Klusbabes 35!!!

Hoop niet dat ik iemand vergeten ben

Ben trouwens afgewezen voor de soll. Weet niet waarom. niet erg verder. Zal ik jullie stiekem bekennen dat ik diep in mijn hart hoop dat contract niet verlengd wordt, dan heb ik lang verlof haha. Als ik met mijn verstand moet denken, oke, dan is het het beste van wel....we zien t wel

Verder gaat het helemaal niet goed met schoonmoeder. Ze kunnen eigenlijk niets meer voor haar doen. Ze kreeg in t weekend antibiotica, sondevoeding omdat ze niks at, en kalmerende en rustgevende middelen omdat ze bijna niet sliep. Maar omdat ze zoveel was afgevallen in paar dagen had ze schijnbaar te veel gekregen en kregen ze haar niet meer wakker. gelijk mee gestopt, maar zondag lag ze nog wel half in coma. Vanmorgen belde dokter dat ze naar andere afdeling moest, medicare ofzo. Vanmiddag hadden broers gesprek met artsen en daar hebben ze eigenlijk gezegd dat ze niks kunnen vinden wat nu de oorzaak is van al die terugvallen, en als ze niks vinden kunnen ze ook geen goede medicatie geven. Hebben vandaag nog onderzoeken gedaan,   Vanavond zijn we nog wel even op bezoek geweest, en ze houden haar kunstmatig in slaap. Zuster vertelde dat ze morgen willen proberen de beademing eraf te halen, maar mocht ze niet zelf ademen dan is het eigenlijk klaar. Weet nu niet of ze dan gelijk sterft of dat het langzaam aan gaat, en dat we gewoon normaal afscheid kunnen nemen....
Toen wij op bezoekuur waren had arts nog met schoonzus gebeld, en de uitslagen van verdere onderzoeken verteld.   ze heeft geen lekkende hartklep, dus wat is het dan wel? Dus eigenlijk kunnen ze niets meer voor haar doen,....

Morgen ga ik huur opzeggen enzo. De rekeningen lopen natuurlijk door. We hebben geen machtiging en de bank doet moeilijk. zE WILLEn niet helpen, dus ons probleem dat er rekeningen betaald moeten worden. En ze is echt niet in staat om te tekenen, Nouja, dat zien we wel weer

Dus het is nu een kwestie van tijd eigenlijk. Niet goed uitgekiend die schoonmoeder van me, ik ben zwanger, een zoon gaat volgend jaar trouwen......

Hebben in t huis van schoonma nog deurwaarders papieren van die eikel van een broer gevonden, niet duidelijk of het nu betaald is. Maar is zijn pakkie aan...

ben moe en ga zo naar bedje....

jeetje bieb, wat heftig zeg..het gaat echt niet best met je schoonmoeder ipv van vooruit is het dus gewoon miss wel heel snel voorbij..hoe is je man eronder ?
snap het trouwens wel dat je zou willen dat je contract niet verlengd word, en dat is ook helemaal niet erg , dat je dat denkt..het is toch niet je droombaan en dat extra verlof is niet mis natuurlijk.hier mag je alles uitspreken he.

sterretje lekker nog ff 2 uurtjes geslapen..zalig zeg..en gelukkig dat tante ff wou opletten, kan jij toch wat stijk doen he....strijken deed ik aan het begin trouwens nog wel, maar tegenwoordig eigelijk niet..moet zeggen dat er eigelijk ook niks gekreukt is, want ik hang alles goed uit, en strijk met me handen hahaha..een enkele keer een blousje ofzo, maar that's it.

rimke wij gaan ook niet weg deze zomer denk ik zo..als het goed is moet er ergens dit jaar verhuisd worden..als ze een beetje optijd met een leuk en passend huis komen dan he. verders hoop ik ook op mooi weer.zie het ook niet zitten om met een 1 jarige ergens in een hotel te zitten..petje af voor de mama's die dat wel doen.

nou weet ff niet wie het vroeg, maar moet dus nog tot 1 mei..dan verloopt me contract, dus weet niet of 1 mei me laatste dag is of 30 april hahaha..dan is het koninginnendag en donderdag dus werk ik zoiezo niet, dan zou de 29 me laatste dag zijn ??? moet ik nog eens vragen..
pffff nog meer als een maand...blegggg...gelukkig nu nog maar tot vol.week vrijdag en dan lekker 1.5 week vrij. en daarna dus nog 2.5 week...alles is teveel...en met me vakantie eraf heb ik geloof ik geen dagen over, niet zoveel opgebouwd he in een half jaar hahaha.

ga lekker slapen, morgen weer schoonmaken...jeg...

xx bambi

HE meiden!

Even snel voor ik aan het werk ga.
Vrijgezellen feest was ontzettend leuk! allemaal opdrachten moeten doen op scheveningen. daarna in hillegom gaan eten met de mannen. was super gezellig!
Gister mijn ringen opgehaald. en in de winkel vroeg ik nog aan tom, staat mijn naam wel geod? ja zegt ie..... kom ik thuis (dik een uur rijden he) en ik kijk in de ring, staat me naam wel verkeerd!!! aAAAHHHHH dus strak  maar even bellen!

VAndaag de dag van de doktersassistente. ben benieuwd, is een verrassing wat we vanavond gaan doen.

Bieb, jeetje zeg, las net het verhaal over je schoonmoeder. Klinkt niet heel goed. Heel veel sterkte voor jou en je mannetje. hoe is hij eronder? Wel lastig dat de bank ook zo tegenwerkt!

Meiden, hopelijk morgen meer tijd!

dikke kus jacqy

goeiemorgen meiden

bieb: dat zijn absoluut geen goede berichten over je schoonmoeder jeetje zeg, dus eigenlijk gaat ze gewoon sterven wat erg zeg niet normaal, en nu wordt ze kunstmatig in slaap gehouden, sterkte, en hoe is je man eronder.
en je bent afgewezen voor de sollicitatie toch wel jammer had wel leuk geweest, maar over de andere kant kan ik je gedachtengang wel begrijpen hoor hahahaha

jacqy: een gezellig vrijgezellendag gehad en als toetje staat jenaam verkeerd in de trouwring dat is niet fijn, hopelijk kunnen ze dat nog veranderen.
en vandaag een fijne dag.

rimke; wat gezellig de keuken verbouwen, inderdaad een mooie afleiding in plaats van op vakantie gaan hahah, en gisteren hadden jullie lekker een dagje met z'n drietjes, jammer dat het zzulk klote weertje was.

bambi: het gaat iets beter met lois en gisteren bij je ouders zat ze dus wel weer onder de poep arme schat haha,en misschien dat als die tand doorkomt dat het dan weer over is dat is te hopen tenminste.
Ik snap dat je nu totaal geen zin meer hebt in je werk en dat je je nog meer aan mensen en dingen gaat ergeren. maar nog eventjes. hebben jullie al iets gehoord wanneer jullie weer moeten verhuizen?

sterretje; jullie hebben lekker gezwommen gisteren en daarna nog even lekker geslapen heerlijk zeg, en fijn dat tante lief even op de kleine wilde passen zodat jij de strijk kon doen , heb je je handen even vrij.
En wij weten het geslacht van ons kindje wij krijgen een jongentje.

zo ik heb heerlijk geslapen vannacht, en ik ga nu even boodschappen doen, en vanmiddag ga ik in ons huis een beetje de kamers stofzuigen en afstoffen scheelt weer voor het grote schoonmaakwerk als we weer wonen hahaha.
Straks nog even met joey naar de oogarst ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Ik ben in december nog geweest en ik moest elke dag weer een oog afplakken maar door die verbouwing en drukte heb ik me daar eigenlijk niet zo strikt aangehouden en dat zal ik ook zo effe zeggen.
tot   later meiden

xxx linda

Goedemorgen!

Bieb: wat vreselijk van je schoonmoeder zeg, wat raar ook dat ze niet kunnen zeggen wat er aan de hand is! Welk ziekenhuis is dat??
En dat die banken niet mee werken, ongelofelijk hoor, dat ze je dan ook nog tegenwerken in zo'n situatie.
En je hoopt stiekem dat ze je contract niet verlengen, whahaha, kan ik me iets bij voorstellen, lekker lang verlof...........had ik ook, echt een aanrader.........whihihihi!

Bambi: poets-ze vandaag......gelukkig is het pisweer, als het mooi weer is heb je helemaal geen zin! En je contract loopt tot eind april.................wat een toestanden weer hier, met al dat gezeik op het werk.........

Jacq: o nee! Een fout in de ringen.............moet je ver rijden om het weer goed te laten maken?? En leuk dat je vrijgezellendag zo leuk was! Ben benieuwd wat ze vandaag voor je in petto hebben, een bos bloemen is altijd leuk, maar jullie gaan dus ook echt wat doen...........vermoeiend maar wel leuk!

Lin: hoe voel je je vandaag, je hebt weer een druk programma............die steken in je buiken, is dat groeipijn?? Je banden ofzo? Of vernield je kindje je omdat hij zo hard trapt? Doe je een beetje rustig met al dat gepoets? Ik bedoel, ik begrijp wel dat het gebeuren moet maar je bent wel zwanger he??

Nou, Fons is weer vertrokken, komt donderdag dus weer tthuis, ik heb donderdag en vrijdag twee vroege diensten, en dan zijn we het weekend samen vrij.............druk programma, dat wel, maar ik geloof zondag niets...............hoop ik. De zaterdag is vol geplempd met afspraken............
Tot later, ga zo effe boodschappen doen met het meiske...........hoop dat we geen bui op onze kop krijgen.........is hier afwisselend zonnig en dan weer hoosbuien..............ik hoop op zon zometeen............

rimke; die steken is denk ik gewoon groeipijn en een teken dat ik het even kalmer aan moet doen, maar dat doe ik ook wel hoor haha,
en lekker even met maudy boodsschappen doen, tussen de buien door is het hier wel mooi weer in ieder geval maar er staat een loeiharde wind.
En fons weer weg, maar van het weekend weer lekker samen dat is fijn.

Zo kom net bij de oogarts vandaan en joey zijn rechteroog is aanzienlijk achteruit gegaan.
Joey is vorig jaar geopereerd aan beide ogen waarvan zijn rechteroog mega scheel was, en hij aan beide ogen een bewegingsafwijking had.
Nu ben ik in december bij de oogarst geweest en moest ik een pleister op zijn linkeroog plakken zodat zijn rechteroog weer meer werk moest doen, en dat moest dan 5 dagen in de week 1 uur op een dag.
nu is zijn rechteroog erg achteruitgegaan wat betreft het samenwerken met het linkeroog, dus nu moet de pleister 7 dagen per week weer op en 2 uur per dag, ik had al een vermoeden dat joey zijn rechteroog weer een eigen leven ging leiden dus ik hoop dat dit gaat geven . Ik moet over   9 weken alweer terugkomen anders is dat altijd een maand of 5. maar goed we zullen wel weer zien.

Ik ga zo effe eten koken lekkere koolrapen, met een kipfilet. en daarna eventjes lekker op bed, en daarna naar ons huis om een beetje te stofzuigen en af te stoffen boven.

xxx linda

Linda; toch nog t oogje van Joey achteruit gegaan, goed plakken nu haha
En ik vindt ook dat je rustiger aan moet doen hoor, dat gepoets altijd haha

Bambi'; pff nog volhouden tot 1 mei. Wat een hel....

Jacqy; ben je helemaal vergeten veel plezier te wensen voor je vrijgezellenfeestje!!! Dus het was hartstikke leuk. Gelukkig maar hihi
Én nu ook nog s je ring verkeerd. Eigenlijk moet je ook gelijk kijken, maarja ik ken dat, dan doe je dat weer niet. Dat ze m maar zelf langsbrengen!

Rimke; heerlijk t weekend vrij samen met Fons en natuurlijk de kleine. Nog plannen?
Ziekenhuis is Catharine in Eindhoven

Hier strijk ik alleen als het echt moet, net als Bambi dus hihi. Heb ook niet echt veel wat ik echt moet strijken, en anders strijk ik het als ik het pas aantrek

Nog niet veel nieuws meer van schoonma. Vanmorgen is zwager gebeld dat ze beetje bij is, daar waren ze wel tevreden over En gaan nu de beademing proberen er af te halen, dus afwachten maar weer. vanmiddag gaat er weer een bups op bezoek, dus we horen het wel

Mannetje is er erg emotioneel onder. Gister praten we met elkaar met de andere broers en mijn mannetje was erg stil. Maarja, hij vindt het ook supererg dat ze onze kleine niet meer kan meemaken. En ik vindt t trouwens ook erg (krijg nu alweer de tranen).
Achja, altijd klagen over schoonmonsters, maar als puntje bij paaltje komt is het natuurlijk hartstikke klote

Heb vanmorgen al wat administratieve dingen geregeld, opzeggen huur en essent enzo. Doen tenminste niet zo moeilijk over machtigingen afgeven, Collega zei al of het niet wat drastisch was om nu al alles op te zeggen, Nee niet echt, we doen het in overleg en in het huis komt ze zeker niet meer terug. En de rekeningen lopen natuurlijk toch door

Heb net een afspraak gehad en eindelijk een klantje binnengehaald. pfff

Voel trouwens stress in mijn rug opkomen....

Terug
Bovenaan