Klusbabes 36 !!!

Ha meisjes,

Vergeet zomaar te vertellen dat ik vorige week contact heb gehad met Happy.
Het gaat hartstikke goed met haar, de rust is een beetje wedergekeerd............hoewel? Rust?
Zij en haar vriend zijn bezig in het ziekenhuis, haar vriend is gestelliriseerd, en ze zijn aan het proberen om dit ongedaan te laten maken...........ze moeten het helaas zelf betalen, wordt niet vergoed............harstikke spannend dus voor ze!

Nou, hier een gezellige middag gehad. Was mooi weer en bij mijn collegaatje was het gezellig. Maudy is net zo groot als haar dochtertje van 1! Whahahahaha! Grappig, ze zaten enorm leuk met elkaar te spelen. Schattig!

Jacq: doe je een beetje rustig meid?? Wat niet gaat gaat niet he? Hou je lijf in de gaten!

Bieb: lekker gesnoept? Je hoeft vanavond niet te werken toch?

Bambi: spannend, morgen om 11 uur dus kijken in het huis. Ben benieuwd hoor!

Nou, ik ga weer lekker vroeg op bed............tot morgen!

hey meiden

jacqy: doe je rustig aan meid en als het werken neit meer gaat omdat het te druk is meot je gewoon anders minder gaan werken, en de info avond in het ziekenhuis was wel leuk alleen de nacht minder hahahaah 4x bevallen,
Hoe vind je de zwangerschapsyoga?

bieb; aan de lekkerbekken en inderdaad vrij duur zeg, en die communiejurken dragen ze hier ook de mini bruidsjurken.
Je hebt gelijk dat je er nog even tussenuit wilt al is het maar een weekend, en net wat je zegt er zijn best goedkope weekendjes te boeken, en wta je buik betreft die gaat echt wel groeien. Wij hebben iemand op de zwangerschapsyoga zitten die is nu 25 weken zwanger en daar zie je dus echt helemaal niks aan. en tegen mij zeggen ze ook nou je hebt een klein buikje zeg, hoewel ik die van mij gigantisch vind, en ach die zeikerds heb je er altijd tussen ga jij maar lekker van je buik genieten.

bambi: morgenochtend een afspraak om het huis te bezichtigen spannend spannend zeg, en wie weet vinden jullie al die inbouwspullen wel mooi   en alles en wel lekker dat de badkamer wordt gerenoveerd voordat jullie het huis ingaan.
En je hebt een lekker relax ochtendje gehad zeg heerlijk

rimke; ik ben blij te horen dat het goed met happy gaat en hopelijk kan die sterrilisatie ongedaan gemaakt worden, wat ontzettend spannen allemaal weer voor haar
en je gaat weer lekker vroeg in bed en je hebt een gezellige dag gehad met je ex collega en maudy net zo groot als haar 1 jarige dochter hahahaha. wel leuk hoor.

Zo vanmiddag heb ik effe in de bank gelegen en om 4 uur moest ik naar de fysio toe, joey is daarna lekker buiten aan het spelen geweest en ikheb effe lekker voor gezeten, en kom net onder de douche vandaan samen met manlief, maar ik moet zeggen dat al dat gesex me echt niet meer aanstaat en het doet zeer dus ik stop er ook mee hahahah, gelukkig begrijpt ie me wel en anders heeft ie pech.
Ik ga me nu nog effe aan een zak m&m;s wagen heb ik trek in hahahah
fijne avond meiden

xxx xlinda

hoi hoi,

linda whahah hoe je dat zegt he..geen zin in sex meer, dus heeft ie pech, maar wel groot gelijk natuurlijk..het moet geen zeer doen natuurlijk.

rimke wat leuk om van happy te horen, nou das ook weer een verhaal apart dus haha..ben benieuwd wanneer we horen dat ze zwanger is hahah..en maudy zo leuk gespeeld met die net zo grote 1 jarige hahah

jacqy moet jij echt in het zh bevallen omdat je overgewicht hebt..ik dacht dat jij niet veel zwaarder als ik ben. we zijn allemaal wat breder maar toch niet moddervet zeg..raar dat dat ook verschilt per regio, ik heb het eerder gehoord hoor dat je boven een bepaald kilo's niet thuis mag bevallen..

spannend morgen hoor..ben benieuwd...gou slapen hahahah
trusten
xx bambi

goeiemorgen meiden

bambi: succes vandaag met het bekijken van het huis ik ben benieuwd hoe jullie het vindne.

Ik heb heerlijk geslapen vannacht maar ik ben gesloopt niet normaal meer, gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?

Hier wordt in het park een rock en roll circus georganiseerd, met allemaal bandjes en circusoptredens, heel leuk hoor, en 2 jaar geleden was dat het woodstock thema, allemaal gratis en voor niks en voor jong en oud, we gaan als het droog blijft wel even kijken.

fijne dag en tot later vandaag

xxx linda

Hihihihi!
Heb ik weer................breng vanmorgen maudy naar de gastmoeder (?????) en dacht "god wat is het rustig op straat"..............bij de winkels aangekomen, alle winkels dicht.......ging nog geen lampje branden.......kom ik bij de gastmoeder aan, zeg ik "joh, waarom zijn al die winkels nog dicht, ben ik nou veel te vroeg ofzo?"............nee hoor Rimke, het is hemelvaartsdag.................WHAHAHAHA! Ik heb niets in huis.............zou vandaag zonder maudy grote boodschappen gaan doen enzo.......nou, mooi niet dus. Fons kon vanaf het station nog een half brood en wat kaas kopen, maar verder.........gelukkig voor maudy wel alles in huis, maar wij eten vanavond denk ik een patatje ofzo............

Lin: fijn dat je lekker hebt geslapen! Tja, en als je niets meer gewend bent, dan word je daar hartstikke brak van...........veel plezier in het park vandaag! Klinkt leuk, en hier is het weer hartstikke lekker. Niet super zonnig, maar wel lekkere temperatuur en een vaaaaag zonnetje. Ze doet haar best zullen we maar zeggen.

Bambi: veel plezier vandaag bij het huis, ben benieuwd hoor  of het wat is!

Nou, ik ben het hele huis aan het doen, ben de hoezen van de eetkamerstoelen aan het wassen en de hoezen van de bank ook, kut klus, maar maudy is er niet en fons ligt op bed, de uitgelezen kans om het te doen!
Morgen 1 avondje werken en dan weer 4 dagen vrij, daarna krijg ik het helaas weer erg druk.
Eerst maar van een mooi weekend genieten, schijnt schitterend weer te worden zaterdag en zondag, het badje voor maudy maar op gaan zetten denk ik................ben benieuwd of de verwachtingen uitkomen............

he meiden,

Linda wat leuk zon rock en roll circus..ben benieuwd, ben je nog geweest ? hebben wij nou nooit..niks leuks te beleven hier hahah

Rimke whahah gewoon vergeten dat het hemelvaart is...nou patat is ook lekker hoor..Word het echt zulk mooi weer dat er een badje op kan ?? ga zo eens kijken voor de verwachtingen

Nou vanmorgen om 11 bij huis wezen kijken en kwamen pas om 2 uur thuis, jeetje wat een lieve gast vrije mensen zeg..woonde daar al 30 jaar...zo oud zijn de huizen ook..Ben helemaal blij...voor een klein bedrag krijgen we heel veel...een hele mooie keuken met inbouw, alle appartuur, waaronder me gewenste vaatwasser jeeeeee...vind de vloer wat ouderwets...donderbruin met licht..nu met hun meubels staat het oudbollig, maar denk als we de voegen behandelen en onze moderne spullen plaatsen dat het wel leuk staat..hoop ik, want plavuizen wijn wel ideaal natuurlijk..verder is alles heel netjes onderhouden en hoeven we sommige dingen 1x te schuren en verven en natuurlijk moet je het naar eigen smaak inrichten...maar we krijgen echt wat leuks..een mooie tuin met zitkuil en een giga apenboom in de tuin..me man vind hem geweldig..ik moet ff wennen..hahah..een electrisch zonnescherm van binnen als buiten te bedienen..verder  krijgen we de droogmolen, bbq, tuingereedschap, 4 kuipstoeltjes en een leuke zonnewijzer erbij..wel gaan we een soort van lage schutting plaatsen anders zit de hond bij de buren hahah.
binnen alles netjes..badkamer en wc worden natuurlijk gerenoveerd, die vond ik niet mooi, alleen wil ik wel de designe radiator over hebben, die vond ik mooi, en beter dan zon stomme verwarming...boven op zolder via vaste trap een zee van ruimte, praktische inbouwkasten geplaatst met tl verlichting erachter enzo..alle kasten laat ie staan, en ik krijg er een gratis zonnebank bij whahaha..geweldig toch..
de kerstboom in de voortuin hebben ze 20 jaar geleden geplaats en is nu ook enorm. maar wel met kerstverlichting..hahaha..
verder heel rustige straat..zitten in de uithoek van de wijk..veel groen...en doodlopende straat...heerlijk...we kunnen dus wel zeggen.....we gaan verhuizen....jeeee..nu nog ruim 2 maanden wachten zucht...maar wat gaat dat schelen in de kosten zeg...lammelen, rolgordijnen, roedes, alles laten ze hangen als wij het willen, sommige wel andere niet...een ingemetselde kluis krijgen we erbij..echt voor het bedrag wat ze totaal willen heb ik nog niet eens een vaatwasser alleen hahah.
hele lieve mensen..en die vrouw ging zoet met lois spelen, lekker op een boxkleed en speelgoed, hadden zelf ook kleine kleinkinderen, ohja nog een traphekje erbij hahaha, het houd niet op...ben zo blij..

nou ga weer ff stoppen oke.
xx bambi

hey meiden

zo daar ben ik dan weer hahahaha

rimke; hahaha helemaal vergeten dat het hemelvaart was, gelukkig dat de snackbar open was hahahahah, maar dat zijn ook dagen waar je steeds aan moet denken je hebt in ene zoveel zondagen in een week . Hebben jullie voor de rest nog wat leuks gedaan gistermiddag?

bambi; zo he dat klinkt heel veel belovend van dat huis helemaal super voor jullie, en nog eventjes dan   kunnen jullie erin. ik ben heel blij voor je dat het jullie smaak is. super.

Zo gisteren naar het park geweest met het rock en roll circus, we zijn er van 12 uur tot half 3 geweest en joey zag er ongeveer net zo zwart uit als zwarte piet hahahah, er was een sprinkussen en een hindernisbaan zo'n opblaasbaar ding helemaal geweldig, maar het gras was nog wat nat en ze moesten op blote voeten dus alles zat vol hahahahah, en ze konden over een koord lopen en pegels vangen en stelten lopen en hoelahoepen en god weet wat nog meer, maar joey was op de hindernisbaan ver zat.
Op het andere veld traden allemaal bandjes op heel gezellig en het weertje zat ook geweldig mee, Na hafl 3 nog effe bij me schoonouders geweest en om half 5 kwamen we thuis toen gingen we lekker op de voorstraat zitten en toen had ik 10 man op visite, en ik was helemaal gebroken, 1 vriendin en haar vriend zijn blijven eten en die gingen gisteravond om half 10 weer naar huis toe en ik heb dus vannacht geen oog dichtgedaan had hartkloppingen en om half 3 was ik nog klaarwakker, maar goed, na het eten heb ik al tegen joey gezegd dat mama echt effe moet liggen want ik voel me niet echt lekker vandaag maar dat komt omdat ik moe ben.
Vanmorgen had ik ook alweer spitsuur want joey moest om 9 uur bij de fysio zijn en daarvoor nog effe snel boodschappen gedaan en bij me pa effe gelapt en de wc gedaan, en nu zit ik net,. het is hier raar weertje ik heb me was maar weer binnen gehaald want het begon een beetje te spatteren   en nu schijnt de zon weer met mega donkere wolken, ik had joey beloofd vanmdidag naar de speeltuin te gaan als het droog zou zijn maar dat kijk ik nog wel effe aan.

zo voor de rest geen nieiuws, ik ben er later nog wel eventjes

xxx linda

o ja we hadden vamorgen nog wat grappigs,
Maandag hebben joey en ik een koffiezetapparaat gekocht voor Tom want die viert zondag zijn verjaardag, Ik had dat ding op de babykamer gezet want dan zag joey het ook niet dus ik dacht die vergeet dat wel.
Zitten we vanmorgen te eten zegt joey in ene, mama we moeten dat kadoo effe pakken voor papa, dus ik sssssstttt want papa is nog niet jarig, toen zegt joey ja maar we hebben een koffiezetter gekocht en die is voor papa hahahah, Tom die kon niet meer goed komen dus die weet zijn kadootje in ieder geval alvast

ik ga aan me eten beginnen

Terug
Bovenaan