Klusbabes 36 !!!

HUH???
De eerste?
Even snel voordat het meiske wakker wordt............gaat zelf zitten in bed enzo.........gaat echt erg hard nu.......whahaha! Wel erg leuk om te zien en we hebben een babyfoon met camera dus kan haar lekker in de gaten houden.
Fons is zojuist weer vertrokken, komt donderdag weer thuis. Maudy gaat donderdag naar de gastmoeder en ik ben vrij, dus een relaxed dagje.......
Vandaag niets bijzonders, morgen naar een oud-collegaatje uit Amsterdam die toevallig ook in Velp is komen wonen en een dochtertje van net 1 heeft, leuk!!

Bambi: zou fantastisch zijn als het allemaal lukt zeg! Klinkt erg goed dat huis! Zijn jullie de eerste die mogen kiezen? Leuk hoor, en lekker plannen maken om in te richten, vind ik ook altijd zo leuk, ben erg van een stijlvol huis en gezelligheid. Ieder zijn eigen smaak en budget natuurlijk, maar wel erg leuk om te doen vind ik. En met veel geld is het zoveel makkelijker dan met minder geld, zoals wij..........whahaha! ik geef te veel uit aan kleren enzo..........

Ga vanmiddag even een persoonlijk bericht op onze hyves plaatsen! Ben niet zwanger trouwens..........whahaha!

hey meiden

ben ik dan, had vanmorgen even spitsuur, ik moest om half 10 met joey bij de oogarts zjin dus ik stond om 8 uur vanmorgen al bij de slager en de groenteboer en weer bij de slager voor me pa en daarna vliegend me pa zijn boodschapen daar gebracht en ik kom net thuis.

Rimke; fons weer weg, en komt donderdag weer terug, en dan lekker een relaxdagje heerlijk. en je hebt gelijk dat je niet zo'n dure buggy hebt gekocht en je wandelwagen loopt toch altijd het lekkerste.

bambi: hopelijk kan het allemala zo snel gerealiseerd worden met het huis, maar ga er maar niet vanuit dan valt het altijd mee toch.

sterretje; dus jullie hebben een leuke vakantie gehad en van het weekend wordt de kleine alweer 1 jaar gaat echt snel he, en ze schud nu ook al nee met haar hoofd , nou dan kan je zometeen je lol op hahaha nee hoor was een grapje.

ik heb knallende koppijn zeg niet te kort, neem zometeen effe een paracetomolletje, ben me bloemkool alvast aan het koken en zometeen de spinazie en om 12 uur komt tom alweer eten, en om 3 uur vanmiddag komen ze me keuken en schuurgordijnen brengen en ik ga na het eten even in de bank liggen en hopelijk werkt joey dan ook een beetje mee , maar dat zien we dan wel weer.
tot later

xxx linda

jacqy: hoe was de voorlichtingsavond gistern in het ziekenhuis? ben je nog wat wijzer geworden?

ik heb trouwens net me bloeddruk laten meten gelijk in het ziekenhuis wsa daar toch en hij was nog steeds 120/80 dus dat was netjes.

xxx linda

hoi meiden,

Nou ik heb geen post gehad van de woningbouw grrrr.duurt het nog een dag voordat we contact met de huidige bewoners op kunnen nemen.

Rimke leuk he dat zitten in bed. vind die van mij steeds staand met slaapzak en al hahah. Lekker relaxen en donderdag helemaal vrij, dat heb ik morgen als lois naar de opvang is.

Linda doe ff rustig meid..die koppijn heb je niet voor niks he..rem erop..nu

vanmorgen lekker gerelaxt en na Loiis fruit op de   fiets gestapt en lang het huis gereden..kon niet goed gluren want de mensen waren thuis...staat wel een grote den of spar in voortuin en achtertuin heeft geen poort ..vaag, komt omdat de schuur aan voorzijde zit..maar goed achtertuin veel verhoogd en in lagen, maar geen schutting, niet handig met hond en kost een berg om die zooi uit te tuin te halen..das wel balen.en je hebt ook geen hoge schutting met buren, maar laag, dat kan echt niet..maar goed we zullen zien hoe het van dichtbij eruit ziet..en wie weet wil de woningbouw ook iets doen..ga dat echt niet zelf doen trouwens..
hoop dat we morgen aaf kunnen kijken of donderdag, maar dan moeten wel morgen de papieren binnen komen..zucht..me man had gewoon moeten zeggen, dat we ze kwamen halen, dan had ik gisteren gelijk die papieren gehaald..zucht..

na het huis begluurd te hebben naar me zusje geweest, daar lois een boterham gevoerd, gekletst en toen kwam er een vrouw van felicitas en ze wilde dat ik bleef, want ze wilde niet alleen hahah ,,scheiterd...was zelfde vrouw als bij mij..toen werd amy halverwege wakker en die ging wel ff doen..schone luier...mensen lief..wat is dat meisje klein zeg..lois is nooit zo klein geweest...brrrrr..ze is nu toch al 2.5 maand, toen was Lois gewoon al een heel kind, dit is een wurmpie...

ooh meiden, ik krijg echt de zwanger kriebels..wil eerder dan het najaar hooor..hahaha..als   we verhuisd zijn b.v. nu me man nog even zover krijgen, die had zoiets van eind van het jaar toch .?? neee ik wil nu al. maar wacht zelf nog ff ivm verhuizing..

Lois ligt te maffen..ik zit te relaxen..heb geen zin in iets..
ben ook bezig met een fotoalbum maken voor Lois..zo leuk om die 1e foto's nu beter te zien dan op je pc en in te plakken, daardoor kriebelt het natuurlijk ook nog ff extra..
van de week wat geplakt en vanmorgen..zo steeds wanneer ik ff tijd en zin heb.

xx bambi

Bambi: Je bent ef langs het huisje gereden. Waarsch kan de woningbouw wel wat aan die bomen doen, en ef afwachten, misschien is het binnen wel superleuk!

Linda; nog maar 3 kilo aangekomen??? hmm ook niet echt veel....of heb ik het verkeerd gelezen??

Sterretje; jeetje, alweer 1 jaar. Gaat supersnel zeg. Net van vakantie terug, en nu alweer denken aan de volgende haha
En mijn contract is helaas per 1 juni niet verlengd, dus waarsch vindt ik ook niets meer voor mijn zw.verlof, dus 2 maanden langer verlof. Moet t maar van de pos. kant bekijken

Jacqy; hoe was de info avond. Had me tijdje terug ook opgegeven, maar toen niet gegaan

De 30 weken echo die ik dus krijg is omdat mijn moederkoek te laag ligt. Althans bij de 20 weken echo nog wel. Kan veranderen, maar moet dus extra echo. Niet erg, altijd leuk haha. Maar laat ik dus in het echocentrum maken

Gisteren zw.gym gedaan, fit voor de bevalling. Begon al goed, geen deur was open, al 2x gebouw rond gelopen, uiteindelijk kwam die vrouw. Niemand had op ons gerekend, lokaal moesten we nog zelf opruimen. Maar goed, was wel grappig. Eerst voorstelrondje, daarna 20 min bewegen, en toen was t alweer tijd
Vanavond weer zwemmen, lekker sportief haha

Bah, rustig op t werk. En systeem blijft tig x hangen, dus dan maar lekker internetten

Ben overstag gegaan om snoepjes te eten van collega. maar hou me in hoor hihi

Ga s vacatures zoeken....

hey meiden

bambi: effe het huis begluurd haha jammer dat die mensen thuis waren dan had je het nog beter kunnen zien, en wie weet ziet het er van binnen gewoon helemaal super uit, maar kunnen jullie anders niet morgen alsnog zelf die papieren ophalen? dan kan je een afspraak maken om het huis te bezichtigen. ik ben heel beneiuwd,
en zo erg de babykriebels gaat helemaal goed komen en net wat je zegt wel effe je man nog "overhalen".

bieb; de zwangerschapsgyn was leuk, en ze hadden niet op jullie gerekend? dat is toch afgesproken en lekker dan dat jullie zelf die zaal nog moesten opruimen. en vanavond weer zwemmen hahah heel sportief allemaal.
En ik ben inderdaad nogmaar 3 kilo aangekomen, met joey was ik uiteindelijk 6 kilo aangekomen, en ik laat er echt niks voor staan, ik wou dat als ik niet zwanger was dat de kilo's zo langzaam gaan maar dan gaat het vliegend hahahahaha
En heb je nog vacatures gevonden?

Vanmiddag effe op bed gelegen en een dvd voor joey erin gegooid maar ja die ging na een kwartier alweer etteren, en om half 3 stond zijn vriendje in de ramen te bommen dus ik zei ga maar, en ben toen ook naar beneden gegaan, ik ben nog effe wat aan het schoonmaken geweest rustig aan vanavond weer kaarten . De zon schijnt nu hier.
Morgenochtend om 9 uur ga ik effe een koppie thee op me werk halen dan is het pauze zie ik ze ook nog effe,

ik ben er vandoor ik lees morgenochtend weer bij

xxx linda

@bieb: oh ja, dat zei je van je moederkoek. Nog helemaal niet bij stilgwstaan. Heb je al een 3-d echo gemaakt? Zo niet dan moet je vragen of ze t even op 3d kan zetten, als ze toch bezig is. En dat is echt geweldig om te zien.
En dat fit voor de bevalling is dat van ... limburg noord of zoiets? Die geven toch ook fit na de bevalling?
@linda: gelukkig was je bloeddruk goed. Ik kreeg er al een hoge bloeddruk van.
En je hebt gelijk dat je je hart kunt vasthouden als ze nee schudden. Maar met het nee schudden geeft ze aan dat ze geen honger meer heeft of iets niet meer wil. En dat is niet vaak.
Als ze qua spelen niet meer wil of ze haar zin niet krijgt dan blijft ze niet zo beleefd, maar schreeuwt ze de boel bij elkaar, hahaha.
En is bij jullie de slager al om 8 open? Wat vroeg. Hier gaat alles pas om 9 open.
@bambi: Oh wat spannend zo'n nieuwe woning. Maar mag je ook weigeren als het niets is? Want dat klinkt als veel werk (lees geld) wat betreft het hek en het egaliseren van de grond.
En al aan het denken over een 2e. Tja, wat het werk betreft, er is nu niks, dus zolang je solliciteert en dan kun je daarnaast er wel zijn voor je kind(eren) en dat is ook wat in deze maatschappij.
@rimke: is de kinderwagen in lig-stand te zetten? Ik heb toebn ook eens 1 voor 20 euro gehaald, maar die kon dat niet. Dus daarna nòg 1 gehaald bij prenatal. Onze gewone wagen heeft al tijden een lekke band.

@bieb: en eerder verlof, maar dan kun je je op de kinderkamer richten en alles wassen etc. Heb je al flink wat nesteldrang? Zo nee, dan komt dat tegen het einde aan, hahaha.

Nou, hier vandaag de verjaardagstaart bestelt (zo een met een poppetje erop van "hello kitty" en met "haar naam" en "1 jaar" erop). Vrijdagavond de slingers ophangen. Met wat geluk is het zaterdag mooi weer en kunnen we het buiten vieren.
Iemand vroeg of we het groots vieren. Er komt familie en wat vrienden met kinderen, maar al met al toch al 16 man. Voor ons doen groot.
Van de week nog even de voor- en achtertuin bijwerken, de ramen even lappen en dan zijn we ver klaar.
Het cadeau hebben we inderdaad al. Een gouden armbandje.
Ik ga nog even bij manlief zitten.

Terug
Bovenaan