Klusbabes 35!!!

sterretje; veel plezier met het babyzwemmen. en het was zeker weer schrikken die paniekaanval. Ik heb altijd wel hyperventilatie gehad maar had het altijd wel goed onder controle maar een zaterdagnacht dat was gewoon eng was heel lang geleden dat het zo erg was, maar goed nu gaat het weer goed haha
en ik ben 10 juli uitgerekend.

bambi: heeft lois nog geslapen en gegeten gisteravond? en dus bijna klaar met werken. ik hoop wel dat je snel weer een baan vind.

bieb; hoe gaat het met je schoonmoeder? weet ze inmiddels al dat ze naar een verzorgingstehuis moet?

rimke; heb je lekker gewerkt gisteravond?

de boodschappen zijn binnen en de zon is weer weg en er staat hier een loeiharde wind, n ik ben bang dat de regen ook snel zal komen.
ik ga vandaag heel rustig aan doen, want ik heb flinke pijnlijke steken aan de linkerkant boven me lies zeg maar.

xxxx linda

wat een rust hier weer zeg, wel erg jammer.

ik heb joey vanmiddag naar de chreche gebracht,en toen ben ik in ons huis nog even verder gegaan met behang afhalen, en nadat joey van de chreche kwam zijn we lekker naar huis gegaan en heb ik zowat de hele middag in de bank gelegen, heerlijk ik had ook echt helemaal nergens zin in vandaag.
vanavond niet naar de yoga toe want tom komt laat thuis en me pa is er niet, dus volgende weekmaar weer.
vanavond lekker onderuit gezakt tv kijken en niet zo laat naar bed toe.

xxx linda

Ha meisjes!

Wat een rust hier inderdaad!

Lin: wat een toestand meisje! Wat een naar gevoel lijkt me dat............hoop dat het nu niet meer voor gaat komen! Hou je maar kalm!

Sterretje: leuk dat je weer aan het buurten bent hier! Lekker op naar de zomer en weg met die virussen! De warmte in je lijf scheelt soms een heleboel...........

Jacq: hoe was het????

Bambi: jemig zeg, contract niet verlengd............wat balen..........kan me je gevoel echt zo goed voorstellen, had ik al gezegd geloof ik......wat ga je nu doen??

Nou, volgens mij was er verder niet zo veel of ik vergeet gewoon de helft, sorry!!!

Nou, lekker nog een dag vrij met zijn drietjes gehad, jammer dat het van dat pisweer was, het klaart hier nu op, maar daar hebben we geen moer meer aan..........
Ik mocht lekker uitslapen, Fons heeft boodschappen gedaan met het meisje, en zelfs het bed verschoond zonder vragen...........en gekookt............ik viel bijna van mijn stoel........whahaha!
Vanmiddag nog even naar IKEA geweest, we gaan de keuken doen en zijn druk aan het uitzoeken, we hebben het nu zo ongeveer wel geloof ik..............strak maar toch ook een beetje in de stijl van dit huis, een jaren '30 huis........met de kamer-en-suite deuren er nog in, en alle paneel deuren ook.
Dus de keuken krijgt ook paneeldeurtjes, maar verder wel redelijk strak............snappen jullie het nog?
Fons moet morgen weer weg, tot donderdag, en ik moet donderdag weer werken, dus dat is weer gezellig, whahahah!
Meiden, ik kom vanavond nog wel even buurten, kus!!!

hoi meiden,

wat een pisweer zeg....belggg..en ben echt mega gedemotiveerd om te werken..kwam de dag nouwelijks door...zucht..

rimke de keuken verbouwen, tja je moet wat als je niet op vakantie gaat whahaha. ach zeg ook maar wat.

linda lekker languit op de bank vanaaf..is ook wel eens lekker hoor en zeker goed voor die uk van jou..druk vrouwtje.

sterretje lekker wezen zwemmen ? vervelend he al dat zieke...mooi weer dat willen we.

Nou met Lois gaat het iets beter..ze heeft sinds gisteren geen koorts meer en niet meer overgegeven..ze eet goed, wel wat minder dan normaal..was vanmorgen wel ff bezord omdat ze bijna geen plasluier had, en normaal is die na de nacht overvol en die daarvoor was ook al droog..maar gelukkig vandaag nog wel geplast..vanmorgen bij me ouders wel een enorme spuitluier waarna ze het kind in de wasbak hebben kunnen hangen, alles vies van teen tot kruin, maar verders niks meer, heel raar...tand zie je zitten, maar nog niet door..ze slaapt wel veel en heeft vanacht zonder wakker te worden door geslapen tot 7 uur toen werd ze met moeite wakker gemaakt...nou zeg ?
ze krijgt wel sinds 2 dg nutrilon goede nacht...zou het echt helpen dan ? of omdat ze gewoon wat ziekig is...ga der zo maar weer uit der bedje plukken, want ze ligt al weer ff..en anders is ze morgen wel weer vroeg wakker en dat wil mama niet.

heb gisteren al een 1e soll de deur uit gedaan..had me cv weer aangepast en oline gezet op werk.nl en zag toevallig een passende vacature hier vlakbij...maar goed we zullen zien.

Bieb nog wat gehoord van je soll ??

echt baal nu enorm van me werk..nu ik weet dat ik niet blijven mag, is me zin gedaald tot nul...en erger me ineens 10x harder aan die ene collega whahaha.

ga me meisje wakker maken..
xx bambi

Jeetje Bambi, het is dus nog niet helemaal over bij Lois.............balen he, als je kind ziek is.
Kan me zo goed voorstellen dat je motivatie op het werk voorbij is............kan niets positiefs voor je verzinnen buiten het feit dat je zoveel leuke dingen van je verdiende geld kan doen: kleren kopen voor jou en je meisje, misschien op zomervakantie................ik noem maar wat.......

Wij gaan idd niet op zomervakantie, kan niet bedenken wat het voordeel er van zou zijn om in een of ander pleurisheet land te zitten met een 1 jarig kindje...........we gaan dus de keuken doen, whahahaha! En hopen dat het hier een beetje mooi weer wordt..........whahaha!!!

Meisjes, ik duik er lekker in, tot morgen!

@bambi: ik kan me voorstellen dat je er absoluut geen zin meer in hebt. Maar je kunt ook erheen gaan met het idee dat het niet meer lang gaat duren.
En is lois de rest van de dag zonder diarre doorgekomen? Tja, moeilijk te zeggen waarom ze nu langer slaapt. Het kan van beiden zijn.
@rimke: niet op vakantie, dan hoop ik idd maar dat het mooi weer wordt. En een nieuwe keuken, heerlijk.
@linda: weer flink bezig geweest lees ik. En als alles goed is zitten jullie dus net een paar weekjes in je huis als de kleine komt. Trouwens weet je het geslacht van de baby al?
@bieb: wat lees ik nu, iets over solliciteren? Heb ik iets gemist?

Hier lekker gezwommen en daarna gelunched. Toen zijn we beiden 2 uurtjes onder de wol gekropen. Haar tante had vrij en wilde wel even opletten. Nou, toen heb ik 2 uur staan strijken en vouwen en nog niet alles af. Na het eten de rest afgemaakt.
Ik ga zo mijn bedje in om even te lezen. De wekker gaat hier weer zeer vroeg.

Ben niet veel meer geweest, maar heb zoveel mogelijk bijgelezen (was toch niet veel haha). Ef kijken of ik t onthouden heb

Bambi; kut zeg dat je niet minder kan werken, en maar gelijk ef je contract niet verlengd. Tot wanneer moet je nu werken? Kan je niet in overleg dagen opnemen? Wie weet wordt je 1e soll. wel wat

Sterretje; weer helemaal beter, en alles gaat verder goed. Hoe oud is de kleine nu?
las ik ergens over 2 maanden 1 jaar? gaat snel zeg

Linda; een hyp.aanval. Raar dat je dat zomaar hebt eigenlijk. Hopen dat je het niet te vaal krijgt

Jacqy; jij ook al 20 april de echo! Wij moeten om 9.15 uur. Leuk zo samen. En ja, wij willen weten wat het wordt. Weet niet of ik het hier vertel haha
En ook al bijna je ringen halen, gaat nu snel allemaal.
Je jurk al veel moeten uitnemen?

Rimke; als het hier mooi weer is dan hoef je niet eens perse weg. en keuken is ook een mooi vooruitzicht haha

Terug
Bovenaan