A
Anoniem
Guest
sterretje; veel plezier met het babyzwemmen. en het was zeker weer schrikken die paniekaanval. Ik heb altijd wel hyperventilatie gehad maar had het altijd wel goed onder controle maar een zaterdagnacht dat was gewoon eng was heel lang geleden dat het zo erg was, maar goed nu gaat het weer goed haha
en ik ben 10 juli uitgerekend.
bambi: heeft lois nog geslapen en gegeten gisteravond? en dus bijna klaar met werken. ik hoop wel dat je snel weer een baan vind.
bieb; hoe gaat het met je schoonmoeder? weet ze inmiddels al dat ze naar een verzorgingstehuis moet?
rimke; heb je lekker gewerkt gisteravond?
de boodschappen zijn binnen en de zon is weer weg en er staat hier een loeiharde wind, n ik ben bang dat de regen ook snel zal komen.
ik ga vandaag heel rustig aan doen, want ik heb flinke pijnlijke steken aan de linkerkant boven me lies zeg maar.
xxxx linda
en ik ben 10 juli uitgerekend.
bambi: heeft lois nog geslapen en gegeten gisteravond? en dus bijna klaar met werken. ik hoop wel dat je snel weer een baan vind.
bieb; hoe gaat het met je schoonmoeder? weet ze inmiddels al dat ze naar een verzorgingstehuis moet?
rimke; heb je lekker gewerkt gisteravond?
de boodschappen zijn binnen en de zon is weer weg en er staat hier een loeiharde wind, n ik ben bang dat de regen ook snel zal komen.
ik ga vandaag heel rustig aan doen, want ik heb flinke pijnlijke steken aan de linkerkant boven me lies zeg maar.
xxxx linda