Tjezus wat een dag..................
Qua weer natuurlijk, want de zon brak hier rond het middag uur helemaal door, heerlijk!
Vanmorgen eerst een uur met Maudy gewandeld en boodschappen gedaan, toen was het nog koud, en vanmiddag heb ik anderhalf uur met haar gewandeld in de zon, niet dat Maudy er wat aan vindt, zon, want die wordt woest als de zon in haar gezicht schijnt, we hebben al een zonnebrilletje, maar die krijgt ze sinds kort af, en als ze in de halve ligstand van de wagen ligt en ik doe de kap dicht, schijnt hij nog in haar gezicht. Heb de parasol al opgezocht, maar die krijg ik er niet goed op, die flikkert er elke keer weer af............
Nou, en verder heeft Maudy besloten dat ze aan drie keer een half uurtje slaap tot 20 uur genoeg heeft.................jemig wat heeft dat kind slecht geslapen vandaag.........ik heb haar zelfs een keer extra naar beneden gehaald, maar ze lag zichzelf zo in de weg, zielig. Ze heeft erg lang in bad gelegen want dat vond ze wel lekker, toen de fles en naar bed, en toen viel ze als een blok in slaap. Flesje slecht gedronken dus ik hoop niet dat ze om 5 uur al gaat spoken want dan wordt ik erg boos denk ik. Dit soort fratsen haalt ze alleen bij mij uit, bij fons is ze altijd poeslief..............raar he? Ik doe veel met haar, maar ze moet zich van mij ook zelf vermaken...........en dat hoeft ze bij Fons minder.........
Anyway,
Bieb: ben benieuwd of je op een tweede gesprek mag komen, dan kun je altijd nog kijken van ze van jouw situatie vinden toch? Is het een leukere functie?? Dat ze nog uberhaupt vacatures hebben in de makelaardij! En hoe was het op ziekenbezoek, gaat het al beter met je schoonmoeder??
En lekker van het zonnetje genoten, heerlijk he, die voorjaarszon. Ben benieuwd of jij in de zomer ook slechter tegen de zon kan net als ik afgelopen jaar tijdens mijn zwangerschap, was er altijd dol op maar afgelopen zomer heb ik echt gevloekt. Maar dat weten jullie vast nog wel..........
Linda: jemig wat heb je het toch altijd druk.............dat kind in je buik heeft het van niemand vreemd....whahaha!!!
Verder mis ik niemand he?
Het is kalm hier! Sterretje, April, hoe is het met jullie!?
Morgen Maudy naar de oppas brengen en naar die teambuildingsdag............zucht.
Heb de boodschappen voor de komende twee dagen in huis, dus dat scheelt, vrijdag zijn we lekker met zijn drietjes thuis, wordt heel mooi weer, dus ik denk dat we een stevige wandeling op het programma zetten, lekker de bossen in ofzo, scheelt voor Maudy, wordt ze niet zo boos van de zon, whahahaha!!!
Tot morgen!
Truste allemaal!