Klusbabes 35!!!

ha dames,

vanmiddag ging t al iets beter met schoonma. Was beetje bij en kon zelfstandig ademen. Hoop natuurlijk niet dat dit een korte opleving is.....

bieb; gelukkig gaat het met je schoonmoeder iets beter en ging het zelfstandig ademen goed, hopelijk is het inderdaad geen opleving, en misschien maakt ze jullie kindje wel gewoon mee, en logisch dat je ondanks je gemopper op je schoonmoeder dit verschrikkelijk vind, dit zijn ook verschrikkelijke dingen of je het nou af en toe niet met elkaar eens bent of niet.
Je man heeft het er moeilijk mee, probeer gewoon met hem te blijven praten over zijn gevoelens, dat is met mannen die kroppen alles altijd op en zeggen niks tot op een gegeven moment de bom barst. ik heb dat met mijn broer ook meegemaakt.

zo ik heb bij mij thuis even lekker op joey zijn kamer alles met een sopje schoongemaakt en gestofzuigd en op de baby kamer gestofzuigd, en van de week ga ik op de babykamer even alles met een sopje schoonmaken, over een paar weken natuurlijk weer maar elk dingentje wat je doet scheelt weer stof voor over een paar weken haha, maar nu ben ik wel blij dat ik zit want ik ben eigenlijk gesloopt.
vanvond weer kaarten dus dan ben ik er niet en morgenochtend weer werken daarna de spaarzegeltjes en naar de fysio en naar een verjaardag want me schoonzus is jarig dus die dag zit alweer vol, af ent oe om gek van te worden maar goed het isneit anders.

xx linda

@jacqy: hoeveel moeite is het om een naam goed te schrijven, aargh. Ik kan me je gevoel goed voorstellen.
En een leuk vrijgezellenfeest gehad, gelukkig.
@bieb: tjee, dat is even heftig zeg. Wel fijn dat ze is bijgekomen. En gelijk hebben jullie wat het opzeggen van alles betreft. En de bank doet inderdaad moeilijk, maar je wilt niet weten wat mensen voor verhalen verzinnen voor geld. Helaas zijn eerlijke mensen er de dupe van.
@bambi: nog even. Als je alleen de dagen telt dat je echt moet werken blijft er nog minder over.
Hoe is het met lois?
@rimke: gezellig een weekend samen. Ik akn daar ook altijd van genieten.
@linda: tjee, alweer een verjaardag, hoe groot is jullie familie?
En een flink drukke dag weer morgen. Wat vervelend dat het oog van joey achteruit is gegaan zeg.

Wat het strijkenb betreft was ik ook altijd heel makkelijk. Maar voor de kleine strijk ik toch bijna alles.
Hier vandaag drukke dag gehad. Deze week voor de rest redelijk rustig. Volgende week is het echter weer heel druk, bleh!

@bieb: heel veel sterkte trouwens voor jou en je man.
En ja, de kleine is nu 10 maanden. Dat gaat inderdaad heel snel. Voor je het weet is jullie kleine al zo oud. Echt gek, een jaar geleden rond deze tijd was ik bijna toe aan mijn zwangerschapsverlof.

he meiden,

ff snel, want moet echt gaan slapen, morgen bleggggg..weer werken.,

jacqy wat onwijs balen van je ring..en je vroeg het tom nog, wat ei joh hahah. wel een heel leuk vrijgezellenfeest gehad, fijn hoor.

linda balen van joey's oog..nu dus ff goed plakken he..en indd weer een verjaardag..die heb jij echt vaak hahahah..doe nou eens rustig aan mens.

rimke lekker genoten van je vrije dag..wel jammer van het kutweer he

sterretje fijn dat je deze week ff rust kan pakken, hoop ik dan, want volgende week dus weer druk..succes.

bieb fijn dat schoonma weer wat bij is en zelf ademen kan..geeft toch wat hoop he.
goed blijven praten met je mannetje hoor.

nou Lois is weer beter, voorzover het spugen en diarree en koorts dan, want ze is soms nog steeds niet te genieten en ze drinkt der flessen echt kut..laat steeds 90 staan van de 200 en vanaaf zelfs 120 bijna...zal je zien dat ze vanacht gaat spoken.,
vanmorgen ook slecht der pap, een paar happen..toen een fles geprobeerd, maar 60 op. der fruit wilde ze niet...toch last van der tandje, ik zie hem zitten, maar is nog niet door..gelukkig wel goed der prakje op, der toetje en der boterham ging ook..verder 150 roosvicee/water en een fruitsmootie ipv der fruit gedronken met een rietje.
we zijn nog ff op viste geweest bij me zusje en me nichtje en daat gaat alles goed mee..heeft amy eindelijk der tante eens goed bekeken, want zag er voor het eerst met der ogen open, kind slaapt altijd als ik er ben hahaha
lois nog ff op hobbelpaard gezeten, nou hobbel tijger eigelijk en ze gaat hard joh hahah
verder scheet ze naast der luier en had geen reserve kleren in de tas zitten, normaal wel, maar had ze gisteren al bij me ouders gebruikt..dus me zusje kijken voor grootste maat die zij had..had een 68 pyama die viel erg groot dus die broek kon ze aan..een romper 68 zat wel krap, maar ging net...sokjes nog en gelukkig was der shirt nog schoon whahaha..leuke combie met die pyamabroek...ach je moet wat he

nou toch weer lang verhaal geworden..ga slapen, als het kan, hoor lois beetje emmhhhen

xx bambi

goeiemorgen meiden

sterretje: haha ik heb inderdaad een grote familie. Bij mijn moeder waren ze met z'n 8en en ik heb heel goed contact met de meeste ooms en tantes, en neven en nichten, dus als er iemand jarig is komen we altijd bij elkaar opviiste maar ik zie de meeste van mijn neven en nichten ook gewoon regelmatig, Ik ben echt een familiemens hahaha,
en volgende week een drukke week voor je jakkes kan je je er alvast op voorbereiden.

bambi: succes met werken vandaag hopelijk draait de dag een beetje voor je, en hahaha zal je altijd zien heb je altijd reservekleertjes mee en zal je zien 1 keer niet gebeurt het dat ze alles onderpoept hahahh, gelukkig ging het met de grootste kleertjes van je zus een beetje hahahaha.

zo ik heb weer een kutnacht achter de rug, was om half 4 al klaarwakker en kon ook al niet in slaapkomen, maar goed het is niet anders.

Ik ben gelijk weer weg ga me klaarmaken om te werken en jullie zien me wel verschijnen vandaag,
iedereen een prettige dag

xxx linda

Goedemorgen!

Nou, gister zo'n gezellige dag met Maudy gehad, ze was echt super vrolijk, gilde de hele boel bij elkaar van de pret. Ze sliep ook goed, at goed, en heeft vannacht ook uitstekend geslapen. Eigenlijk altijd wel de nachten, met een uitzondering daar gelaten.
Hopen dat ze vandaag net zo gezellig is. Ze draait alle kanten op, op haar buikje kan ze om haar as draaien, ze kan gelukkig ook terug op haar rug draaien, het zitten gaat steeds beter, maar dat doet ze nog niet uit zichzelf, ze is ook pas 6,5 maand..........ze wordt gewoon steeds mobielen dus tevredener...........ze gilt echt van plezier, en als ik haar na doe dan brult ze van het lachen, de buren zullen wel denken, whahaha!!! Was er gister emotioneel van, zo gezellig is ze dan, dan denk ik, tja, hierom wilde ik dus kinderen, wat een bezit!

Bambi: werkze vandaag meid. Fijn dat Lois weer wat beter is, de poepbroek van gisteren daar gelaten.............whahaha, zul je altijd zien als je niets bij je hebt...........

Sterretje: mijn motto is nog steeds hoe minder strijk hoe beter, ik strijk dus niets.........whahahaha! Van maudy gaat ook niets in de droger, dat sla ik uit en hang ik over de kachel............droogt het heel netjes van op! whahaha!

Lin: dus de ogen van Joey zijn weer achter uit gegaan.........jemig.............dat plakken lijkt me ook waardeloos maar goed, als het helpt...............en een kut nacht achter de rug.............sterkte vandaag maar weer.

bieb: wat fijn dat je schoonmoeder iets beter gaat! Hoop idd niet dat het een kleine opleving is...........dat zal toch wel niet..........

Goedemorgen!

Nou, gister zo'n gezellige dag met Maudy gehad, ze was echt super vrolijk, gilde de hele boel bij elkaar van de pret. Ze sliep ook goed, at goed, en heeft vannacht ook uitstekend geslapen. Eigenlijk altijd wel de nachten, met een uitzondering daar gelaten.
Hopen dat ze vandaag net zo gezellig is. Ze draait alle kanten op, op haar buikje kan ze om haar as draaien, ze kan gelukkig ook terug op haar rug draaien, het zitten gaat steeds beter, maar dat doet ze nog niet uit zichzelf, ze is ook pas 6,5 maand..........ze wordt gewoon steeds mobielen dus tevredener...........ze gilt echt van plezier, en als ik haar na doe dan brult ze van het lachen, de buren zullen wel denken, whahaha!!! Was er gister emotioneel van, zo gezellig is ze dan, dan denk ik, tja, hierom wilde ik dus kinderen, wat een bezit!

Bambi: werkze vandaag meid. Fijn dat Lois weer wat beter is, de poepbroek van gisteren daar gelaten.............whahaha, zul je altijd zien als je niets bij je hebt...........

Sterretje: mijn motto is nog steeds hoe minder strijk hoe beter, ik strijk dus niets.........whahahaha! Van maudy gaat ook niets in de droger, dat sla ik uit en hang ik over de kachel............droogt het heel netjes van op! whahaha!

Lin: dus de ogen van Joey zijn weer achter uit gegaan.........jemig.............dat plakken lijkt me ook waardeloos maar goed, als het helpt...............en een kut nacht achter de rug.............sterkte vandaag maar weer.

bieb: wat fijn dat je schoonmoeder iets beter gaat! Hoop idd niet dat het een kleine opleving is...........dat zal toch wel niet..........

Terug
Bovenaan