Klusbabes 35!!!

hey meiden

happy; hoe was het op de controle bij je pa?? en jeetje meis ik krijg helemaal kriebels als ik je stukje lees, het geluk straalt er gewoon vanaf. en ik ben zo blij dat je weer zo gelukkig bent, en je vriend krijgt een eengezinswoning nou je weet nooit hoe het loopt en als het voor jullie beide gewoon helemaal super voelt moet je gewoon de stap wagen en niet denken het gaat te snel, ik ben heel erg blij voor je echt waar en dat meen ik met heel mijn hart.

rimke; dus jullie hebben heerlijk genoten gisteren , dat is fijn, en nu fons weer weg, maar je hebt nu wel lekker 3 dagen vrij, en maudy was bij je schoonmoeder, dat wist ik niet, logisch dat dat je even neit lekker zat, maar gelukkig is alles wel goed gegaan.

joepie; ik heb je tempkaartje even bekeken, maar wat een mooie temperatuur zeg, ik zou het ook bijna zeggen van het is raak en ik hoop het zo verschrikkelijk voor je echt waar want het is je van harte gegund.
Hadden jullie ook al een uitslag gekregen van het zaad van je man? en ik kan er heel goed inkomen dat je niet al te positief durft te denken watn je weet zelf ook dat je lichaam je erg in de steek kan laten, mijn duimen draaien volop voor je meis.

vanmorgen even met me tante naar purmerend geweest, ik heb voor joey 2 nieuwe broeken en een zwembroek gekocht, hij wilde een spongebob zwembroek hahahah, en voor mezelf uiteraard niks haha, ik had gisteren nog een mooie positietuniek besteld en die kan ik zometeen ophalen.
straks effe een pan met spaghetti naar me schoonouders brengen want ik maak natuurlijk altijd teveel en nog even bij ons huisje kijken.
ik ben er later vandaag nog eventjes.

xxx linda

He meiden!

Happy, wat een zalig gevoel moet je hebben!! Lekker hoor!! Van genieten meid!

Joepie: prachtige temperatuur!! Ik duim mijn duimpjes er af, waren inmiddels weer aangegroeid van al het andere geduim!

Linda: leuk! Wat voor tuniekje heb je gekocht voor jezelf?? En hoe is het inmiddels bij jullie huis?

Fons is weer weg, joepie, hij is steward bij de KLM. Hij gaat nu naar Detroit.
Ik heb in de keuken gestaan voor maudy, witlof/appel/aardappel/rozijntjes en kaas............is erg lekker, ik hoop dat zij dat ook vindt.
Ze is wat ziekig, verkouden enzo...............is wel iets te merken, ze is wat jengeliger en sneller moe.............arme schat.

O, en zag dat Renee bevallen is van een dochtertje. Naam weet ik   nog niet.

hoi meiden,

heb ff vluchtig gelezen, weer geen tijd om uitgebreid te buurten..

happy meisje wees lekekr gelukkig.
joepie ik duim me suf....de symtomen lijken wel heel erg he...zou toch geweldig zijn he.
wanneer kan je testen ?
rimke lekker 3 dg rust...nou ja rust, vrij dan hihihi..lekker wezen saunaen...fijn hoor..
linda half lekker geslapen dus..
jacqy de ringen zijn besteld ..geweldig..
bieb weer in dubio voor werk..zou zeker blijven zitten en ff afwachten , kan je altijd nog aangeven liever die andere functie te willen...dan moet je als je contract niet verlengt word gaan soll...kan je meteen voor een partime functie soll. en als je nergens aangenomen word vanwege je zw.schap...dan krijg je fijn ww...niet druk maken en lekker blijven zitten...of stieken al een beetje kijken dan...

ehm rest ben ik kwijt..

ohja ook hier..renee van harte met je dochter...

nou vandaag weer druk in de weer met lois en de dag ik al bijna om..box omlaag gedaan....want ze gaat steeds hoger op der knieen..
in bed zit ze nog niet, maar daar gaat ze snacht ineens op der buik liggen..dan word ze wakker..en huilt...moet er steeds terug leggen..ze rolt met slaapzak en al om..vaster kan ik hem echt niet leggen...snap er niks van...soms dan slaapt ze door..ze ligt wel lekker op der buik..

me zusje is vandaag de 37 wk voorbij en vandaag bij de contole wat hoge bloeddruk..onder was ie 90..maar doen verer niks eraan..maar goed..

vervelend nieuws..me vriendin heeft een mk gehad, zat in der eierstok.. dus geen bbz, maar ook geen normale zw.schap..is heel vroeg stadium al mis gegaan, nooit de baarmoeder zeg maar berijkt ofzo...weet ik het..
blijft wel rot voor der natuurlijk, maar goed ..geen verdere beschadigingen en kan gewoon nog zw.raken...en hoop voor haar dat dat snel weer mag zijn..ze zijn iig vruchtbaar..ook fijn om te weten..

gisteren was me ma jarig, dus daar gegeten enzo en laat thuis.
morgen weer werken..
vind het ook daar wat raar...de sfeer is momenteel super..helemaal niks aan te merken..maar toch heb ik een gevoel dat me contract niet verlengt word..
de autoindustrie heeft zwaar te leiden onder de crisis...we werken het niet echt, maar   miss dat ik   niet helemaal nodig ben ofzo..
en weet je ook zoiets raars...ze hebben een lijst opgehangen voor de vakantie's deze zomer...iedereen staat erop, zelfs een nieuwe die nog niet begonnen is, behalve ik dus ???? das toch raar.......durf het niet goed te vragen, bang dat ze dan al zeggen dat me contract niet verlengt word. en dan moet ik nog 2.5 maand werken met een rot gevoel....grrrrrrr..die stomme onzerheden...

moet aan het eten verder...kiprolade met hutspot...mhhhh..ben niet zon fan van hutspot..

tot laterzzzzz
xx bambi

zo ..........heb last van dyslectie ofzo ?   weet ik veel hoe je dat schrijft, maar de rest van me  stukje is weer lekker vol FAUTEN whahahaha...moeilijk he typen...

Hoi meiden

Joepie ik schrijf hier maar even (ik hoop dat de andere dames het niet erg vinden).
Want ik lees alles van jouw vorderingen namelijk hier.
Je temp is nu wel erg hoog en je kwaaltjes......
O wat zou dat mooi zijn !!!! kan me voorstellen dat je er niet vanuit gaat na 13 ronde's en wetend dat je ventje niet veel goede zwemmers heeft, maar je weet het niet, wonderen bestaan soms echt.
Meid ik denk aan je !!!!

Liefs Mama2006

hey meiden

rimke; weer lekker aan het koken geweest voor maudy, en ze is wat verkouden ach zielig, hopelijk wordt het neit zo heftig dat ze heel ziek wordt,
ik heb het  tuniekje opgehaald, maar ik denk dat ik het weer terug ga sturen ik vind het zo raar  zitten net of het niet klopt, ik heb het via de wehkamp van miss etam besteld via internet, en hij kost 40 euro dus  ik wil wel dat het wat oogt zeg maar haha

bambi: de box dus omlaag en ze rolt zich steeds om in haar ledikant, die kleintjes krijgen het onmogelijke voor elkaar daar kan je soms echt een studie van maken.
en je zusje haar bloedruk wat hoger, maar ze is ook bijna aan haar eindje.
en wat je werk betreft, zou ik evengoed even navragen waarom jouw vakantie er niet op staat misschien wel een foutje dat ze het per ongeluk zijn vergeten, en anders ddan weet je het maar waar je aan toe bent.

vrijdag gaat de beton in het achterstraat en dan daarna kan het opbouwen beginnen joehoeeeeee hahahah, joey heeft vanmiddag heerlijk geslapen die lag me toch een partij te snurken niet normaal meer, wat een geluid uit zo'n klein lijfje hahaha.
vanavond weer kaarten bij me vrienin weer kaarten altijd op dinsdag, maar ik heb eigenlijk niet zoveel zin vandaag, maar goed ga toch effe heen.
ik ga zo effe eten, dus ik ben er vanavond niet meer, morgenochtend voordat ik aan het werk ga lees ik alles weer bij
iedereen een fijne avond en tot morgen

xx linda

Zo, met een kop thee en mijn laptop in een voorverwarmd bedje............heb   koppijn en ben ongesteld............lekkere combi samen met Maudy meisje............echt zielig, heeft van half 6 tot haar fles van zojuist echt een paar keer zo hard gehuild, ben ik helemaal niet van haar gewend. Grote snottebriebels uit haar neusje en dikke tranen over haar rode wangetjes.............dus ik heb haar een paar keer uit bed genomen, wel op haar kamertje gebleven maar ze moest wel getroost worden..........de arme ziel. Zojuist haar fles ook niet helemaal op, niets voor haar. Dus die is met een paracetamolletje, neusspray en keeldruppeltjes en druppeltjes voor tandjes naar bed gegaan, heb de hele riedel maar afgewerkt, ik hoop dat ze wat slaapt, anders slapen we denk ik samen vannacht. Fons is er natuurlijk niet, en dan leg ik haar hier wel op het dekbed in haar slaapzakje onder een deken..................dan is het niet anders. Maar hopelijk slaapt ze nu ik het hele circus uit de kast heb getrokken..............de lieve schat.
Moest wel lachen want ik lees haar altijd nog wat voor na de laatste fles, dus ik haal het boekje tevoorschijn en ze begint meteen van oor tot oor te stralen en van die hele hoge geluidjes te maken...........dat kan ze dus nog wel.....................hoop dat het allemaal meevalt..................anyway:

Lin, veel plezier met de spelletjes vanavond en winnen he!! En volgende week beginnen ze al met opbouwen............jemig wat gaat dat hard!! Kun je wat fotoos op je hyves zetten? Ben er nieuwsgierig! Jammer dat het tuniekje niets was..............kun je het weer terug sturen, balen.

Bambi: wat een verhaal van je werk nou weer............kan me voorstellen dat je het eigenlijk niet wil weten................is meteen de lol er vanaf he? Mijn zwager en schoonzus hebben ook een autobedrijf, gelukkig ook met een werkplaats dus die houden het nog wel even vol, maar het gaat inderdaad niet zo goed met de auto industrie.............balen voor je. Maar misschien valt het allemaal mee?
En Lois kan bij het circus dus?? Whahaha, lijkt me geinig als ze zich op gaan trekken enzo................lekker wijffie.

Ehm..............
Verder was er niemand toch? Op de rest heb ik al gereageerd................volgens mij, bij deze anders sorry........
Ik ga nog even op het mama forum neuzen en dan ga ik lekker vroeg slapen!
Tot morgen meisjes, welterusten alvast!!

Terug
Bovenaan