Hoi meiden,
Jacqy veel plezier vandaag, spannend ben benieuwd wat ze in petto hebben voor jullie..drukke weken he voor je meid en dan word het toch wat lastig om je rust te nemen...nog een klein maandje en dan kan je vast meer rust pakken tot die tijd, probeer te rusten wanneer mogelijk he meid.
sterretje wat fijn weer wat van je te horen..wat gaat je meisje hard he. nog 2 maanden is ze al weer 1....Ook weer ziek geweest. ik ook pas..Lijkt net nu we een kind hebben dat we veel vaker ziek zijn...nee zijn we ook..ook me man en natuurlijk me meisje ook...weestandjes van 0 ...heb echt zin in de zon...beter als al dat gesnotter..
Lois kan zich in de box ook optrekken tot staan soms, en op de bank ook..verder nog niet gezien..ze kan ook al stappen door de kamer, aan 2 handen dat wel en is wankel natuurlijk..Lois gaat best hard, maar daarin tegen nog geen 1 tand....maar de 1e is in zicht..denk nog een dag, dan is ie door..
Lois slaapt nog 2 a 3 keer per dag..smorgens tussen 9 en 10...smiddags van 1 tot 3 als ze erg moe is slaapt ze nog van 6 tot half 8 en dan laatste fles..maar we [proberen nu die laatste slaap weg te houden, al een enkele keer gelukt..slaapt ze smorgens langer..
rimke weer aan de avond diensten en morgen nog lekker vrij met zijn 3e..Joh zou leuk zijn een 2e, niks geen contract afwachten..dan moet je nog bijna een jaar aanzien..
Ik baal ook een beetje, dan vind ik straks een baan..waarschijnlijk weer half jaar, dan hangt onze 2e weer samen met wel of geen contract verlening, nou laat me kinderwens echt niet afhangen van werk...werk is maar werk....als we straks verhuisd zijn en Lois is 1 jaar dan gaan we eens kijken hoe en wat..
linda zag ook de foto's word echt al wat he..mooie muur...hoe loopt de planning..
doe rustig aan he.
bieb gaat nog niet echt lekker met je sm he..wat rot voor der..komt denk ik niet helemaal goed meer he.
en leuk de 20 e samen met jacqy de 20 wk echo.
Nou meiden Dirty Dancing was helemaal super..vond hem echt heel leuk..gewoon letterlijk de film..bijna woord voor woord..
Met Lois gaat het iets beter..Koorts is gezakt maar nog wel lichtelijk..maar ze heeft echt last van der buik...ze word dan gewoon misselijk van de kramp, want ze krijgt dan diarree en geeft tegelijk over...zo zielig...maar net had ze iets vastere poep, niet waterdun..das dus wel beter...Heb er vanacht nog ff een schone luier gegeven en een knuffel in de hoop dat ze beetje langer zou slapen..alleen om 6 uur ff der speen toen ze huilde en verder sliep ze tot half 9...so hee...Ze had gisteren ook voor het eerst nutrilon goede nacht..gingen we eens proberen..zou het echt werken dan ??
Gisteren nog geslaagd voor een kleine compacte buggy....vond de zap totaal niet geschikt..te duur....te zwaar...en geen mandje..wagen kan niet plat..kiept makkelijk..nog meer negatief hahahah.
Maar vond de zapp wel mooi, dus vond ik iets wat er op leek..helemaal geweldig..maar mevr.die kan niet mee op de fietsendrager..ooh grrr...welke dan wel..nou daar hebben we nog een leuke en echt goedkope en toch van goede kwaliteit 1 gevonden..Kijk als we een dagje dierentuin doen ofzo..gaat dat grote lompe ding mee van de kinderwagen, maar zo voor de winkels of op visite is deze perfect en nog mooi ook hahaha
me man is nu ff bij zijn zus een fietsstoeltje en traphekje halen..die had ze voor ons nog liggen..geweldig als het nou niet van dat scheitweer had geworden van de week dan had ik lekker met der kunnen fietsen..dan maar als het weer mooi word. hopelijk volgend weekend..
me moeder heeft er ook via internet 1 gekocht..maar heb wel gezecht dat ze niet eerder mag fietsen met Lois totdat ik het heb gedaan..waarom niet ? vroeg ze, nou omdat ik de 1e wil zijn..de 1e fietsen met me dochter doen we als gezin...Zegt ze dan doe ik het stiekem...grrr......als ze het maar laat..
Lois word geloof ik wakker nu.,.ga der maar eens lekker knuffelen, als ze wilt want ze is niet zon knuffelkind...ze wil liever druk doen op schoot en gek...ach..van wie zou ze het hebben hahaha
oke alarm gaat nu echt whahaha
xx bambi