He meiden,
Nou, 't is ff druk op m'n werk en hier thuis ook, dus vandaar mijn absentie. Maar.... volgende week nog 3 dagen werken en dan: verlof!! Jullie zullen me dan wel wat vaker zien, want dan heb ik natuurlijk de hele dag de tijd voor 't forum etc.
Lin: jij blijft ook heen en weer fietsen zeg, lekker grappig! En Joey testen op allergieën, tsja, als ze 't dan helemaal niet meer weten dan doen ze dat maar. Maar ja, daar zit jij weer uren voor in 't ziekenhuis. Ook niet grappig!
Zo, dat zijn dan geen drukke nachten Rimke, als jij lekker kunt forummen, hi hi. Maar je bent er lekker uit, vanmiddag zeker lekker met je meisje naar buiten? Wel kunnen slapen overdag, geen last van de zon/warmte oid? En Maudy was lief geweest, nou vooruit, dan weet je dat als het nog eens een keer voorkomt.
Bambi, oei daar krijgt Lois een hard koppie van dan. Maakt niet uit, dan merkt ze vanzelf dat ze iets doet wat ze nog niet kan...
Bieb; lekker dat alles goed was bij de vk. Ik moet maandag weer, zal alles ook wel weer goed zijn. Zijn een soort van formaliteiten vind ik altijd. Kijk als je beroerd bent of je hebt pijn of zo is het anders, maar dan bel je ook sneller tussendoor. Meestal staan wij met 3 minuten weer buiten (1 minuut praten, 1 minuut hartje luisteren en 1 minuut voor bloeddrukmeten / wegen) hi hi
Nou hier is het weekend! Heb vanmorgen gewerkt, vanmiddag ff naar de kapper en 't weekend weer naar de camping. En het wordt mooi weer! Net ff zonnebrand factor 50 gekocht, ik ben van mezelf errug wit, met blond / rossig haar en nu met die zwangerschap is dat helemaal niet goed natuurlijk. Maar ga echt niet de hele dag binnen zitten. Bakken doe ik uberhaupt al niet, maar wil wel ff strandwandeling en zo gaan maken...
Verder heb ik dus eigenlijk geen nieuws, behalve dat m'n buik echt superstrak staat tegenwoordig. Hij wordt echt groooooot, en dan zeggen ze: mwah, bescheiden buikje voor 33 weken... Nou ik kan m'n schoenen en sokken niet meer fatsoenlijk aantrekken en ook scheren down-under wordt een serieus probleem. Heb voor m'n benen nu veet voor onder de douche gekocht, kun je zo afspoelen en voor de rest vraag ik hubbie of 'tie met m'n ladyshave af en toe wil bijscheren. Ik kan ook gewoon echt niet eens meer zien hoe lang het daar is... Oksels scheren lukt gelukkig nog wel.
Nou ik ga naar de kappert, spreek jullie snel!
Klaasje