Klusbabes 36 !!!

hey meiden

ben ik weer, wederom een beetje druk gehad vandaag maar we zijn niet anders gewend van mij hahaha

klaasje; nog 3 daagjes werken meid en dan lekker verlof heerlijk zeg, en van het weekend naar de camping toe, en je hebt gelijk dat je factor 50 hebt gekocht, vooral omdat je een lichte huid hebt, en haha moest wel lachen om je scheerverhaal, ik ken het probleem hahaha, maar gelukkig zijn de mannen van ons behulpzaam hahaha.
en je krijgt dus al een behoorlijke buik,, en er zijn altijd mensen die dan zeggen nou dat valt wel mee of van nou wanneer moet je bevallen,
veel plezier dit weekend op de camping en doe lekker rustig aan.

bieb; Nou het is te hopen dat je dat ladenkastje kan kopen op internet, en wat lief van jouw dat je je man om 7 uur in de ochtend naar de bus brengt en ook nog midden in de nacht ophaalt, moet ie dus niet meer zeuren,
en je was vandaag op de fiets naar je werk heel goed hahaha, pfff waar je zin in had hahahahah.
en voor morgen alvast veel plezier met winkelen.

rimke; hoe is de borstfoto gegaan???? heb je al wel gelijk een uitslag gehad?

na me werk vandaag met joey naar de fysio geweest en toen naar ons huis heb ik de wc schoongemaakt en de keukenkastjes nog een keertje en het voorraam nog een keertje gelapt. Morgen dan ga ik de rest van de ramen lappen en manadag wil ik de keuken gaan inrichten. maar ach we zien wel. het is nu gewoon dom wachten tot woensdag op de vloerbedekking.
meiden fijne avond allemaal en morgenochtend dan lees ik bij

xxx xlinda

Ha meisjes,

Even snel, wilde even laten weten hoe de echo en foto gegaan waren.
Gelukkig zagen ze niets nieuws, of het al bestaande tumortje gegroeid is weet ik nog niet.
Het voorstel is zowieso om een punctie te laten doen om te onderzoeken wat voor weefsel het betreft. Mijn voorstel, maar dat moet ik overleggen met de chirurg en huisarts, is dat ze dat hele ding er gewoon meteen uit halen.........wil niet leven met iets in mijn lijf waarvan ik niet weet hoe het zich ontwikkeld, ik wil het er gewoon uit hebben.
Heb het er met fons over gehad en die staat er wel achter, die vind dat ik moet doen waar ik me het beste bij voel............ik hoop dat er een chirurg is die dit begrijpt en die de ingreep wil doen.
Ik bel van de week even met mijn huisarts, dan hoor ik denk ik de uitslag van of het gezwelletje gegroeid is, en dan ga ik dus het een en ander bespreken!
Meisjes ik ben er morgen weer en dan lees ik bij en doe ik weer sociaal!
Dikke kus en tot morgen!

Dag dames,
Zoals ik al eerder zei zijn wij de komende dagen weg. Ik heb het de afgelopen dagen naast het werk heel druk gehad met inpakken en daardoor geen tijd gehad om te lezen en reageren.
Ik wil jullie in ieder geval allen een dikke knuffel geven!
Tot gauw

goeiemorgen meiden

sterretje; een hele fijne vakantie meid, ga er lekker van genieten.

rimke; het lijkt mij dat je huisarts en de chirurg er wel achter staat dat jij dat zwelletje uit je borst vandaan wilt hebben wat het dan ook is, hetis jouw lichaam. Ik ben benieuwd wat het antwoord is, en gelukkig hebben ze voor de rest niks geks gevonden.

zo ik heb op zich wel weer een redelijke nacht gehad. Ben er 2x uitgeweest voor joey, en een paar keer om te plassen maar ja dat moet ik tochelke nacht dus dat telt niet hahaha, en om 6 uur werd joey weer wakker en riep me maar we reageerde niet en is ie gelukkig weer in slaap gevallen en hij ligt nu nog heerlijk te slapen, zijn we niet gewend van hem maar wel lekker haahaha,
Straks even naar ons huis de buiten ramen lappen,e n alleen de tegelzetter komt vandaag even de stoep bij de voordeur opnieuw tegelen, en dan is het bijna woensdag hahahahaah.
Maandagmiddag moet ikw eer naar het ziekenhuis in purmerend voor een groeiecho en die week erna naar het AMC in amsterdam voor daar weer een groeiecho, dus ik ben benieuwd.

Meiden fijne dag allemaal en ik ben er later vandaag weer eventjes.

xx linda

Rimke; had je helemaal vergeten succes te wensen met de tietecho...
Maar ik denk dat ik het zelfde als jou had gedaan, dan maar gelijk eruit. Daar zullen ze je toch wel gelijk in geven?

Linda; die groeiecho's zijn toch speciaal omdat je een klein kindje verwacht? Je heb t er maar weer druk mee

Hier trouwens ook een vroeg vogeltje, net als Linda..mannetje net afgezet...Kan ik wel vroeg beginnen met poetsen haha
Niet te veel,wat dagelijkse dingen, rond half 12/12 uur komt vriendin, gaan we naar Maastricht. Moet ik nu laarzen aan of mn zomerschoentjes??? pff wat een dilemma haha. Weer ziet er goed uit....

volgende week 3 dagen werken en 5 dagen vrij, heerlijk!!! Dan ga ik ook even de koelkast binnen schoonmaken en de badkamer ook maar weer s.

Morgen de kast ophalen (geen ladekastje trouwens maar zo een grote kast van 2 mtr hoog). Kunnen busje van schoonfamilie lenen

Vandaag moeten ze op stel en sprong de kamer van schoonmoeder in orde maken. Maandag gaat ze naar (tijdelijk) verpleeghuis. Maar krijgt nu eerst klein kamertje, Normaal met spulen maar nu wordt dit toch een vaste plaats (voor tijdelijk, snap je t nog?) dus moeten we dat zelf inrichten. Mijn man wilde gelijk zijn voetbaltoernooi afzeggen maar dat hoefde niet.Ze gaan al met 2 man en is toch klein hok van 3x4

Zo, ga even de verhuisservice voor schoonmoeder invullen

als ik jullie niet meer spreek!! fijne dag verder!

hoi meiden,

bieb veel plezier met winkelen vandaag..zijn het de zomerschoenen geworden hahah
en je schoonmoeder naar een tijdelijke vast plek haha.hoop dat ze zich er thuis voelt.
en lekekr hoor een paar dagen vrij volgende week..dan kan je indd wat extra werk thuis verzetten.

rimke geen gekke dingen gevonden..maar wat er zit wil je eruit..ben benieuwd op de artsen het goedkeuren..waneer kan je bellen ? ist nog gelukt met een fietsstoeltje ?

linda volgenden week een echo en maandag das vlot opelkaar..vanwaar beide ? heb ik even gemist geloof ik

klaasje bijna verlof, kan je eindelijk gaan genieten van rust..lekker van het weekend op de camping..
en het scheren tja...hahah weet nog dat ik een vervroegd moederdag kado kreeg van me man, een ladyshave...heb hem toen vaak gebruikt de laatste weken om het kort te houden voor de bevalling en me man moest het dan doen he hihihih, maar sindsdien eigelijk helemaal niet meer gebruikt, krijg het er toch niet echt glad mee en ik veet meestal...ff een paar minuten met de benen wijd en veeg alles zo weg hihihi
werkt dat spul op de benen ? nog nooit geprobeerd.

sterretje je bent miss al weg, maar een hele fijne cruise gewenst...have fun.

nou was vanmorgen ook vroeg op,liep op kwart over 8 in de supermarkt en toen had ik thuis al een draai in de machine zitten en Lois bedje verschoond.
nu zijn inmiddels 2 wassen droog en gevouwen weer in de kast..het huis is glad, ben nog met Lois wezen fietsen en weer naar de supermarkt want was de snoetenpoetsers vergeten en we zijn naar de kinderboerderij geweest..heerlijk weer is het..
nu ligt ze na der eierkoek, had geen brood uit de vriezer, dus voor deze ene keer dan, en der fles,heerlijk te maffen.
miss straks nog ff met de wandelwagen naar de kruidvat want de eigen merk billendoekjes zijn in de aanbieding.

gisteren op werk weer ff emi geweest, maar heb het nog wel met me collega/baas even overgehad...want ik had natuurlijk alleen maar gecomuniceerd met me collea die nu met vakantie is en moet alles maar op zijn woord geloven dat iedereen er zo over denkt..maar hoorde weer van andere collega dat die dacht dat ik zelf weg ging, dus ik ging even verhaal halen..of het wel klopte dat iedereen er over eens was dat ik weg moet..
het komt er op neer dat mijn timing niet zo best was..dat het niet slim was om te zeggen dat ik minder wil werken, dat gaf voor hun de doorslag..ik wil niks...
ik gezecht dat dat niet waar is..ik maak van me hart geen moordkuil en als me iets niet bevalt zeg ik het liever meteen...dat wil niet zeggen dat ik nu geen 3 dg zou willen werken..en dat ik het heeeeel jammer vind dat ik weg moet, hij vind het ook jammer want ik kan alles zegt ie...waarom kan ik dan niet blijven ??? na mijn collega's vakantie ging hij het er nog wel even met hem over hebben (mijn baas/collega is de beroerdste niet) Niet dat ik denk dat ik een kans maak om terug te kunnen komen, maar het is toch maar even gezecht.
heb dat ook gezecht, als er nou niemand van die 100 sollicitanten geschikt is , dan moeten ze me maar bellen, kom ik over een maand gewoon weer in dienst. hahah

joh meiden, tuurlijk wil ik een baan voor 16 uur, maar ben ook realistisch, het werk ligt niet voor het oprapen en stel nu dat ze zeggen oke nog een half jaar opdezelfde voorwaarde, dan die ik dat meteen, want me werk en collega's zijn te leuk...dan zien we over een half jaar wel weer....dan hoop ik zwanger te raken ergens en werk is niet belangrijk zijn we al van mening...onze 2e hangt niet van werk af...werk is bijzaak..
maar goed, snap ook wel dat de kans dat ik terug mag komen, 1% is ofzo, dus verwacht niks hoor..
maandag nog werken en klaar ermee..

vandaaf op visite bij me vriendin, Lois mee in campingbed..
morgen verjaardag zwager, daar eten enzo..
en volgende week niks...wat saai hahaha..nou me man is dan donderdag en vrijdag vrij en vrijdag gaan we ff de tuin oen...nou ja tuin.we hebben een mini strookje grond, dat gaan we dichtgooien want de katten gebruiken dat als kattenbak en verder doen we wat potten neerzetten, die kunnen namelijk mee verhuizen en geplante zooi niet echt...en wie weet meoten we binnen een maand al weg, of het duurt nog een half jaar, dus wil wel graag leuke bloemen..

nou verders nog wat ??? ja over me kat gesproken, ik heb een witte met een paar zwarte vlekken, das de enige die ook buiten het pad komt en die komt gisteren thuis..is ie helemaal roze ???? hoe bizar is dat...het leek wel of ie op een tennisbaan had liggen rollen , maar die hebben we hier niet in de buurt hahaah..
het arme beest meteen onder de kraan geduwd want hij gaf roze af....kregen niet alles eraf, maar spoorde hem wel aan te poetsen want nu was ie nat...hahah en zijn broer ging wel ff mee likken, das lief...nu heeft ie nog een roze kop, maar goed...was ie vanmorgen weer weg geweest, komt ie grijs thuis.....grrrr...vieze kat he..

nou dat was wel een lang verhaal, dus ga weer.
xxx bambi

he meiden,

weer een week geen tijd gehad voor jullie... schandalig!

rimke, ik zou het ook zeggen hoor. wat er niet hoort, haal er maar uit! ben benieuwd wat de ha vind.

sterretje, veel plezier!

bambi, wel goed dat je er op je werk nog even over hebt gesproken! ben benieuwd of het nog een staartje krijgt! maandag alweer je laatste dag.

Klaasje, gaat goed met je zo te lezen. en alweer 33 weken zwanger, jeetje joh!

Met mij alles goed. Gister bij vk geweest, en alles was goed. mijn meisje is nu al lekker druk. schopt veel. maar alleen als ik rustig ben! haha
Wel heel veel last van mijn bekken, word steeds erger.
maandag heb ik lekker vrij genomen, dus kom dan nog even lekker buurten!

kus jacqy

hey meiden

bieb; die groeiecho's krijg ik omdat ik hoogstwaarschijnlijk volgens de metingen een klein kindje ga krijgen, dus ik ben benieuwd wat de echo een maandag zegt. ik wacht het maar af allemaal. en het tijdelijke huisje van je schoonmoeder is schoongemaakt, hopelijk komt er snel een plaatjse ergens vrij waar ze dan kan blijven, en morgen je kast ophalen dus je mocht hem kopen.
en heb je nog lekker gewinkeld vandaag?

bambi: wat een verhaal weer zeg over je werk, goed van je dat je je zegje nog even tegen je baas hebt gezegd, en er zijn dus andere dingen gezegd dan dat waar was, dat is niet leuk hoor, nou ik ga voor je duimen dat je gewoon zometeen evengoed nog even mag blijven, de wonderen zijn de wereld nog niet uit moet je maar denken.
en vanmddag heb je lekker nog even met lois aan het fietsen geweest. heerlijk weertje was het vandaag.

jacqy: last van je bekken, misschien een bekkenband omdoen misschien geeft dat verlichting, en rusten, want het kan alleen maar erger worden asl je er niks aan doet,

zo vanmiddag heb ik even in de bank gelegen niet geslapen, maar ik ging me vervelen dus ik hebben de bedden maar verschoond en even schoongemaakt, en daarna even bij me schoonouders geweest, joey op zijn fiets en wij wandelend, maar we wonene allemal dichtbij elkaar maar om te wandelen krijg ik toch wel last hahaha.
Nu zitten hier 2 ooms van mij naar de voetbalwedstrijd Volendam - Roda JC aan het kijken en ik ga zometeen even lekker liggen me boek lezen en vroeg naar bed want ik ben kapot.

Meiden fijne avond en tot morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan