Klusbabes 36 !!!

hey meiden

rimke; nog steeds niet opgeknapt en hopelijk wordt je gewoon goed ziek en dan ben je er inderdaad sneller vanaf net wat je zegt, hopelijk blijf je niet gewoon kwakkelen.
doe maar rustig aan en ga vanavodn weer vroeg je bedje in.

bambi: weer aan het huishouden geweest en nu dus echt klaar met werken, ik hoop echt dat je snel wat anders vind, en lois werd lekker laat wakker zeg heerlijk,
en je hebt gelijk dat je voor dat vermiste loonstrookje gaat bellen want dat moeten ze inderdaad bij het uwv hebben.

Zo morgen wordt de vloerbedekking gelegd en hopelijk zijn ze op tijd klaar dan kunnen morgenmiddag de meubels worden overgebracht, en morgenavond komen ze de meubels schoonmaken, morgen ga ik vooor de laatste dag werken en dan stop ik ermee dan ga ik de ziektewet in, en morgen middag ga ik even me keuken stofvrij maken en dan is dat klaar.
heerlijk alshet goed is slapen we een donderdag weer op ons eigen bedje, ik ben helemaal hyper hahaah

Gisteravond lag ik op bed, en toen kreeg ik het even te kwaad toen ben ik een half uur aan het huilen geweest, ik besefte gewoon in ene dat me moeder me huis nooit zal zien, en dat ze haar 2de kleinzoon nooit zal vasthouden, pfff ik schiet gewoon weer helemaal vol, die hormomen ook haha

xxx linda

Effe snel, Maudy moet in bad en naar bed.

Lin: wat een verdriet lieverd. Maar echt, ik geloof heilig dat jouw mama je nieuwe huis ziet en je tweede zoontje ook.........ze zal hem nooit vasthouden maar absoluut zeker over hem waken.............tuurlijk, met deze woorden heb je je moeder niet terug, en in deze tijd is het gewoon hartstikke zwaar voor je, dat is zo begrijpelijk.............
Ik denk aan je, hou je goed...........

Meisje moet echt in bad nu, is lekker aan het jengelen, moe, moe, moe..........

rimke; dank je wel voor je lieve woorden meid, ik schiet gewoon weer helemaal vol, ik geloof ook wel hoor dat ze vanaf haar wolk alles ziet en dat ze apetrots is maar het doet zo'n pijn dat ze het niet meer met me kan delen, maar goed zo is het nou eenmaal,
doe lekker maudy in bad en ga zelf vanavond ook lekker vroeg je bedje opzoeken, ik hoop echt dat jeje snel weer beter voelt.

Ik ga even de tafel dekken voor joey en mij, ik heb geen honger maar moet toch brood eten hahahah

ik ben er later weer even

xxx linda

He meiden,

Lin, heel begrijpelijk dat het je opeens aangrijpt. Maar zoals rimke ook al zegt, ik ben er van overtuigd dat ze je huisje zal zien en zal waken over je zoontjes! Ookal heeft ze hem nooit vast kunnen houden. Ze zal altijd bij jullie zijn.
Maar soms ook goed om even te huilen he. Was Tom wel bij je?

Bieb, wat een gedoe op je werk zeg. Snap wel dat iedereen daar saggo van word.
en wat betreft het voelen van de baby. Ik voelde het ook niet iedere dag. De vk zei dat ik wel iedere dag iets moet voelen, en vanaf 24 weken ieder dagdeel, en ook goed.
voel het nu altijd als ik er echt even rustig voor ga zitten, en me ontspan en concentreer. Op werk enzo voel ik haar dus ook niet "gewoon". zou me er nog niet druk om maken, probeer het maar eens. Soms gaat er wel 15 min. overheen voordat ik haar voel. tom heeft haar ook al gevoeld! echt super.
Gaat het verder wel goed met je?

Bambi, wat heb jij een goede dochter dat ze je zo laat uitslapen! haha en lekker aan de poets geweest!

Rimke, je kan inderdaad beter even goed ziek worden dan weken onderweg zijn! Doe je wel rustig aan?
Heb je de HA al gebeld over de uitslag?

Hier alles goed. vandaag weer gewerkt, had echt geeeeen zin1 haha.
mijn vader heeft het gister nog aan de fysio gevraagd, en ze heeft tips gegeven. en wanneer ik het nodig vind kan ik een afspraak maken, dus dat is mooi!

tom is aan het werk weer, dus is pas laat thuis! Heb een avondje het rijk alleen, ook wel eens lekker!

dikke kus jacqy

Zo, ik weet niet wat Maudy heeft, maar ze slaapt als een dolle vandaag. Ze heeft nu ook geen kik gegeven en viel als een blok in slaap. We hebben natuurlijk ook een druk weekend achter de rug, maar goed, dat zou ze nu wel weer er uit geslapen moeten hebben.......maakt niet uit,   ze mag lekker slapen hoor......maar ik hou haar wel een beetje aan het ritme wat we hebben..........anders wordt het zo'n zooitje......ze moet wel weten waar ze aan toe is vind ik. Geeft haar ook rust, ben ik heilig van overtuigd.
Ze krijgt natuurlijk een tandje en volgens mij komen er nog meer aan. Staan gaat ook steeds beter, ik kan haar nog niet loslaten, want ze wiebelt behoorlijk, maar ze trekt niet meer meteen haar voetjes terug, en blijft echt even met kracht op haar beentjes staan......

Lin: geen dank lieverd, ik jank even vrolijk met je mee..............het is gewoon zwaar, daar kan ik me alles bij voorstellen. Hou je kalm he? Lekker naar je nieuwe huisje zometeen, je mama heeft er voor gezorgd dat het allemaal lekker voorspoedig is gegaan.

Jacq: goed   zo, je hebt echt geen verwijzing nodig hoor. Ben benieuwd of de tips helpen, zo niet, meteen aan de bel trekken over een week of 2..........even te tijd geven, en als de tips niet werken een afspraak maken.............whahaha, wat ben ik streng.
En lekker een avondje alleen, ook wel eens fijn toch?

Nou, ik wacht tot maudy haar laatste flesje heeft gekregen, en dan kruip ik er ook lekker op...........hopelijk heel lang slapen.

hoihoi,

jacqy een avondje voor jezelf..doe rustig aan..iki hoop dat de tips gaan werken meid..leuk joh dat jullie meisje zich laat voelen hihi

rimke dat kwakkelen schiet niet op he..maar ziek zijn is ook niks..je moet er gewoon vanaf...Lois heeft ook een periode gehad extra te slapen..miss wel weer een sprongetje.

linda het is toch begrijpelijk dat het je soms ff teveel word..lijkt me ook heel moeilijk als je je moeder zo moet missen..maar net als de andere denk ik ook dat ze het gewoon allemaal kan zien vanaf der wolkje..kop op he...nog 2 nachtjes en dan in je eigen bedje weer.

zo gelachen om die meid hier..
ze kan al hiepderdepiep hoera...en der armpjes gaan in de lucht..ik dacht voor der verjaardag oefenen, maar sinds die verjaardag zondag heeft ze het al door..
ze kan ook de kat na doen..me moeder heeft een kat, dylan, die wij ook nog ff hebben gehad, maar die mauwt veel en zeurderig...en dat deed ie gisteren dus ook..ging Lois hem na doen, dus nu als je vraagt wat zegt de poes, dan zegt Lois maaaaaaawww, het is nog niet echt miaauw, maar het idee he hahahahah.
en applaus voor derzelf he, das ook favoriet hihihi...

ze kan zich heel goed vermaken, heb nu van fisher price een schildpad met vormpjes in de box gelegd..je weet wel met gaten in zijn rug, rondje 3hoek, 4kant enz....en soms lukt het gewoon al...echt bizar hoe die ontwikkeling gaat he...ze kan ook heel goed bukken en staan..overal gaat ze staan, waar ze zich maar aan kan vast pakken..en dan zelf weer zitten of ff door de knieen en dan met 1 hand...super meisje..

ze zat ff te kloten met der eten, denk dat ze nog niet wakker genoeg was..net 10 min uit bed en dan al warm eten, maar goed ze was een beetje uit ritme..en ze is nog wat verkouden en hoest best erg...toen kotste ze der warme eten er weer uit..zijn ook niet verder gegaan..toetje gegeven en die bleef erin...ze zou eigelijk geen laatste fles krijgen, maar nu wel gedaan en dronk iets van 120 op...ach ze pakt wel wat ze nodig heeft , ze had der boterham vanmiddag ook niet super gegeten...zat meer aan de kat te voeren, die lust wel leverpastij hahaha, maar der fles van 200 ging weer super, dus ach...we zien wel.

morgen gaat ze naar de opvang..me man brengt haar voor zijn werk..dus vanaf half 8 ben ik alleen...ga ik lekker terug naar bed...hahahah..ga ook nog naar de intratuin, plantjes e.d halen...en ga Lois rond 4 uur weer halen denk ik..ben ik op tijd om wat aandacht aan het eten te geven..
verders zien we wel..heb geen zin om me deze week al uit te sloven en kasten en zolders aan te pakken..we zien wel.

ga ff lekker tv kijken.
xxx bambi

goeiemorgen meiden

rimke: maudy dus een heerlijke slaapdag gisteren, ook wel eens lekker en vooral nu even voor jouw omdat jij je niet goed voelt. hoe gaat ie vandaag met je? heb je zelf nog wat geslapen vannacht? en wanneer komt fons weer thuis, dan kan jij even bijtanken.

jacqy: je hebt een paar tips gehad van de fysio, heel goed en hopelijkwerken ze en anders gelijk een afspraak maken, en toen ik zo huilde was ik alleen dat soort dingen doe ik meestal wel alleen hahahah.

bambi; heerlijk dat je man vandaag lois naar de opvang brengt gelijk hebje dat je dan nog even lekker terug je bedje inkruipt, heb je effe een rustig dagje alleen, ook wel een heerlijk hahahah
en leuk is dat he dat ze nu echt dingen na gaat doen, het gaat zo verschrikkelijk snel allemaal.
fijne dag vandaag.

ik heb me een partij heerlijk geslapen vannacht niet normaal , heb alleen weer vreselijke pijn bij me navel maar ja die oorzaak is nu bekend, Zometeen me laatste dagje werken, moet het nog even vermelden op me werk maar dat is geen probleem, ik hou het gewoon niet vol tot eind mei, je loopt heel veel kilometers op me werk en heel veel bukken en met kratten tillen en sjouwen, dus het wordt tijd voor rust hahahah

meiden ik ben er later vandaag weer even
x

xxx.linda

Godver wat een kutnacht!
Maudy werd om 3 uur gillend wakker, geschrokken? Pijn? Weet het niet, kreeg haar alleen in mijn armen stil, om 3.30 een kleine fles gegeven maar ze heeft nog de hele nacht gerommeld. Had gisteravond ook koorts, dus paracetamol, en vanmorgen ook nog steeds, niet hoog hoor, 38.1, maar toch, er is iets gaande.
Ik heb dus ook een kutnacht gehad, en het snot zit overal...........moet morgen eigenlijk weer wrken maar ga me zo ziekmelden............gaat niet werken zo. Ik moet eens even een goede nacht slaap hebben denk ik.
Morgen fons weer thuis dus hopelijk gaat het dan lukken.............
Ben er later weer, meisje ligt te mopperen.

Terug
Bovenaan