Klusbabes 36 !!!

vanmorgen belde vriendin weer dat haar vriend een nieuwe auto had gekocht en evt zaterdag wilde touren, dus dan konden we niet shoppen. Heb gezegd dat ze zelf maar moet weten wat ze doet....ga niet voor haar beslissen, Ze zei zelf al dat ze al met mij had  afgesproken dus beetje lullig. Later belde ze weer dat ze DE oplossing had. S morgens gaan ze auto ophalen en daarna brengt hij ons naar maastricht, dus toch een kleine tour. Nou, prima hoor...wat een gedoe zeg.....vraag t nu echt nooit meer.....

nou meiden, ga maar weer stoppen. ben nog op werk....bah nog 1,5 uur

he he,

bieb alles weer oke bij vk, fijn hoor..en last van dementie, nou denk dat best al kan..als jij normaal geen pincode's vergeet dan heeft het zeker met je zw.schap te maken..
wat een gedoe zeg om even te regelen om te gaan winkelen, pfff gelukkig kwam de oplossing dan toch nog, hoop dat je slaagt voor leuke zw.schaps kleding, want neem aan dat dat je doel is.

nou verders rustig geweest hier..Lois word wat overmoedig en is vandaag een paar keer hard gevallen, ze gaat tegenwoordig overal staan en denkt zeker dat ze heel vast kan staan en ze doet dan een paar stappen opzij en valt dan om,maar wel met der koppie op me harde laminaat..arm meissie..gelukkig niks erg, daarna over...

pff morgen werken..zo geen zin , vooral niet in gedoe..

trusten
xx Bambi

Goedenacht!
Zo, dit is de laatste nacht alweer, zometeen de tieten-echo en dan lekker slapen. Heb vandaag overdag echt vreselijk slecht geslapen, dus ik hoop dat het morgen lukt. Hoewel, het wordt erg mooi weer dus daar wil ik ook wel effe van genieten!
Maudy heeft zich voorbeeldig gedragen bij mijn schoonzus, dus die mag daar vaker terug komen. Heeft zelfs uitgeslapen voor haar doen, tot 8 uur..........keurige griet niet.

Sterretje: nogmaals ik vind het al knap dat je uberhaupt strijkt.........dus dat je er niet aan toe komt snap ik volkomen, het staat al nooit op mijn to-do list zeg maar........de vakantie komt lekker dichtbij voor jullie, heerlijk hoor, ben benieuwd hoe jullie kleine meid het vindt!

Bambi: meisje toch, zo lastig afscheid nemen? Ach het is ook n iet leuk, zeker omdat je het zo naar je zin had en leuke collega's hebt.........is gewoon kut, en dan die hele rompslomp er bij van de uitkering aanvragen en op zoek naar ander werk, zit je gewoon niet op te wachten.
En die arme Lois al een paar keer op haar koppie gestuiterd............maudy nu ook al een paar keer sinds ze kan zitten, we lachen er maar om, maar ik schrik me elke keer weer te barsten......

Bieb: 20 weken alweer!!!!

Kut, patient, tot later!

Dus.............

Bieb: 20 weken dus alweer......en alles weer goed, super toch! Tuurlijk kun je al wat last hebben van alzheimer............whahahaha!!!
Maar goed, je gaat lekker shoppen, ik hoop dat je slaagt!

Linda: mens wat heb je het toch druk, denk echt niet dat jullie uk tot het einde blijft zitten......

Nou, zometeen dus de echo, ben benieuwd, en dan lekker weekend..........
Tot later meisjes, hoop dat jullie lekker geslapen hebben!

goeiemorgen meiden

rimke; hoe is de echo gegaan?? en maudy mag terugkomen bij je schoonzus hahaha, wat een voorbeeldig kind, je vraagt inderdaad wel sneller aan iemand asl ze zich keurig gedraagd of ze nog een keertje mag slapen,

bieb; jeetje zeg wat een gedoe met die vriendin, vraag jeof ze zin heeft om te winkelen moet het een weeek overleg hebben, zou haar inderdaad ook volgende keer niet nog een keertje vragen, Heb je je werkdag een beetje overleefd gisteren?
en last van zwangerschapsdementie, haha ik ook, alleen is het bij dan gelukkig nog niet voorgekomen dat ik me pincode was vergeten.
En alles was weer goed bij de vk, kon ook niet anders hahaha.

bambi: nog 2x werken nu? en lois gisteren een paar keer hard gevallen, is niet leuk maar ze leren er wel van moet je maar denken, en zolang ze niks mankeert zou ik haar lekker haar gangentje laten gaan voor zover datmogelijk is natuurlijk.

Zo we kwamen gistern om 1uur pas thuis uit het ziekenhuis niet normaal meer, ik was gesloopt het liep uit en toen we eindelijk aan de beurt waren zat ik na 5 minuten alweer buiten met joey, en de conclusie was nu dan dat joey al de zalfjes ondertussen al heeft gehad en dat niks helpt en dat ze dan nu de allergie test gaan afwachten, pfff die conclusie had ik een paar maanden geleden al maar goed.
Daarna ben ik even met joey op bed gegaan, en om 3 uur gistermiddag heb ik even mijn spaarzegeltjestas teruggebracht, en gordijnen voor de keuken uitgezocht en een grote deurmat, daarna heb ik even heerlijk bij me tante in de tuin gezeten, en toen belde de winkel dat ik even moest komen want de mat die ik had uitgezocht niet in onze maten was, dus ik vliegend me kopje thee naar binnen geschoven,e n hup weer vliegend op de fiets, belde ze weer op toen ik er bijna was, dat het al was opgelost dus ik hoefde niet te komen, pffff, toen ben ik maar naar ons huis gefietst waar joey even met zijn vriendje kon spelen en ik heb effe in het zonnetje gezeten.
Ik heb ook op zich wel een redelijke nacht achter de rug en vandaag moet ik weer werken en vanmiddag met joey weer naar de fysio toe en daarna wilde ik even in ons huis de wc schoonmaken en 2 ramen lappen. want nu is echt alles klaar en kan ik overal bij.

Meiden ik ben er later vandaag nog eventjes.
fijne dag allemaal

xxx linda

He meiden,

Nou, 't is ff druk op m'n werk en hier thuis ook, dus vandaar mijn absentie. Maar.... volgende week nog 3 dagen werken en dan: verlof!! Jullie zullen me dan wel wat vaker zien, want dan heb ik natuurlijk de hele dag de tijd voor 't forum etc.

Lin: jij blijft ook heen en weer fietsen zeg, lekker grappig! En Joey testen op allergieën, tsja, als ze 't dan helemaal niet meer weten dan doen ze dat maar. Maar ja, daar zit jij weer uren voor in 't ziekenhuis. Ook niet grappig!

Zo, dat zijn dan geen drukke nachten Rimke, als jij lekker kunt forummen, hi hi. Maar je bent er lekker uit, vanmiddag zeker lekker met je meisje naar buiten? Wel kunnen slapen overdag, geen last van de zon/warmte oid?   En Maudy was lief geweest, nou vooruit, dan weet je dat als het nog eens een keer voorkomt.

Bambi, oei daar krijgt Lois een hard koppie van dan. Maakt niet uit, dan merkt ze vanzelf dat ze iets doet wat ze nog niet kan...

Bieb; lekker dat alles goed was bij de vk. Ik moet maandag weer, zal alles ook wel weer goed zijn. Zijn een soort van formaliteiten vind ik altijd. Kijk als je beroerd bent of je hebt pijn of zo is het anders, maar dan bel je ook sneller tussendoor. Meestal staan wij met 3 minuten weer buiten (1 minuut praten, 1 minuut hartje luisteren en 1 minuut voor bloeddrukmeten / wegen) hi hi

Nou hier is het weekend! Heb vanmorgen gewerkt, vanmiddag ff naar de kapper en 't weekend weer naar de camping. En het wordt mooi weer! Net ff zonnebrand factor 50 gekocht, ik ben van mezelf errug wit, met blond / rossig haar en nu met die zwangerschap is dat helemaal niet goed natuurlijk. Maar ga echt niet de hele dag binnen zitten. Bakken doe ik uberhaupt al niet, maar wil wel ff strandwandeling en zo gaan maken...
Verder heb ik dus eigenlijk geen nieuws, behalve dat m'n buik echt superstrak staat tegenwoordig. Hij wordt echt groooooot, en dan zeggen ze: mwah, bescheiden buikje voor 33 weken...  Nou ik kan m'n schoenen en sokken niet meer fatsoenlijk aantrekken en ook scheren down-under wordt een serieus probleem. Heb voor m'n benen nu veet voor onder de douche gekocht, kun je zo afspoelen en voor de rest vraag ik hubbie of 'tie met m'n ladyshave af en toe wil bijscheren. Ik kan ook gewoon echt niet eens meer zien hoe lang het daar is... Oksels scheren lukt gelukkig nog wel.

Nou ik ga naar de kappert, spreek jullie snel!

Klaasje

Klaasje; haha leuk dat verhaal met dat scheren. Sja, dat wordt moeilijk op een gegeven moment natuurlijk, of op goed geluk scheren...
Ik zei al tegen mannetje dat hij straks ook mijn teennagels mag gaan knippen whahaha
En nog maar 3 dagen werken en dan verlof...sjonge dat gaat snel. lekker hoor

Rimke; hier ook geen gestrijk hoor. Alleen als ik t aan doe die dag, lekker makkelijk hihi

Linda; en je blijft maar druk bezig.... Wat een gedoe met die mat, wel weer goed gekomen

Morgen heeft mannetje voetbaltoernooi met zn werk en daarna feestavond. Vraagt ie doodleuk of ik m s morgens rond 7 uur kan afzetten (waar bus m oppikt) en dan s nachts om 3 uur afhaal!!! En dan zeg ik niet gelijk ja van blijdschap, is meneertje weer beledigd!!! tss, ik doe t wel weer hoor

Ik wordt gek af en toe. Moet natuurlijk vaker plassen s nachts maar dan ik niet meer slapen. Dus lig regelmatig vanaf 4 uur wakker. En dut ik rond uur of 6 weer in, maarja, dan wordt ik weer wakker van man die weg moet, en dan moet ik ondertussen zelf al weer opstaan. Vanmorgen t zelfde verhaal......En dat is eigenlijk vanaf dat ik zwanger ben. EN nu helemaal nu die volgens s morgens ook nog s flink fluiten...

Nog 3 kwartier en dan lekker naar huis, ga half uur eerder weg. gewoon zin in. Ben ook nog op t fietsie, goed he?

Morgen gaat t shoppen nog door...

Heb geboden op een kast van internet, zo een oude eiken lakenkast zeg maar. Had er al 1, en wilde die verven voor kinderkamer. Maarja, mannetje en zwager zeuren zo dat dat ding uit elkaar valt, en niet meer recht te maken valt. nou dan maar een andere. Heb geboden voor 50 euries en kan m afhalen. En dan ga ik die wel wit verven. Klaar, opgelost!

Terug
Bovenaan