A
Anoniem
Guest
Hier een boze bieb, moet ef me woede kwijt. Net naar de tandarts geweest omdat natuurlijk die kies afgebroken was. Hij dacht er een stift ofzo in te zetten en verder op te vullen, maar wat bleek hij was van binnen ook kapot, dus de andere kant heeft hij er ook afgehaald en nu heb ik een gat. Dus ik zeg, en nu? Ja niks. Ja dahag, blijf niet met gat in mn mond lopen. Lekker charmant. Maar hij wist t ef niet. Dus ik zeg, een kroon of weet ik veel? Nee, hij wist t niet. Ja hallo!!!! al kost het geld, komop zeg. Uiteindelijk mag ik nu de 26e terug komen (dan had ik ook een controlebehandeling staan) en dan gaat hij denk zeggen wat hij wil gaan doen. Ja, ik blijf toch niet met een gat in mn bek rondlopen. Ik ben geen zwerver!!! (sorry...). Hij wilde foto maken, en toen moest ik natuurlijk ook zeggen dat ik zwanger was. Dus geen foto genomen, Dat moet dan wel volgende x, maar dan met een schort voor. Enigste voordeel, hij heeft nu de controle uitgevoerd, en in ieder geval geen (verdere) gaatjes.....grr ben gewoon teleurgesteld. Ik ben verzekerd tot 700 incl techniekkosten van kronen enzo, en anders betaal ik rest wel bij.....
zo moest t ef kwijt. Ga over 5 min naar werk, durf amper te lachen....gelukkig zie je het niet heel duidelijk, maar als ik lach, zie je het zeker van de zijkant......
bah!!!!
zo moest t ef kwijt. Ga over 5 min naar werk, durf amper te lachen....gelukkig zie je het niet heel duidelijk, maar als ik lach, zie je het zeker van de zijkant......
bah!!!!