Klusbabes 36 !!!

Hai meiden!

Getsie Rimke, kan me voorstellen dat dat ff rauw op je dak komt! Slecht gecommuniceerd ook naar jou toe! Maar 't hoeft niks te betekenen he, dat weet jij ook. We hopen met je mee!

Lin, wat moet dat heerlijk zijn geweest zeg, weer in je eigen nestje. En lekker aan 't inruimen. Denk je wel aan je rust? In ieder geval lekker ff in de tuin gezeten lees ik, goed zo.

Bambi je had gelijk ja, verlof is inderdaad begonnen. En wat voor zetpillen krijgt Lois dan? Hopen dat het helpt, zo'n zeehondje is ook niks. En ze heeft het al een tijdje lees ik, tijd dat ze ervan af komt.

Nou, verlof is dus begonnen. Weet er nog niet zo goed raad mee, kan me gewoon niet voorstellen dat ik voor oktober niet meer hoef te werken. Kan m'n collega's ook echt niet zo lang missen, dus ga voorlopig gewoon regelmatig koffiedrinken. De afgelopen week was een beetje gekkenhuis, ivm die Mexicaanse griep. Wij moesten nu ineens het protocol van ons ziekenhuis tevoorschijn halen en zorgen dat iedereen weet wat hij moet doen mocht er zich een geval voordoen. Dus vandaar. Ben nu dus erg blij dat ik ff vrij ben, maar ga volgende week lekker een bakkie doen daar, ha ha !

Verder maandag naar de vk geweest, koppie lag al lekker vast in m'n bekken en ze vermoedde dat het kindje uiteindelijk tussen de 6 en 7 pond gaat wegen. Ik zie het vanzelf, hoeft niet altijd wat te zeggen, maar je gaat wel iets relaxter je bevalling in dan wanneer ze vermoeden dat het 9 pond weegt (zoals manlief...)

Het kamertje hebben we vandaag afgemaakt, ik heb alle spulletjes in huis die ik in huis moet hebben en ook de vlucht-tas hangt gereed. Dus ben al een heel eind dacht ik zo. Over een week komt de proefdruk van het kaartje en de envelopjes, dus dan kan ik daarmee aan de slag, maar verder niet zoveel te doen. Beetje huisje bijhouden of zo denk ik.

O ja, voor de moeders onder ons, zijn er dingen die je miste qua baby-uitzet of -kleding of zo of dingen die je overbodig vond? Twijfel soms een beetje hoeveel je van sommige dingen nodig hebt. Hoeveel rompers hadden jullie in 56 en hoeveel paar sokjes? En doe je altijd sokjes aan onder slofjes of dat niet? Beetje domme vragen, maar heb maar 2 paar sokjes, dus twijfelde ff... En hoe snel waren jullie kindjes uit maat 56? En hoe lang hebben ze toen 62 gedragen? Ik denk dat ik veel kleertjes krijg als ik eenmaal bevallen ben, wil ff wat adviezen kunnen geven welk maatje ze 't beste kunnen kopen. Ben de 1e in de familie en vriendenkring die bevalt, dus wil de familie en vrienden beetje kunnen helpen met de kleertjes.

Nou ga weer ff surfen...

Doei doei!!

Zo, hoi!

Lin: lekker bezig geweest met rommelen in jullie nieuwe huis! ik ben benieuwd naar de foto's nu het af is!

Bambi: jemig, Lois nog steeds verkouden! Wat voor zetpillen heeft ze gehad?
Ben benieuwd of het gaat helpen. En lekker de tuin gedaan, ach, met grind ziet het er altijd meteen   netjes uit, hebben wij vorig jaar ook gedaan.

Klaasje: meid, zalig verlof! Heerlijk hoor.
Qua kleertjes en hoe snel het gaat, koop maar niet te veel, je krijgt vast ook nog een hoop en om eerlijk te zijn, maudy zit nu al in maat 74/80..............en is nog geen 8 maanden.
Ze hadden mij voorspeld dat maudy niet al te groot zou zijn, dus ik had nog snel wat maat 50 gekocht, die heeft ze dus niet aan gehad. En ik vind te strakke kleding bij kleintjes ook altijd nogal zielig, net als spijkerbroekjes enzo.............mijn mening is dat ze lekker moeten kunnen bewegen. Dat doen ze niet zo veel in het begin natuurlijk, maar comfort is alles. Ik heb nu een spijkerbroekje voor Maudy, maar ik trek hem weinig aan moet ik zeggen, heb het idee dat ze er nogal klem in zit.
Sokjes zijn handig, maar lastig. Maar weinigen blijven goed zitten, bij maudy in ieder geval, die trappelde dan ook heel veel met haar voetjes.
Ik heb heel veel gehad aan veel doeken, dekentjes........gewoon om haar in het begin lekker in te wikkelen als ze niet in haar bedje lag. Daar had ik er een stuk of 4 van en dat vond ik echt niet te veel.
Ook hydrofiel luiers zijn ideaal, voor onder het koppie in bed, om af te drogen, bij het voeden............ideaal.
En verder, niet te veel kopen hoor, zonde van je geld. Ze zijn er zo uit gegroeid!

Meiden, ik ga lekker een avondje bankhangen.........ben nog steeds niet zo lekker, hoop weer op een goede nacht slaap!
Tot morgen!

Rimke; nou dat is zeker schrikken zeg als je opeens hoort dat je bent ingedeeld voor die punctie. Maar als het echt ernstig is, dan had je de datum misschien niet eens kunnen verzetten. we blijven positief hoor!
En fijn dat t iets beter met Maudy gaat, nu jij nog.....dikke knuf

Klaasje; heerlijk met verlof en nu nog weten wat je met de tijd aan moet haha. Gewoon., lekker genieten. En straks lekker rommelen met de kaartjes. Moet ook nog uitzoeken, maar ben ik eigenlijk nog niet echt mee bezig....vanaf 1 juni tijd zat..

Gister nog sms-je van leidinggevende, hoe t nu ging. Wel lief van haar. Ja., ze denkt natuurlijk, Bieb is zwanger, dus komt al niet zo prettig uit, en dat ik rustig aan moet doen. Maar ik ben niet iemand die uren blijft janken en malen. Tuurlijk baal ik als een stekker, maar het gaat verder prima met me. Probeer er het beste van te maken

Klaasje begon over de kleertjes, maten enzo. Ik denk dat ik me daar nu niet zo druk om maak haha. Mijn zus heeft dus een dochtertje van 2,5. En ze heeft heel veel kleertjes bewaard. Laatst zei ze al dat ze nu niet weet of ze t moet bewaren, dat was dus haar manier om uit te horen of we een meisje of jongen krijgen. Trapte er niet in haha. Maar omdat wij dus ook een meisje krijgen, heb ik straks genoeg kleertjes. En mijn zus heeft leuke smaak, dus komt goed uit

Wij hebben tijdje geleden van die treinkaartjes bij kruidvat gekocht, 12,50 de hele dag reizen. Dit weekend laatste weekend. Wilden vandaag dan weggaan, maar we weten alle2 niet of we wel zin hebben. Mannetje wil afverven en ik wil ...weet ik eigenlijk niet.

denk dat ik vandaag de kast ga schuren en zelf wel ga verven. wat jullie zeggen, in de buitenlucht moet kunnen, toch? Zwager wil t best nog wel, maar ik zelf eigenlijk ook

Groot buikje heb ik nog niet echt he? Nouja, de 1 heeft meer dan de ander, zal wel normaal zijn, toch?

bah, ga nu rekeningen overmaken en dan wasje weer ophangen, Zonnetje schijnt alweer goed

oja, nog een vraagje. \wanneer kan je de kleine echt zien bewegen in de buik? Zal nu denk nog wel te vroeg zijn. Elke keer als ik de kleine voel, ga ik kijken, maar zie ik niks.
En gister heb ik ons meisje eindelijk met mn hand gevoeld, en mn mannetje ook (dacht hij). Normaal voel ik t alleen van binnen zeg maar.Was erg leuk!!

hoi meiden,

Rimke gaat het weer een beetje meisje..en met Maudy ?

Klaasje ja lekker verlof..zalig..teveel tijd ? gewoon elke dag uitslapen..beetje rommelen..lekker veel lezen en films kijken..korte wandelingetjes..nu kan je er allemaal nog van genieten..
wat je kleertjes betreft..zon 4 a 5 pakjes 56..is je baby kleiner dan heb je zeker een paar kapjes 50 nodig..
Lois b.v was 54 cm..ze heeft 50 wel gepast hoor..ze heeft niet van die lange benen, die lopen steeds een maat achter hahah..maar goed het werd heel mooi weer en al die kleren waren te warm..lag voornamelijk in een romper of hele leuke korte broekjes en jurkjes die ik zelf gekocht heb toen ze een paar weken oud was..
Je gaat een boel krijgen en een boel zelf kopen whahaha..Maar ik zou aan je viste 62 /68 vragen met het oog op najaars kleren...anders komen ze met hele leuk zomer spul aan terwijl ze dat nooit aan kunnen .
verders heb ik ook boekjes en speelgoed gevraagd.

bieb je gaat je waarschijnlijk toch aan het verven wagen..en niet treinen vandaag..lekker een dagje dierentuin ofzo..of weet ik het hahaha
heb ook me wasje buiten hangen..vanaf vanmiddag is het bagger he..morgen tot halverwege volgende week 14 gr ...brrrrr

ga ff tv kijken..lois ligt te maffen , boodschappen zijn binnen, beddengoed hangt aan de lijn...heb gezogen..me man het toilet en de kattenbak en de vaat gedaan..die is nu trainen met de hond..dus mama gaat ff relaxen..

xxx bambi

ohja bieb, dat zien bewegen, dat was bij mij pas geloof ik na de 30 wk..weet het eigelijk niet presies, maar dan krijgen ze minder ruimte en dan komen die bobbels..miss pas wel vanaf 34 wk...heb geen idee meer..wat erg eigelijk, hoe snel je zulke dingen vergeet.

nou ik ga nu echt.
xx bambi

hey meiden

ben ik weer, heb het nog effe druk met van alles maar goed dat komt goed,

rimke; Hebben jullie een goede nacht gehad? en is de koorts verder gezakt van maudy? en voel jij je weer wat beter?

bieb; evengoed zelf de kast verven haha, en hebben jullienog besloten of jullie evengoed nog met de trein weggaan vandaag? en wel lief van je leidinggevende dat ze een smsje stuurde om te vragen hoe of het met je gaat. toch lief.

bambi: hebben jullie gisteravond lekker gegeten wel gezellig hoor. en lois heeft zetpillen gekregen voor het hoesten, nou hopelijk gaat het geven zeg want anders dan blijft ze sukkelen. en jullie tuin ligt er ook weer keurig bij zo te lezen. lekker hoor, en hopelijk kan je er snel van genieten, en knapt het weertje weer op want net wat je zegt van de week kan je je winterjas weer aan. blegh.

klaasje; heerlijk je verlof ingegaan haha en je weet niet wat je met je tijd moet doen, nou het went snel genoeg hoor, en het kinderkamertje is klaar en de kaartjes besteld voor een proefdruk heerlijk idee hoor.
En   wat de kleertjes betreft, ik zou ook niet al teveel gaan halen van alle maten, gewoon een beetje het hoognodige want je weet niet hoe snel de kleine groeit, Ik had voor joey toen maat 50/56 maar die had dus na zijn geboorte dus maat 42/44 nodig dus tom moest na de bevalling effe snel op zoek naar hele kleine kleertjes. En joey heeft heel lang alle kleertje aangekend, hij groeit heel snel in de lengte maar qua gewicht schiet het niet echt op, hij weegt 13,5 kilo en hij is ruim 3 jaar hahaha, maar hij vreet me de arm hahhaaha

Zo vanmorgen nog even boodschappen gedaan en bij me pa schoongemaakt, en me man heeft de dozen van de zolder gehaald zodat ik straks me kasten kan inrichten. Ik ga zometeen aan me eten beginnen want ik heb honger, en ik heb nu een draai met boxpakjes in de wasmachine zitten die gooi ik zo in de droger want dan blijven ze lekker zacht.

tot later vandaag

xxx linda

hallo meisjes,

vandaag zijn we toch maar lekker thuis gebleven...het is heerlijk weer, en net al ef dutje in zonnetje gedaan. mannetje is kozijnen weer aan het verven, en ik hoef niets te doen.....Kast zal hij ook wel zelf gaan verven en schuren. Prima, want toen ik net naar de kast keek, had ik toch niet zo een zin haha

Heb net even de fotos van de 20 weken echo in lijstje gedaan, ons meisje ziet er goed uit

laatst maakte mannetje een blunder. We weten de naam al, dus af en toe noemen we ons meisje ook al bij naam. Laatst bij de Praxis zei hij wat en noemt keihard haar naam. Oeps, even om ons heen gekeken haha, maar geen bekende te zien. Ja, daar moet je mee uitkijken hoor hihi. En net trouwens weer, was de voordeur aan het verven en daar riep hij ook hard haar nam. Ook gelukkig geen bekenden die er liepen. Gekke vent

Oh, fijn> net post van de rabobank dat ze hier in t dorp weggaan. Klotebank, ook leuk voor al die oudjes....Door dat gezeik laatst met mijn schoonmoeder, dat ze ons niet wilden helpen om de bankzaken te regelen toen t zo slecht ging, hebben we nu voor haar de rekening daar opgezegd, gaat nu naar de SNS. Ach. overal is wel wat

meisjes, geniet nog van t mooie weer!

Terug
Bovenaan