Klusbabes 36 !!!

Ha meiden,

Effe snel voordat het kleine meisje weer wakker wordt.
Druk bezig hier, ik in huis en fons in de tuin.
Voel me iets beter, maudy geloof ik ook, maar die heeft vannacht weer erg onrustig geslapen.
Ik heb de teringbende die fons er in twee dagen weer van heeft gemaakt, ongelooflijk, weer opgeruimd, kan er gewoon niet tegen als er overal hoopjes kleren liggen, zwaar irritant.

Bambi: hihihi, lois was best een lange baby! Was net zolang als maudy toen ze geboren werd!

Bieb: ik zag maudy ook pas met 27 weken echt bewegen hoor, duurt nog wel even voordat ze die kracht hebben, maar als je een druk meisje hebt, net als ik had, dan zie je het vanzelf een keer gebeuren,heel grappig! En jouw man ook druk bezig met het huis......kutklussen he?

Lin: heb je fotoos weer effe bekeken, ziet er mooi uit hoor! Lekker gaan genieten dus!

Nou, zometeen maudy haar fruithap en dan nog even wandelen. Jammer dat het zo betrekt, het was zo mooi vanmorgen! helaas, het is weer effe over tot volgende week..........volgend weekend schijnt het wel weer knap te worden. Laten we het hopen, ik ben volgende week vrijdag jarig, 8 mei.............meestal mooi weer, gaat er nu om spannen.........

hey meiden

bieb; toch lekker thuis gebleven haah, jehebt gelijk en even een tukje in het zonnetje gedaan heerlijk toch, en toch geen zin om de kast zefl te schilderen haha het is ook veel leuker om andere mensen aan het werk te zien.
En bij mij zie je nu ook echt me buik bewegen soms dan denk ik wat ben je toch allemaal aan het doen daarbinnen hahah.
en jullie noemen de kleine haar   naam ook af en toe en soms hard op hahaha wij zijn er ook helemaal uit met de naam maar noemen hem al uit voorzorg niet ook niet tegen elkaar om dat soort akkefietjes te voorkomen hahaaha.

rimke; je voelt je weer wat beter gelukkig maar, en je hebt fons zijn rommel weer opgeruimd, je bent te goed meid vooral nu je zo beroerd bent enz. hij zou daar rekening mee moeten houden, En maudy weer een onrustige nacht gehad, hopelijk gaat deze nacht beter, en ben je al een beetje van de schrik bekomen over dat je een punctie moet ondergaan?

Hier is het toch wel de hele dag zonnig geweest maar nu is het wel fris buiten hoor, vanmdidag dacht ik even van nou gaat het regenen want toen betrok de lucht wel maar daarna kwam weer snel de zon. Ik moet nog 2 dozen uitpakken maar dat doe ik morgen wel, we hebben vanmiddag alle schilderijen en klokken enz . opgehange dus het ziet er allemaal weer wat huiselijker uit.
Ik heb alvast een tas met kleertje voor de baby ingepakt om mee te nemen naar het ziekenhuis en ben ook alvast een startje gaan maken met de kast inruimen.
Vanavond weer vroeg naar bedje toe,morgen weer een beetje een drukke dag.

xxx linda

he meiden,

ehm had gisteren al gelezen, ff kijken of ik het nog weet..
mmh lois begint te jengelen in de box..zet er zo wel ff in de kamer om te ravotten.

bieb is niet aan het verfen gegaan en heeft heerlijk van het zonnetje genoten...enne niet te vaak de naam noemen dus..anders weet staks iedereen hem al hahah

linda is aardig in de weer met inruimen e.d en vandaag weer verder..trouwens we gingen gisteren aaf uit eten haha

rimke weer wat opgeknapt ? en achter fons zijn zooi aan het opruimen..mannen zijn soms net kleine kinderen.

ehm rest weet ik al niet meer.
lekker gegeten gisteren, maar nu last van me darmen..hebben een pyama dag ingepland..dus ga vandaag niks doen..alleen nog ff een was in de droger en morgen aan de schoonmaak en bergen wasgoed...pfff.nu echt geen zin in..heb mogen uitslapen, zalig maar word er eigelijk gaarder van..we lagen er om 1.15 in en kwam er pas om 10.30 uit whahaha..ds lang geleden..lief dat Len Lois dan doet...mhhh.wat hou ik toch van die man...ook met zijn gebrek aan tact, romantiek en sekslust ?   rare man heb ik, is een beetje de omgekeerde wereld hier hihihi..ach kan ik tegen julie wel zeggen toch ?
nou ga weer, ga me kind ff loslaten en daar moet ik goed op letten, want ze is mega snel..

xx bambi

hey meiden

zo ben ik weer, had vanmorgen weer een beetje spitsuur, heb vanmorgen om half 8 de laatste dozen uitgepakt en dat is nu echt allemaal klaar, morgen nog even op de zolder kijken naar het speelgoed van joey want we hadden niet alles naar me pa meegenomen.
Joey had een spooknacht vannacht, hij was om 3 uur vannacht wakker want hij wilde en zoen, we reageerde daar niet op , maar ja dan gaat ie al harder schreeuwen dus tom is toen even een zoen gaan geven, om half 4 zat ik weer bij hem want ze hand deed zeer, maar hij was klaar wakker, en om 5 uur zat ie te lachen voor ze leven in ze bed en om 7 uur ben ik maar met hem naar beneden gegaan. nu ligt ie boven dora te kijken en hopelijk valt ie even in slaap maar dat zal wel niet, zometeen moeten we naar een verjaardag toe.

Bambi; o jee ik was een dag in de war met jullie dineetje, en het was dus gezellig en lekker heelijk toch. en vandaag mocht je ook nog uitslapen heerlijk, en een pyjamadag het is toch klote weer dus dat scheelt, hoewel hier wel af en toe de zon probeert door te breken.

ik ga effe in de bank liggen en ik ben er vanavond weer eventjes.

xxx linda

ik ben weer thuis haha, we hebben wel even gezellig gezeten op de verjaardag en vanmiddag heb ik nog even in de bank kunnen liggen voordat we naar de verjaardag gingen.
Joey heeft uiteraard niet geslapen vanmiddag maar die ging lekker spelen.

hoe is het met iedereen?

xxx linda

he meiden,

Klaasje, je verlof is ingegaan! lekker van genieten meis!

Rimke, is maudy weer een beetje opgeknapt? en bijna jarig. Ga je er nog iets aan doen?

bambi, gezellige avond dus gehad, en wat super lief dat hij jullie liet uitslapen! Ik heb ook zo'n man als de jouwe thuis hoor! haha

bieb, balen zeg dat je contract niet is verlengt, zeker omdat je het er naar je zin hebt! wanneer is nu je laatste dag? en ga je het wel redden financieel tot je echte verlof?

lin, lekker weer in je eigen huisje. zou er maar goed van genieten! en joey is lekker aan het spoken geweest vannacht! haha

We zijn vandaag met mijn moeder naar de caravan van mijn opa en oma geweest. Sinds opa dood is en ook al twee jaar daarvoor is er haast niemand meer geweest en ook niets schoongemaakt. tom en ik willen dit seizoen er een paar keer heen, aangezien we niet op vakantie gaan, maar moest dus eerst grondig schoon gemaakt worden.. en BAHBAHBAH!!! wat was het vies!!! ben helemaal gesloopt. en mijn moeder heeft wat traantjes gelaten, want er lagen nog een hoop spullen van opa...
als het ons dit jaar bevalt, nemen we volgend jaar misschien de caravan over. vond het daar vroeger altijd al heerlijk!

Verder niet veel bijzonders te vertellen! haha ons meisje is lekker druk! wel gezellig hoor! woensdag begint mijn joga. ben benieuwd!

Dikke kus jacqy!

Bambi; lekker gegeten en daarna een uitslaapochtendje. lekker toch. tegenwoordig ben ik rond 8-en mn bed uit, niet echt uitslapen
En af en toe kunnen mannen wel lief zijn he?

Linda; Joey jullie weer lekker wakker gehouden...volgens mij is t alweer een tijd geleden dat je echt lekker geslapen hebt...

Vanmorgen van alles gepoetst, en nog beetje in tuin gerommeld. Mannetje ook druk bezig. Daarna nog ef op bed gaan liggen en pas om 2uur gedoucht. Daarna vrijmarkt geweest in ander dorp. Hebben nog een poef voor 2 euries aan de haak geslagen. schoonma wilde er nog 1 hebben, lekker goedkoop toch. Weet zij veel. Ze zei al, alvast voor moederdag, Nou oke, komen we goedkoop vanaf haha. Ach. ze is al genoeg verwend, en ze maakt er graag misbruik van.

Net lekker frietjes gegeten en filmpje gekeken. Raar weer vandaag, niet echt warm, maar als t zonnetje f scheen , was t weer heerlijk. Heb wel regenspetters op raam boven gezien, maar niks van gemerkt. Bij mijn ouders in t  westen regende t wel

had trouwens vanmorgen raar klachtje bij schaambeen. Soort pijnscheut (lijkt op kramp als je moet poepen), bij schaambeen. Misschien toch te veel gedaan. Had er vanmorgen last van, maar nu niet meer

Wat voel je trouwens als je harde buik hebt???

morgen nog lekker dagje vrij....nichtje wilde binnenkort afspreken, maar heb gezegd dat ik morgen plannen heb.En vriendin heeft geen auto ivm garage, hoop niet dat ze me belt of ik haar kan halen ofzo. Verzin wel n smoesje. Erg ben ik he haha. Soms heb ik gewoon geen zin in gezelschap of afspreken, wil ik liever lekker thuis hangen en doen wat ik wil. Heb ik altijd al gehad

ga zo heerlijk een warme joggingbroek aandoen, vindt t maar frisjes....

ha jacqy,vroeg me al af hoe t met je ging!

ZAL wel viez zijn geweest die caravan, maar wel fijn dat je er gebruik van kan maken. En er zullen vast genoeg herinneringen aan die caravan zitten, kan me voorstellen dat je ma moest halen.
Ik ga half mei met zwangerschapsgym beginnen, fit voor en na de bevalling ofzo heet t. Zwemmen ook half mei, dacht eerst vorige week, maar in datum vergist haha. Weet niet of ik alle2 even leuk vindt, maar dan stop ik gewoon met zwemmen.

Financieel zal t wel lukken. (alhoewel ik nu al blut ben met mijn 36 uur salaris haha). Je krijgt de 1e 2 maanden ofzo 90% en daarna krijg ik mijn zw,uitkering. Schijnt 100% dagsalaris te zijn, weet alleen nu niet waarover ze t gaan berekenen, zie ik dan wel. En zal na mijn bevalling ook met minder moeten doen, want ga dan minder werken (moet ik natuurlijk wel werk hebben), kan ik alvast wennen...Wel balen dat mijn vriend nu minder over kan werken, scheelt toch veel euries in de maand....merk je toch wel

hoe voel je je verder?

Terug
Bovenaan