik heb daar geen last van haha
Ik zit er ook aan te denken om in mei/juni met zn 2-jes (eigenlijk al 3-tjes) nog ergens heen te gaan, voordat de baby zich aandient.
S kijken op de roze wolk wanneer je bent uitgerekend.
Heb net gebeld voor afspraak voor mannetje ivm zijn lenstransplantie. Pas 30 maart vervolg. Probeer nu toch maar te bellen voor eerder, want voordat hij geopereerd wordt ben je dan weer tig maanden verder . Ik geloof dat het 12 weken duurt voor zijn lens klaar is, en met paar maanden onderzoek en en wachttijd is het ondertussen september, beetje onhandig met de bevalling haha. Ik in het kraambed, en hij ziet niets...
heb bandenpijn volgens mij haha.
pff vanmorgen lag ik bijna te kotsen. Als ik nu honger krijg, dan moet ik ook echt gelijk eten. Normaal kon ik nog ef wat doen, en dan was het ondertussen een uur later, maar dat gaat nu niet meer op. En was vanmorgen aan het dweilen en kreeg honger, pff scheelde niet veel of het lag er uit, ef beetje water gedronken toen ging het wel weer. Had broodjes net uit vriezer gehaald, dus nog half ontdooid, en wilde perse afdweilen. Heb nu weer honger, dus zo maar weer ef wat eten, Had al heerlijk nougatblokjes gehaald, maarja daar kan ik niet op leven hihi
Vanavond komt om 6 uur mannetje om de bank af te halen, voor stofferen, En dan ef eten en dan gaan we denk naar schoonma om het grote nieuws te vertellen, en dan denk naar zwager en schoonzus. Deze week grote familieronde haha. Vrijdag hebben we wel verjaardag van schoonbroer, maar dan komt niet iedereen en dan zijn er ook andere mensen bij.
Ik wil het eigenlijk nog niet op het werk vertellen deze week, denk volgende week. En heb ook nog beetje in achterhoofd dat ik nog geen 3 maanden ben.......dus wil het graag tegen familie zeggen, maar nog niet tegen iedereen. MaARJa, mijn zus had haar schoonzus al gebeld, en mijn nichtje haar vriendin...schiet niet op. Heb ze wel op het hart gedrukt om niets op internet, Hyves ofzo te zetten....de tam tam gaat dan snel
zo, ga ef wat eten en dan boven opruimen. We gaan trouwens macaroni eten, kan ik straks alvast voorbereiden
dag dag