Goedemorgen!
Nou, gister zo'n gezellige dag met Maudy gehad, ze was echt super vrolijk, gilde de hele boel bij elkaar van de pret. Ze sliep ook goed, at goed, en heeft vannacht ook uitstekend geslapen. Eigenlijk altijd wel de nachten, met een uitzondering daar gelaten.
Hopen dat ze vandaag net zo gezellig is. Ze draait alle kanten op, op haar buikje kan ze om haar as draaien, ze kan gelukkig ook terug op haar rug draaien, het zitten gaat steeds beter, maar dat doet ze nog niet uit zichzelf, ze is ook pas 6,5 maand..........ze wordt gewoon steeds mobielen dus tevredener...........ze gilt echt van plezier, en als ik haar na doe dan brult ze van het lachen, de buren zullen wel denken, whahaha!!! Was er gister emotioneel van, zo gezellig is ze dan, dan denk ik, tja, hierom wilde ik dus kinderen, wat een bezit!
Bambi: werkze vandaag meid. Fijn dat Lois weer wat beter is, de poepbroek van gisteren daar gelaten.............whahaha, zul je altijd zien als je niets bij je hebt...........
Sterretje: mijn motto is nog steeds hoe minder strijk hoe beter, ik strijk dus niets.........whahahaha! Van maudy gaat ook niets in de droger, dat sla ik uit en hang ik over de kachel............droogt het heel netjes van op! whahaha!
Lin: dus de ogen van Joey zijn weer achter uit gegaan.........jemig.............dat plakken lijkt me ook waardeloos maar goed, als het helpt...............en een kut nacht achter de rug.............sterkte vandaag maar weer.
bieb: wat fijn dat je schoonmoeder iets beter gaat! Hoop idd niet dat het een kleine opleving is...........dat zal toch wel niet..........