Klusbabes 36 !!!

Zo.
Lekker geslapen en Maudy ook, llag er gisteren erg vroeg op want lag alleen maar te jengelen en te doen, dus lekker naar bed, en mama ook om 21 uur...........whahaha! Nog effe liggen lezen en toen ook gaan slapen.

Bieb: wat een rare zaak van dat fit voor bevalling joh! Ze wisten toch dat jullie kwamen? Of eigenlijk toch niet.........en leuk zo'n echo weer hoor, je hebt geen last van bloedingen he? Is puur voor de check of hij wat naar boven gegroeid is, de placenta. Nou, mooi extraatje toch?

Lin: veel plezier zometeen met het koffieleuten op je werk, en dan lekker officieel helemaal niets meer. Moet steeds effe kijken wanneer je nou bent uitgerekend..........mijn hoofd is een vergiet.

Sterretje: leuk hoor, een armband! Slim, ze krijgen al zoveel zut! Ik ben me ook suf aan het piekeren wat we voor Maudy moeten vragen en wat we zelf gaan geven..........ze heeft alles al......en een mooie taart besteld, jullie zijn er helemaal klaar voor. Zaterdag wordt het mooi weer volgens mij, dus dat is mooi meegenomen, kunnen de kids lekker buiten ravotten.

Nou, ik ga vanmorgen even boodschappen doen en vanmiddag dus langs dat oud-collegaatje........gezellig!
Tot later!

goeiemorgen meiden

sterretje; hier zijn de slager en bakker inderdaad al om 8 uur open heerlijk hahaha, en hopelijk wordt het zaterdag mooi weertje kan de verjaardag lekker buiten scheelt een hoop rommel in huis hahahahah.
en ze krijgt een goud armbandje dat is een mooi kadootje.

rimke; dus jullie hebben lekker geslapen vannacht en je lag er zelf ook l;ekker vroeg in heerlijk hoor meid je hebt gelijk, en voor vanmiddag veel plezier bij je oud collega maar dat zal wel gaan lukken denk ik. En ik ben 10 juli uitgerekend

Zo wat een toestanden zeg Jan en Yolante uit elkaar je wordt er toch gek van maakt niet uit wat voor zender je aanzet en je krijgt het gelul, ik had al van te voren gezegd dat dat geen lang leven zou hebben, en bij jan zijn huis staat het vol met verslaggevers gekke mensen allemaal, iedereen zijn verkering gaat wel eens uit, En het ergste is dat ze allemaal arme jan zeggen, hahaha Jan is geen heilige, Hier gaat ook al een tijd het gerucht dat Jan met een getrouwde meid het aanlegd af en toe ook al toen hij nog vrijgezel was, maar goed het is jammer maar ze maken er zo'n drama van allemaal.

Ik heb vannacht weer niet echt lekker geslapen, steeds weer wakker en weer niet weten hoe ik moet liggen maar goed het is neit anders, Hier schijnt de zon al lekker en ik ga nu effe een koppie thee halen op me werk.
ik ben er later weer vandaag

xxx linda

Linda; wilde al vragen of je wat mee krijgt van dat gedoe van Jan en Yolanthe. Sjonge, echt wereldnieuws, overdreven hoor. Die Yolanthe heb ik nooit echt leuk gevonden ofzo, geen uitstraling. Maar als je roddels hebt over dit wereldnieuws, ik sta er voor open hoor haha

3 kilo dus echt maar aangekomen, lekker hoor, hoeft er ook niet zoveel af straks haha

Sterretje; 16 man is toch gezellig voor een verjaardag. Als wij onze verjaardag vieren, zitten er gelijk 30 man. We hebben alle2 grote familie, en daarom vieren we het ook samen...Straks kunnen we 3 verjaardagen in 1 vieren, man op 14-8, ik op 1-9 en de kleine is op 9-9 uitgerekend, dus dan ook ergens. lekker makkelijk haha
Hoop dat het een supermooie dag wordt zaterdag!! en dat die kleine maar lekker met haar handjes door de taart roert haha

Klopt, de cursus gaat straks over in fit na de bevalling

Bambi; straks een nieuw huisje, nieuw werk en dan ook nog een 2e erbij...spannend hihi

zwemmen was gisteren weer lekker

nog 5,5 uur te gaan en dan lekker 4 dagen vrij. Maandag naar t cwi, ben benieuwd wat ze zeggen, En volgende week 3,5 dag werken en dan...werkeloos.....

zonnetje schijnt lekker vandaag

Morgen heeft nichtje van mijn man communie, maar ga echt niet heen. Smorgens is het in de kerk, maar blijkbaar zitten ze zelf in vakantiehuis, en als de kerk afgelopen is gaan ze linea recta daar weer heen. ja dahag, dan ga ik niet in de kerk zitten en een cadeau geven. Krijgt niet eens de kans om te feliciteren ofzo. Stomme schoonzus heb ik ook. Ze zegt dat haar dochter het zo wil, nou weet t zeker van niet. Welk kind wil nu geen feestje?
Ach, ik heb al gezegd dat wij ons kind niet laten dopen, dus ook geen gezeur straks. Ik ben niet katholiek, mannetje wel, maar doet er verder niets mee. Alleen naar de kerk als er communies of dopen zijn. Maar van mij hoeft t allemaal niet, en gelukkig is hij het er mee eens.

zo, ga weer s flink aan t werk.....not

bieb; wat zielig voor je man zijn nichtje dat ze morgen na de kerkmis gelijk naar de vakantiehuisje gaan en dat op haar communie, ik geloof ook niet dat zij dat zo graag wil. hebben ze bij jullie ook van die mooie communiejurken aan?
en volgende week alweer je laatste werkweek en voor jouw gelukkig een korte werkweek.

heb effe de buitenramen gelapt, het is zo mooi weer, en als het goed is komen ze dan vanmdidag om 1uur eidnelijk me keuken en schuurgordijnen ophangen. en daarna ge ik denk ik even in de zon zitten,en ik hoop dat joey even gaat slapen vanmiddag na het eten want die was weer heel vroeg paraat om kwart voor 6 vanmorgen en hij is moe maar ja nu er nog aan toe geven,

xxx linda

hoi   meiden,

Sterretje wat een mooi kado geven jullie haar..de taart al besteld, doen jullie ook een goedkoop taartje waar ze zelf helemaal los op mag gaan hahah, ik denk dat wij dat wel gaan doen..en dan nog niet der goede kleren aan he..en een mega schort voor hahahah

rimke veel plezier met je ex collega vanmiddag..lekker vroeg op bed gisteren..leuk dat maudy zo snel gaat ineens..die ontwikkeling gaat heel hard..merk het aan lois ook zo..die gaat echt proberen dingen na te doen..en als je vraagt wat doet de hond, dan gaat ze hijgen whahahah..rare meid.

linda alweer ramen wassen..is dat je hobby ofzo hahaha. vanmiddag weer rustig aan he.
tja mensen gaan uitelkaar, bijelkaar..maar als het Jan is dan is het wereldnieuws hahaha.ben benieuwd wie zijn volgenden is....yolanthe bleef wel langer hangen, ze woonden toch samen..

bieb na volgende week ook werkloos dus..nog maar kort werken..ach kan je helemaal richten op de babykamer en alles wassen enzo..lekker toch.
ben benieuwd wat cwi te melden heeft..hier nog steeds geen soll..ik doe soms maar een open sollicitatie de deur uit, als er niks in de kranten staat of op internet...wat moet ik anders..moet toch 2x per week solliciteren.

Nou heb er al een dagtaak opzitten en de dag is pas half om..vanmorgen niet terug naar bed gegaan toen man en kind de deur uit gingen..lekker gerelaxt ff..singele gekeken en samantha who..toen gaan stoffen zuigen en dweilen..trap ....wc...en boven..toen aankleden...,naar me ouders om daar de beesten te doen..boodschappen gedaan voor morgen en vrijdag voor de dierentuin...op de fiets...goed he...
en net being erica gekeken..mmhhh wat ga ik   nu doen..

net papieren binnen van het huis..gelijk een afspraak gemaakt voor morgen ochtend 11 uur, dan gaan we kijken..ben reuze benieuwd...het is pas vanaf ong. half augustus..das jammer...maar dan worden wel badkamer en wc gerenoveerd..
verder staat op het overname lijstje   een plavuizen vloer...en appart keukenblok met div inbouwapp..woh....dat zie je niet vaak in huurhuizen..als we het gratis mogen graag, anders moeten zij het in org. staat terugbrengen hahaha..ga er niks voor betalen iig..ook staat er een elect.zonnescherm op...miss dat ik daar iets voor betaal als ze dat willen, maar begin er niet zelf over hahahah
dus even wachten tot morgen..spannend..

ga vanmiddag denk ff lost kijken..heb nog 3 alf..liggen..en nu ff met de hond uit..
zal ff vriendin smsen of ze ook met hondjes wil wandelen..die is momenteel zwanger van tweeling..nu 16/5 wk...1 eiig, 2 meisjes...leuk leuk...die hebben deze week de babykamer ververd en al veel in huis..denk dat voor de 20 wk die kamer af is whahah..maar goed met 2 ling kan het natuurlijk heel anders gaan..

ja ga hondje doen..
xx bambi

Bambi; leuk morgen huissie bekijken. Wie weet zijn de spullen zo mooi dat jullie ze graag overnemen. ben benieuwd. Leuk ook van je vriendin dat ze 2 meisjes verwacht.

Linda; hier kleden ze zich over het algemeen normaal met communie, wel nieuwe kleren maar geen uitgebreide jurken. Meestal alleen de meisjes die uit bepaalde milieus komen, dus mensen van het kamp ofzo. Sommigen hebben gewoon een mini trouwjurk aan!

Pff val bijna in slaap...................................

nog ong 3 kwartier te gaan. Ben al aan het internetten geweest, maar weet gewoon niet meer wat te internetten haha.
Eigenlijk wil ik nog ef een korte vakantie houden, maarja, volgens mij wil mannetje niet naar buitenland   of zelfs helemaal niet ivm financien. Maar ik wil toch ef de deur uit, al is het maar een lang weekend in Zandvoort. We krijgen straks vakantiegeld, belastinggeld, en het duurste voor de kleine hebben we al (gekregen merendeels hihi). Oke, straks minder inkomen enzo, maarja het wordt druk zat straks, nog ef ertussenuit is ook lekker. En je hebt ook goedkope reisjes. Nog maar s goed over hebben....

Vanmiddag kwam vriendin met collega langs. Weer te horen dat het wel meevalt met mn buik, dus niet te groot. Jaja nu weet ik t wel. Ze hebben er geeneens verstand van, zien alleen maar buiken die op t eind lopen, sjonge vindt t nu niet meer leuk worden. Ik ben trots op mn buikie, en t komt alleen maar negatief bij mij over! Geen gezeik meer gvd!!!!!!!! (nu gaan mijn hormonen opspelen...)

heb een lekkerbekje voor mannetje op de markt gehaald. Sjonge, duur, 5 euro voor 1 stuk,was wel groot en zwaar, maar toch. Op de vrijdagmarkt bij ons staat er altijd 1, 3 lekkerbekjes voor 5,95. Lust ik zelf niet, dus ik eet maar pannenkoeken vanavond. Ook lekker

ga weer verder slapen....

he bieb dat gezeik over een kleine buik...gatver..altijd moet iedereen maar een mening hebben..hier ook lekkerbekken op het menu..die van mijn zijn ook groot en waren 2.60 p.st het waren wel de duurtste, maar ook de grootste.. aah daar komt me man, we kunnen eten.

xxx

He meiden,

even denken, heb vanmiddag bijgelezen, dus kijken wat er is blijven hangen! haha

Bieb, bij de vk geweest en alles was goed. mooi. en ze moeten niet zo zeuren om je buik! wees er maar lekker trots op hoor!

Sterretje, goed weer van je te horen. en wat gaat het hard zeg, word ze alweer 1 jaar!

Rimke, ehm.. weet t ff niet meer. sorry!

Bambi, morgen naar huisje kijken. leuk! Hoop dat het bevalt!

Lin, lekker druk bij jullie zeker in het dorp! haha als je nou eens voor een camera gaat staan en even naar ons gaat zwaaien!! haha

weet t verder niet meer hoor meiden sorry!

Maandag naar de voorlichtingsavond geweest. was erg interessant. Weet niet wie het vroeg, maar is een ander zh dan waar ik werk. En wil graag in zh bevallen. En als het goed is heb ik med. indicatie omdat ik te zwaar ben. Want mag van de vk ook niet thuis bevallen. Maar was dus leuk. ook veel praktische info gekregen. Heb er die nacht flink van gedroomd. ben wel 4 keer bevallen!haha

Gisteravond de kascontrole van onze huisvereniging gedaan dus was weer kapot! En op werk is het op het moment ook veel te druk. Ben nu helemaal stuk. weet soms niet meer hoe ik alles moet doen. Heb het er net met tom over gehad, en hij gaat me nu wat meer helpen, want heb echt af en toe rust nodig...
Straks weer yoga.wel gezellig, maar moet me er wel naar toe slepen hoor!

Probeer morgen nog ff te komen buurten!

kus jacqy

Terug
Bovenaan