hoi meiden,
rimke wat is maudy gegroeid zeg !!! jeetje mina, weet niet of lois dat al haalt en ze is 2 maanden ouder hahaha.
en 2 nieuwe poezen in huis, hoe heten ze eigelijk, want hoor je dove en witte zeggen, maar dat zijn toch niet de namen ? of wel natuurlijk hahahah.
leuk dat je nieuwe receptjes mag gaan verzinnen, vind je heel crea hoor, maar hier komen de warme groentehappen uit een potje, heb me er nog niet aangewaad..fruit wel als ik vrij ben doen we vers..
linda alles weer oke met de beeb. en iets rustiger aan doen zegt de gyn. ...en wat doe jij, gaat behang staan afhalen...waarom moet jij dat doen...beetje gas terug he..
gelukkig had je gisteren lekker rustig aan gedaan en een nachtje lekker geslapen..
bieb je vriendin verteld dus..leuk dat je het toch kwijt kan he..en van het weekend je ouders..spannend.
denk dat je voordeliger uit bent met een nieuwe bank, of is dat stofferen niet zo duur ? maar de bank zelf gaat toch ook een beetje doorzitten op zijn tijd..?
lekker gesnoept lees ik, mmhh krijg helemaal trek...lijnen hier lukt niet zo goed meer...kan de draad slecht oppakken, ben ook ongie..vandaar.
jacqy meid zo moe.....geef er lekker aan toe...en shoarma mmhhhhh...
druk op het werk las ik, dan savonds lekker plat meid..gewoon doen he
sterretje ook weer aan het kwakkelen..lekker uitzieken een keer..het lijkt net nu we een kindje hebben alsof we vel vaker ziek zijn..of licht dat aan mij...blijf ook kwakkelen..gaat het een paar dagen goed en dan weer eens keelpijn, of hoofdpijn, dan weer buikpijn en me man heeft het ook steeds...blegggg...we geven het steeds door en Lois neemt de bacterieen mee van het kdv...ach zolang ik niet steeds echt ziek ben..
Nou niks meer van exvriendin gehoort..weet ook niet of dat gebeuren gaat...hoorde van me vriendin dat ze zaterdagavond op die verjaardag geen goed woord voor me over had, toen mijn viendin vertelde dat ze het van mij gehoord had..ik roddelde teveel ofzo..ach we zien wel anders jammer voor haar...
Lois gaat denk ik nooit kruipen..ze slaat het denk ik over...ze zit steeds beter en staan gaat de laatste dagen zo veel vooruit..ze kan al ff los staan bij de tafel..en soms doe ik het stappen oefenen en dan heb ik alleen der handjes vast, zo stevig staat ze al...soms met zitten valt ze om, en dan is het huilen..maar als ze op de buik ligt, schuift ze alle kanten op, draait hele rondjes en gaat achteruit, maar vooruit nog niet gezien..de trekt der benen wel op, maar snapt het gewoon niet.
verder gaat het kletsen lekker door en Lois is echt knettergek op de beesten..ze gilt het uit als 1 van de katten langs loopt..ook moeilijk eten geven af en toe..dan zitten de katten te schooien of lopen langs..lois achterstevoren of opzij hangen om die kat te zien..
Ook met de hond is ze zoet...van de week een lachbui gehad...ze had het niet meer.. Remus nieste en ze moest zo lachen..dus ik de hond laten blaffen..zachtjes en hard en ze bleef lachen..had zelfs me moeder gebeld...moet je horen ma !!!! zo lachen...en ik krijg dan tranen van het lachen, zo aandoenlijk...
kan niet wachten tot ze praten gaat...erg wel...kijk der zowat groot...sommige houden van dat kleine en houden de baby zolang mogelijk baby,......ik ben denk ik meer een peuter mama...vind baby;s geweldig, maar het word nu steeds leuker...ook steeds vermoeiender....kom nouwelijks aan huishouden toe...ze vraagt ook steeds meer persoonlijke aandacht..
Ooh ja ze geeft trouwens ook hi five's hahahah...en zwaaien doet ze soms...we zijn druk bezig met klap eens in je handjes..tot nu toe gaat ze alleen keihard smilen als je het doet.hahahah
duik zo me bed in..alles staat weer klaar voor het werken morgen.
Vanmiddag is me zusje nog even geweest...inmiddels 35 wk zwanger...echt giga is ze..lijkt veel op mij...word denk ik een meisje hahaha..
meiden love ya all.
xxx bambi