Jacqy; wat een verdriet zeg. Misschien proberen alles wat eerder te plannen en laat in ieder geval alles op je af komen, met die vr.party enzo. Je hoeft er zelf niks voor te regelen. Wat je ook kan doen is alles opschrijven wat je nog moet doen, en een planning maken. Dan is het even uit je hoofd
Ik las trouwens nog dat je al je trouwkaart hebt uitgezocht, leuk! mogen we hem zien?
En pak niet doorgegaan ivm stress familie....klote
Phoebe; heerlijk naar babydump geweest Heb gister toevallig op de site gekeken. 1maart koopzondag, dus dan willen we heen, dan is babyplanet ook open. Zit ondertussen ook op marktplaats enzo te kijken, maar daar zie ik niks leuks
Ik snap wat je bedoelt met misselijk zijn enzo, ben het zelf ook niet, en meestal is dat wel 1 van de meest gehoorde 'kwaaltjes'. Maarja, misschien moet je maar blij zijn, denk als je eenmaal misselijk bent en moet kotsen, er ook niet blij mee moet zijn. En andere kwaaltjes genoeg haha
Bambi; dat is snel na 2 rondes je vriendin zwanger, en beetje bloedverlies. Hopelijk niets ernstigs
Joepie; wat spannend met je hoge temp! Het kan natuurlijk altijd. je hoort toch wel vaker dat je toch zwanger raakt net voordat er met behandelingen wordt begonnen. Wie weet....
Linda; nog gelukt met de teennageltjes? Wat namen betreft. Ik heb een leuke meisjesnaam al, die hoor je nog nergens (is van een actrice en toevallig ergens een modemerk....zeg niets meer....hint hint haha). maar tijdje terug heb ik wel die naam op een geboortebord zien staan. gelukkig niet in de buurt
Oja, verjaardag afgelopen week was van schoonbroer, en niet van broertje. Heb zelf 2 zussen en 1 broertje, en 3 schoonbroers en 1 schoonzus, dus verwarring genoeg haha
Vandaag weer 'heerlijk' aan het werk, yech. Echt geen zin
gisteren kwamen schoonbroer en zijn vrouw nog even langs, hadden leuke knuffel en 2 slabbertjes meegenomen. Erg schattig
heb t nog steeds niet op werk verteld dat ik zwanger ben, donderdag gooi ik het hier in de groep.
Soms denk ik dat ik toch maar moet solliciteren, functie is niet leuk, en contract verloopt 1 juni. En als ik hier aangeef dat ik het niet leuk vindt, dan trekken zij ook misschien de conclusies (in combinatie met mijn zw.schap). Ik hoop dat ik dan misschien de andere functie op het office parttime kan blijven doen, maarja als het niet aantrekt.....
Het negatieve van nu solliciteren is dat als men hoort dat ik zwanger ben, wordt ik misschien niet eens aangenomen.
het positieve is dat ik nog niet zo ver in zw.schap ben, dus kan nog zeker 4/5 maanden bij het evt nieuwe bedrijf werken.
Maarja, moeilijke tijden misschien om te soll. En zoek nu fulltime en straks parrtime, en ga nu niet iets voor paar maanden zoeken.
Maar als ik hier niets zeg dat ik het niet leuk vindt...dan heb ik mezelf weer
Pff wat een gedoe, ben er niet om aan het stressen hoor, maar moet wel goed over de consequenties en mogelijkheden nadenken.
Ik denk eerlijk gezegd dat mijn contract toch niet verlengd wordt, markt is rustig en haal nu niet veel klanten binnen, kan er ook niet veel aan doen, maar in verhouding met het aantal afspraken misschien toch te weinig, en de markt is natuurlijk rustig....
pff wat een verhaal, hoop dat jullie het beetje snappen.
Misschien nog tips????
ga weer ef wat doen...wat weet ik nog niet hahaha