Klusbabes 35!!!

hey meiden

ben ik ook weer,

vanmorgen gewerkt en was weer druk daarna gegeten en na het eten even met joey aan het fietsen geweest en effe een positietruitje gekocht voor mezelf, en daarna nog even met joey aan het voetballen geweest en bij me buurman op visite geweest, het ging weer wat beter met hem gelukkig. vanavond reiki heerlijk .

bambi lekker aan het wandelen geweest vandaag met lois. en op je werk hebben ze nog niks gezegd,

rimke; hoe was de teambuildingsdag verlopen vandaag?

jacqy: hoe is het met je hoofdpijn vandaag?

voor de rest geen nieuws, het was hier weer rustig vandaag,
Morgen dan moet ik weer met joey naar die kleurentherapie toe, ach we zien wel.
misschien nog tot later en anders wordt het morgen.

xxx linda

Ha meiden,

Zo, de teambuilding zit er weer op, het is overal hetzelfde en komt altijd op hetzelfde neer.............feedback geven en open communicatie.............zucht. En het was zulk lekker weer............zonde.
Anyway, vannacht heeft maudy lekker liggen spoken, fijn als je er weer erg vroeg uit moet voor zo'n dag op het werk. Om 1 uur was ze klaar wakker, en huilen, niet normaal meer. Wist niet helemaal wat er aan de hand was, verkouden, traanoogjes, zielig............dus ik heb er een paracetamolletje in geduwd, een schone luier gegeven, wat liedjes voor haar gezongen terwijl ze lekker tegen me aan lag, en toen ging het weer, vanmorgen moest ze naar de gastmoeder, dus moest haar optijd wakker maken, ook om zelf op tijd te komen, maar ze lag nog heerlijk in dromenland.........zonde.

Allereerst: ik heb happy gisteravond over de sms gesproken, ze durfde eigenlijk niet meer zo te reageren, omdat ze al zo'n tijd niets van zich had laten horen. Het gaat super goed met haar, en woont sinds zaterdag samen!! Snel, veel sneller dan verwacht maar dat kwam ook door ge-etter met haar ex. Ze is nu dus ineens "moeder" van twee kids, woont samen in een spik-splinternieuw huis, en heeft nog geen internet verbinding, duurt nog een week of 4.
Fijn voor haar he?

Bambi: nog lekker gewandeld vandaag, was echt super lekker he, nog wel een frisse wind, maar je kan niet alles hebben in het leven?? Alles met de boodschappen gelukt??

Lin: hoe was kleurentherapie voor Joey? Waarom krijgt hij dat eigenlijk? Ook voor zijn eczeem? Ik denk dat Maudy zo slecht slaapt omdat ze midden in een sprongetje zit, over een week ofzo, zou het ip weer minder moeten worden qua slecht slapen. Vandaag bij de oppas heeft ze in totaal ook maar 2,5 uur geslapen, tussen de middag ook maar een half uurtje, tot 13.45 en toen is ze uiteindelijk pas om 18 uur hier naar bed gegaan. Uurtje geslapen, om 19 uur in bad, flesje en weer naar bed..........prima. Nu ligt ze lekker te maffen, hopelijk de hele nacht, maar nu maakt het niet zoveel uit als ze gaat spoken, Fons is ook thuis en ik ben morgen vrij! Hoera!!

Nou, ik lig lekker in bedje, Fons naar de brandweer, dus toch niets te doen vanavond, dan mijn slaapgebrek van afgelopen nacht maar inhalen.

hoi meiden,

nog ff voor het slapen gaan.

Linda fijn is dat het als het mooier weer word kan je ook weer met je knulletje naar buiten. en dus bv voetballen, stoere mama hahaha
succes morgen met de kleuren therapie.

rimke de teambilding zit er weer op..zonde indd om een hele dag binnen te zitten luisteren naar wat je eigelijk toch niet intereseert, maar goed..alles voor het team whahaha..maudy dus lekker aan het etteren de laatste dagen..Lois is ook een beetje bezig ..we proberen er nu langer overdag wakker te houden ...ze heeft nu al 2 dg na der slaapje tot 15.00 uur ong is ze wakker tot de laatste fles en gaat om 20.15 ong het bed in...en het werkt beter..ze is vanacht niet wakker geworden en was eens niet om 6 uur wakker hahaha..Denk dat het bij Lois ook een sprong is, de 8.5 maand..of toch eindelijk dat 1e tandje ??? zie aan de rechterkant beneden toch een bobbel die er eerst niet zat...maar goed, die tanden denken we al maanden..
Wel gaat Lois sinds vandaag ineens hard tijgeren...eerst altijd maar een stukje ff rusten enz...nu gaat ze gewoon de hele boven verdieping over....van het weekend als de wiedeweer ga traphekjes kopen, want voor je weet ben ik er kwijt als ik 2 tellen niet oplet...zucht...het gaat zo hard he.

wat fijn ook om te lezen dat het zo goed met happy gaat...wat kan   mij het schelen dat het snel is...als ze gelukkig is kan en mag alles...en nu 'mama 'van   zijn 2 kids...hoop eigelijk dat ze zelf ook snel een kindje mag maken hahaha..ook dat kan me niet snel genoeg gaan hoor..der interne klokje tikt en dan mag het allemaal best wat sneller toch ?

nou ga me luiken sluiten, morgen werken..zaterdag op zoek naar traphekjes en een kleinere buggy en sávonds ga ik naar de musical dirty dancing...jeeee..alleen heb ik al 2x gevraagd aan me vriendin of ze betalen wilt en steeds niet overgemaakt, ik eigelijk iets meer me moeders vriendin, dus die vanaaf laten bellen, waar het geld blijft, blijf niet vragen namelijk...me man zecht gewoon, dan gaat ze niet mee...jij hbt de kaartjes jij rijd..dan geef ik het nog liever aan een ander..whahaha..die man van me.
maar leuk is het niet, als je er zo achteraan moet zitten..zucht.

ga me bedje in.
xxx bambi

goeiemorgen meiden

ten eerste wat een goed nieuws van Happy, en wat maakt het uit als het snel is als het goed zit zit het goed, en in ene mama van 2 haha hopelijk mag ze zelf nu ook heel snel zwanger worden, en ik hoop ook dat ze snel weer even komt kletsen als ze internet heeft.

rimke; maudy was dus weer lekker bezig en inderdaad niet fijn als ze een nachtje aan het spoken is als jij er vroeg uitmoet, lijkt net af en toe of ze dat aanvoelen haha, en de teambuildingsdag overleeft met dat mooie weertje.
en fons is ook weer terug in het land lekker samen met z'n 3en vandaag galekker genieten watn het wordt weer mooi weer.

bambi: je raakt inderdaad aan een traphekje als ze nu zo snel gaat en net wat je zegt ze zijn af ent oe sneller dan het licht die ukkies. en ook van het weekend naar dirty dancing, en waarschijnlijk geeft ze dat geld gewoon een zaterdag en anders op de man af vragen, wel gezellig hoor.

ik ga ook gelijk weer weg want me schoonzus komt ons over een kwartier halen want me moeten naar haarlem en voordat ik weer thuis ben is het 12 uur vanmiddag, Reiki was weer lekeker gisteravond en ik heb me een partij geslapen daar zeg je u tegen tot 6 uur want toen was joey wakker, maar goed dat ben ik gewend.
meiden tot later vandaag

xxx linda

Goedemorgen!

Bambi: werkze vandaag meid. Lekker weekend hierna...............en die Lois is met recht een vlotte griet zeg, lijkt me een erg geestig gezicht, zo'n tijgerend vrouwtje door de kamer heen zien zoeven.............

Lin: Moet je helemaal naar Haarlem! Jeetje, toch weer een uur rijden! Succes vandaag!
Fijn dat je zo lekker geslapen hebt!

Ja, super goed he, van Happy, ik zei ook al, wat goed is komt snel..........whahaha!!!

Ik heb niet zo geslapen, veel wakker, dus ik heb fons maar laten liggen, mag ik morgen uitslapen. Heb het weekend avonddiensten.........
Kwam gister toevallig twee van mijn verloskundigen tegen bij het ziekenhuis, wat doe jij hier! vroegen ze.........nou, ik werk hier...........whahaha! Ik zei al   tegen ze, ik hoop jullie volgend jaar weer ergens te zien voor een goed doel, ons tweede kindje.........moet fons nog een beetje overtuigen maar dat komt vast goed.......
Collega's zeggen al tegen me dat ik ws een medische indicatie krijg, maar dat hoor ik dan liever van de VK. Eigenlijk zou ik gewoon wel weer thuis willen bevallen als het kan, maar goed, wat niet kan, kan niet..............ben lekker op de zaken vooruit aan het lopen!
Fijne dag allemaal!!!

Rimke; wie weet ben je snel zwanger van je 2e , en hopelijk dan wel gewoon thuis bevallen.
Maudy nog lekker aan t spoken

Linda; weer Reiki gehad. Had je trouwens al nieuwe fotos op Hyves gezet van verbouwing? ga zo s kijken

Bambi; Lois zoeft ook als een speertje door t huis, dat wordt weer klussen met traphekjes

Hartstikke leuk toch voor Happy. En ze moet zeker hier weer snel langskomen, maar eerst internet natuurlijk. Als zij zo gelukkig is,zijn wij t ook toch? En wie weet snel een baby samen

vanmorgen vroeg wakker, uit bed gegooid door mn darmen haha
Lekker vrij vandaag, zonnetje schijnt al lekker. de katjes zijn ook als een gek door het huis en de tuin aan het rennen. Straks beetje schoonmaken, dan ef naar scapino met vriendin om oude schoenen in te leveren, krijg je zo een cadeaubon en dan verder niks. Oja, denk dat ik toch maar de kledingkast s uitmest.

Gister en de komende dagen kunnen we niet op ziekenbezoek Stiekem ook wel blij mee, toch vermoeiend. Woensdag avond waren wij daar, helft van de tijd sliep ze, ze had onderzoeken gehad. Had ook weer vocht achter lever en nog ergens anders. Ze eet bijna niks, ook omdat ze haar kunstgebit niet in kan wegens ontsteking mond, dus nu krijgt ze van de krachtdrank,maar drinkt ze ook bijna niet want 'te zoet'. Grrr. Wij al boos, want als ze niet aansterkt komt ze niet in ziekenhuis hier in de buurt. Door die ingevallen mond ziet ze er helemaal slecht uit. Maandag heeft zwager weer een gesprek met arts. Afwachten dus maar weer

Morgen werken en s avonds worden we door een andere zwager getrakteerd op een etentje, lekkerrrr

Ik denk dat ik vanaf volgende week buikfotos ga maken.Heb al een buikje, maar als je niet weet dat ik zwanger ben zou je gewoon zeggen dat ik dikker ben geworden haha.

Heb trouwens al afspraak voor 20 weken echo gemaakt, 20 april kan ik terecht. Ik weet nu al dat mijn moeder of zus ofzo mee wil, maar eigenlijk wil ik liever met zn 2-jes. Ik zeg gewoon niks over de datum.En dan wil ik ook weten wat het wordt!! spannend hoor

Zo, ga maar ef wat doen.

hey meidne

rimke; weer slecht geslapen, en je moet van het weekend in de avond werken blegh, en wat leuk dat je 2 verloskundigen tegenkwam haahah, en hopelijk ben jeook snel weer zwanger van de 2de, en fons die raakt wel overtuigd hahaah

bieb; nou zo te lezen gaat het nog steeds niet helemaal top met je schoonmoeder, jeetje zeg en je kan haar ook niet pushen om te eten of wat dan ook want dan doen ze het helemaal niet.
20 april je 20 weken echo gemaakt spannend hoor en je wilt dus ook weten wat het wordt haha, ik kan tot nog toe goed stil houden maar iedereen vraagt dus wel steeds weet jew at het wordt, maar ik denk dat ze me geloven als ik zeg van nee hahaha.
ik zal weer 2 foto's op hyves zetten, en ze zijn nu aan de binnenkant van het huis bezig. moet iknog foto's van maken.

Zo dat was me het dagje weer zeg, ik ben blij dat ik zit. Vanmorgen dus weer naar die kleurentherapie, en ik heb nog een afspraak staan op 15 mei en die laat ik staan en dan vind ik het goed, ik geloof het allemaal wel niet dus hahahha. Me schoonzus gaat wel door maar ik dus niet ik zie geen verbetering of wat dan ook.
Om 12 uur waren we thuis, en vliegend aan het eten begonnen en om half 2 moest ik weer bij de fysio zijn, daarna gelijk naar ons huis gegaan en heb toen even in het zonnetje gezeten, daarna even op visite bij me tante geweest en daarna weer even naar ons huis een aantal dingen doorspreken en nu zit ik net in huis en heb me toch een partij een zere buik aan de onderkant, maar goed oorzaak bekent zou ik maar zeggen.
voor de rest geen nieuws.

xxx linda

HE Meiden,

Wil even laten weten dat ik nog leef. HEb een onwijs drukke week gehad. en die drukke week is nog niet voorbij! Zondag denk ik vrijgezellen feest.

Bieb, zag dat je 20 april je 20 weken echo hebt. Ik ook! grappig zeg!   Hoe laat mag jij?

Wat fijn voor happy dat het zo goed met haar gaat. zal haar van de week eens sms-en!

ga er weer snel vandoor!

xjacqy

Terug
Bovenaan