Klusbabes 35!!!

rimke; o ja vandaag is de sauna dag, heel veel plezier meid, en we horen wel hoe het is geweest.

ik heb helemaal nergens zin in vandaag, straks met me eten beginnen en dan daarna even lekker op bed heb ik nu al zin in hahahah

xxx linda

Jacqy; wat een verdriet zeg. Misschien proberen alles wat eerder te plannen en laat in ieder geval alles op je af komen, met die vr.party enzo. Je hoeft er zelf niks voor te regelen. Wat je ook kan doen is alles opschrijven wat je nog moet doen, en een planning maken. Dan is het even uit je hoofd
Ik las trouwens nog dat je al je trouwkaart hebt uitgezocht, leuk! mogen we hem zien?
En pak niet doorgegaan ivm stress familie....klote

Phoebe; heerlijk naar babydump geweest Heb gister toevallig op de site gekeken. 1maart koopzondag, dus dan willen we heen, dan is babyplanet ook open. Zit ondertussen ook op marktplaats enzo te kijken, maar daar zie ik niks leuks
Ik snap wat je bedoelt met misselijk zijn enzo, ben het zelf ook niet, en meestal is dat wel 1 van de meest gehoorde 'kwaaltjes'. Maarja, misschien moet je maar blij zijn, denk als je eenmaal misselijk bent en moet kotsen, er ook niet blij mee moet zijn. En andere kwaaltjes genoeg haha

Bambi; dat is snel na 2 rondes je vriendin zwanger, en beetje bloedverlies. Hopelijk niets ernstigs

Joepie; wat spannend met je hoge temp! Het kan natuurlijk altijd. je hoort toch wel vaker dat je toch zwanger raakt net voordat er met behandelingen wordt begonnen. Wie weet....

Linda; nog gelukt met de teennageltjes? Wat namen betreft. Ik heb een leuke meisjesnaam al, die hoor je nog nergens (is van een actrice en toevallig ergens een modemerk....zeg niets meer....hint hint haha). maar tijdje terug heb ik wel die naam op een geboortebord zien staan. gelukkig niet in de buurt
Oja, verjaardag afgelopen week was van schoonbroer, en niet van broertje. Heb zelf 2 zussen en 1 broertje, en 3 schoonbroers en 1 schoonzus, dus verwarring genoeg haha

Vandaag weer 'heerlijk' aan het werk, yech. Echt geen zin

gisteren kwamen schoonbroer en zijn vrouw nog even langs, hadden leuke knuffel en 2 slabbertjes meegenomen. Erg schattig

heb t nog steeds niet op werk verteld dat ik zwanger ben, donderdag gooi ik het hier in de groep.

Soms denk ik dat ik toch maar moet solliciteren, functie is niet leuk, en contract verloopt 1 juni. En als ik hier aangeef dat ik het niet leuk vindt, dan trekken zij ook misschien de conclusies (in combinatie met mijn zw.schap). Ik hoop dat ik dan misschien de andere functie op het office parttime kan blijven doen, maarja als het niet aantrekt.....
Het negatieve van nu solliciteren is dat als men hoort dat ik zwanger ben, wordt ik misschien niet eens aangenomen.
het positieve is dat ik nog niet zo ver in zw.schap ben, dus kan nog zeker 4/5 maanden bij het evt nieuwe bedrijf werken.
Maarja, moeilijke tijden misschien om te soll. En zoek nu fulltime en straks parrtime, en ga nu niet iets voor paar maanden zoeken.
Maar als ik hier niets zeg dat ik het niet leuk vindt...dan heb ik mezelf weer
Pff wat een gedoe, ben er niet om aan het stressen hoor, maar moet wel goed over  de consequenties en mogelijkheden nadenken.
Ik denk eerlijk gezegd dat mijn contract toch niet verlengd wordt, markt is rustig en haal nu niet veel klanten binnen, kan er ook niet veel aan doen, maar in verhouding met het aantal afspraken misschien toch te weinig, en de markt is natuurlijk rustig....
pff wat een verhaal, hoop dat jullie het beetje snappen.
Misschien nog tips????

ga weer ef wat doen...wat weet ik nog niet hahaha

hey meiden

wat een rust hier vandaag weer zeg,

bieb; wat een gedoe meid over je werk, en inderdaad als je nu zou is    gaan solliciteren en je zegt dat je zwanger bent is dat voor veel bedrijven toch een struikelblok, en hopelijk is er gewoon binnen het bedrijf waar je nu zit een andere functie, en ik vind dat je baas jouw niet de schuld kan geven over dat je tekort klanten hebt binnengehaald, want het is gewoon heel rustig en daar kan jij niks aan doen,
denk er nog even rustig over na, maar ik snap je gedahctengang heel erg goed,
en donderdag wil je gaan vertellen dat je zwanger bent, wel weer heel leuk hahah

rimke: hebben jullie het gezellig gehad vandaag?

hoe is het met de rest van de meiden? ik vind het wel jammer dat we niks meer van mamoetje horen sinds dat zwanger is

zo de spagethisaus is klaar voor morgen, me tante belde vanmorgen of ik zin had om mee naar purmerend te gaan morgenochtend, dan gaan we effe winkelen. wel effe gezellig.
vanmiddag heb ik heerlijk geslapen en joey ook die was echt moe na 'zo'n kort nachtje hahah, en we zijn nog even bij ons huis geweest.
vanavond weer yoga.

goedemorgen meiden,

even snel voor ik aan het werk ga.

Gisteravond op ringen jacht geweest, en geslaagd. Hele mooie worden er voor ons gemaakt. je moet er wat voor over hebben. was een uur rijden. over ong. 2 weken kunnen we ze ophalen.

vanavond gezellig naar een vriendin. en morgen avond naar mijn AAAAHHHH schoonouders...... dus denk dat ik donderdag avond pas weer tijd  voor jullie heb... sorry!!

maar denk wel aan jullie hoor!

ik ga snel!

x jacqy

goeiemorgen meiden

jacqy; dus goed geslaagd voor de ringen, dat is helemaal super meid, en morgen naar je schoonouders, nou dan zal ik zeggen succes hahahaha

yoga was weer lekker gisteravond, en vannacht weer redelijk slecht geslapen maar goed het zal wel niet meer beter worden.
als het droog blijft ga ik straks met me tante even winkelen.

xxx linda

Godver!! Heb om 8 uur een heel bericht getikt, helemaal niet geplaatst!!
Denk, ik zal eens even kijken wat linnie verteld, staat mijn eigen bericht er niet eens bij!!

Even kort nu dus:

Jacq: super van de ringen!!! Sterkte bij je schoonouders van de week en werkze!!

Lin: hoop dat de yoga lekker was?? Eetze vandaag met de spaghetti!!

Bieb: wat een toestand met je werk, lastige keuzes hoor! Veel plezier met vertellen donderdag!!

joepie: spannend meid, die hoge temp!!

Phoebs: ga het maar geloven lieverd, lekker shoppen met die handel!!

Sterretje: wat is die andere functie voor iets?? Hoop dat het gaat lukken en dat je dan onder een andere baas valt........

Bambi: hoe is het meid??

Nou, gisteren was heerlijk, lekker verwend, lekker bijgekletst en ge-relaxed. Met maudy is het ook prima gegaan bij mijn schoonmoeder, had er een hard hoofd in........vertrouw haar gewoon niet zo....................erg he??

Nou, fons vertrekt vandaag weer, ik heb nog 3 dagen vrij..................kom later weer buurten............
Sorry voor het korte, mar geen zin om weer een heel epistel te schrijven, zometeen wordt hij weer niet geplaatst.

Hoi liefies......ben ik ook weer ff. Ben echt heeeeeel weinig thuis en heb het als vanouds weer druk he hahaha.....denk wel aan jullie hoor schatten ! Moet vanmiddag met mn paps voor controle om half twee dus weer spannend he pffffff. Met de liefde gaat ook alles goed ! We hebben het saampjes echt heel leuk.....heb me echt nog nooit zo bij iemand gevoeld. Hij krijgt 2 maart de sleutel van een ander huis. Hij woont nu in een flat en gaat verhuizen naar een mooie eensgezinswoning met een grote tuin en een grote zolder ! Ben drie weken geleden mee wezen kijken en is echt een heel mooi huis......voorlopig zit ik nog hier en de bedoeling is dat ik over een aantal weken weer ff naar mn oudersga, ben anders bang dat alles een beetje te snel gaat he. Maar ja, je weet nooit hoe het loopt he, zal er dan natuurlijk ook veel zijn en denk dat je dan toch eerder die stap neemt ! Heb me in ieder geval nog nooit zooooo gelukkig gevoeld als nu en geniet er lekker van ! Sorry voor mn ego bericht meiden, maar het is zoooo moeilijk om te reageren als je er zo weinig bent ! Dikke kus voor jullie allemaal en joepie, ik duim voor je lieverd !!!!!!!

KUssssssss happy

Ha meiden,

Happy lieverd, kreeg helemaal kriebels toen ik je berichtje las! Wat heerlijk dat je je zo gelukkig voelt!!!!!! Geniet er lekker van meis! En wat leuk dat je al naar zijn nieuwe huisje bent wezen kijken! Een eengezinswoning...hhmm...dat biedt perspectief, hihi! (ik ga nog een stapje sneller!grapje hoor!)
Ben benieuwd vanmiddag hoe de controle was!
Wees lekker gelukkig meid en laat ons er af en toe van mee genieten, haha!

Rimke, balen dat hij het bericht niet geplaatst heeft. Daar doe je dan zoveel moeite voor! Grrrrr...Fons alweer weg joh! Wat doet hij voor werk? Zag laatst al een keer voorbij komen dat hij in India zat! Hij doet maar!;-)!

Ben het ff kwijt...Er was er nog eentje vroeg vanmorgen, haha!

Heb vanmorgen de uitslag van mijn progesteronwaarde gehad, 30...maar wel 10 dagen na mijn eisprong terwijl ze zeggen dat de piek op 5-7 dagen ligt. Maar 30 was goed genoeg voor een bevruchting...

Vanmorgen was mijn temp...jaja....37.1...het moet niet gekker worden. Heb hem nooit zo hoog na mijn eisprong! Dat vind ik dan wel weer irritant van mijn lichaam, want mocht ik niet zwanger zijn, waar ik dus ook vanuit ga, waarom wordt dan in al die maanden nu  mijn temp ineens hoog. Daar krijg je toch alleen maar valse hoop van?
Heb wel meer rare dingen hoor...mijn borsten zijn wat opgeblazen, ze steken af en toe hevig, mijn buik rommelt veel onderin, heb dunne (sorry) ontlasting, met vlagen misselijk en heb gisteravond gewoon 3 glazen cola achterover getikt, terwijl ik normaal gesproken geen cola lust!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helemaal geen prik eigenlijk en waarom dan nu ineens wel?!?!?!?! Dit zijn toch vreemde signalen!!
Ben vast schijnzwanger, hahaha!

Maar zei ook al tegen vriendje, ik zou wel teleurgesteld zijn als ik niet zwanger ben, want dat ben je elke ronde, maar ik ben dan ook wel zo reëel dat ik dan kan denken, Nu gaan we echt beginnen met IUI en nu hebben we pas eerlijke kansen om zwanger te raken! Dus natuurlijk ben ik liever zwanger, maar weet dat die kans nihil is, dus heb ik er ook vrede mee als we met IUI gaan beginnen!

Zal eens mijn tempkaartje proberen te plaatsen...
http://www.fertilityfriend.com/home/214d06

Volgens mij kunnen jullie hem dan zien!

Meiden, ik krijg mijn zus op bezoek, gezellig! Moet toch de vakantie door zien te komen he! (erg he, ik moet genieten van mijn vakantie!)

Fijne dag!
Liefs Joepie

Terug
Bovenaan