Klusbabes 36 !!!

hey meiden

jacqy: gewoon even langs de fysio gaan, je hebt een bekkenband, die heb ik met joey omgehad maar ik vond dat ding vreselijk zitten dus heb ik die op een gegeven moment weer afgedaan, maar ik had het niet zo erg veel last van me bekken. en rustig aan doen geeft ook, en je kleine meid is heerlijk aan het schoppen haha.

nou bij de gyn geweest, was weer leuk die uk te zien,en hij ligt nog steeds in een volkomen stuitligging, zijn kont ligt onderin, en zijn rug aan de linkerkant, bovenin zijn hoofd en daartussen de benen, je kan mij niet vertellen dat dat lekker ligt hahaahaha,
De echoscopiste zei dat ze het erg vond meevallen hoe erg de achterstand van de groei was, ruim een week dus dat is te overzien, en ze zei ondanks dat je het zo druk hebt vind ik het wel allemaal meevallen, dus ik ben benieuwd wat ze nou volgende week in dat andere ziekenhuis zeggen.
Daarna bij de gyn geweest en ik vertelede dat ik regematig bij me navel en daar rondom zo'n pijn heb, en toen meost ik op me hand blazen en nou blijk ik een navelbreukje te hebben dus vandaar die pijn.
VAn de gyn kan ik wel stoppen met werken omdat me buik steeds zo hard wordt dat vond ie een goed plan,e n ik mag wel gewoon schoonmaken maar moet wel heel goed me rust gaan pakken. maar dat doe ik van de weekals ik op me eigen bank lig.
dus al met al ik ben tevreden.

Daarna naar ons huis geweest even 2 kasten uitsopt en ingeruimd, en heb effe de lampen gehaald die gaat tom alvast ophangen, niet allemaal maar de plafondiares (ik weet niet hoe je dat schrijft hahaha).

zo meiden dat was mijn verhaaltje.

xxx linda

Zo, het gaat al iets beter, maar optimaal is het nog niet.............bleh.

Jacq: wat is dat voor een waanzin van jouw verloskundige?? Dus je moet eerst verlammingsverschijnselen krijgen??? Wat is dat voor iets achterlijks! Neem er geen genoegen mee hoor, zoek een fysio in de buurt die verstand heeft van bekkens en ga er heen! Je hebt geen verwijzing meer nodig voor een fysiotherapeut. Vaak kun je met wat tips al weer een heel eind vooruit!
Ik heb vanaf week 20 ook behoorlijke bekkenklachten gehad, en dat is uiteindelijk wel weer beter geworden, heb nu alleen af en toe nog last van mijn lage rug, maar verder niet meer. Niet langer wachten dus, gewoon een fysio opzoeken en een afspraak maken.

Lin: wat fijn dat je ukkie toch niet zo'n ukkie blijkt! whahahaha! En ach, die echo's zeggen dus ook niet alles. Metingen zijn vaak gebasseerd op bijvoorbeeld een dijbeentje, en maudy heeft toevallig de korte dijbenen van haar vader, dus werd als klein ingeschaald.................iedereen weet dat niets minder waar was dan dat........het kind was 54 cm toen ze geboren werd........en 4200 gram..............heel klein dus.........not!!

Nou, maudy is uitgeput naar bed gebonjourd..........heel goed gegeten, lekker in bad geweest, lekker in een schoon bedje nu en zal zo nog wel even wakker worden denk ik. Dan mag ze nog even beneden spelen. Uiterlijk om half 9 krijgt ze haar flesje, maar als ze om 8 uur pas wakker wordt mag ze niet meer naar beneden.........van half 8 tot 8 mag ze nog even beneden spelen, en dan om 8 uur de fles op bed.......anders maak ik haar om half 9 wakker en krijgt ze dan haar fles.
Ach, het doet er ook helemaal niet toe!
Ze heeft vandaag voor het eerst in het autostoeltje gezeten, volgens mij vond ze het wel wat. Toen hebben we nog effe boodschappen gedaan bij de AH, luiers in de bonus!!!!!, en toen heeft ze voor het eerst in een boodschappen karretje gezeten...........whahaha, wat een belevenissen toch................meisjes ik kom vanavond nog wel even kijken en anders morgen weer!
Fijne avond!

rimke; fijn dat het weer wat beter met je gaat, en maudy voor het eerst in de autostoel en in het boodschappenkarretje, dat is echt dan alweer een stap vooruit in het groot worden hahaah, ze vond het zeker zelf ook helemaal geweldig, kon ze alles lekker in de gaten gehouden,
en wat die echo betreft, alles werd weer gemeten het hoofdje en de buik, en benen enz. maar net wat je zegt het zegt ook niet alles, dus we wachten het maar weer rustig af allemaal.

Ik ga zometeen boven op bed greys anatomy kijken en hopelijk val ik op tijd in slaap zodat ik toch nog een paar uurtjes heb.

fijne avond allemaal en morgenochtend lees ik bij

xx xlinda

Bambi;wie weet mag je toch nog blijven. Zou wel mooi zijn toch?

Linda; dus de kleine ligt waarsch niet superveel achter met zn groei. Ben benieuwd wat ze daar verder over zeggen. Verder lag ie lekker in je buikie haha

Rimke; ben je nog steeds beroerd???

Jacqy: nou dat is lekker, eerst verlamd en dan pas verder actie. Gek geworden die gasten

Sorry, kleine reactie van mijn kant....alweer...komt omdat ik 2 dagen moet bijlezen en lees ik te snel en dan vergeet ik de helft

Had ik al verteld dat er vandaag 1 man van Management team en een adviseur op gesprek kwam? ZOuden alleen onze vestiging bezoeken omdat wij t meest achteruit zijn gegaan in omzet (wat niet zo is). Ook individueel gesprekken gehad, nou wat een klotezooi zeg, Komt erop neer dat die mannen vinden dat we met zn allen te amicaal zijn en niet hard genoeg voor de branche. Moeten nieuwe doelstelling maken, als t eind van t jaar niet lukt, moet de vest.directeur weg (en wie nog meer???) Nouja, was gewoon klote, iedereen is sjaggie.En mijn contract zal tijdens dat gesprek vast niet besproken zijn, maar dat zal ook wel niet verlengd worden....

Verder heb ik eigenlijk niet veel mijn kleine meid voelen bewegen, is dat normaal? de ene dag wat meer dan de andere dag? Las dat dat normaal is in t begin
Heb wel vanaf vanmorgen soort gespannen gevoel op buik, maar kan misschien met dat gezeur op t werk te maken hebben. Nu voel ik soort van steekjes in de buik (net waar de bolling begint. ga me weer druk maken om waarsch niks

Kan morgen al beginnen met zw.zwemmen, maar is dat niet een beetje vroeg eigenlijk? ben nu bijna 21 weken

zaterdag niet veel kunnen scoren, of mijn maat was er niet of verkeerde kleur. Heb vanmiddag nog wel broek en jasje met korte mouwen  in stad gescoord. Collega heeft nog witte en beige broek voor me. Maarja, die heeft andere collega nog thuis liggen., Had zij geleend toen ze zwanger was. Teruggeven die hap!

Vriend van mijn vriendin liep zaterdag weer moeilijk te doen met wegbrengen enzo. Ik zei al. laat maar ik rij zelf wel. Gezeik altijd, die 2 hebben altijd wat. Volgende x toch maar s anders regelen

ga nu ef googlen...heb leuk behang gezien, kijken of ze nog ergens anders hebben

toedeloe

goeiemorgen meiden

bieb: wat een gezeik zeg met die mensen op je werk, en dat is ook nog al wat dat als het einde van het jaar het zootje niet beter gaat dat dan de directeur weg moet, nou hopelijk krijgt die man het allemaal snel op ee rijtje, En je weet dus verder nog niks over je eigen contract, dat is dus nog even afwachten,
En wat het bewegen van de kleine betreft dat is normaal hoor dat je die nog niet elke dag voelt, alshet later in de zwangerschap maar wel elke dag even is.
En niet echt geslaagd zaterdag met winkelen wel jammer, en toch weer gezeur gehad pff wat zijn dat voor mensen die vriendin en haar vriend hahaha.

Rimke; voel je je weer wat beter? ik hoop het wel voor je

Zo ik heb gisteravond om half 9 boven greys anatomy gekeken en ben daarna in slaap gevallen toto half 3 vannacht, daartussen door wel 3x naar de wc geweest en na half 3 kon ik niet meer slapen want ik wist niet meer hoe ik moest liggen had weer pijn bij me navel en ben om half 5 op me pa zijn bed gaan liggen want die was toen al bezig met vis fileren.
Zometeen even een paar kleine boodschapjes halen voor bij ons in huis, jippieeee ik ben zenuwachtig want ik heb ook een hartslag van hier tot gunter haha maar goed oorzaak bekend allemaal van de zenuwen.

xxxx linda

hoi meiden,

bieb wat en gedoe op het werk, nog onzeker over je contract..wanneer ga je dat horen ?
en niet echt geslaagd voor kleding...en gedoe met die vriendin en der vriend..pff zou er ook gek van worden.

linda fijn dat je kleine niet zo achter ligt als gedacht, maar nog wel in stuit, hoop dat ie nog draait anders word het een keizersnee zeker..nog even lin, wanneer slaap je weer thuis ?

rimke al wat opgeknapt. las dat je gistern niet zo lekker was.gelukkig een paar dagen om bij te komen..en maudy in de winkelwagen..lois vind het super leuk..straks ook weer even..en de luiers bij de ah heb ik ook gehaald, maar das ook meteen de laatste keer..gelukkig maar 2 pakker gehaald..maar vind ze te dik en te slap...liever de pamper of de huggies, die zijn ook fijn...maar daar zit ook weer verschil in..de babydry vind ik geweldig maar de active fit wat minder en laat ik daar nu net nog 1.5 pak van hebben whahahah

jacqy wat een domme actie van die vk van jou, das toch raar...lekker gaan fysioen als jij je daar goed bij voelt..en nergens zin in..ik ken het..

maar goed wil wel niks, maar moet toch een heleboel..vanmorgen lekker uitgeslapen tot half 9...lieve lois hahaha..toen eten en stoffen, zuigen, dweilen..de trap....wasgoed gevouwen..wc en nu vanmiddag nog boodschappen en boven nog zuigen..dan vind ik het wel best voor vandaag...

denk niet dat ik terug mag komen hoor..is echt nihiel % kans...heb tot de laatste minuut hard gewerkt..kan ook niet anders..zit gewoon niet in me om te niksen....
vind het erg moeilijk dat het nu over is...zal ze missen..
moet ze ff bellen nog...mis een loonstrook en moet ik echt hebben, copie maken voor ww opsturen..
ga ze ff bellen
dn lois uit bed plukken en boterham erin en dan boodschappen doen.

xx bambi

Zo, ik word harstikke verkouden volgens mij, wattenkop, snot in mijn neus..........hoop dat het doorzet, en dat ik gewoon even echt ziek word, in plaats van weken lopen kwakkelen enzo.....
Vanmorgen met Maudy boodschappen gedaan, was nog droog dus zag mijn kans schoon. Verder veel fruit en groenten voor meisje gehaald, en zojuist twee potjes gekookt voor haar. Een met worteltjes aardappel en ham, en eentje met bloemkool, appel, kerrie, kabeljauw en aardappel. Ruikt erg lekker. Van de wortels weet ik dat ze het lekker vindt, van de bloemkool en vis nog niet. Zal wel goed komen, maudy eet alles.

Lin: pfffffffffffffff, weer zo'n kutnacht achter de rug! Gelukkig kon je nog even op je vader zijn bedje..........wordt tijd dat jullie weer lekker naar huis gaan, nog effe volhouden.

Bieb: jemig wat een toestand toch op jouw werk..........en wat lullig voor die directeur ook. Kutcrisis.
En die vriendin is ook een troela zeg, wat is dat toch elke keer voor een gezeik?

Bambi: hihihihi, stomme huishouden ook he? Ik heb gister alle wassen gedaan, vandaag weer stofgezogen, boodschappen gedaan............bleh
Echt balen van je werk hoor, ik hoop toch op die ene procent kans dat je mag blijven, zou zoveel gezeik schelen............

Nou, maudy ligt even lekker te slapen, ik ga ook even plat op de bank.........gewoon niet lekker, bleh.
Tot later!

Terug
Bovenaan