Klusbabes 36 !!!

Ha meisjes!

Bambi: jemig wat een verhaal zeg! Hadden ze dat nou maar eerder aangegeven, ik hoop dat ze toch nog een plek voor je hebben!!!
En lekker bezig geweest vandaag! Is het nog gelukt met de plantjees??

Sterretje: meid, een hele fijne vakantie, lekker genieten met zijn drietjes op een bootje...........whahahaha!!!

Lin: pfffffffffffff, gelukkig is het einde in zicht van jullie huis! Fijn hoor.
Heeft Volendam nog gewonnen??

Jacq: hahaha, geneer je niet meis! Soms is het gewoon te druk om te reageren!
Hoe bevalt het leven als getrouwde vrouw?

Bieb: druk bezig voor je schoonmoeder zeg............is het shoppen vandaag nog gelukt?? Leuke kleren en spulletjes kunnen scoren?

Nou, wij hebben lekker aangerommeld in huis, veel schoongemaakt en gewassen. Opgeruimd enzo. Maudy haar maxicosi naar zolder, de wipper gewassen en naar zolder. De TripTrap tevoorschijn gehaald, kleertjes van Maudy naar zolder. Kortom, even puin geruimd.
Nog wat ramen gelapt, een fietstochtje gemaakt (grrrrrrrr, wat een wind, pleurishekel aan fietsen in de wind) en zojuist nog even lekker gegeten. (boontjes, vlees van de bbq, en aardappeltjes).
Morgen komt mijn vriendinnetje uit Oostenrijk op bezoek, die zijn in Nederland nu...........dus ik zal er morgen weinig zijn. Maandag weer werken en dan weer drie dagen vrij............
Tot later!!!

goeiemorgen meide

rimke; zo jullie hebben goed je best gedaan met opruimen en lappen in huis, en vandaag heel veel plezier met je vriendin uit oostenrijk dat zal wel gezellig worden,
er stond gisteren trouwens hier ook een stoot wind en ik haat het ook zo erg om te moeten fietsen met wind hahaha

zo wederom weer op de bank gebivakeerd, wordt echt al chagerijniger, en dat vinden ze dan gek dat ik zo geprikkeld ben, gek he als je al nachten niet slaapt en je hele lijf zeer doet van die kutbank, maar goed nog een paar dagen. nog effe volhouden.

hiet is hier treurig weertje vandaag blegh wel jammer want dat donkere regenachtige weertje verveeld snel. Zometeen nog even boven schoonmaken en gisteren heb ik beneden alles al gedaan en misschien gaan we nog even naar me schoonouders toe en ik ga proberen vanmiddag nog even op bed te gaan liggen, maar we zullen zien wat de dag ons brengt.
meiden fijne dag vandaag en tot later vandaag

xxx linda

hoi meissies,

jacqy te druk gehad voor ons,ach kan gebeuren, morgen ff bijtanken, lekker vrij. doe je wel rustig aan, als je nu al bekkenklachten krijgt dan heb je ze de rest van je zw.schap.

rimke leuk je vriendin op bezoek en morgen werken en dan lekker 3 dg vrij..we zien je wel weer aankomen..trouwens die plantjes gebeuren pas vrijdag hoor..hahaha.
gisteren middag waaide het indd af en toe..gisteren morgen niet, toen was het warm en zalig..

linda tuurlijk word je prikkelig als je slecht slaapt..dat ze dat niet snappen zeg..succes morgen met de echo he

bieb nog leuke dingen gescoord ?

nou gisteren middag nog even naar het winkelcentrum geweest met zijn 3e..daarna gegeten en sávonds op visite bij me vriendin...Lois deed het weer goed..we waren half 1 thuis en ze ging zonder morren verder slapen..ze was wel vroeg wakker...om 7 uur een poepbroek...ze wilde niet meer verder slapen..gelukkig ging me man eruit en die nam haar...kon ik lekker tot 10 blijven liggen whahaha..zalig..
net met Lois wezen douchen, vanaaf geen tijd voor..en Lois was sago en moe..dus die kreeg een papfles ipv een boterham en een fles en ligt in coma..veel eerder als normaal, maar goed we hebben een veraardag straks, dus kunnen we eerder er heen..blijven daar eten, dus Lois gaat daar een slaapje doen, hoop ik..
ga me maar eens aankleden, ben er nog niet uit wat...lijkt erop dat het zonnetje gaat komen...

miss tot morgen..
xx bambi

hey meiden

wat een rust hier weer vandaag, laat in de middag is hier het weertje ook opgeknapt gelukkig,

bambi: heb je het gezellig gehad vandaag op de verjaardag? en gisteravodn hebben jullie het ook gezellig gehad bij je vriendin dat is fijn en vooral datlois het ook zo goed heeft gedaan.

rimke; heb je een leuke dag gehad met je vriendin vandaag?

Zo wij zaten vanmorgen bij me schoonouders en in ene werd ik niet goed, heel duizelig en heel benauwd ik ging heel raar ademen warm en koud en ik dacht echt ik zak in elkaar, daarna gebeurde het weer dus ik vroeg aan tom of we naar huis gingen, en toen heb ik van 1 toto half 4 op bed gelegen , ik heb niet geslapen want ik kreeg de slaap niet te pakken maar gewoon gelegen en daarna ging het wel weer, ik denk dat het gewoon door moeheid kwam ofzo, ik ben nog steeds heel moe en ik ga ook zo op bed en hopelijk wordt me er nu wel een goede nacht gegund maar dat zien we wel.

meiden fijne avond en tot morgen
ik ben trouwens wel een beetje zenuwachtig hoor voor morgenmiddag, ik ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen, ik krijg trouwens een andere gyn want me eigen gyn is op vakantie.

xxx linda

goeiemorgen meiden

wat een takkeweertje hier zeg, het regent dat het giet blegh hopelijk knapt het ook nog op vandaag want dit verveelt snel zeg haaha

vandaag weinig te doen van het weekend heb ik alles al schoongemaakt, ik ga alleen even boodschappen doen, en voor de rest zal het wel een huis dagje worden want met dit weer kan je toch nergens heen.
Vanmiddag om half 2 de echo dus ik ben beneiuwd.

tot later vandaag.

xxx linda

Zo, ik had vanmorgen een dagdienst, maar ik ben zoooooo beroerd.............als ik ga staan dan krijg ik enorme rugpijn dat ik er gewoon misselijk en naar van wordt.......of het nou mijn darmen zijn of zo, ik heb geen flauw idee.........gewoon helemaal niet lekker, dus ik ben weer naar huis gestuurd, ik wilde het nog proberen maar het ging gewoon niet, zodra ik ga staan begint het weer............dus maudy is bij de oppasmoeder, en fons is zojuist naar amerika vertrokken, ik heb 5 uur om me beter te voelen.............zal niet lukken vrees ik maar ik hoop toch van wel!

Lin: even je bloeddruk laten checken meid, je klinkt niet lekker in ieder geval.
Heb je vannacht wel goed geslapen? En ik heb even je nieuwe fotoos op hyves gezien,   wordt prachtig he?? Mooie keuken hoor!
Veel plezier bij de echo vanmiddag! Ben benieuwd of die kleine druktemaker wat gegroeid is!

Bambi: hoe was je weekend meid? Gezellig gehad!? Druk weekend zo of niet?

Bieb: is de mysterie guest nou al langs geweest, of hebben jullie daar   niet van gehoord? En is het allemaal gelukt voor je schoonmoeder? En het shoppen?

Jacq: ben je een beetje uitgerust voor de nieuwe werkweek??

Nou, het weekend was erg gezellig. Gisteren lekker gebbqd met de vrienden uit oostenrijk, was een heel gezellige middag, en Maudy en Jip hebben heerlijk samen gespeeld. Maudy had een ontiegelijk slechte middagslaap, was om 2 uur alweer wakker, maar heeft zonder een kik te geven tot half 7 lekker gespeeld en gegeten..........wat een heerlijke griet toch. Ze vind andere kinderen om zich heen gewoon erg leuk volgens mij, dus we moeten maar snel aan een tweede beginnen..........whahaha! Nou, dat wordt toch niet eerder dan het einde van het jaar, en we moeten eerst met zijn drietjes (en fons en ik samen natuurlijk) maar werken aan een rustige omgeving thuis voor we aan nr 2 gaan beginnen, dat gaat wel goed komen, maar eerst moeten we zorgen dat we weer wat tijd met zijn tweetjes krijgen..........Maar goed, we hebben een zalig weekend gehad,, en met inzet van ons tweeen komt het helemaal goed!

Meisjes ik ga onder een dekentje op de bank en ik kom vanmiddag nog effe buurten!
Kus!

rimke: jeetje meid zo ziek, hopelijk knap je in de loop van de dag een beetje op als je maudy weer moet ophalen. zal wel lekker zijn in ieder geval, kruip maar lekker snel je bed in.
en jullie hebben een zalig weekend gehad. gelukkig dat je gistern nog niet zo beroerd was, dat zou toch wel jammer zijn geweest van die dag, en jullie hebben lekker aan de bbq geweest heerlijk zeg.
nou doe maar rustig aan, en vanmdidag wordt me bloeddruk ook gemeten bij de gyn.

Ik ben er vanmiddag weer als ik bij de gyn vandaan ben.

xxxx linda

He meiden

Lin, hoe was het bij de gyn? Kan me goed voorstellen dat het toch wel spannend is.
En je moet wel aan jezelf denken he! Die nachten op de bank zijn gewoon niet goed voor je! Dan gaat tom maar op de bank! kun jij in bed blijven liggen. Nog eventjes en je bent weer in je eigen huisje, heerlijk he meis!

Rimke, onder de wol jij! Maar goed dat ze je naar huis hebben gestuurd! Fijn dat het gister gezellig was. Hoe vaak zie je die vrienden dan? Want ze wonen in oosterijk toch?

Bambi, vandaag je laaste werkdag toch? Succes meis!

Zo, heerlijk vrij vandaag. Ben nu bij mijn ouders. Tom is aan het werk, heeft avonddienst.
Zit echt nog een beetje in de huwelijks roes! haha heb nergens zin in, alleen maar in gezellige dingen! haha

Mijn vader gaat zo even advies vragen aan zijn fysio over mijn bekken. Want had het aan de VK gevraagd, en die zei letterlijk. Ach... als je verlammingsverschijnselen begint te krijgen, kun je misschien een keer naar de fysio. Maarja, vreder hoort het er gewoon bij!!!

Ja dat snap ik, maar wil toch echt geen verlammingsverschijnselen! Dus gaat hij voor mij even vragen hoe de fysio daar over denkt....
ben benieuwd! Want heb er toch wel erg veel last van. En moet nog een tijdje door! dus ja...

Verder gaat het   goed met mij. Voel ons meisje heerlijk schoppen. vind dat zo gezellig!

dikke kus voor jullie allemaal!

x jacqy

Terug
Bovenaan