Klusbabes 36 !!!

zo me meisje zit in de2 slaapjes schema vandaag dus die ligt nu tot een uur of 5 te maffen. ben ff wat winkels af geweest en heb alvast een moederdag kado voor me moeder gevonden en 2 leuke rompers voor lois i love mommy hihih..ook voor nhaar zonnebrand gekocht en luiers bij de ah. Heeft iemand die al eens gehad ? ist dat wat ?
ach we zullen zien..

Ook heb ik voor 2 euro een mini zwembad gekocht voor Lois..geloof maar 20 cm hoog en 75 breed, dus echt voor baby's.

verders een koningendag lot, moest me oudejaarslot nog inleveren hahah, had ik een 10tje op dus viel wel mee nu.

verders weer een klein aanvarinkje met me moeder...zucht...ze zat me dochter weer zoete koek naar binnen te stoppen en zecht er vervolgens wat van als ik me dochter rozijntjes geeft, mag dat wel elke dag ?
en toen ze lois een schone luier gaf, zij ik dat ze de randjes vergat...nou helemaal beledigd, dat deed ze nooit en ze wist heust wel hoe het moet, want ze heeft al 2 kinderen groot gebracht, ja en...je doet toch altijd ff met je vinger de randjes van de luier goed ? of ben ik nu de zeikerd...ze voelde zich helemaal aangevallen en ik zei ook dat het alleen maar een tip was, want ik heb geen zin in elke keer een natte broek of stront op me rompers...en dat was nog nooit gebeurd bla bla....ik zei, echt wel...heb al meerdere keren gehad dat als ik met lois thuis kwam en ze was bij me ouders geweest..natte kleren, of vieze stront zooi...maar goed, zei nog dat het niet aanvallend was en dat ze maar moest kijken wat ze er mee deed, ik ben de moeder en geef alleen maar een tip, maar zei er wel achter aan, dat je toch nooit naar me luisterd..zucht...

ga ff relaxen met een chippie...is niet goed, maar had ik ff zin in.
xx bambi

hey meiden

bambi: heel goed idee, dat jullie allemaal naar volendam komen in mijn nieuwe verbouwde huis ik ben voor hahah,
en weer een aanvarinkje met je ma gehad, zo reageren ouders dan altijd, als je iets zegt over hoe jij het doet dat hun dan zeggen pff ik heb zelf ook kinderen groot gebracht, zeiden die van mij ook steeds hahahaah,

Rimke; Ik had nog niet gereageerd op je vraag of ik thuis of in het ziekenhuis ga bevallen, Ik moet in het ziekenhuis bevallen dus ik heb weinig keuze haha, maar anders had ik ook voor het ziekenhuis gekozen.

zo de behanger is klaar de schlder is klaar, de keuken is klaar die kan ik van de week inrichten, de kitter komt donderdag, en ik ben bijna klaar met al het wasgoed wassen en strijken. vanavond weer kaarten dus dan ben ik er niet.

xxxxx linda

Zo, het meisje ligt weer gewassen in bed en ik heb de frituur voor mezelf aangezet! Lekker...........

Bambi: nog drie dagen werken, hou vol! En weer heibel met je moeder, ach, ik vind dat ze het gewoon op jouw manier moet doen, het is tenslotte jouw kind. Zij heeft haar kans al gehad!

Lin: het schiet echt op he? Thuis! Fijn hoor. En je moet in het ziekenhuis bevallen maar dat wilde je toch al.........whahaha, dat komt dan mooi uit!

Meiden, ik ga effe voor mijn eten zorgen, tot later!

@bambi: Volgens mij hadden de luiers van ruim 15 jaar geleden niet van die randjes, tenminste ik kan me er niks van herinneren en ik heb daarvoor toch flink wat luiers verschoont. Zoiets vergeet en verleer je niet.  De kraamverzorgster heeft het me laten zien vorig jaar bij deze luiers. Dus waarschijnlijk doet je moeder het daarom niet.
En de rozijnen wegens darmprikkeling???
fruitsoorten met grove velletjes, vezels en pitten zoals ananas, (rode) bessen, druiven, grapefruit, sinaasappel en zuidvruchten (pruimen, abrikozen, rozijnen).
Gebruik rijp fruit zonder harde schil zoals aardbeien, appel, banaan, frambozen, kiwi, peer, perzik;

(stond op internet, maar ja wij geven het ook regelmatig en ze heeft er geen last van.) Ik denk dat het zowel voor de oude als de nieuwe generatie een kwestie is van regels die weer heel anders zijn. Tja, kwestie van aangeven aan je ma dat zij het vroeger deed met de kennis die zij toen had en dat veel inzichten van toen weer zijn veranderd. En wie weet zeggen wij tegen onze kinderen straks hetzelfde, hahaha.

@rimke: Wat jammer dat ze die legging niet hadden. Dan moet ik die 68 maar snel ruilen. Ze had haar nieuwe vandaag aan naar het kdv. Ze kwam thuis en was helemaal vies van het kruipen buiten. Gelukkig koste het niet veel, maar toch zonde dat de nieuwigheid er zo wel héél snel vanaf gaat.
Het gras gedaan? Hier laatst ook. weer 1 ding doorstrepen van de todo list, hahaha.

Afspreken in volendam??? Even kijken hoe lang het rijden is.

@bambi: dadelijk weer lekker chatten met de anderen die verlof hebben. Tja, gelijk heb je.
@linda: Je moet in het ziekenhuis bevallen, maar dat wilde je zowiezo al. Dat komt goed uit, hahaha.
Met joey komt dat straks zeker goed, daar ben ik niet bang voor. Maar je herkent het gevoel niet dat je je oudste dadelijk minder aandacht kunt geven?

Hier druk geweest vandaag. Morgen weer werken en allerlei afspraken. Ik ga nog even strijken, want met die kleding hou ik t niet meer bij. Vooral niet nu ze kruipt.

hehe,

rimke lekker de pan aan, gelijk heb je , voor jezelf niet te ingewikkeld koken.

Linda lekker klaar met behangen en schilderen en de keuken schoon...heerlijk het einde is in zicht.

sterretje een nw legging aan naar het kdv, ookal zijn ze gratis hahah, ik doe geen goede kleding daar naar toe aan..ze had 1x wat nieuws aan en heb de vlekken er niet uit gekregen..ik haal me kind elke week zwart op, dus geen wit en geen goede kleding..nou is bijna alles leuk wat ik heb, dus is soms best lastig hahah.

nu heb ik best veel witte kleren, geloof wel 3 witte broeken, een tuinbroek een legging en dan ook nog wat witte shirtjes met teksten erop. en aangezien Lois echt niet kruipen gaat, die blijft tijgeren tot ze lopen kan..dat kan ze al heel goed met 2 handen vast, ze kan nu trouwens ook uit zich zelf gaan staan..ze doet dat overal maar wel vast houden he , ook aan de salontafel, daar moet ze toch best voor strekken om het randje vast te pakken, soms als ze sokken aanheeft dan glijd ze wel eens onder de tafel en zie je der bungelen hahaha

Lois is momenteel best verkouden..eten en drinken gaat wel goed..maar al dagen weer hoesten en snotteren..Lekker hoor krijg allemaal van die vieze snot zoenen van der...het zwaaien gaat ook heel goed..naar alles en iedereen hahaha.
ook als ze iets goed doet en we zeggen goedzo, dan klapt ze in der handen hahaha..applous voor jezelf hihihi..zo grappig..
als de hond komt zegt ze jempfff = remus
als ze een van de katten ziet zegt ze   pffff = poes
en als ze klaar met eten is dan zegt ze huttetetut = opperdepop
papa zegt ze nog als dada en mama kan ze wel, maar is meestal mamamama hahah
het word zo echt een heel meisje hoor en is soms best vreemd om je kind steeds verticaal te zien hihih

nou morgen weer arbeiten, niet zo warm gelukkig, word het vrijdag wel..
ga slapen, toedels meiden.
xx bambi

goeiemorgen.

zo weer een kutterdekutnacht achter de rug, als me pa niet snurkt dan doet tom het wel en ik verdomde het echt om op de bank te gaan liggen, want me hele lijf doet al zeer, maar goed,
in me buik is er ook al de hele nacht iemand heel erg hard aan het schoppen, druktemaker hahaha

sterretje; werkse vandaag, en ben je nog door je strijkgoed heen gekomen?

bambi; ook voor jouw werkse meid, nog eventjes dan ben je er vandaan, de laaste loodjes, en lois weer verkouden aan het worden, dat kan ook niet anders met deze weersomstandigheden elke keer, en ze gaat al zichzelf aan de salontafel optrekken enz, gaat echt snel hoor allemaal.

rimke; lekker gegeten gisteren?

zometeen weer werken en ik heb totaal geen zin, maar goed nog 5 weken maar ik weet niet of ik dat ga redden, Vanmiddag me spaarzegeltjes weer doen tenminste als het met me buik goed blijft gaan,en van de week een vrijdag of een zaterdag ga ik de ramen even lappen bij ons huis en de wc beneden goed uitsoppen, en de keuken inrichten, en dan is het echt alleen maar wachten op de vloerbedekking, joehoe, ik kan niet wachten eindelijk eindelijk eindelijk.

ik ben er later vandaag nog eventjes
fijne dag allemaal

xxx linda

Goedemorgen!

Zo, klaar voor een rampendag..........pfffffffff, ging met koppijn mijn bed in gisteren, en kom er met koppijn weer uit. Heb wat ingenomen en nu gaat het wel weer.......
Maudy heeft supergoed geslapen, de lieverd.
We hadden gisteren de slappe lach met zijn tweetjes, ik zei tegen haar: Kijk! Is de poes! En toen begon ze te lachen, en hield niet meer op, en elke keer als ik het weer zei, begon ze weer te schateren, heerlijk. Ze kan echt super goed zitten nu, van het weekend maar een fietsstoeltje kopen............Ze begint ook echt te kletsen: papapapapapa, mamamamamama, wewewewewewe, te schattig.

Anyway,

Bambi: werkze vandaag meid! Wordt vanmiddag idd pas mooi weer, dus nu lekker aan het werk, en vanmiddag nog even de zon in!

Lin: Weer een kutnacht, je moet nog 5 weken werken, zie idd maar of je dat volhoudt, ik was er ook vroeger uit, maar ik had behoorlijk last van mijn bekken, kwam de auto niet meer uit als ik gewerkt had..........whahaha!

Sterretje: stoere strijk vrouw. Ik strijk echt niets, maudy haar kleertjes hoeven ook niet gestreken te worden, die hang ik nat over de kachel en die vouw ik zo weer op. Behoorlijk zonder kreukels............whahaha!

Nou, ik ga zo even met maudy boodschappen doen, na haar ochtendslaapje. Daarna al haar spullen in pakken en dan op naar Apeldoorn na haar fruithap vanmiddag.
Ik rij meteen weer terug in de hoop dat ik nog even kan slapen...........
Morgen haalt fons haar weer op, dan moet ik nog 1 nachtje werken en dan is het vrijdagochtend weer klaar. Ik moet dan meteen door naar het ziekenhuis hier in het dorp, daar gaan ze de echo maken, en dan...............weekend!!!

Terug
Bovenaan