Klusbabes 35!!!

@bambi: wat flauw van je ma, over dat fietsen. Ik hoodat ze t niet doet. Welke kinderwagen hebben jullie nu?
Wij zaten met hetzelfde, de quinny speedi is zo groot, log, zwaar, dat ik geen zin had om die voor kleine stukken uit de auto te halen en in elkaar te zetten. Ik heb een héél goedkope buggy gehaald, die nu al stuk is (geen merk). Ik heb wel een losse van de prenatal voor als we op vakantie gaan, maar bij dit soort wagens geldt dat je er vooral op asfalt of een goede stoep goed mee kunt rijden.
Lois trekt zich al bijna op, wat goed. Zo ging het hier ook. Hoe oud is ze nu 8 maanden?
De kleine heeft sindsw gisteren zo'n loopwagen (rollator) Ze duwt en trekt hem terug en ze blijft ook heel goed staan. Ze snapt echter niet dat ze moet lopen én duwen tegelijk, hahaha.
De diarree blijkt vaak samen te vallen met tandjes, trouwens. succes!

@jacqy: veel plezier bij je vrijgezellenfeest. Morgen de ringen, spannend! Weer een nieuwe fase!

We gaan lunchen. En straks even kijken in een meubelzaak met zijn 3en.

Zo, nog even voordat ik weer aan het werk moet.

Sterretje: goed te lezen dat het goed gaat bij jullie! Wel veel ziek, of dat dan komt omdat je zoveel energie aan je kleintje kwijt bent, ik merk hier ook dat we veel snotterig zijn enzo, en fons veel koortslippen heeft, terwijl Maudy niet eens naar het kdv gaat............veel plezier bij het lunchen en shoppen!!

Bambi: ik zou ook pissig worden als mijn moeder eerst met haar zou gaan fietsen! Tuurlijk wil je dat zelf als eerste doen! En Lois is al lekker aan het optrekken enzo! Geinig om te zien! Leuk dat de musical leuk was!!

Jacq: veel plezier vandaag!!

Lin: hoe is het daar??

Nou, ik moet nog even pasta koken en over een uurtje weer present zijn.......
Tot morgen!!!

hey meiden

daar ben ik dan,
Vannacht heb ik een paniek aanval gehad en niet zo zuinig ook, we kwamen om 1 uur vannacht thuis en ik lag te draaien op bed, ik voelde me niet goed, ik ben toen naar beneden gegaan en ben op de bank gaan liggen, ik kreeg het heel benauwd en een hartslag van volgens mij 450 per minuut, zweten en kortademig en duizelig heel eng, om half 4 vannacht ben ik naar boven gegaan en heb tom wakker gemaakt want die moest me rustig maken, uiteindelijk om half 5 zakte me hartslag weer naar onder de 100slagen per minuut en ben uiteindelijk om 5 uur in slaap gevallen tot kwart voor 7 vanmorgen. ik weet bij me god niet hoe dit nou kon maar goed, ik weet dat het geen last kan die hartslag en het is langgeleden dat het zo heftig is geweest. maar goed nu gaat het weer.
Vanmorgen hebbne we lekker met z'n drietjes gezwommen en tom ligt nu te slapen en joey ligt lekker te spelen op de grond met zijn auto's n zometen om 4 uur moeten we weer naar een verjaardag en vanavond ga ik lekker vroeg me bedje opzoeken.
Ook ben ik nog even het hele huis aan het schoonmaken geweest dus morgen hoef ik niks te doen behalve de boodschappen.

jacqy: morgen lekker de ringen ophalen en voor vandaag heel veel plezier met jullie vrijgezellenfeest, ik ben benieuwd wat jullie hebben gedaan

bambi: het zou inderdaad niet leuk zijn alsj emoeder eerst zou gaan fietsen met lois, maar persoonlijk zou ik daar zelf geen problemen mee hebben.
En dirty dancing was dus geslaagd nou gelukkig en bijna letterlijk de film, nou die film blijft in ieder geval mooi.
en tot wanneer is je contract eigenlijk? en met lois gaat het ook weer beter gelukkig is de koorts gezakt arm kind en heeft ze vastere poep, hopelijk heeft dit gewoon allemaa met die stomme tanden te maken maar dan moesten ze nu maar snel komen die krengen hahah

rimke; werkse vandaag meid.

sterretje; was inderdaad een tijdje geleden dat je bent geweest hahaha, maar gelukkig gaat alles weer goed bij jullie, en de kleine achter een loopkarretje zal je zine dat asl ze eenmaal doorkrijgt dat ze moet duwen en lopen dat ze als een tierelier gaat hahahah

met de verbouwing gaat het ook helemaal super, waarschijnlijk kan over 2 weken de stucadoor erin en daarna de schilder en behanger en hopelijk zitten we over een week of 7 of 8 weer in ons eigen huisje. maar goed dat zien we wel

meiden ik ben er weer vandoor ik ben er vanavond nog eventjes

xx xlinda

linda kut joh die paniekaanval, daar gaat je nacht rust..hoop dat je lekker vroeg je bedje op kan. me contract loopt tot 1 mei. dus met me vakantie eraf hoef ik nog maar 4 wk te werken.

rimke werkse meid .

nou maak me toch een beetje zorgen om Lois, ze was echt niet te genieten vandaag. ze ligt nu al voor de 3e keer te slapen..is heel huilereg...heeft maar een paar happen brood op en die heeft ze samen met de complete fles uitgekotst, vanmorgen nog diarree en ook al kotsen...zit er over te denken de huisartsenpost te bellen als het zo niet beter is.
Ze drinkt wel roosvicee, en veel ook, alsof ze enorme dorst heeft..ben anders bang dat ze uitdroogt van dat spugen..ze is echt ook suffig...zit maar te zitten in de box en te huilen..op schoot ook huilen, soms ff opleving en ff lachen enzo, maar al snel voelt ze zich weer rot, wanneer ga je de ha raadplegen he. moet morgen natuurlijk werken, anders had ik wel gewacht..ik kijk het ff aan, als ze zo wakker word, tempen, en kijken wat ze met eten doet, of gaat kotsen, moet ik er wel eten aanbieden ? of een fles? oooh wat klote zo.
ga eerst ff douchen, want dan ben ik iig fris.

xx bambi

nou, begrijp er niks van..kom net uit de douche...lois wakker..helemaal geen koorts meer.37.5, kan natuurlijk van pil komen die ze vanmiddag heeft gehad..maar zit nu zoet in de box..oke speen zit er nog in..maar had net weer een poepluier die niet mega dun was...mmmhh.vreemd..kijk het nog ff aan, weet alleen ff niet wat ik haar te eten moet geven..pap of gewoon groente, ga eens zoeken...

hey meiden

bambi: hou haar nog maar even goed in de gaten, en anders gewoon wel even langs de huisart morgen of overmorgen, omdat ze toch de laatste tijd vaker wat grieperig is en snel er weer vanaf is en dat het dan weer terug komt,
hoe is het vanavondmet haar eten gegaan?

zo de verjaardag was gezellig en nu zitten we lekker niks te doen zometeen even tv kijken en lekker vroeg op bed.

ik lees morgenochtend weer bij

xxx linda

goeiemorgen meidne

zo ik heb er een betere nacht opzitten dan de nacht ervoor.
De zon schijnt hier nu nog ben benieuwd of het zo blijft vandaag met het weer,
Zometeen effe boodschappen doen en voor de rest lekker niks,

xxx linda

@linda: wat is dat schrikken zeg. Ik heb zelf vroeger hyperventilatie gehad, dus ik kan me wel iets erbij voorstellen. Wat fijn dat Tom je rustig heeft gekregen.
En nog even en jullie kunnen weer in je huisje. En wanneer was je ook weer uitgerekend?
@bambi: en hoe is het gisteren nog gegaan? Meestal zie je dat ze van de paracetamol tijdelijk even opknappen. Laatst had de kleine bij ons dezelfde symptomen en had ze ook niet zo'n honger, toen hebben we haar vaak drinken gegeven.
@rimke: en hoe smaakte de pasta?

Straks lekker even naar babyzwemmen. De laatste keer was lang geleden door al die griepjes, etc.

Terug
Bovenaan