Klusbabes 35!!!

goeiemorgen meiden

zo ik heb er weer een super mega kut nacht opzitten, maar ja ik zou bijna zeggen ik ga er aan wennen hahah

rimke; is je hoofdpijn wat gezakt? en ook nog ongesteld jakkes en maudy toch zo ziek de arme schat, hebben jullie wel een beetje geslapen vannacht? hopelijk knapt ze snel een beetje op altijd zo zielig als die kleintjes zo verkouden zijn.

ik heb echt last van zwangerschapsalzheimer, reed ik gisteravond naar me vriendin toe om te kaarten ben ik daar bijna schiet het in ene in me hoofd dat het vakantie is en dat mijn vriendin dat in de avond werkt en dat het kaarten een weekje was overgeslagen haahah echt weer wat voor mij, dus ik ben gelijk weer naar huis gecrost hahahah
ik zal vanmiddag wel even wat foto's op mijn hyves zetten van de verbouwing asl ik tijd heb en anders morgen even

ik ga me klaarmaken voor me werk, en vanmiddag weer de spaarzegels doen dus ik ben er later vandaag weer even, Iedereen eeen fijne dag en tot vanmiddag

xxxx linda

Zo, het kleine meisje heeft keurig geslapen, en ik dus ook...........wat wil je nog meer.
Raar is dat hoor, voordat ik zwanger werd en ik ongesteld was voelde ik de krampen   veel lager in mijn buik en voelde ze ook veel zeurderiger. Nu voel ik ze veel hoger en ze zijn scherper maar wel beter te handelen.........zou mijn baarmoeder toch nog niet helemaal op zijn oude plek zitten??

Lin: wwhahahaha, lekker ding........ging het kaarten niet door............geestig. Waar zit je met je hoofd??

Bambi: hihihi, las het berichtje op mijn hyves............hoop dat Lois ook weer wat beter te pruimen is vandaag..............raar, af en toe zo'n dag erbij he??
Werkze vandaag.........

Nou, hier wederom een rustig dagje, even naar buiten met het meisje maar verder lekker niets. Had gister de was al weg gewerkt en stofgezogen, dus hoef vandaag niet zoveel. Het grote doe ik morgen als Maudy weg is........

Ola lieverds, ff snel voordat ik de deur uitvlieg......met mn paps was alles goddank goed !!! Bloed was goed en onderzoek van zn blaas was ook goed, over negen maanden pas terug !!! Reneetje, van harte meisje........meiden, probeer vanavond ff te komen...fijne dag allemaal !

Liefs happy

Ha meiden,

Happy, wat fijn dat de uitslagen goed waren! Een hele opluchting weer! Super!

Rimke, het zou zo maar kunnen dat je baarmoeder nog iets hoger ligt. Ik heb eigenlijk geen flauw idee...heb het nog nooit meegemaakt, haha! Dat ongesteld zijn wel...wekelijks, irritant he?! hhi!
Fijn dat je lekker geslapen hebt!

Lin, weer een rotnacht joh! balen zeg! Je moet wel goed rusten! En gister voor niks op pad geweest, whahaha...zie je zo gaan en dan het moment dat het je ineens te binnen schiet, giechel!

Euh....nu weet ik het even niet meer!...straks maar even weer lezen...

Vanmorgen was mijn temp 37.0...nog steeds hoog voor mijn doen. Het wordt nu steeds spannender al heb ik steeds minder het gevoel dat ik echt weleens zwanger zou kunnen zijn. Ik geloof er gewoon niet in, waarom al die tijd niet en dan nu, nu we vanmiddag naar het ziekenhuis moeten en waarschijnlijk beginnen met IUI, wel!?!?!
Voel nog steeds van alles en gister toen mijn zus weg was, knapte ik ook ineens af en zat alleen maar te gapen en bank te hangen...
Nog steeds last van mijn borsten, steken onderin mijn buik, echt zo'n menstruatiegevoel en oprispingen en honger...heel vaak een hongergevoel! Ook terwijl ik net gegeten heb!
Mijn lichaam houdt me compleet voor de gek en daar schrik ik wel van. Kon er best goed op vertrouwen, want had in het begin overal last van! (dat kent iedereen nog van ronde 1 enz, overal lette je op) en naarmate we langer bezig waren ging je dat van je afzetten en voelde ik ook niet veel meer...behalve een beetje buikpijn als ik ongesteld ging worden.
En nu doet mijn lichaam zo raar en daar baal ik van. Wil gewoon weten waar ik aan toe ben!

Nou, weer even lekker gezeurd...ga zo met de buurvrouw met de honden wandelen. Zij hebben 2 labradors en wij een golden retriever. We gaan lekker naar het bos.
Om half 2 komt er iemand de trap repareren, want de hond heeft in een eenzame bui aan het hoekje zitten knagen en om 16.00 moeten we dus op het ziekenhuis zijn.
Heb m'n dag mooi vol gepland.
Morgen ga ik naar iemand die ik hier op het forum heb leren kennen, lekker op visite. Ze is voor 3 weekjes terug hier geweest en morgen ga ik daar naar toe!
En vrijdag...vrijdag heb ik niks...NOG niks...maar ik denk dat ik wel wat verzin!
Al weet ik toch als vrijdag mijn temp laag is, wel genoeg, dus hoef ik de tijd ook niet te doden, haha!

Meiden, een fijne dag!
Liefs Joepie

(ff een bannertje!)

Oh en Renee,

Ik heb je dan wel nooit gesproken, maar toch van harte gefeliciteerd!!!!

Liefs

Joepie, meisje, succes zometeen in het ziekenhuis............misschien is het allemaal niet nodig...............je lichaam kan het ook eens juist hebben he? Je zult zien, zijn jullie door de mangel gehaald et voila! Zwanger.................ik duim vrolijk door ondanks dat jij er geen vertrouwen in hebt..............whahaha!!! Dan doe ik het wel voor je..............we zitten hier bij de babes de laatste tijd in de goede richting dus waarom jij en anoes niet??
Succes en wandelze!!!

Whahaha...die Rimke...lief hoor meis! Dankjewel!

Maar onthoud dat ik heb gezegd dat ik er niet in geloofde, dus niet te teleursgesteld zijn als ik toch ongesteld wordt, hihi!
Ik waarschuw je maar even!

Nog een half uurtje en dan kan ik eindelijk op weg naar het ziekenhuis! De dag is toch wel snel gegaan, maar nu ik erop zit te wachten schiet het niet op! Maar dat is natuurlijk logisch!

De trap ziet er trouwens weer heeeeeeeel mooi uit! Dat is in ieder geval iets!

En mijn schoonzus is nog steeds niet bevallen, is 4 dagen overtijd vandaag!! Ze houdt ons in spanning!
En vriendje en ik hebben vandaag op de kop af 3 jaar! Kort nog maar he?! Tenminste, denk dat jullie al wat langer onderweg zijn!

Tot straks lieve meiden, jullie horen hoe het geweest is!

Liefs Joepie

hey meiden

rimke: jullie hebben er een goede nacht op zitten, gelukkig maar, gaat het weer een beetje met maudy? en je hebt het idee dat je baarmoeder nog niet helemaal goed zit haha, toen ik na mijn bevalling weer voor het eerst ongesteld werd, had ik pijn daar waar me weeen waren geweest heel gek en dat heb ik steeds zo gehouden haha,
en hebben jullie lekker een wandeling gemaakt vanmiddag? het is hier tenminste super mooi maar wel koud weertje.

joepie: succes in het ziekenhuis, en ik hoop zo dat het raak is meid, vrijdag is je NOD toch? heel erg spannend, en lekker met de honden in het bos gelopen daar is het ook echt weer voor, en de trap ziet er ook weer mooi uit
en jullie zijn vandaag 3 jaar bij elkaar, nou dat vind ik niet zo kort hoor, wij zijn alweer 10,5 jaar bij elkaar, haha

happy: gelukkig was alles goed met je pa en over 9 maanden hoeft ie pas terug te komen dat is helemaal super nieuws.

nou me spaarzegels zijn gedaan en zometeen weer effe pijn lijden bij de fysio en daarna nog effe schoonmaken en dan ga ik zitten en kom niet meer van de bank af.
tot later nog even meiden

xxx linda

Terug
Bovenaan