Klusbabes 35!!!

hey meiden

rimke; die oude kat is al helemaal gewend en die witte vind het boven nog gezelliger haha, en wat lief dat jij van het weekend lekker mag uitslapen van fons.

nou bij de gyn was alles goed, me bloeddruk was 130/70 vorige keer was me bloeddruk 110/75 dus me onderdruk is iets gezakt, dat is wel gunstig haha, het hartje gehoord, hij had hem niet meteen dus dan schijt je wel effe 7 kleuren bagger hahah, ik moet het wel iets rustiger aan doen van hem omdat me buik en omgeving zeg maar redelijk pijn doet, maar ja kan niet altijd rustig aan doen he haha
ik heb net bij ons thuis het behang eraf gehaald, dus dat is ook gedaan. en nu doe ik onm en gtst van gisteren bekijken.

vanavond kaarten en zometeen ga ik effe douchen en joey onder de douche stoppen, hij heeft een godgruwelijke hekel aan douchen en dat is dus elke dag een krijspartij maar ja me pa heeft geen bad dus hij heeft geen keuze.

xxx linda

meiden fijne avond en morgenochtend voordat ik ga werken lees ik alles bij

xxx linda

Hallo meisjes,

hier een hele moeie jacqy.. kan geen pap meer zeggen!

Rimke, fijn dat het goed gaat met de poeze, en die ene komt een dezer dagen wel tevoorschijn hoor!
En maudy doet het dus goed! leuk hoor

Lin, alles was dus goed bij de gyn. blijf jij trouwens daar onder behandeling? of ga je nog naar de VK?
en behang eraf gehaald. ook weer lekker... hhaa

hier alles goed. nouja, op alle kwaaltjes na dan!
Heb lekker shoarma besteld. heb ik zoveel trek in! jamjam!!

Fijne avond meiden!

x jacqy

Zo, even lekker op de bank.
Wasje weg gewerkt, maudy vermaakt, maudy eten gegeven, maudy gewassen.........zelf even gegeten, en heel vroeg naar bed vanavond! Heerlijk, even bijtanken de komende dagen!

Jacq: zo moe meis! Lekker van je snack/vette hap genieten en ook vroeg naar bed! Heerlijk toch, lekker van genieten........wegdromen op bed enzo.........geef je er maar aan over want je wint het toch niet, whahaha!

Meisjes, misschien kom ik na de laatste fles van Maudy nog even buurten, anders ben ik hier morgen weer!
Fijne avond allemaal!

Jacqy: hmm lekkere shoarma. en smaakte het?

rimke; de oude kat is dus al min of meer gewend. Nou, die kleine komt ook wel hoor. Ef geduld,komt helemaal goed\
En maudy moet aan het andere voer haha, ach ze is hartstikke goed op groei. toch. En ook al bijna kruipen, hartstikke goed

Linda; je moet rustig aan doen en toch behang afhalen, foeiii!

sterretje;zondag is moeder jarig, dus ga ik naar Zaandam, en dan vertellen dat 'we' zwanger. Echt spannend
En hoe voel je je vandaag?

morgen komt er een mannetje die offerte gaat maken voor banken opnieuw stofferen. Wil eigenlijk nieuwe banken, maarja mannetje heeft er nog geen een naar zijn zin gezien. En deze banken hebben de goede vorm, dus ef kijken wat het kost. Wil eigenlijk 1 bank en 2 losse stoelen. Hadden we nu ook, maar lelijke stoelen (gehad van zwager), paste eigenlijk niet. 1 bank buiten gezet met doek erom., nu maar binnen gehaald voor morgen. Yech, wat was dat ding vies, schimmel enzo bah. Flink geschrobt anders niet echt gezond. Ef plaid erover en wachten tot morgen.

Bah, morgenvroeg naar tandarts, Maarja nu is het ook niks met een halve kies. gelukkig verder geen pijn

Oja, had ik verteld dat de lensimplantatie van mannetje helemaal vergoed wordt? morgen even bellen voor vervolgafspraken

Schoonmoeder wacht trouwens nog op operatie en zwager mag nog niet werken. Is nog steeds thuis van ongeluk vorig jaar. Been gaat elke keer opnieuw open. Nu krijg hij plastische chirurgie. Dus nu houden ze wedstrijdje wie het eerst geopeerd wordt haha

Heb trouwens iets grappigs. Laatst was mannetje ergens aan het werk en toen kwam er een vrouw en die vroeg wat voor werk hij precies deed. Om het makkelijk uit te leggen had hij gezegd dat het net leek op een echo die bij een zwangerschap wordt gemaakt (wel erg simpel uitgelegd maar oke). Zegt die vrouw. oh dus bent metaalgynaecoloog. Whahaha dat vindt ik een goeie.....metaalgynaecoloog.....

pfff had net krampen en steken in darmen....kwam niet echt veel uit op wc....gelukkig nu al wat minder

shit wilde een donut pakken, maar tot gister goed.Nouja, dan maar een lekkere koek. Vanmiddag had ik zo een zin in een snicker....en heerlijk opgegeten...

hoi meiden,

rimke wat is maudy gegroeid zeg !!! jeetje mina, weet niet of lois dat al haalt en ze is 2 maanden ouder hahaha.
en 2 nieuwe poezen in huis, hoe heten ze eigelijk, want hoor je dove en witte zeggen, maar dat zijn toch niet de namen ? of wel natuurlijk hahahah.
leuk dat je nieuwe receptjes mag gaan verzinnen, vind je heel crea hoor, maar hier komen de warme groentehappen uit een potje, heb me er nog niet aangewaad..fruit wel als ik vrij ben doen we vers..

linda alles weer oke met de beeb. en iets rustiger aan doen zegt de gyn. ...en wat doe jij, gaat behang staan afhalen...waarom moet jij dat doen...beetje gas terug he..
gelukkig had je gisteren lekker rustig aan gedaan en een nachtje lekker geslapen..

bieb je vriendin verteld dus..leuk dat je het toch kwijt kan he..en van het weekend je ouders..spannend.
denk dat je voordeliger uit bent met een nieuwe bank, of is dat stofferen niet zo duur ? maar de bank zelf gaat toch ook een beetje doorzitten op zijn tijd..?
lekker gesnoept lees ik, mmhh krijg helemaal trek...lijnen hier lukt niet zo goed meer...kan de draad slecht oppakken, ben ook ongie..vandaar.

jacqy meid zo moe.....geef er lekker aan toe...en shoarma mmhhhhh...
druk op het werk las ik, dan savonds lekker plat meid..gewoon doen he

sterretje ook weer aan het kwakkelen..lekker uitzieken een keer..het lijkt net nu we een kindje hebben alsof we vel vaker ziek zijn..of licht dat aan mij...blijf ook kwakkelen..gaat het een paar dagen goed en dan weer eens keelpijn, of hoofdpijn, dan weer buikpijn en me man heeft het ook steeds...blegggg...we geven het steeds door en Lois neemt de bacterieen mee van het kdv...ach zolang ik niet steeds echt ziek ben..

Nou niks meer van exvriendin gehoort..weet ook niet of dat gebeuren gaat...hoorde van me vriendin dat ze zaterdagavond op die verjaardag geen goed woord voor me over had, toen mijn viendin vertelde dat ze het van mij gehoord had..ik roddelde teveel ofzo..ach we zien wel anders jammer voor haar...

Lois gaat denk ik nooit kruipen..ze slaat het denk ik over...ze zit steeds beter en staan gaat de laatste dagen zo veel vooruit..ze kan al ff los staan bij de tafel..en soms doe ik het stappen oefenen en dan heb ik alleen der handjes vast, zo stevig staat ze al...soms met zitten valt ze om, en dan is het huilen..maar als ze op de buik ligt, schuift ze alle kanten op, draait hele rondjes en gaat achteruit, maar vooruit nog niet gezien..de trekt der benen wel op, maar snapt het gewoon niet.
verder gaat het kletsen lekker door en Lois is echt knettergek op de beesten..ze gilt het uit als 1 van de katten langs loopt..ook moeilijk eten geven af en toe..dan zitten de katten te schooien of lopen langs..lois achterstevoren of opzij hangen om die kat te zien..
Ook met de hond is ze zoet...van de week een lachbui gehad...ze had het niet meer.. Remus nieste en ze moest zo lachen..dus ik de hond laten blaffen..zachtjes en hard en ze bleef lachen..had zelfs me moeder gebeld...moet je horen ma !!!!   zo lachen...en ik krijg dan tranen van het lachen, zo aandoenlijk...
kan niet wachten tot ze praten gaat...erg wel...kijk der zowat groot...sommige houden van dat kleine en houden de baby zolang mogelijk baby,......ik ben denk ik meer een peuter mama...vind baby;s geweldig, maar het word nu steeds leuker...ook steeds vermoeiender....kom nouwelijks aan huishouden toe...ze vraagt ook steeds meer persoonlijke aandacht..
Ooh ja ze geeft trouwens ook hi five's hahahah...en zwaaien doet ze soms...we zijn druk bezig met klap eens in je handjes..tot nu toe gaat ze alleen keihard smilen als je het doet.hahahah

duik zo me bed in..alles staat weer klaar voor het werken morgen.
Vanmiddag is me zusje nog even geweest...inmiddels 35 wk zwanger...echt giga is ze..lijkt veel op mij...word denk ik een meisje hahaha..

meiden love ya all.
xxx bambi

goeiemorgen meiden

heb wel gelezen maar weet niet of alles is blijven hangen haha, ik werd vannacht wakker met mega mega hartkloppingen pfff niet normaal meer, maar ging daarna wel we weer over gelukkig

bieb; dit weekend gaan jullie het vertellen he spannend hoor, en hahaha je man een metaalgyneacoloog hahamoest er wel om lachen, en hopelijk wordt de lensinplantatie helemaal vergoed,
en voor vandaag succes bij de tandarts.

jacqy: zo moe meid en lekker aan de shoarma heerlijk hahah, en ik mag niet onder de vk, vanwege de ellende tijdens joey zijn zwangerschap ik moet onder de gyn blijven en ik moet in het ziekenhuis bevallen ik mag ook niet thuis bevallen.

rimke; lekker vroeg je bedje opgezocht gisteravond heerlijk meid, je hebt het gewoon nodig, en ben je wel weer een beetje opgeknapt? omdat je zo beroerd was ?

bambi: zo je zusje schiet ook alweer op in haar zwangerschap ik ben benieuwd wat het worden gaat, en lois gaat lekker vooruit, en het hoeft helemaal niet zo te zijn dat ze gaat kruipen kan zo ook overslaan en gewoon gelijk gaan lopen, hoor je wel vaker, en ze gaat goed met de poezebeestjes en hond om, en ach helemaal de schaterlach, leuk is dat he hahaha
en wat je ex vriendin betreft, nadat ze dus over je heeft lopen zeiken zou ik geen mail meer terug verwachten maar ook niks meer sturen zo is het goed, jij hebt je best gedaan.

gisteren hebben we de waterkoker schoongemaakt met schoonmaakazijn, daarna nog een paar keer met water nagekookt en net vanmorgen heb ik het nog een keertje gedaan en nu heb ik toch nog een schoonmaakazijnsmaak in me mond, blegh haha,

meiden ik ga me klaarmaken voor me werk ik ben er later nog eventjes, wat een takke weer gisteren trouwens met die klote sneeuw, ligt er nu nog al en ik haat sneeuw vooral nu ik vanmiddag me zegeltjes weer moet doen

xxx linda

Goedemorgen!!
Zo, lekker lang geslapen maar wel veel wakker...............vermoeiend........maar goed, ik mag niet mopperen!

Lin: als de gyn zegt dat je rustig aan moet doen, waarom ga je dan behang krabben? Eigenwijze troela.....
Succes met je zegeltjes vandaag!

Bambi: lekker laten die vriendin van je, je hebt de eer aan jezelf gehouden! Prima toch.
Heerlijke fotoos trouwens van je meissie! Lekker grietje hoor!

Bieb: spannend, van het weekend! Leuk, ben zo nieuwsgierig hoe ze reageren!

Jacq: goede nacht gemaakt na die vermoeiende dag van gisteren??

Sterretje: voel je je al wat beter meis??

Nou, ik ga vandaag lekker veel naar buiten met maudy denk ik. Zometeen na de slaapje en fruithap even boodschappen doen, ETOS heeft weer kortingen.
Vanmiddag wil ik even met haar naar de kinderboerderij als het weer het toelaat!
Zometeen eerst even lekker douchen enzo.........
Tot later!

Terug
Bovenaan