Klusbabes 36 !!!

Zo, nou, het wordt hier steeds gekker.........
Maudy maakt helemaal geen zieke indruk, ja is wat jammerig maar verder.......dat is ze anders ook wel eens, wat sneller huilen (als ze haar rammelaar tegen haar koppie zwiept) en wat zeurderig...........verder niets. Had ze vanmorgen al paracetamol gehad omdat ze iets koorts had, leg ik haar net in bed, 39.3! Waar komt dat dan vandaan? Voor tanden is het te hoog volgens mij.
Ze eet goed, drinkt goed...........tot dat ze net haar lepel iets te ver in haar mond stak...........kotste alles onder, haar reflexen werken dus goed.........whahaha, kon de hele vloer dweilen, overal kots...........lekker hoor, zeker als je zelf ook ziekig bent.
Vanmorgen wel even met haar naar de Intratuin geweest, wat plantjes gekocht, je moet toch wat, ga niet de hele dag met dat kind binnen zitten, worden we beiden knettergek.

Anyway, dat was mijn klaagzang.............hoop dat maudy lekker lang slaapt........is goed voor haar. En dan hopelijk vannacht ook een goede nacht...........
Ben er later weer.

He meiden,

Zo linda hoe was je laatste dag werken, hoe pakte ze het op op het werk ?
morgen zeker in je eigen bedje ?

rimke wat balen jullie beide zo ziek..over de 39 is toch wel hoog voor tanden ja, Lois had dat pas ook..een paar dagen en toen ineens over..ook gewoon eten en drinken en ietsje jengeliger , maar verder niet duidelijk waar het vandaag komt..zou in iig niet naar buiten gaan, miss dat ie daarom hoger was, omdat met je koorts naar intratuin bent gegaan..
Met Lois ga ik niet de deur uit als ze koorts heeft, dan is frisse lucht wel het laatste wat ze gebruiken kan..

Ik ben vandaag ook naar de intratuin geweest..na eerst lekker terug naar me bed te zijn geweest..kon me draai niet echt vinden en werd steeds wakker want ik moest plassen, maar wilde er niet uit..10 uut toch maar eruit..kopje thee, half pak koekjes, tja zo gaat er geen kilo af he...pijn in me buik, ongie en darmen...uur op de plee...krampen...tv gekeken...stofgezogen...weer kramp...half uur wc en toen was het 12 uur...ging me maar eens aankleden..hondje uitlaten...moeders gebeld...zin om mee te gaan naar intratuin ? ja gezellig...leuke plantjes gescoord..vrijdag tuin doen..
koffie bij me ouders....16.00 uur Lois halen, me moeder even mee, wilde wel eens zien wat voor zooitje het daar is hahah...Lois kwam uit een hoek gekropen...helemaal zwart hahah, maar ze had het reuze naar der zin..ze heeft voor het eerst gevingerverfd..nu heeft ze voor morgen een kroon met een paar rode vegen erop hahahah..wel leuk.
toen papa halen, want die moest zijn auto uitlenen voor een poets demo...aangezien zijn auto rood moet zijn en nu meer roze lijkt, geen overbodige opgave..dus geen zin meer om te koken...lekker frietje gehaald...tja zo lukt afvallen nooit..

Lois ligt te maffen...man is hondje uitlaten..straks komen me ouders hierheen, tja heb ze nog niet gezien vandaag whahahaha en gaan we lekker een oranje tompoez eten...das weer niet goed he hahaha..en dan ff wiien..das wel goed..wil me moeder wel eens op dat board zien staan..

morgen koninginnendag..leve de koningin hihihihi..alles is hier 50 mt verderop..das wel fijn aan hier wonen...loop ik zo de vrijmarkt op...het terras aan de haven en de kinderactiviteiten....en zijn we moe of moet lois eten, slapen, dan zijn we zo thuis.
fijne dag iedereen..

xx bambi

Godverdorrie!
Maudy heeft nu 40 graden koorts onder paracetamol.........
Belde net even met mijn arts-collega van de SEH, waar ik dus werk omdat ze nu dus ook weigert om te drinken.......die verbonden me door met de kinderarts, lang leve connecties. Voor tanden is de koorts wel erg hoog, er heerst een virale infectie onder kinderen.
Gelukkig mag maudy veel meer paracetamol hebben dan op het doosje staat voorgeschreven, ze mag voor de nacht nog een keer 240 mg, en dan morgenochtend weer..........op het doosje staat 2 tot 3 keer 120 mg................en dat helpt maar een half uurtje..............en dan is de koorts weer hoog.
Ze moet wel wat gaan drinken dus ik bied zometeen over een uur nog een keer wat aan als ze nog niet slaapt, anders over 2 uur weer als ik haar toch paracetamol heb gegeven.

Ik heb de oppas voor morgen al afgebeld, ga haar niet met een ziek kind opzadelen............
Dus het schiet hier lekker op.................ben kapot. Ga zo mijn bed in en hoop er maar het beste van, zal weinig van slapen terecht komen vrees ik..........

hey meiden

rimke; jeetje zeg dat is ook wat met die koorts, en nu wil maudy dus ook niet meer drinken, en 40 graden is wel hoog, goed dat je even je collega hebt gebeld, het heerst inderdaad onder de kinderen maar dat neemt niet weg dat je het even goed in de gaten moet houden en heel veel drinken aanbieden. ik hoop voor je dat de koorts wel wat gaat zakken zometeen bij haar en dat je even een rustig nachtje is gegund en ook voor de kleine meid natuurlijk ach de arme schat zo'n koorts, ik vind het zo zielig en je kan niks dat is het erge, Succes

bambi: toch nog een lekker dagje gehad zo te lezen en je moeder is meegeweest naar de chreche toe hahaha en lois had gevingerverft hahah wel heel erg leuk allemaal zeg, en bij de intratuin nog geweest, je dag was in ieder geval goed gevuld, en voor morgen alvast veel plezier met de koninginnendag.

Zo ik ben gesloopt, de meubels staan alles is schoon en morgen kan het inruimen beginnen, Tom gaat naar de kroeg morgenochtedn met me broer en vrienden, dus ik kan lekker me gang gaan. ik hoop wel dat hij morgenochtend joey zijn bed even overbrengt naar ons huis en de dekens want andres moeten we morgen ook nog bij me pa slapen nou is dat niet erg hoor maar ik wil nu wel naar me eigen bedje toe hahaha.
Ik ga even een broodje eten, en ik heb net een weeekendje weg geboekt volgende week vrijdag gaan we even een weekendje naar centerparcs toe.

xxx linda

Rimke; hoest met Maudy nu? goed dat je even 'consult' hebt gevraagd aan collega

Linda; heerlijk bijna thuis slapen...nu nog wel ef t bed overbrengen. Ga zo nog s de fotos bekijken
Hoest trouwens met je navelbreuk?
Enne kan me helemaal voorstellen dat je af en toe flink verdriet hebt om je moeder. Ik weet zeker dat ze vanaf n wolkje meekijkt

Bambi; leuk dat Lois al die dingen doet, zoals handjes omhoog en t poesje nadoet. Grappig
Je had niets meer gehoord over t werk?

Jacqy: weer 'heerlijk' aan het werk....bah hihi
Op zich voel ik de kleine ook wel elke dag, maar soms iets meer. En ook als ik rustig zit

Nou het hoge woord is eruit. Contract is niet verlengd. Was natuurlijk te verwachten, vooral na dat gezeik van maandag. Maar had nog een sprankje hoop. En ik weet gewoon dat ze me ook graag wilden houden, en ik geloof ze ook, maar als het MT niet meewerkt.....De enigste hoop die hij me kan geven is dat als t aantrekt en ik ben weer klaar om te werken en er is weer een adm, vacature dat ze mij graag terug willen. Mits hij of andere leidinggevende er nog zit natuurlijk. Dat is nu ook nog maar de vraag. Dat is natuurlijk wel fijn, maar heb ik nu niks aan. En als ik met zw.verlof zou zijn als contract toch verlengd zou worden, zou ze ook nog eens geen geld kosten, maar helaas.
Dus ga me evengoed bij aantal uitzendbureaus inschrijven en natuurlijk bij CWI voor uitkering enzo. maar ga er niet vanuit dat ik werk vindt. Dus fijn vanaf 1 juni met vervroegd verlof

Gister had ik al traan gelaten. Toen hadden we dat gezeik van maandag besproken en iedereen mocht nog even zeggen wat hij/zij voelde. Nou, ik voelde toch wel alsof ik gefaald had. Maar niemand voelde dat gelukkig zo. En na mij begonnen de andere dames ook nog s te janken haha
En vanmiddag natuurlijk ook ef lopen janken. Nu ik van die kut gesprekken af was wat ik niet leuk vond om te doen, vond ik t werk weer leuk, en wilde toch wel graag blijven, alhoewel ik ook wel s aangaf langer verlof ook lekker te vinden. Maar uiteindelijk is een baan toch prettiger, en voelde me daar echt op mn gemak. Helaas pindakaas

Nu even lekker 5 dagen vrij. Meld me ook niet ziek ofzo, blijf lekker nog maandje werken. Heb nog 10 dagen verlof, laat ik wel uitbetalen ofzo, kan de centen wel goed gebruiken straks.....

Zo, iemand nog wat leuks doen de komende dagen?Morgen moet mannetje paar uurtjes werken, dus zullen wel nergens heen gaan. We zien wel

grr wil lolly eten, maar die dingen zijn al kapot voor ik ze in mn mond doe, ouwe troep, bah

vanmiddag had mannetje mij opgehaald van werk, en daarna heerlijk ijsje (alweer!!) in stad gegeten. HaD IK WEL verdiend haha

goeiemorgen meiden

Bieb; je contract is dus niet verlengt toch balen vooral omdat jehet nu sinds dat je die gesprekken niet meer had meer naar je zin kreeg, en je mag daar best een traan om laten hoor meid, want je kan net als bambi weer opnieuw beginnen met zoeken.
En je man moet vandaag een paar uurtjes werken dat is jammer. ga je alleen nog ergens heen vandaag?

rimke; Hoe is het met maudy? zijn jullie de nacht een beetje goed doorgekomen? hoe is hetmet haar koorts?

zo ik ben ben ik bang morgen pas weeer hier te vinden, vandaag ga ik de kasten invullen, en onze router voor internet moet nog worden aangesloten maar dat gaaat morgen pas gebeuren,dus als ik er niet ben dan weten jullie hoe dat komt.
Ik ga nu even een paar boodschapjes halen en die bij ons huis brengen en de gordijnen even in de wasmachine gooien en vanavond heerlijk op me eigen bedje.
Vannacht uiteraard een kutnacht gehad maar dat kwam alleen maar door het malen en nadenken van ik moet nog dit en dat enz. en tom gaat straks naar de kroeg toe dat heeft ie wel verdiend na al het harde werken

Meiden fijne koninginnendag en jullie zien me morgen hopelijk weer verschijnen.

xxx linda

Mensenkinderen, dat ik nog rechtop kan zitten is me een raadsel.
Ik voel me nog steeds belabberd, en dat is vannacht niet beter geweest, elke 1,5 uur ben ik er uit geweest om Maudy te troosten, erg zielig. Ik weet niet wat er aan de hand is........
Vanmorgen was de koorts weer 39 graden.........dus weer twee paracetamol er in.......
Ik ga vandaag maar zo veel mogelijk proberen te slapen overdag, als maudy een beetje mee werkt, ik sta te trillen op mijn benen, heb een ontzettende loopneus, nies elke 5 minuten 5 keer...........kortom ik ben ook niet lekker maar daar is nu even geen tijd voor helaas............

Meiden ik hou het effe ego.........meisje moet weer naar bed.

Kus en een fijne dag allemaal.

hey meiden

rimke; jeetje meid zo'n rotnacht gehad, en zelf wordt je ook al zieker, probeer inderdaad zelf als maudy slaapt ook even te liggen, en nog steeds zo'n koorts de arme schat. kijk het mrogen nog even aan en anders toch even voor de zekerheid naar de huisarts toe.
doe maar rustig aan.

zo ik ben op visite bij me pa hahahahah, me keuken is ingericht en de kasten moeten nog maar dat komt vanzelf, ik heb nu weer even wat spullenopgehaald bij me pa, en ik ga zometeen de bedden opschudden en dan de tv instellen, en dan languit op de bank, en morgen weer een dag,
Joey was helemaal te erg van slag de arme lieverd was aan het huilen en op iedereen boos en niemand mocht in zijn huis , en toen ging ie op zijn bed liggen boven zo zielig, maar nu is ie gelukkig weer zichzelf.

Morgen heb ik waarschijnlijk nog geen internet bij mezef, want tom heeft iets weggegooit wat me moeten hebben daarvoor en nu heeft de electrician waarschijnlijk bij hem op de zaak nog dat dingentje maar dat bekijkt ie morgen even en anders moeten we dat bestellen dus zolang blijft me laptop bij me pa staan, en zien jullie me wel aanwaaien  

Hoe vonden jullie het even van dat koninginnendag defile nietnormaal zeg, ik ben wel heel benieuwd heo dit nou kon gebeuren en hoe of wat

fijne dag   meiden

xx linda

Terug
Bovenaan