Klusbabes 36 !!!

Rimke; hoe is t ermee meis? de kleine al wat beter, en jijzelf natuurlijk ook. Je moet proberen je rust te pakken, maar kan me voorstellen dat de kleine even voor gaat.

Linda; jij blijft ook maar actief he haha. Maar goed, je wil toch graag in je eigen huissie. Straks wel je rust nemen hoor!!

Wat een gedoe in Apeldoorn. mijn mannetje belde gisterochtend, maar ik had zoiets van, oke een ongeluk, verder geen aandacht aan besteed. maar gisteravond was t toch wat erger dan gedacht. wat een mensen op deze wereld.......is trouwens nu dood die verdachte

Gisterochtend eerst verf bij Praxis gehaald, mannetje gaat de buitenkozijnen verven. Daarna is hij gaan werken en heb ik lekker in tuintje gezeten. Goed ingesmeerd natuurlijk, maarja wil ook niet met een wit lijf blijven lopen.
HIj is nu weer paar uurtjes werken maar als hij thuis komt gaat ie voor verven. Ik ga zo nog even hier achter schuren, en dan lekker tuintje in. Heb net al wc's en badkamer gedaan, alleen ef stofzuigen.
Mag van mijn mannetje niet meeverven.....wil zo graag de kast verven. Nouja, mijn zwager zou t eigenlijk doen.....

Zonnetje schijnt hier alweer volop. Lekker wasje buiten hangen

Ga zo ef paar fotos van buikie op hyves plaatsen...

Ha  meisjes!

Hier de ziekenboeg uit Velp, idd vlakbij waar die gek uit Apeldoorn vandaan kwam..........had gehoopt dat hij lang zou leiden en heel veel pijn zou hebben, maar helaas hij is dood.
Anyway, hier is het iets beter, maudy heeft vannacht doorgeslapen maar heeft nog wel koorts, wel lager dan het was.
Ze eet en drinkt nog steeds goed, dus denk dat het haar tanden toch zijn geweest, ik heb zo'n vermoeden dat er meerdere komen, en dat doet gewoon erg zeer bij haar.
Met mij gaat het nog steeds mwah-mwah, heb me voor het weekend ook ziek gemeld...........lullig, maar ik sta nog te wankelen op mijn benen........

Lin: hoe was je eerste nacht in je eigen bedje weer?? Of is dat vannacht pas?

Bieb: als je de kast buiten zet kun je best zelf verven hoor, ik heb ook het kamertje zelf gesausd...............ramen open en gaan met die banaan. Wel goed zorgen voor frisse lucht dus!
Ben benieuwd naar je buik!

Bambi: vond Lois het wat? Koninginnedag? hebben jullie jullie vermaakt?

Nou, ik ga effe douchen enzo.........
Tot later!

he meiden,

jezus was gisteren wel wat van de kaart door het ongeluk..ik zat op het moment ook echt tv te kijken..dus was live getuige voor de buis..schokkend...dacht meteen aan jou rimke, dicht bij jou indd..jammer dat die man dood is, nu kan die niet boeten voor wat ie de rest van die mensen heeft aangedaan..

rimke gelukkig gaat het wel wat beter, ga je nog naar de ha omdat ze al 3 dg koorts heeft?

bieb nou mooi buikje al, gewoon goed laten zien en strakke truitjes aan hahah..Ook ik heb geverfd in me zw. schap..de hele trap en de voegen ed..tja moest verhuizen he..maar net wat rimke zegt. goed ventileren..

linda en ....heb je in je eigen huisje geslapen ? was het lekker..

nou hier op zig gisteren niet veel gedaan..s'morgens wezen kijken bij de korpsen, op de vrijmarkt enz...en na Lois slaapje zijn we nog even geweest, maar was nog best warm...verder hebben we niks gedaan..gewoon lekker gerelaxd..

vanmorgen zijn we alvast een kado voor Lois der verjaardag gaan halen..een 3 wieler..met zon stok..hele leuke meiden kleuren..roze en paard en wit enzo..was nu in de aanbieding..echt heel leuk..toen nog ff lekker een paar tompouzen voor bij de koffie hihihi en me man moest zijn auto halen, die heb ik afgezet en thuis ff gezogen en gedweild..als het zonnetje vanmiddag van me tuin is gaan we dien ff verbouwen..nu erg warm daar..

ehm verders is me man vrij en komt nu binnen, dus ga stoppen..

xx bambi

Bieb! leuke foto! en je ziet het al lekker he? Zal zo even mijn foto van deze periode bekijken, volgens mij een iets rondere buik had ik, ietsje groter, maar er kwam dan ook een reus uit. Ziet er keurig uit hoor, staat je goed! En je haar zit leuk!

Bambi: gezellig, je mannetje ook thuis. Lekker genieten van het mooie weer........

Ik werd vanmorgen gebeld door de huisarts.............dat ze me voor woensdag (!!!!) had in laten plannen voor een punctie van mijn borstgezwelletje..............ik ben me de pleuris geschrokken! ik dacht dat het allemaal hetzelfde was gebleven en dat er geen haast was bij de punctie.............maar goed, ik kan woensdag helemaal niet en fons zit in het buitenland.........en ik wil hem er echt bij hebben. Na een hoop gebel kon ik op maandag 11 mei terecht, maar dan heb ik een dagdienst. Dus ik mijn hoofd weer gebeld en de situatie uitgelegd. Ben in huilen uitgebarsten...............trok het allemaal even niet meer.
Dus is zij nu aan het regelen of ik misschien toch niet eerder voor de punctie kan komen..........maar goed, daar heb ik nog niets van gehoord.
Ik zit echt een beetje vertwijfeld op de bank op het moment...............zometeen is het wel misseboel.....en dan?? Maar goed, mijn stelling blijft nog steeds, ruim die hele zooi maar uit en zet er maar siliconen in..........ben ik van al het gezeik af............klinkt heel hard maar zo voel ik het geewoon........
Nou, dat was weer een heel verhaal..........kon ik er net nog wel bij hebben, boven op mijn zieke lijf............

Tot later maar weer.......

hey meiden

ben ik weer we hebben weer internet.

rimke; jezus zeg je zal je inderdaad de pleuris zijn geschrokken dat de huisarts een punctie wil laten doen , maar over de andere kant, het hoeft natuurlijk niks te zijn. probeer in ieder geval positief te blijven. en het is natuurlijk logisch dat je fons daarbij wilt hebben.
En jullie hebben een redelijke nacht gehad, gelukkig maar en de koorts is ook gezakt gelukkig, misschien toch van de tanden.
en je hebt gelijk dat jeje voor het weekend ziek hebt gemeld , eerst zelf even opknappen.

bambi: lekker rustig dagje gehad gisteren, en alvast een kadootje voor lois haar verjaardag gekocht, altijd leuk zo'n driewieler.
krijg je je dagen nog een beetje om? en hoe gaat het met solliciteren?

bieb; wat een mooi buikje krijg je al meid, heerlijk zeg haha, en je man aan het verven geblazen, je mag inderdaad zelf niet verven, en had je zwager evengoed geen zin om de kast te verven?

zo ik lees net op teleteks dat er 7 doden zijn inclusief de dader, pfff wat een ellende wat dat was zeg niet normaal meer,

Ik heb heerlijk geslapen vannacht in me eigen bedje, ik heb gisteren de hele dag een beetje gerommeld in huis dingen opgeruimd enz. en we zijn nog lang niet klaar met inruimen hahaha, en vandaag hebben we alweer 2 ritten naar me pa gedaan om spullen op te halen en datheb ik nu net in de kasten, morgen moet tom nog even van de zolder de laatste dozen halen zodat ik weer beelden en lampen op me kasten heb staan hahaha, maar dat komt wel.
Ik ga nu even in het zonnetje zitten want dat heb ik wel verdiend.

Ik ben er vanavond misschien nog eventjes

xxx linda

hoi meiden,

jeetje rimke das zeker ff schrikken, hoeft nog steeds niks ernstigs te betekenen toch ? ben benieuwd waneer het gebeuren gaat, en natuurlijk wil je fons daarbij hebben..en ff je werk gebeld en toen in tranen..ach het is ook niet niks..sterkte meisje en wij zijn er voor je he.

linda lekker in je eigen huis en internet werkt weer..en nu klaar met werken...dus het echte rusten kan beginnen..geniet er maar van.

klaasje jou verlof moet nu ook ingegaan zijn he.

Was vanmorgen vergeten te zeggen dat ik nog even de ha had gebeld, want lois is al weken verkouden, maar der hoestje werd nu toch echt erg..leek soms pieterburen wel..nu hebben we een kuurtje zetpillen..ff kijken of het werkt, hoefde niet te komen dus..verders is ze ook niet ziek..eet soms minder, maar kan ook der tanden zijn..nummer 2 is nu officeel door..dus 2 ondertandjes heeft ze nu.
vanmiddag de tuin gedaan..we zijn voor grind gegaan...en het is heel mooi geworden..leuke potten met plantjes..gewoon simpel maar ben er erg blij mee..

straks heerlijk tv kijken...x factor avond..
morgen boodschappen doen..ff kijken wanneer, mannetje moet trainen met de hond.
dus of heel vroeg om 8 uur of pas na 12 de boodschappen..ligt eraan of ik me bed uit komen kan..verders het beddengoed wassen..smiddags na Lois slaapje dan gaan we naar me schoonzus, Lois brengen...en ff koffie doen..
Dan gaan Len en ik met me ouders uit eten...dat krijgen zij kado voor het oppassen op Lois en het uitlaten van de hond al een half jaar lang...

nou de groeten weer.
xx bambi

Terug
Bovenaan