Klusbabes 36 !!!

Bambi; iehh zo een dooie vogel in je huis, yech. Wel lief bedoeld van je kat haha
Joepie, een huis aangeboden in de buurt die jullie leuk vinden. Ik hoop dat het dan ook echt een leuk huis is, spannend hoor
En nog naar je ouders want die gaan een week weg, en vrijdag gezellig naar de dierentuin. Is al tijd geleden dat wij bij een dierentuin zijn geweest

Rimke; Je hebt gelijk hoor dat je het eruit laat halen, beter zeker dan onzeker. En druk geweest met al die avonddiensten. Ben je er voorlopig weer van af?

Alles weer goed bij de vk. hartje goed gehoord, buik op schema. Iedereen zegt dat ik bescheiden buikje heb, maar alles was gewoon op groei. Was nu gemiddeld ietsjes meer aangekomen, dus even op letten. Maar vorige x zat ik onder gemiddelde, dus in principe niet veel aan de hand. Even wat minder boterhammen met hagelslag en ijsjes minder eten haha
En klopt dat ik volgende x moet bloedprikken. Moet ook nog even afspraak voor 30 weken echo maken, maar heb nog ef de tijd daarvoor

Hmm net een halve meloen naar binnen zitten werken, lekker altijd weer

verder niets meer te vertellen..

bieb fijn dat alles weer goed was bij de vk..maar krijg je met 30 wk weer een echo ? is dat nieuw ?? waarom ??

rimke ik neem die beestenboel niet in huis hoor. hahaha
ik moet ze in hun huis verzorgen..me ouders gaan met me oom en tante mee naar duitsland naar de moezel geloof ik..in de caravan.

nou om het nog even iets erger te maken, had me kat ook nog een jonge merel meegenomen..tuurlijk..meneer plukt ze ff uit de lucht of het niks is...gatver .heb er dus al 2 moeten opruimen..deze 2e lach gelukkig in de het schuurtje, maar blijft net zo goor..

Lois is lekker zoet aan het spelen en behalve een beetje surfen en heel de dag door schijten doe ik niet zo veel....heb echt last van me darmen..en stinken whahahah.

nog een uur en dan weer koken..prakkie met sla en eitje en een karbonade.

xx bambi

hey meiden

rimke; je hebt gelijk hoor dat je bij je standpunt blijft wat betreft die operatie, anders dan blijf je onzeker, en je hebt nu lekker vrij tot een vrijdagmiddag, en alle nachtdiensten hoofdpijn gehad jakkes, doe maar rustig aan hoor en goed dat je voor vanmiddag die cursus hebt afgebeld aan jezelf denken.
Maudy lekker door het huis aan het tijgeren en aan de bank staan leuk he is dat en zo trots wat of ze dan kunnen kijken heerlijk .

bieb; alles goed bij de vk, en ach een zwangere vrouw komt gemiddeld 12 kilo aan tijdens de zwangerschap, ik zit nu trouwens op 3 kilo hahahahah goed he van mij en ik laat nu toch echt niks staan.

bambi : gedver de gedver zeg 2 dooie vogels in huis brrr krijg overal kippevel jakkes hahah, en jullie hebben een huis aangeboden gekregen nou hopelijk ziet het er in het echt net zo mooi uit als op internet, en dit is dan een huis wat blijvend is zeg maar niet een tussenstop toch en dan daarna weer moeten verhuizen?
en je ouders gaan gezellig naar duitstland toe wel gezellig.

Ik heb vanmiddag even toen joey op de chreche zat heerlijk op bed gelegen en geslapen niet te kort, ben nog al kapot en heb net even de ramen gelapt en de deuren gesopt, Ik heb ook al de hele dag last van een beetje hoofdpijn en sterretjes, zal wel door de moeheid komen.
Morgen moet ik met joey naar de oogarts in het ziekenhuis en dan zal ik daar ook even vragen of ze tijd hebben om me bloeddruk op te meten ben toch nu een beetje huiverig voor voor die klote bloeddruk.
voor de rest geen nieuws.

xxxx linda

he meiden!

Bambi, een leuk huis aangeboden! super. nu maar hopen dat ie in t echt ook leuk is. en bah bah bah een vogel gevangen!

Lin, rustig aan doen he meis! Goed datje vanmiddag nog bent gaan liggen.

Rimke, ze gaathet er dus maar mooi uithalen. groot gelijk hoor! Weet je hoelang de wachtlijst is?

bieb, alles weer goed. mooi! goed te horen. Ik ga maandag weer naar de vk. Verwacht dat ik ook best wat aangekomen ben hoor!

Straks naar een voorlichtingsavond over het bevallen in het zhs. Ben benieuwd. begint om 1900 uur.

Verder niets bijzonders te melden!

fijne avond!

x jacqy

Hallo meiden,
Ik ben er weer even. Gisteren of eergisteren kon ik niet op de site komen .
@rimke: tjee, wat moet je zijn geschrokken zeg. En heavy hoor dat wachten. RESPECT. Ik heb ooit ook op zo'n uitslag moeten wachten, nou dan vergaat je het lachen. En gelijk heb je eruit met dat ding.
En nu een paar keer hoofdpijn gehad. Kan dat niet ook van de spanning geweest zijn. Let op jezelf lieverd!
@linda: bang voor een hoge bloeddruk. Ik hoop het niet voor je. Maar doe je momenteel niet teveel? Ik weet dat het fijn is als het af is, maar is het het waard om daarvoor straks niets te mogen. Ook jij moet goed op jezelf letten, meid!
@bieb: iets meer bijgekomen, maar dat is normaal nu. In het begin kom je nauwelijks tot niets bij en hoe meer je op het einde zit hoe meer erbij komt. Maar het gemiddelde is 12 kilo. Er staan van die lijsten online van wat je mag eten, ik vond dat wel handig. Ik geloof 7 boterhammen, 2 tot 3 stuks fruit, etc.
En een 30-weken-echo, is dat de 3d-pretecho?
@bambi: aan de sch.... Dat is minder. Effe een sapkuur erachteraan en je darmen zijn weer goed schoongespoeld.
En wat lees ik nou, je hebt meegedaan met de verkiezing voor baby van het jaar. Zijn er daar momenteel meerdere van? Ik las dat jij via een radiozender meedeed, maar prenatal doet dat nu ook in samenwerking met wij jonge ouders, of is dat allemaal hetzelfde?

Even verder lezen.

@jacqy: jij kwam het forum dus ook al niet op. Zal wel weer een fout van de site zijn.
En een voorlichtingsavond in het ziekenhuis. Dat hebben wij destijds ook gedaan. Wel fijn om dat vooraf al te zien en zo. Maar is dat niet het ziekenhuis waar jij werkt?

Nou, na de vakantie was ik dus niet lekker. Vervolgens weer gewerkt en afgelopen weekend was het hartstikke druk met verjaardagen. Dus pas vandaag weer een beetje tijd om te reageren.
Nou, hier zijn we bezig met het bestellen van de verjaardagstaart en het huis aan de kant maken voor komend weekend. Dan wordt onze kleine meid alweer 1 jaar.

Sinds vandaag schudt ze haar hoofd als ze nee bedoelt. Eerst deed ze dat met de hand. Sinds 2 weken steekt ze haar wijsvinger uit en vraagt: "dat?" Dus wij weer uitleggen.
Ze ziet het nu als wij iets anders eten, zoals broodbeleg en wil dat dan ook. Ach, het gaat zo snel.

De vakantie was goed gegaan. We zijn ivm haar slaapjes nooit te ver van de boot af geweest, maar hebben toch wel wat kunnen zien. Ze heeft flink achter haar wandelwagen aangelopen en veel vrienden gemaakt. Jong geleerd is oud gedaan, dus die zeebenen dat zit nu wel goed
We hebben op de eerste dagen na mooi weer gehad en we zijn bewust nu gegaan, omdat het dan nog niet te heet is voor haar. En nu zijn we weer thuis en zijn al aan het denken aan de volgende vakantie. Al is het alleen het plezier om iets uit te zoeken, we hebben dus verder geen concrete datum. Maar ik moet zeggen dat het leuk is om ernaar uit te kijken, dus al is het voor volgend jaar.

@bieb: ik las dat je bent aan het solliciteren, maar je hebt wel nog werk, toch? Bevalt het niet meer?
@linda: ik las van het lek, grrr, wat een takkezooi zeg. Maar hoe is dat afgelopen?

Heeft iemand nog iets van april gehoord of van 1 van de andere meiden. Ik keek net op de roze wolk en ik vroeg me af hoe het met de naderen gaat. Ik ben niet meer op hyves geweest, dus weet ook niet of daar nog contacten liggen?
Het kan zijn dat het weer even stil is hier. Druk bezig met van alles deze week.

Ha meisjes!

Fons naar de brandweer, maudy in bed..........het huis geruimd, de afwas gedaan, maudy haar speelkleden en boxkleed aan het wassen en nu tijd voor mezelf!

Bambi: GADVERDAMME! Tuurlijk is het lief van de kat, maar toch. Banjer van mij heeft ooit een half levende merel mee naar binnen gesleept, en maar fladderen dat beestje.........brrrrrrrr!
He en wat een super nieuws van jullie huis! Wanneer hoor je of je het mag hebben?? Leuk man, en zo lekker groot ook. Laat die tweede uk maar komen dan! whahahaha!

Bieb: ach, ik had tot 25 weken ook een bescheiden buikje en was maar 3 kilo aangekomen ofzo..........dat is daarna lang en breed goed gemaakt. En je buik zegt niets hoor, ze kan ook meer van binnen zitten, niet druk over maken. Zolang ze goed beweegt enzo, is het goed! En een 30 weken echo? Ik heb er ook nog nooit van gehoord? Doen ze dat bij jou standaard? Wel leuk.............

Jacq: ha meisje! goed van die voorlichtingsavond hoor. Ik ben nooit heen geweest, ik werk natuurlijk ook in het ziekenhuis en had de kamers wel eens van binnen gezien,, hoop dat het informatief was.

Sterretje: fijn weer wat van je te lezen! Wauw, je kleine griet alweer een jaar...................jeeeeetje, wat is dat hard gegaan. Onze eerst babes-baby wordt 1!!!
Lekker bezig met de voorbereidingen enzo, gaan jullie het groots vieren?
Hebben jullie, waarschijnlijk wel, al een kado voor het meiske?
Fijn dat de vakantie zo bevallen is dat jullie alweer aan de volgende aan het denken zijn, is ook harstikke leuk, die voorpret!

Nou, ik kruip er lekker vroeg op. Vanaf morgen weer een paar dagen alleen met het grietje. Ik hoop op het zomerse weer wat ze ons beloofd hebben. Lekker fietsen met maudy enzo.
We hebben trouwens een ultra goedkope buggy bij de trekpleister gekocht, 20 euro........leuk voor op vakantie, of mee naar mijn ouders enzo.............dus voor degene die nog iets zoeken? Tipje.

hoi hoi,

Linda ramen lappen en deuren soppen..ben je wel lekker ?? alsje bang bent voor hoge bloeddruk, doe dan wat minder meid..

jacqy naar een voorlichting voor bevallen in het zh..kies je daar ook voor, of ga je in 1e instansie voor thuis bevallen....dat kost je niks, haha

sterretje van het weekend het grote feest dus..echt leuk de 1e klusbaby alweer 1 de tijden vliegen..en ze loopt al zo lekker en gaat echt wijs doen hahah.
Lois doet mee met de baby van het jaar van skyradio en dat is indd met samenwerking van prenatal en wij jonge ouders...inmiddels ruim 11.750 baby's die gaan voor een plekje in de finale...en Lois is er lekker 1 van..op 3 juni de grote finale van 101 baby's..
ben benieuwd.

Rimke lekker aan het wassen geweest,   hier ook van het weekend en vanmorgen nog wat en de berg vouwen natuurlijk.
Hoop dat het huis indd wat is..denk dat we morgen de documentatie in huis hebben en dan moeten we ff een afspraak maken met de huidige bewoners om te kijken..hoop meteen op woensdag of donderdag..en als het wat is, dan is het ff kijken vanaf waneer..zelfde geld is het pas vanaf augustus ofzo..kan ook., maar hoop eigelijk dat ze per 1 juni eruit zijn, zodat wij meteen aan de slag kunnen en per 1 juli daar wonen en Lois 1e verjaardag daar kunnen vieren whahahah, zie het al helemaal voor me..en dan vanaf aug..sept...voor een 2e gaan ofzo...oooh het kriebelt steeds meer..eerst verhuizen en dan nw. baby maken hahahah..
dat werk is bijzaak joh...geen baan te vinden..

ga lekker tv kijken.
hoor Lois nog steeds trouwens...ze ligt al vanaf 8 uur op bed te draken...is ook veel te licht in die kamer...de zon staat er pal op sávonds...snel verhuizen zijn we daar vanaf.

xxx bambi

Terug
Bovenaan