Klusbabes 35!!!

Bieb: succes met je sollicitatie vandaag en ik ben heel benieuwd hoe het afloopt,

rimke; geniet lekker van je 2 vrije dagen,

bambi: werkse vandaag en ik hoop dat het een beetje gaat

tot later meiden

xxx linda

Goedemorgen!!!

Bieb succes zometeen!!! Spannend!

Bambi: I know...............ik wil ook thuisblijfmoeder zijn.............maar ik wil ook leuke dingen voor maudy en haar evt broertje of zusje willen kopen, ik wil haar de wereld laten zien, ik wil haar op een sport kunnen doen, ik wil met haar uiteten kunnen gaan...........
Dus moet ik blijven werken.........is niet anders, maar ik baal ook stevig hoor. Ik wil haar gewoon op zien groeien en ik heb het idee dat ik op de dagen dat ik werk zoveel mis van haar....................dat valt natuurlijk vreselijk mee, maar toch, de gedachte he.............

Lin: werkze vandaag meid.

Jacq: pfffffffff, nog zo'n koppijn, heb je het over die pilletjes gehad? Sterkte ermee..........waardeloos.

Nou, ik ga zo maudy een fruithap geven en even boodschappen doen, ben op de zon aan het wachten............

Linda; schiet op met de verbouwing, ben benieuwd naar de nieuwe fotos
Groot gelijk met dat snurken, als je maar goed slaapt op de bank haha

Bambi; gebroken nachten....Ik hoop echt dat je minder kan werken

Jacqy; oeps, dat wordt dus oppassen met die rode hond. en als je nu in de pauze lekker gaat wandelen ofzo? of rustig boekje lezen?

Rimke; is de zon er al??

Gesprek ging volgens mij wel goed. Ervaring bij makelaar heb ik natuurlijk al, dus niet uitgebreid de werkzaamheden besproken. Zoeken eigenlijk per 1 mei iemand. Heb verder niets over zwangerschap gezegd, komt wel als ik evt voor 2e gesprek mag. We wachten wel af, reken nergens op. Zullen me dan toch niet aannemen, hebben ze niks aan als ik in aug met verlof ga

Daarna lekker de hele dag WTV genomen. Thuis eerst ef lasagna gemaakt, gepoetst, uurtje op bed gelegen. Nouja uurtje werd half uurtje, want werd wakker gemaakt door de bel, kwamen meterstanden opnemen. Daarna ef heerlijk half uurtje in zonnetje gezeten en net eindelijk de tig ladingen was opgeruimd. Best wel irri, dan heb ik vrij en dan ga ik poetsen. Maarja s avonds geen fut, en irriteer me dood als t zo rommelig wordt. Gisteren even mn mannetje aangesproken dat hij wel wat meer mag doen in huishouden. Hij denkt dat hij genoeg doet, grr mannen. Moet elke keer op mn extra dag huishouden doen, doet hij toch ook niet? tsss

straks weer naar ziekenhuis, volgens mij weet schoonma nog steeds niks. Volgens zwager was ze gister niet zo depri, ach ze kan toneelspelen dus ben benieuwd vanavond

ga denk nog ef in tuin zitten, zo mooi weer

Eerst maar ef telebankieren ,volgens mij failliet (ook 1 van de redenen waarom ik blijf werken haha)

hey meiden

Bieb; dus het gesprek ging wel goed, nou afwachten maar haha, zal je zien dat je ook zometeen op een tweede gesprek wordt gevraagd je weet maar nooit en misschien is dit wel de baan van je dromen.
en hoe was het in het ziekenhuis bij je schoonmoeder?
En ik ben wel af entoe jaloers als ik jullie verhalen lees hoor over dat de man jullie meehelpt in het huishouden, die van mij doet dat dus niet, maar goed ik ben ook niet anders gewend,

jacqy: hoe is het me je hoofdpijn vandaag? heb je een beetje je rust kunnen nemenvandaag?

rimke; en is die zon   nog aangekomen vandaag bij jullie/ hiet niet echt af entoe maar was wel heerlijk weertje vandaag.

zo gewerkt en de spaarzegels gedaan en zo'n 100 x naar ons huis boodschappen brengen en dan werd ik weer gebeld want ik moest wat doen, en naar de bank toe. pfff ben blij dat ik nu zit.

voor de rest weinig nieuws

xx linda

Tjezus wat een dag..................
Qua weer natuurlijk, want de zon brak hier rond het middag uur helemaal door, heerlijk!
Vanmorgen eerst een uur met Maudy gewandeld en boodschappen gedaan, toen was het nog koud, en vanmiddag heb ik anderhalf uur met haar gewandeld in de zon, niet dat Maudy er wat aan vindt, zon, want die wordt woest als de zon in haar gezicht schijnt, we hebben al een zonnebrilletje, maar die krijgt ze sinds kort af, en als ze in de halve ligstand van de wagen ligt en ik doe de kap dicht, schijnt hij nog in haar gezicht. Heb de parasol al opgezocht, maar die krijg ik er niet goed op, die flikkert er elke keer weer af............
Nou, en verder heeft Maudy besloten dat ze aan drie keer een half uurtje slaap tot 20 uur genoeg heeft.................jemig wat heeft dat kind slecht geslapen vandaag.........ik heb haar zelfs een keer extra naar beneden gehaald, maar ze lag zichzelf zo in de weg, zielig. Ze heeft erg lang in bad gelegen want dat vond ze wel lekker, toen de fles en naar bed, en toen viel ze als een blok in slaap. Flesje slecht gedronken dus ik hoop niet dat ze om 5 uur al gaat spoken want dan wordt ik erg boos denk ik. Dit soort fratsen haalt ze alleen bij mij uit, bij fons is ze altijd poeslief..............raar he? Ik doe veel met haar, maar ze moet zich van mij ook zelf vermaken...........en dat hoeft ze bij Fons minder.........
Anyway,

Bieb: ben benieuwd of je op een tweede gesprek mag komen, dan kun je altijd nog kijken van ze van jouw situatie vinden toch? Is het een leukere functie?? Dat ze nog uberhaupt vacatures hebben in de makelaardij! En hoe was het op ziekenbezoek, gaat het al beter met je schoonmoeder??
En lekker van het zonnetje genoten, heerlijk he, die voorjaarszon. Ben benieuwd of jij in de zomer ook slechter tegen de zon kan net als ik afgelopen jaar tijdens mijn zwangerschap, was er altijd dol op maar afgelopen zomer heb ik echt gevloekt. Maar dat weten jullie vast nog wel..........

Linda: jemig wat heb je het toch altijd druk.............dat kind in je buik heeft het van niemand vreemd....whahaha!!!

Verder mis ik niemand he?
Het is kalm hier! Sterretje, April, hoe is het met jullie!?

Morgen Maudy naar de oppas brengen en naar die teambuildingsdag............zucht.
Heb de boodschappen voor de komende twee dagen in huis, dus dat scheelt, vrijdag zijn we lekker met zijn drietjes thuis, wordt heel mooi weer, dus ik denk dat we een stevige wandeling op het programma zetten, lekker de bossen in ofzo, scheelt voor Maudy, wordt ze niet zo boos van de zon, whahahaha!!!
Tot morgen!
Truste allemaal!

goeiemorgen meiden

rimke; dus maudy slaapt niet zo veel meer overdag, dat is voor jouw wel flink balen inderdaad, en heeft ze vannacht wel doorgeslapen?
hopelijk is het gewoon even tijdelijk dat ze slechter slaapt overdag en gaat het van de week allemaal weer goed, en tuurlijk moet maudy zichzelf ook kunnen vermaken het zou lekker zijn als je 24 uur op een dag met je kind aan het spelen bent dat is ook niet goed, Ik ga altijd een paar keer op een dag met joey zitten spelen maar dan ook geen uren achter elkaar want daar heb ik geen tijd voor en dat wil ie niet eens hahahahaa
succes vandaag met het teambuildingsdag

Zometeen joey naar de chreche brengen en daarna moet ik werken, want ik heb me dag geruild, morgen moet ik weer met joey naar dat kleurentherapie toe dus dan kan ik niet werken en daarom ga ik vandaag.
vanmiddag even bij me zieke buurman op visite die man heeft kanker en gaat dood en is heel ziek geweest en nu gaat het gelukkig weer iets beter met hem.

ik ben er vandoor, tot later vandaag.

xxxx linda

hoi meiden,

still alive, maar geen tijd..wilde gaan reageren , maar hoor Lois alweer.
Nog geen nieuws van werk, spannend..verder genieten van het mooie weer. ga zo lois aankleden, fruit eten en dan lopen, naar de supermarkt..ff wandelen.
miss dat ik vanmiddag tijd vind om te buurten..anders fijne dag allemaal he. heb wel alles gelezen, dus ben op de hoogte van rimke's teambilding vandaag en Maudy die momenteel niet zoveel slaapt overdag., linda moest werken, bieb der soll. goed ging en jacqy wat rustiger aan moet doen voor der hoofdpijn, maar lukt nog niet echt..dat was ie toch ? anders sorry meiden, maar nu is ze echt wakker hahah

xx bambi

Terug
Bovenaan