Klusbabes 36 !!!

goeiemorgen meiden

jacqy: de caravan van je opa en oma schoongemaakt, dat zal zeker smerig zijn geweest asl er zo'n lange tijd niks in is gedaan, en je moeder kreeg het moeilijk is ook wel logisch hoor er ligt daar natuurlijk nog van alles en vooral de herinneringen.
Wel leuk hoor dat als het jullie bevalt met de caravan dat jullie die dan over gaan nemen, blijft ie toch in de familie.

bieb; half mei ga je beginnen met gym en zwemmen. ik ben benieuwd wat je er van vind, en je vroeg wat je voelt met een harde buik, nou in mijn geval wordt diehele buik knuppel en knuppel hard net of er een mega biljartbal in zit en het doet bij mij zeer. je merkt zoiets wel snel genoeg hoor.
En vandaag heb je lekker vrij heerlijk, en gisteren regenede het bij ons inderdaad en een hele harde wind, maar later probeerde de zon af en toe door te breken.
En je gaat alvast oefenen metminder geld uitgeven hahahahaha, dat gaat ook helemaal vanzelf goed komen hoor.
En wat mijn slapen betreft, ik heb al bijna 4 jaar geen nacht meer doorgeslapen hahamoet er met joey toch ook nog regelmatig uit dus ja voor straks ben ik dan alvast gewend moet ik maar denken hahaha
En een lekker goedkope poef voor je schoonmoeder weten te scoren, je hebt gelijk die dingen kosten in de winkel een vermogen. en wat niet weet wat niet deert moet je maar denken.

Rimke; hoe is het bij jullie??? zijn jullie weer wat opgeknapt??

Zo heb vannacht wel lekker geslapen wel een aantal keren wakker geweest van jeuk aan mijn onderkant want die schimmelinfectie is weer opkomen zetten dus ik ben weer aan het smeren geslagen, en joey is zowaar niet wakker geworden hahahah. Tom is vandaag weer bij Bart Smit aan het werk, en vanmiddag weer een groeiecho in het ziekenhuis in amsterdam ik ben benieuwd.

Ik ben er later vandaag weer iedereen een fijne dag vandaag

xxx linda

Linda'succes met je groeiecho vanmiddag! Weet je wat raar is. Iedereen zegt dat ik een lekker klein buikje hebt, en als ik al jouw fotos zie, heb je een behoorlijke toeter.Jij krijgt waarsch klein kindje en de mijne ligt lekker op groei. Dus de grootte van de buik zegt eigenlijk niks.

En lekker geslapen vannacht

Bambi; heb je deze week je laatste werkdagen? of hoe zat t ook alweer?

Ik had van de week denk verkeerd gelegen, dus last van stijve schouder. Was net over, maar gister had ik de poef even schoongemaakt (werkje van niks) en daarna had ik gelijk last van stijve rug (tussen de schouderbladen). Dus nu heb ik weer last van stijfheid, kan mn nek niet goed draaien

en van de week kreeg ik dikke splinter in zijkant voet. Zat vast tussen eelt, dus dat opengeknipt, maar volgens mij zit er nog stukje, doet best pijn, maar kan t niet goed zien. straks als ik gedoucht ben dan is t allemaal zacht, kan ik t weer goed bekijken. yech haha

net mijn collega gemaild.Ik hoefde eigenlijk geen zaterdagen meer te werken, maar vorige week (voor ontslag) gezegd dat ik best een keertje wilde invallen. Maar van mij hoeft t nu niet meer. Gezegd dat ik evt deze zat of volgende week nog wil invallen maar daarna is t Hemelvaart en dan laatste weekend en dan wil ik dus echt niet werken. Die vrijdag ervoor wil ik sowieso vrij (29e) en die donderdagavond zou ik werken maar wil ik ook niet, is dan laatste uurtjes daar, niet echt leuk en dan ben je vaak alleen. Ach,doen ze denk niet moeilijk over

ga nu ef de koelkast schoonmaken en dan 3 wasjes opruimen en dan klaar voor vandaag. ZOnnetje schijnt goed, we zullen zien wat de dag brengt

Linda; weer last van je schimmelinfectie. hoop niet dat t bij mij gaat opspelen, vies gedoe

Oja, heb tijdens de zwangerschap nog maar 1x sex gehad, en half half. Durf t eigenlijk niet meer......vindt t beetje zielig voor mannetje, alhoewel hij niet moeilijk doet. Weet dat t geen kwaad kan. Maar is ook idee dat mn moederkoek lager ligt, en heb t idee dat je dan sneller kan bloeden......

mn kleine meisje is nu lekker aan t bewegen....

Ha Meisjes,

Heb zojuist gesport..........................whahahaha! Is toch om te gieren of niet............ik haat sport!

Anyway!

Bieb:lekker een druk meisje in je buik vandaag, heerlijk he?
En weinig sex, ach, dat had ik ook tijdens mijn zwangerschap........die mannen moeten maar even volhouden hoor.

Bambi: bijgekomen van je pyamadag gisteren?? Lekker uitgerust?
En vandaag dus de rest van het huishouden................................kut.

Lin: sterkte en plezier bij je groeiecho vandaag! Leuk om je frummel weer te zien!

Jacq: wat een bende zal die caravan geweest zijn! Wat een klus voor jullie, en ook emotioneel, dat begrijp ik prima............is nogal niet wat!
Leuk idee hoor, lekker op de camping, is toch ook heerlijk voor kids!

nou, maudy haar koorts is over, ik voel me ook weer beter, nog wel veel snot maar mag niet mopperen............
Oei, meisje stuitert op haar hoofd, tot later!!

rimke; hoest met je stuitermeisje? toch niets pijnlijks verder?
fijn dat t beter met jullie gaat

Enne gesport???? goed bezig hoor, wat heb je gedaan?

zonnetje schijnt en dan weer niet, niet echt weer om in tuin te zitten.Katten liggen op bed, dus denk dat ik er maar bij ga liggen.Effe video kijken, 2 afleveringen van Dirt heb ik nog opgenomen

latersss

hoi  meiden,

linda succes met je echo zometeen he..

jacqy natuurlijk zitten er veel herinneringen in de caravan en het was een smerig boeltje..wel leuk dat jullie er miss in gaan..indd leuk voor de kleine straks..ff kijken of het bevalt dus.

rimke..gesport ? wat heb je gedaan..oei viel ze hard ?hier ook af en toe een stuiterbal..zielig he.

bieb..is veel te koud om buiten te zitten brr...vanmorgen in de zon achter wel lekker.
Een harde buik deed bij mij geen pijn, maar lekker is het ook niet..je buik word indd knoert hard..van boven tot onder...als je het hebt dan weet je het..
je meisje lekker druk..joh die buik komt echt wel..ik zag gisteren een foto van een kennis van me zusje via hyves, die meid is 24 wk zwanger en best dun van zichzelf..mensen lief daar zat een toeter op, ze leek wel 39 wk ofzo..echt waar..
het kan zo enorm verschillen..straks groeit die buik van jou ineens heel hard.
was trouwens al klaar met werken he..vanaf 1 mei..dus ben nu werkloos..moet volgende week ergens naar cwi . en heb nog steeds niks geen sollicitaties lopen..er is niks te vinden man.

Miss moet ik maar schoonmaak werk gaan doen ofzo..je kan tot 9 uur werken zonder belasting te betalen..je krijgt dan schoon iets van 15 euro per uur..dus das bijna 600 in de maand voor maar 9 uur werken..maar als je ziek bent. krijg je niks..geen vakantie geld...dus ook als je op vakantie gaat krijg je niks....mhhh..dan zou ik 3 adressjes willen voor 3 uur per week.ach...weet ik veel....zucht...kutwerk.

heb vandaag genoeg gewerkt in huis..ben helemaal slag af...heb vanmorgen de beneden boel grondig aangepakt..de ramen gewassen..de deuren gesopt..was allemaal erg nodig..meubels gedaan...gezogen en gedweild..pff...
woensdag als lois naar de opvang is dan doe ik de bovenboel..ook ramen lappen..badkamer eens grondig..Lois kamer. de slaapkamer..de spiegels, zitten allemaal lois vingers op hahaha..pff word al moe als ik er aan denk..
ga ff relaxen..weet alleen nog ff niet hoe.tv kijken ?? dan moet ik de gordijnen dicht doen..vanwege de zon..of lezen, heb tijdschriften zat liggen..kan ook ff gaan wiien..nee ben daar ff te moe voor hahaah

ga weer pleite..doeiiiii
xx bambi

Bambi; sorry even niet opgelet dat je je laatste werkdag al had gehad.....Klote he dat er helemaal geen werk te vinden is. Volgens mij vragen ze wel overal personeel in winkels ofzo, maarja als je administratief bent aangelegd, doe je dat ook niet zo snel. Of call center, maarja dat is ook niks.

Voor mij wordt t helemaal moeilijk straks. Vraag me af hoe ze daar tegenaan zien bij t CWI. Gewoon lekker solliciteren alsof ik niet 6 maanden zwanger ben?

Bambi en ik zitten wel elke keer in t zelfde schuitje. Vorig jaar had je precies wat ik nu heb, zwanger en werkloos. En nu weer andersom. Ach, t komt helemaal goed met ons!

brr koud hier, Had 3kwart broek aan, maar heb lange broek met sokken aangedaan. Zonnetje is nu helemaal pleitos

Straks moet ik weer allemaal dingen gaan overdragen en uitleggen op werk, heb ik zo een schijthekel aan....

linda; hoe was je groeiecho?

he meiden!

Lin, hoe was de echo?

Rimke, sport! haha goed hoor1 Wat heb je gedaan?

Bieb, met mij gaat het goed! begin goed te groeien nu! haha maar wel lekker. voel jij je verder ook goed?

Bambi, schoonmaak werk, moet er niet aan denken.. maar aan de andere kant, als het je tijdelijk uit de brand helpt!

ehm.. volgens mij vergeet ik iemand maar weet niet wie! haha vergeef het me!

vandaag weer gewerkt, zwangerschapsverklaring ingevuld samen met manager... ook weer gedaan!
ben lekker eerder naar huis gestuurd, heerlijk!

dikke kus jacqy

ps: gaan jullie nog wat leuks doen morgen?

Terug
Bovenaan