Klusbabes 36 !!!

hey meiden

wat een rust hier weer zeg, het was lekker weertje maar ik vond het wel fris hoor

rimke; Is het allemaal nog goed gegaan vandaag met maudy wegbrengen enz, en heb je nog even wat kunnen slapen? en vrijdag krijg je die borstfoto toch? toch wel spannend hoor dat soort dingen,
werkse voor vannacht,

Zo dat was me het dagje weer, ik zit net,
Vanmorgen gewerkt, daarna eten gemaakt, en om kwat over 1 met me spaarzegels begonnen, was om 3 uur klaar, toen snel boodschappen gehaald want om 4 uur moest ik weer bij de fysio zijn, en tussen 3 en 4 moest ik nog naar ons huis want ze wilde weten hoe ik me gordijnen wilde hebben, en om kwart voor 5 moest ik met joey bij de dokter zijn,e n we zitten net aan een broodje en om 7 uur moet ik weer bij de yoga zijn,ik ben gelsoopt, en hopelijk kan ik vannacht wel gewoon weer slapen, we zullen zien

fijne avond meiden en tot morgen, morgen moet ik weer met joey naar het VU ziekenhuis in amsterdam voor zijn exceem dus zo blijf je bezig hahahaha

xx linda

Zo die strijk gisteren is niet meer gelukt. Ik was bekaf.
Dus moet ik dat straks doen. Evenals haar spullen voor morgen klaar leggen, voor als ze naar oma en opa gaat.

bambi: tja, ik heb geen oude kleding. ze draagt nu haar zomerkleding en dat is allemaal nieuw. dus een geluk dat t goedkoop is. maar hier t zelfde, in de kleding zijn ze niet geinteresseerd, dus hoe ik t terugkrijg.
leuk nu ze gaat praten he?

oh, ik wordt geroepen, probeer t straks nog.

hoi meiden,

mensen lief linda , hoe krijg je het  allemaal in 1 dag gepropt..probeer eens wat te verdelen joh..hahah..snap het wel dat je van alles moet doen, maar denk wel een beetje aan jezelf he..ze hebben tenslotte al gezecht dat het klein kindje word..denk daar niet te licht over, ondanks dat joey ook licht was..je hebt er niks aan als je straks verplicht op rust moet..zo bambi heeft weer gesproken.

rimke sterkte vanacht..hoop dat je nog even hebt kunnen slapen..lijkt me best moeilijk om je kind ergens voor de nacht te brengen, geloof dat lois ooit 1 nachtje bij me ouders heeft geslapen, weet het eigelijk niet eens meer...heb er zo snel weer opgehaald whahaha..breng haar heel makkelijk naar me ouders om op te passen, maar laten logeren, doe ik niet snel..snap wel bij jullie nood breekt wet, en gelukkig komt het niet vaak voor.

sterretje gisteren niet meer aan strijken toegekomen, nu vandaag een poging.
Lois heeft ook niet echt oude kleren, vandaag had ze een spijkerbroek aan, das gelukkig wat donker, maar der shirt, alle mensen, geloof niet dat ik dat ooit schoon krijg..der mouwen horen wit, die zijn nu grijs en der buik was ook grijs en die hoort groen hahaha..wel vies idee he..
vind trouwens niks als ik me meisje ophaal..dan zijn altijd lois vaste lijdsters al naar huis en staat er iemand anders die niks zegt of niks weet..vind me kind altijd in de gang, ze is wel zoet, maar heb geen idee soms hoe haar dag is geweest..ze zeggen altijd ..alles ging goed...ach ze is daarna altijd helemaal hyper en wil niet slapen na het eten, pas na een fles om 20.00 uur gaat ze in coma, letterlijk.

nou vandaag gewerkt...pfff het word steeds zwaarder, ben zeer slecht in afscheid en vandaag al enkele collega's goededag gezecht, want die zijn vanaf vrijdag met vakantie..valt me echt zwaar, en dit was dan wel de collega die een beetje de baas over me was..
ook vandaag weer enorm met de sollicitanten gecontronteerd...heb er niks van gezecht en gewoon gedaan wat ze me vragen, maar vind het toch een beetje raar, ik moest de brieven maken en printen enzo voor de vrouwen die het niet geworden zijn, van de 100 reacties, echt veel .....heb natuurlijk wel me oog laten gaan over de c.v en wat voor types...maar allemaal terecht afwijzingen, was niet veel soeps...hahaha
ook kwam er om 16.00 een sollicitante voor een gesprek, maar melde zich toch bij mij aan de balie..wel leuke vrouw denk ik,....
heb eind van de dag al een paar keer moeten slikken en ben zo bang dat ik tranen krijg, had ze in de auto wel..Vind het echt kut, heb echt fijne collega's en me werk is echt leuk..zucht...het word bemoeilijkt omdat er gewoon echt bijna geen werk te vinden is, heb nog geen 1 passende vacature gevonden.....het komt vast ooit goed, maar baal er ff flink van nu...

lang leven het mooie weer, als het nu zou regenen en grijs was buiten, dan werd ik accuut depri.. gelukkig houd het zonnetje en me meisje me op de been.
morgen me man de uitslag voor bloed en foto, ben benieuwd.
me zusje heeft een echo gehad, omdat ze pas enorme pijnen heeft gehad en gedacht werd aan galstenen, de man van de echo zag indd galstenen, maar wat nu de bedoeling is weet ik niet, hoor alles maar via me moeder, want ze zou het niet ff zelf zeggen ofzo.

nou ga lekker slapen.
tot morgen.
xxx bambi

Hallo dametjes,

heb al jullie verhaaltjes gelezen maar ben te lui om te reageren....sorry

Ben vanavond naar schoonheidsspec geweest dus weer om door een ringetje te halen (nouja nu even niet, morgen hopelijk wel)

Volgende week hoor ik of contract verlengd wordt. Willen me graag houden maar hangt van management af. Maandag komen er 2 mannen van management maar we weten niet precies waarom. Gaan ook met elk van ons praten, dus onrust genoeg. Komen alleen naar onze vestiging. Directie weet ook niet waarom,. stom he?

Morgenvroeg 9.15 weer naar vk. Mannetje gaat mee, want die hoeft pas om 12 uur te werken. Dan een paar uurtjes wtv en nog paar gewone uurtjes, en dan pas om 2 uur werken ofzo, Moet s avonds ook werken want collega ziek

Wisten jullie trouwens dat ze misschien zw.verlof naar 2o weken willen brengen?maarja, nederland kennende zal t wel niet doorgaan

We willen trouwens niet vertellen dat t een meisje wordt..dus mondje dicht haha

Vandaag ben ik precies 20 weken! kan ik al zw.dementie hebben? Vergeet elke keer pincodes. Net ook weer bij schoonh.spec. Kon dus niet betalen haha. Heb ze net opgeschreven en opgeslagen in telefoon...

zo ga weer stoppen, toedeloe

goeiemorgen meiden

bambi; logisch dat je het moeilijk vind om afscheid te nemen op je werk en dan laat je maar een paar traantjes, dan weten ze ook dat je het echt meent dat je het jammer vind om daar weg te gaan, en het lijkt mij ook zeker raar dat jij al die sollicitantenbrieven enz, ziet.
en op het kinderdagverblijf met lois zijn de vaste leidsters altijd al naar huis, nou ik zou ook een beetje boos worden hoor dan , want   je wilt gewoon weten hoe ze het heeft gedaan enzo.

rimke; heb je een beetje lekker gewerkt vannacht?

bieb; alweer 20 weken zwanger gaat echt snel he. en vandaag weer naar de vk toe, veel plezier, en vanmiddag hoef je pas te werken, maar het nadeel is ook vanavond,
en het mangement komt naar jullie filiaal vreemd zeg alleen bij jullie, wel spannend hoor dat je volgende week hoort of je mag blijven of niet,

zo om half 4 vannacht zat ik weer beneden, en ik heb de was al gedaan en ik heb de strijk ook al gedaan, zometeen joey effe naar de chreche brengen en daarna naar het ziekenhuis met hem. Gisteren heb ik hier alles al schoongemaakt dus dat hoef ik vandaag niet te doen.
En gisteren was een beetje een drukke dag inderdaad maar het kon helaas niet anders hahaha
Om 11 uur lagen we in bed, we hebben nog even die bekerwedstrijd van Volendam-Heerenveen gekeken maar jezus zeg wat was volendam toch slecht, Heerenveen heeft verdiend gewonnen, stelletje soepkippen hahaha

Meiden fijne dag vandaag en tot later vandaag

xxx linda

he meiden,

bieb hoe was het bij de vk..jeminee 20 wk alweer, wat vliegt de tijd toch he. op de helft.
wat spannend op je werk..ben benieuwd wat het mannagment komt melden.
lekker vanmorgen vrij, balen dat je vanaaf moet werken

linda jij hebt al veel gedaan op de vroege morgen, vandaag een beetje rustig aan he.

hier is de beneden verdieping glad. Lois zal zo wel wakker worden, gaan we fruit eten en dan ff wat boodschappen doen..heb verders geen zin in huishouden..beneden dus gezogen en gedweild enz..boven dinsdag gedaan, maar daar zie je niet echt veel meer van, maar blijf niet bezig..stort me wel op de badkamer enzo volg. week als Lois op het kdv is en ik niet te werken hoef.
hoor der al.....ga die smurf ff aankleden

xx bambi

Net van de vk terug. Alles prima natuurlijk haha, hartje nog geluisterd. Verder geen echo, maar dat was te verwachten natuurlijk. Over maandje weer terug

Bambi; ik denk als ik hier weg zou moeten dat ik t er ook wel moeilijk mee zou hebben. Niet zoals bij de vorige baan dat ik blij was dat ik weg mocht. En evengoed achterlijk dat ze jou al die brieven laten maken enzo, alsof je t er niet moeilijk mee hebt zeg. Domme mensen soms.
En met nieuw werk zoeken komt t vast ook helemaal goed. Een paar weken vrij is ook heerlijk, maar uiteindelijk wil je toch weer aan t werk, toch?

Linda; half 4 op, sjonge. Ik kon ook niet meer slapen vanaf uur of 5 maar blijf dan lekker liggen hoor.

Vandaag denk rond uur of 2 beginnen, ZO maar ef stofzuigen en was opruimen, anders schiet dat ook weer niet op

Heb gevraagd of vriendin zin heeft om zaterdag te shoppen, maar heb nu al spijt. Twijfelde al want heeft altijd wat. Nu moest ze eerst thuis overleggen, en uiteindelijk kon ze vanaf uur of 1. Veels te laat want wilde naar maastricht of eindhoven en gaat ook weer reistijd van 45 min vanaf, veels te laat. Toen kon t vanaf half 12 want ze zouden tuin schoffelen maar dat ging ze dan zondag doen. En net sms-te ze dat we ook wel vrijdag konden, maar dan moet ik werken. Sjonge, ik wil winkelen, en dan moet ik me weer naar haar richten. En dan naar haar huis om r op te pikken, maar dat doe ik niet, want ze is nooit op tijd klaar, en ik moet altijd wachten. Ze komt maar naar mij,. En anders ga ik wel alleen.....Net belde ze me weer, terwijl ze weet dat ik bij vk zat....zal wel weer over shoppen gaan....
Ik wil gewoon winkelen en niet eerst 3 dagen overleggen hoe en wat!!!!!!!!

zo, ga nu de rekening van de schoonheidsspec betalen . Gisteren de pincode kwijt....heb ze nu in geheimtaal in telefoon opgeslagen haha

Terug
Bovenaan