Klusbabes 35!!!

goedemorgen meiden

jacqy: zo een drukke week achter de rug en hoe is het met de hoofdpijn gegaan? en morgen een vrijgezellenfeest dat is wel gezellig.

heb heerlijk geslapen vannacht vandaag de laatste mooie dag, zal ik nog effe van gaan genieten hahaha,
Vanavond moeten we naar een vriendin van me die is in september gaan samenwonene en nu moeten we met z'n alle komen kijken wordt wel gezellig.

iedereen een fijne dag en ik ben er later vandaag ngo eventejs

xx linda

Goedemorgen,

Zo, weer waardeloos geslapen, maar wel een lekkere dag gehad gisteren, lekker   nog 1,5 uur in de zon gezeten terwijl Maudy sliep, want die sliep gisteren wel goed gelukkig.
Vannacht ook weer keurig geslapen, net als eergisteren.......zal wel weer gaan spoken als fons dinsdag weer naar het buitenland vertrekt........
Fons heeft nu een oefening van de brandweer, ik heb avonddiensten........gelukkig maandag nog een dag met zijn drietjes vrij!

Lin: Fijn dat je zo lekker geslapen hebt! Geniet maar lekker van het mooie weer vandaag, schiet op met de verbouwing, heb de fotoos even bekeken!

Bieb: je schoonmoeder nogsteeds in het andere ziekenhuis.........tjemig............hoop dat ze een dezer dagen overgeplaatst wordt.........scheelt jullie een hoop tijd en energie!
Ben je vrij het weekend??

Jacq: spannend, je vrijgezellenfeestje!!!! Veel plezieer!!! Kom wel een beetje bij van je drukke week!!!

Nou, ik ga nog even met mijn meisje spelen voordat ze weer even het bedje induikt........tot later misschien!

hoi meiden,

heb weer geen tijd om uitgebreid te reageren vandaag, heb het erg druk en moet ook wer weg nu.
Maar wilde toch ff het volgende kwijt. kan niet minder werken op mijn werk, dus hebben ze meteen maar besloten om me contract niet te verlengen, want me motivatie is nu weg...tja..wat kan ik zeggen...ik baal ik baal ik baal....weer op zoek naar ander werk...zucht..
ga eerst genieten van dirty dancing vanaaf, wel een dubbel gevoel, me meisje is ziek..koorts diaree, gelukkig nog lekker opgewekt..maar weet dat me man heust wel goed voor der zorgt vanaaf..
moet nu ff op zoek naar buggy, me moeder past ff op...uurtje weer terug...druk druk..
tot snel meiden.

xx bambi

hey meiden

rimke; weer een waardeloze nacht achter de rug dat is toch wat zeg, maar gelukkig heeft maudy het wel weer goed gedaan, en vanavond moet je weer werken, alvast werkse voor vandaag

bambi: jeetje meid dat is flink balen meid dat je contract niet wordt verlengt. nu weet je tenminste wel waar je aan toe bent en moet je weer solliciteren gadverdamme. echt klote.
Voor vanavond lekker genieten bij dirty dancing en laat even weten hoe het was.

zo zeg meiden wat een weertje zeg vandaag heerlijk, ben lekker de hele dag buiten geweest, en in ons huis, Joey heeft de werkmannen geholpen met tillen enz. heel grappig hahaahah. Om 1 uur kwamen we in huis toen kon die gelijk onder de douche want hij zat onder het zaagsel en puin en om 2 uur vroeg ie of ie effe op mama haar bedje moecht liggen met de smurfen ik tuurlijk wel, en ga ik om kwart over 3 kijken ligt ie helemaal in coma en nog al, ik laat hem lekker nog even liggen want de laatste tijd is ie heel vroeg wakker in de ochtend 6 uur en s'n achts erg aan het spoken dus hij heeft het even verdiend.
Vanavond huissie kijken en ik ga zo denk ik probere te liggen in de bank met me boek daar moet ik ngo steeds aan beginnen haha
meiden ik denk niet dat ik er nog ben vandaag maar morgenochtend dan lees ik weer bij
iedereen een hele fijne dag en tot mrogen

xxx linda

Dag meiden,
Ik moet me diep, diep schamen . Zolang als ik niks meer heb laten horen.
We waren een tijdje terug een paar dagen weg, daarna buikgriep bij de kleine en daarna bij manlief, toen een weekje "rust", (de taken die lagen bijwerken, dus) En vervolgens was ik weer aan de beurt. Ik kan de keren niet meer tellen dat ik ziek ben geweest dit jaar. Godzijdank komt het mooie weer eraan.
Maar goed dat is een van de redenen dat ik er niet was, want ook nu moest ik deze week alles inhalen wat er was blijven liggen toen ik ziek was.
@jacqy: ik moest aan je denken, want nog even en het is zover, 16 april, nog 3 weken en je bent mevrouw.
@bambi: wat las ik nu, het contract niet verlengd, balen zeg. Maar misschien kom je nu wel een beter baantje tegen.
En de kleine ziek. Ja dan voelt het dubbel als je weg moet. Maar goed, daarvoor zijn er papa's, haha.

eens snel kijken....

@bieb: samen met jacqy op de 20e de 20-weken echo, spannend. Mogen we ook weten wat het wordt?
@rimke: komend jaar de volgende, tjee je gaat snel.
@happy: wat lees ik nu allemaal? Volgens mij gaat het in ieder geval goed met je en daar ben ik heel blij om.
@linda: de kleine bekaf. Dat hij maar lekker uitrust.
@bambi: het zou een sprongetje kunnen zijn bij lois. Slaapt ze nu nog maar 1 keer per dag? Hier slaapt de kleine tussen 10 en 12 en tussen 16 en 17 uur en dan na de laatste fles om 20.30 tot 's ochtends 7.

De kleine is zich al een tijd op aan het trekken en houdt haar evenwicht al redelijk goed. Ze kan nog net niet aan 1 hand lopen, maar het ziet er naar uit dat ze dit snel leert. Laatst bij het cb zeiden ze dat ze al veel kon. Ik had er niet eens bij stilgestaan.
Vorige week is haar neefje geboren. Een dezer dagen op kraamvisite.
Vandaag lekker de stad in geweest en in de tuin gewerkt. De kleine lag lekker op een doek in het gras. Ze heeft ook door het gras gekropen. Even de vlekkengids erbij halen ivm grasvlekken, hahaha.
Meiden tot gauw hoop ik, maar ik beloof niks.

dikke ,
sterretje

Goedemorgen meiden,

Jeetje, ik ben de eerste!

Sterretje, wat goed weer wat van je te horen, en met je meisje ook alles goed zo te lezen! Ze gaat al lopen, jeetje zeg!

Bambi, balen zeg dat je contract niet verlengt word. Moet je weer op zoek naar een andere baan. Hoe was dirty dancing?

Bieb, wil jij trouwens weten wat het word? En hoe gaat het met je schoonmoeder?

Rimke, lekker van het weer aan het genieten met maudy? of moest je nog werken dit weekend?

Met mijn hoofdpijn gaat het langzaam beter. Probeer iets meer rust te pakken, en dan is de hoofdpijn niet zo heftig. maar gewoon aanwezig! haha.
We hebben gister gehoord dat we om 11.00 uur vandaag opgehaald worden... ben benieuwd!

Lin, zag weer wat foto's van de verbouwing voorbijkomen. gaat nu echt ergens op lijken he! hoe gaat het met je buik? Wanneer krijgen we weer  buikfoto's te zien?

Iedereen een fijne zondag.
Morgen ben ik er niet. Ga na werk mijn ringen ophalen, maar is nogal een takke end rijden, dus ben pas laaaat thuis. Dinsdag ben ik er ook niet. na werk moeten we blijven, is namelijk de dag van de doktersassistente en er is een "programma" voor ons. Dus weer laat thuis. gaat lekker met dat rust nemen he! hahaha
Dus... tot woensdag!

dikke kus jacqy

Hoi meiden,

Jacqy veel plezier vandaag, spannend ben benieuwd wat ze in petto hebben voor jullie..drukke weken he voor je meid en dan word het toch wat lastig om je rust te nemen...nog een klein maandje en dan kan je vast meer   rust pakken tot die tijd, probeer te rusten wanneer mogelijk he meid.

sterretje wat fijn weer wat van je te horen..wat gaat je meisje hard he. nog 2 maanden is ze al weer 1....Ook weer ziek geweest. ik ook pas..Lijkt net nu we een kind hebben dat we veel vaker ziek zijn...nee zijn we ook..ook me man en natuurlijk me meisje ook...weestandjes van 0 ...heb echt zin in de zon...beter als al dat gesnotter..
Lois kan zich in de box ook optrekken tot staan soms, en op de bank ook..verder nog niet gezien..ze kan ook al stappen door de kamer, aan 2 handen dat wel en is wankel natuurlijk..Lois gaat best hard, maar daarin tegen nog geen 1 tand....maar de 1e is in zicht..denk nog een dag, dan is ie door..
Lois slaapt nog 2 a 3 keer per dag..smorgens tussen 9 en 10...smiddags van 1 tot 3 als ze erg moe is slaapt ze nog van 6 tot half 8 en dan laatste fles..maar we [proberen nu die laatste slaap weg te houden, al een enkele keer gelukt..slaapt ze smorgens langer..

rimke weer aan de avond diensten en morgen nog lekker vrij met zijn 3e..Joh zou leuk zijn een 2e, niks geen contract afwachten..dan moet je nog bijna een jaar aanzien..
Ik baal ook een beetje, dan vind ik straks een baan..waarschijnlijk weer half jaar, dan hangt onze 2e weer samen met wel of geen contract verlening, nou laat me kinderwens echt niet afhangen van werk...werk is maar werk....als we straks verhuisd zijn en Lois is   1 jaar dan gaan we eens kijken hoe en wat..

linda zag ook de foto's word echt al wat he..mooie muur...hoe loopt de planning..
doe rustig aan he.

bieb gaat nog niet echt lekker met je sm he..wat rot voor der..komt denk ik niet helemaal goed meer he.
en leuk de 20 e samen met jacqy de 20 wk echo.

Nou meiden Dirty Dancing was helemaal super..vond hem echt heel leuk..gewoon letterlijk de film..bijna woord voor woord..
Met Lois gaat het iets beter..Koorts is gezakt maar nog wel lichtelijk..maar ze heeft echt last van der buik...ze word dan gewoon misselijk van de kramp, want ze krijgt dan diarree en geeft tegelijk over...zo zielig...maar net had ze iets vastere poep, niet waterdun..das dus wel beter...Heb er vanacht nog ff een schone luier gegeven en een knuffel in de hoop dat ze beetje langer zou slapen..alleen om 6 uur ff der speen toen ze huilde en verder sliep ze tot half 9...so hee...Ze had gisteren ook voor het eerst nutrilon goede nacht..gingen we eens proberen..zou het echt werken dan ??

Gisteren nog geslaagd voor een kleine compacte buggy....vond de zap totaal niet geschikt..te duur....te zwaar...en geen mandje..wagen kan niet plat..kiept makkelijk..nog meer negatief hahahah.
Maar vond de zapp wel mooi, dus vond ik iets wat er op leek..helemaal geweldig..maar mevr.die kan niet mee op de fietsendrager..ooh grrr...welke dan wel..nou daar hebben we nog een leuke en echt goedkope en toch van goede kwaliteit 1 gevonden..Kijk als we een dagje dierentuin doen ofzo..gaat dat grote lompe ding mee van de kinderwagen, maar zo voor de winkels of op visite is deze perfect en nog mooi ook hahaha

me man is nu ff bij zijn zus een fietsstoeltje en traphekje halen..die had ze voor ons nog liggen..geweldig als het nou niet van dat scheitweer had geworden van de week dan had ik lekker met der kunnen fietsen..dan maar als het weer mooi word. hopelijk volgend weekend..
me moeder heeft er ook via internet 1 gekocht..maar heb  wel gezecht dat ze niet eerder mag fietsen met Lois totdat ik het heb gedaan..waarom niet ? vroeg ze, nou omdat ik de 1e wil zijn..de 1e fietsen met me dochter doen we als gezin...Zegt ze dan doe ik het stiekem...grrr......als ze het maar laat..

Lois word geloof ik wakker nu.,.ga der maar eens lekker knuffelen, als ze wilt want ze is niet zon knuffelkind...ze wil liever druk   doen op schoot en gek...ach..van wie zou ze het hebben hahaha
oke alarm gaat nu echt whahaha

xx bambi

Terug
Bovenaan