Klusbabes 35!!!

Hier een boze bieb, moet ef me woede kwijt. Net naar de tandarts geweest omdat natuurlijk die kies afgebroken was. Hij dacht er een stift ofzo in te zetten en verder op te vullen, maar wat bleek hij was van binnen ook kapot, dus de andere kant heeft hij er ook afgehaald en nu heb ik een gat. Dus ik zeg, en nu? Ja niks. Ja dahag, blijf niet met gat in mn mond lopen. Lekker charmant. Maar hij wist t ef niet. Dus ik zeg, een kroon of weet ik veel? Nee, hij wist t niet. Ja hallo!!!! al kost het geld, komop zeg. Uiteindelijk mag ik nu de 26e terug komen (dan had ik ook een controlebehandeling staan) en dan gaat hij denk zeggen wat hij wil gaan doen. Ja, ik blijf toch niet met een gat in mn bek rondlopen. Ik ben geen zwerver!!! (sorry...). Hij wilde foto maken, en toen moest ik natuurlijk ook zeggen dat ik zwanger was. Dus geen foto genomen, Dat moet dan wel volgende x, maar dan met een schort voor. Enigste voordeel, hij heeft nu de controle uitgevoerd, en in ieder geval geen (verdere) gaatjes.....grr ben gewoon teleurgesteld. Ik ben verzekerd tot 700 incl techniekkosten van kronen enzo, en anders betaal ik rest wel bij.....

zo moest t ef kwijt. Ga over 5 min naar werk, durf amper te lachen....gelukkig zie je het niet heel duidelijk, maar als ik lach, zie je het zeker van de zijkant......

bah!!!!

Jemig Bieb! Wat een toestand! Kan hij zelf niet begrijpen dat dat niet fijn is, met een gat in je gebit!? Heb je gezegd dat je een representatieve functie hebt?? Wat een eikel...........vind echt dat je lang moet wachten!!

Nou, ik heb effe boodschapjes gedaan, luiers weer in de aanbieding dus maar weer eens wat pakken meegenomen..........even langs de hema om wat rompers met lange mouwen te scoren in een maatje groter, had in maat 74 alles met korte mouwtjes gekocht, maar aangezien ze inenen zo hard gegroeid is moest daar nog wel even wat bij met lange mouwen...........zie het voorjaar nog niet 1,2,3 beginnen helaas, wil weer lekker de zon in met mijn lijf. Goed tegen pukkels, en vorig jaar natuurlijk niet in de zon geweest ivm pigmentatie door zwangerschap en slecht tegen de hitte kunnen ivm zwangerschap. Laat die zomer maar komen, ik kan weer rose drinken, whoeoeoeeoehoeeieie!!!! LEKKER!!!!!
Ook even bij de AH gezocht naar opperdepop, een kookboekje voor kleine kindjes, maar het boekje was ook opperdepop................
Vanavond voor mezelf wel lekker weer een opwarmmaaltijd gekocht, een curry bij de Appie Heijn. Ach als ik er toch ben............
Maudy ligt nu lekker te maffen. Dus even de tijd voor mezelf, net als gister..........heerlijk! Zometeen even worstelen met een flesje, rond 15 uur, zal wel maar 50cc ingaan maar toch.............hoewel, ik denk dat ik haar wat biologisch vruchtensap ga aanbieden, als ze toch niet drinkt............kan ze net zo goed effe wennen aan een andere smaak.....................
Volgende foto laat zien dat ze er niet onder lijdt, dat ze een flesje laat staan..whahaha!!!

Ziet er weldoorvoedt uit of niet??

Hallo meiden,
Ik ga even kijken wat ik nog weet.
@bieb: zo te horen heb je net zo'n tandarts als de mijne. Ik had ook een gat in mijn kies en meneer deed er "stift" in. Uiteindelij heb ik nog weken zo gelopen tot de volgende afspraak, maar die stift is binnen 3 dagen weg.
Vraag even aan je vk of je foto mag maken. Die schort heb je normaliter nl. al om. Gerk dat die van jou dat niet deed.
@rimke: opperdepop, shit. Zal ik voor je kijken wat ze hebben. Ik dacht alleen dat paprika niet mag.
Trouwens met die kleding hier hetzelfde. Ik had al maat 80 en 86 liggen, maar geen t-shirts. Nu moet ik ivm de vakantie toch t-shirts halen. Ik wacht even af hoe groot ze dan is, want misschien haal ik ze alleen in maat 86. Van zo'n kleintje wordt je vanzelf shopaholic. Het grappige is trouwens ook dat  ik anderzijds  geld overhou. Ik kan sporadisch shoppen en als het gebeurt is het voor haar. We gaan bijna nooit op stap met dit weer (en het ziek zijn) en ik geef bijna geen cent meer uit.
@linda: Ik wil niet bot doen of me ergens mee bemoeien, maar linda doe alsjeblieft rustig aan. Ik weet dat je het niet leuk vindt, maar straks weer verplicht moeten liggen is ook niet alles.
@bambi: ik was in de zwangerschap op 1 keer na nooit ziek en nu inderdaad constant. Ik denk dat t komt doordat we toch minder weerstand hebben nu.
Trouwens die verhalen van Lois zijn heel herkenbaar. De kleine had hier precies hetzelfde. In de loopwagen rent ze achter de katten aan met een grote glimlach. Soms ziet ze een kat en zegt ze: "{ ehh, ehh". En wat grappig, ik ben ook bezig geweest met "klap een in je handen" Ik pak haar handen dan vast en laat t mee doen, maar t leukst vindt ze het om te kijken hoe ik t voordoe. En hier ook high five en zwaaien. Vooral t eerste vindt ze lachen.
Hier kroop ze ook eerst achteruit. Voor je het weet kom je bij t kdv en vertellen ze je dat ze vooruit kruipt.
Trouwens ik vond ook dat ze nu weer veel aandacht nodig hebben.
Wat je ex-vriendin betreft, tja t is zielig dat ze zo doet.
@april: hoe is het met jou? Er zou naar je rug gekeken worden, toch?

Ik deed dit uit mijn hoofd, dus sorry als ik iemand vergeten ben.
De kleine zegt sinds zondag of maandag: mama (smelt, smelt ). Ze gebruikt t nog niet vaak, maar t begint.
En jeetje wat gaat de tijd snel.
Ik ben vandaag weer gaan werken, was toch niet helemaal opgeknapt. Ik had ook geen zin en heb er steeds minder zin in. Er zijn wat kleine dingen gebeurt en het begint zich op te stapelen. En als je ergens heen gaat waar je niet heen wilt en ondertussen haal je je kind steeds ziek van de opvang. Dat knaagt behoorlijk.

hey meiden

sterretje; je bent niet bot hoor meid als je zegt dat ik het rustig aan moet doen, maar dat doe ik ook gerust wel maar niet elke dag ahhaha en wat dat behang afhalen betreft, dat zie ik als hobby want dat vind ik zo'n heerlijke klus lekker verstand op nul
en je werk gaat ook niet zo voorspoedig, balen meid, en alle kleine probleempjes stapelen zich op totdat vandaag of morgen de bom barst, en ik snap je heel goed dat het aan je knaagt dat je je op je werk niet lekker voelt en dat je de kleine dan weer ziek van de kdv. ophaalt. gewoon een rot situatie.

rimke; weer heerlijk inkopen gedaan aan pampers en god nog meer haha je hebt gelijk dat je al die aanbiedingen in de gaten houd dat doe ik ook, en vanmiddag heb je effe tijd voor jezelf gehad heerlijk meid heb je nodig, ben je weer wat opgeknapt? en ik ben het met je eens laat die zomer maar komen heerlijk ,

bieb; jeetje zeg loop je nou met een gat in je mond wat een eikel zeg die tandarts, die van mij is trouwens net zo, nou de 26ste terugkomen dat duurt nog effe, tot die tijd maar niet al te hard lachen, logisch dat je boos bent, zou ik ook zijn.
hoe was het op het werk vandaag?

het was druk op het werk en vanmiddag de spaarzegels gedaan ik had langer werk dan normaal want het was glad op veel plekken door die klote sneeuw, ik was om half 4 vanmiddag klaar vanaf kwart voor 2 en moest om 4 uur weer vliegend naar de fysio en daarna vliegend het eten opzetten watn tom wilde om 5 uur eten want ze zijn bezig met die bekisting bij ons voor de funderingen, en nu zit ik effelekker achter de computer, en straks als tom terug is nog effe naar de supermarkt.

ik ben er later nog eventjes

xx linda

Sjeetje wat een rust!!

Sterretje: wat ongelofelijk balen dat het op je werk zo shit gaat! Kan me voorstellen dat je een overweging maakt om lekker thuis te blijven, alles stapelt zich op he? Je hebt het niet zo naar je zin en je kleine meisje is continu ziek door het KDV...........tja, als wij het financieel zouden redden zou ik acuut stoppen met werken..............niet dat geshit elke keer...........hoewel wij dus geen opvang nodig hebben ip zou ik het heel fijn vinden om thuis te zijn tot dat ze naar school gaat.........of het huis uitgaat of zo..............whahaha!!

Lin: door die pokke sneeuw je zegeltjes weg gebracht, glad he? Bij ons ook hoor, toen ik ging shoppen met het meisje glibberde ik op sommige stukken ook steeds weg......
Rustig avondje voor de boeg? Tom dus met de bekisting bezig.........schiet lekker op volgens mij! Fijn idee, hoop dat het ruim voor mei klaar is!

Nou, ik lig lekker al op bed, laptopje op schoot, een kat naast me, de andere onder het bed. Heb maar een bakje voer boven gezet en die is zowaar leeg, ze had dus wel honger..........de ziel.........
Maar goed, morgen vroeg dag, wil gedouched hebben voordat ik maudy haar eerste fles geef, dan breng ik die om 8.15 naar de oppasmoeder. Kan ik in huis aan de slag en dan in de middag komt fons weer thuis. Zijn we lekker 3 dagen samen vrij.
Vrijdagmiddag komen mijn ouders Maudy weer bewonderen, die eten natuurlijk mee. Moet even bedenken wat ik ga maken..........

Nou, ga zo lekker maffen!
Tot morgen!

Rimke; heerlijk een paar dagen vrij. En het katje komt dus wel al dichterbij, komt helemaal goed. Heb je geen fotos?
En wat een lekkere dikke wangen heeft Maudy, nou die kan wel een flesje missen haha

Linda; ben het helemaal met sterretje eens, wel beetje rustig aan doen hoor. En behang aftrekken je hobby, ach als het je rust geeft hihi
Sneeuwde het bij jullie zo hard? Hier natte sneeuw
Ach op het werk, nog rustig. Afspraak vandaag weer verzet

Sterretje; balen dat het je nog steeds niet op het werk bevalt. Zomaar weer solliciteren doe je natuurlijk ook niet gelijk. Maar echt leuk is het niet

Vanavond is man voor offerte bank geweest., Nou viel reuze mee. Voor 1 3-persoons bank totaal met stof inclusief kussens vullen enzo tot 350 euries. Vrijdag bel ik of we het doen

Net kwam vriendin binnen wippen, heb 1e cadeautjes al binnen. Zo een knuffel (die had ze nog van vorige keer) en 2 rompertjes met mama is lief en papa is lief.Erg schattig. Heb gelijk ef echos laten zien enzo.

Heb nog ef op internet gegoogled voor oplossing gat in mond. Kan implantaten nemen, wel duur en moet je eerst verwijzing hebben enzo. Weet niet of ik kroon of brug kan ofzo

Ik zal vrijdag bij vk zeker vragen of het kwaad kan dat er een foto bij tandarts wordt gemaakt. maarja zal wel moeten. en als het echt niet mag, nou dan niet. Schort is wel redelijk beschermend

ga denk ef appeltje eten

wordt toch wel beetje nerveus nu vrijdag weer nadert (vk). Je gaat toch denken of alles nog goed is enzo
Ben wel al minder moe dan vorige week

ga nu ef tv kijken

goeiemorgen meiden

rimke : ik was helemaal vergeten te reageren op die super foto van maudy ahhaha wat een heerlijke dikke toet heel leuk,
en je lag ook lekker vroeg je bed in en de katten bij je, welliswaar  1 onder het bed maar hij was er en hij eet gelukkig wel dat scheelt,
vandaag een fijne dag, en vanmiddag komt fons weer thuis en dan lekker met z'n drietjes 3 dagen samen heerlijk meid,   en je ouders komen gezellig van het weekend heel fijn meid want die zie je ook niet elke dag,

bieb; ik zou het morgen bij de vk wel nog effe goed navragen over die foto bij de tandarts laten maken want mijn tandarts deed het toen dus helemaal niet, maar ja ik liep ook niet met een gat in me mond,
en er was weer een afspraak afgezegd op je werk dat is wel balen hoor, ik hoop dat het snel weer wat drukker wordt, misschen dat je dan weer wat meer zin in je job krijgt. en mooie kadootjes gehad van je vriendin dat is wel erg lief, en nog een paar dagen dan weet iedereen het, ik ben benieuwd naar alle reacties.

nou als het zo door blijft gaan gaan ze een dinsdag het beton erin gooien en dan kan de achtergevel eruit en dan kunnen ze beginnen met bouwen joehoeeeee,
Joey was om 6 uur wakker vanmorgen en die ging even luidkeels zijn liedjesrepatoir zingen, was ik niet zo blij mee, ik heb alleen gezeg dat ie stil meost zijn want het was midden in de nacht en toen is ie zachtjes gaan zingen en ik heb hem pas geroepen dat mijn wekker ging hahaha, Ik heb trouwens koppijn
ik ga zo joey effe naar de chreche brengen en dan boodschappen doen en dan schoonmaken en vanmiddag ga ik lekker even op me bedje liggen

fijne dag allemaal en tot later

xxx linda

Goedemorgen meiden!

Rimke, lekker drie dagen vrij. geniet ervan meis! jullie hebben het verdient. en de bange poes heeft gegeten. mooi! hahaha komt wel goed hoor. moet gewoon even wennen.

Lin. lekker druk gister! jeetje zeg. racen maar! hahaha vandaag iets rustiger?

Bieb, lekker dan! loop je met een gat in je mond!!! wat een rare tandarts!
Hoe voel je je verder?

Sterretje, balen zeg dat het op werk niet meer leuk is, en  de kleine steeds ziek uit het kdv... dat is echt niet leuk meer. kun jij meer of helemaal thuisblijven financieel?

Bambi, wat leuk toch steeds om zo over lois te lezen. ze word echt al een grote meid! haha leuk hoor!

Hier alles goed. op vermoeidheid na. vandaag lekker vrij. ga vanmiddag met een vriendin naar de bios. gezellig! en dan ben ik vanaaf lekker op tijd thuis! heerlijk.

fijne dag allemaal!
x jacqy

Terug
Bovenaan