Klusbabes 36 !!!

zo zeg wat een megarust hier vandaag, ik ben de enige hahahah

vanmiddag na het eten even in de bank gelegen en voor joey een dvd erin gegooid, daarna uiteindelijk niet naar de speeltuin gegaan want ik moest nog de tas van de spaarzegeltjes wegbrengen en weer effe boodschappen doen voor tom zijn verjaardag zondag, en toen hebben we een ijsje op de dijk gehaald en taartjes besteld. dus die middag zat weer vol

Tom en ik gaaan zometeen lekker stokbrood met kruidenboter eten en ik denk ook vroeg op bed want we zitten alle twee tegenelkaar in te gapen hahaha,
Morgen wordt de kleine van sterretje alweer 1 jaar gaat echt snel hoor allemaal

fijne avond allmeaal

xxx linda

He meiden,

bambi, wat super voor jullie! Fijn hoor dat het allemaal zo positief was in het huisje! Wanneer krijgen jullie de sleutel?

Lin, lekker dan, heeft joey het cadeau verklapt! kinders! haha hoe gaat het verder met je? Beter nu je niet meer werkt?

Rimke, lekker bezig, op hemelvaartdag boodschappen willen doen! haha Neem wat rust meis, je loopt jezelf voorbij!

ehm... weet t niet meer...

oja, over happy, wat fijn dat het goed met ze gaat, en dat is heel wat, een sterrilisatie ongedaan maken, gelukkig niet onmogelijk!

Hier alles ok. gister lekker rustig dagje gehad, had ik wel ff nodig. En vandaag weer gewerkt, maar was weer zoooooo moe! weet soms niet hoe het komt, en slapen lost t ook niet op! Mijn leidinggevende vroeg hoe het met me ging, nou de tranen spongen in mijn ogen! haha Moet het gewoon wat rustiger aan doen. Tom is al het huishouden voor me aan het doen.
Weet niet wie het vroeg, maar de yoga is wel grappig. Vooral gezellig, en die oefeningen ook wel lekker.

bambi, raar he, ze hebben overal andere regels met bevallen enzo. bij onze vk is dit het protocol met overgewicht... ach, vind t wel best! haha

bieb, hoe gaat het met jou? Nog bij het cwi geweest?

Ik ga lekker bank hangen!

kus jacqy

he   meiden,

pppfff ben bek en bek af....

Linda klinkt echt leuk dat van gisteren,,en joey zijn papa's kado verplakt hahaha..kinderen heerlijk he.
doe rustig aan, lekker vroeg op bed..in je remie het forum gerunt vandaag hahah

jacqy soms word het ff te veel..doe rustig aan meid..het is normaal dat je sneller moe bent, en daardoor kan je minder hebben en daardoor ga je weer eerder janken hahah..fijn dat tom ook wat houshouding doet.
Wij krijgen pas half aug.de sleutel...nog ff wachten dus.

vandaag dus naar de dierentuin geweest in rhenen...was wel leuk..samen met schoonvader, zus, zwager en kids...en moeder van zwager..gezellig maar zeer vermoeiend....zo goed hoe Lois zich heeft gedragen..
ze heeft namelijk 10 minuten in de auto geslapen op de heenweg..en verder tijdens de zeeleeuwen show is ze op de arm in slaap gevallen..en heeft net een half uur geslapen..verder heel de dag wakker geweest en gewoon super gehumeurd..vanaaf later thuis eten en naar bed...dat duurde ff voor ze in slaap viel, al die indrukken..
ze vond het prachtig...al die dieren..
we zijn gesloopt en ga er ook zo in..morgen weer een dag vol met schoonmaken, boodschappen en s'avonds weer bij vrienden op bezoek..me man moet trainen met de hond en de auto van zijn vader doen..dus die is ook heel de dag zoet..dus ben op mezelf weer aangewezen...samen met me meisje..

trusten.
xx bambi

Rimke; hahaha, vergeten dat t Hemelvaart was. Nou, ik vergeet geen vrije dagen hoor haha

Bambi'; te gek zeg dat t huis naar jullie zin is, en ook nog zoveel overnemen voor zo weinig. En al over 2 maanden verhuizen, snel zeg. Kan je wel sneller beginnen voor de 2e hihi

Ik hoop dat t voor Happy en haar vriend gaat lukken, de sterilisatie ongedaan maken. Wel fijn dat hij nog wel kinderen wilt, die sterilisatie zal hij niet zomaar gedaan hebben

sorry, weet t niet meer

Nou, de hemelvaart was hier geweldig...not
Mijn schoonmonster zou ef komen na t bezoek in de kerk (ivm communie). Ze was dus eerst bij schoonbroer. Dus ze komt hier, en we zitten zo met zn allen. Dus ik zeg zo, vanmiddag gaan we de babykamer verven, Zegt ze zo, o hoe laat, ja anders breng je me maar voor t eten naar huis (het was net 2 uur ofzo). Wat!!!! ze denkt dat ze blijft eten??? dus ik stamelde al zo, o ik wist niet dat u bleef eten. En mijn schoonzus kijkt me ook al zo aan....Dus ik zeg tegen mn man dat ik daar helemaal geen zin in had (waar niemand bij stond natuurlijk).. Hij had er ook geen zin in, maar het is wel zn moeder, dus hij was weer beetje boos op mij dat ik zo reageerde. Op een gegeven moment was zn broer weg, en ik was nog zo boos....heb me echt ef 10 min opgesloten in de badkamer. Rond een uur of 4 zegt mn man tegen zn moeder, mam wil je zo naar huis of blijf je eten...zegt zij....nou ik heb wel zin in friet....Grrr hele middag opgeofferd....5 uur lang met iemand die niet veel zegt, en waar je niks mee kan doen....Nou, heb me maar opgeofferd en mn boosheid ingeslikt.....Gelukkig was het snel 7 uur, lekker naar huis gebracht

En vannacht had ik wat engs. Werd rond uur of 2 wakker van rugpijn. En straalde uit naar 1 punt, volgens mij zitten daar de nieren. Dus ik denk, ef plassen, misschien helpt t. Dus niet. deed echt pijn mn rug!!! Als ik op schaal van 10 moet uitgaan, dan ga ik voor een 7. Ik beetje in paniek, mannetje wakkergemaakt. Gelukkig trappelde de kleine op dat moment, dus wist dat t dat niet was. Liggen op rug deed pijn, zitten deed pijn.Op een gegeven moment ben ik gaan liggen op zij, en mannetje deed hand op die plek, hij had een lekkere warme hand haha, maar t hielp wel. Het is weggegaan na 10 min liggen. Ben ef net gaan googlen, maar zou het geen niersteen kunnen zijn ofzo??? Vindt t maar niks.....

Gisteren hebben we dus de babykamer geverfd, en we hebben ander behang gekocht dan de bedoeling was. Dus nu ef andere assecoires bedenken. Foto volgt wel als de kamer klaar is. Nog ef vriend vragen of hij morgen mee wil helpen de kast naar boven te halen (via raam). En dan morgenmiddag behangen, is maar 1 muur, dus zo klaar. En dan maar wachten op de meubels, ergens in juni, hopelijk begin juni.

Ga nu ef de was ophangen, douchen en ef naar een winkel met flinke kortingen. Moet eigenlijk nog korte broek hebben.Mannetje moet vandaag overwerken.

dames tot later!

ff snel want door die meid alweer kletsen in de bedje.

Bieb wat eng die pijn in je rug..als je vaker last krijgt ff laten nakijken..kan ook een kramp zijn geweest alleen dan in de rugspier naar beneden toe.
en lekker het kamertje geverfd nog 1 wandje behangen..leuk is het weer he..
ik mag bij de volgende weer een kamer doen hahahah..dan zijn we verhuisd..
en ik zou het trouwens ook niet leuk vinden als me schoonmoeder me hele middag en namiddag bezet houd met zitten en niksen, terwijl je natuurlijk andere plannen had..ach soms moet je ff slikken he.

morgen ga ik een mail sturen naar die mensen van het huis..wil de vloerbedekking van de trap af hebben, geen leuke kleur en ze moeten de orginele deurknoppen terug plaatsen, want die gouden dingen zijn oerlelijk whahahah..
verders ben ik mega blij met me huis..maandag de woningbouw bellen dat we het nemen en het een en ander bespreken.

nou die griet is zoet boven hahaha.kan dus nog ff wat typen.

net het huis gegaan, beneden is het schoon en verder goed zo..is hier heel warm binnen pfff...
maandag ook dokter bellen, Lois hoest weer heel erg...en elke avond/nacht word het erger...arm meisje..ze stikt erbekant in..

net ook nog 2x gesoll..en van de week ook al...en gericht..dus geen open soll..en wat me helemaal meevalt...2x binnen de autobranche...maar zijn voornamelijk fulltime die ze vragen..toch soll. ik , want wie weet maken ze een duo baan ervan..

nou ga zo boodschappen doen met Lois...ga der uit bed plukken en ff wat fruit geven.
dan gaan we...

xx bambi

hey meiden

jacqy: gisteren lekker een rustig dagje gehad, gewoon anders minder gaan werken meid, en die moeheid wat je hebt, ik heb er nog steeds last van en bij mij wordt het al erger, niks of weinig aan te doen helaas.

bieb; nou dat was een gezellige hemelvaart bij jullie niet dus, zou ook balen hoor net als jouw, dan zie je je schoonmoeder al zowat de hele dag en dan krijg je haar ook nog effe mee naar huis toe als je lekker met z'n tweetjes wilt zijn
en die pijn in je rug, misschien dat de kleine op een bepaalde spier heeft gelegen waardoor je die pijn kreeg dat kan ook. en anders de vk effe bellen

bambi: gericht aan het solliciteren geweest hopelijk krijg je snel een antwoord, en de dierentuin was dus gezellig, en zeker vermoeiend zo'n dagje, de hele dag slenteren dat valt niet mee. Lekker vooruit zicht hoor van het huis hahah.

Zo vannacht wederom een kutnacht gehad steeds wakker en pijn in me buik, Vanmorgen heb ik effe boven alles gelapt en de badkamer gedaan en beneden de wc schoongemaakt.
Tom en me schoonvader hebben het zonnescherm opgehangen en schoongespoten en nu kan ik dus weer van voor af aan beginnenmet de ramen te lappen waaar ik dus helemaal niet blij mee ben want die had ik net een donderdag gelapt, maar goed doe ik vanmiddag wel weer.
Wat een heelijk weertje vandaag, ik heb effe in het zonnetje gezeten maar mij te warm hahaha ga nu effe een paar afleveringe van gtst kijken.

xxx linda

Ha meisjes!

Jacq: meis, ik loop mezelf inderdaad voorbij, maar pas jij ook een beetje op jezelf?
Jij bent zwanger, en ik hoef me alleen maar staande te houden! Hou je rustig he? Fijn dat Tom ook wat gaat doen in het huishouden!

Bieb: oei, kan me voorstellen dat je geschrokken bent van die pijn in je rug. Kan best zijn dat het je banden zijn hoor, bandenpijn dus.............ik heb het ook wel gehad tijdens mijn zwangerschap en schrok me ook de pleuris! Als je het niet vertrouwd, lekker je VK bellen!

Bambi: wow! Fijn dat alles zo positief uitpakt met het huis! Waanzinnig joh! En dat jullie alles zomaar voor weinig kunnen overnemen is helemaal fantastisch he? Mooie keuken, nette vloer, en de badkamer en het toilet gerenoveerd..............wauw! En ik las op je hyves dat jullie in ouwehands dierenpark zijn geweest! Dat is hier niet zo heel ver van daan! Was een koppie komen halen................

Lin: leuk dat het zo leuk was in het park! En joey zal wel doodmoe zijn geweest na die baan...........whahaha! En het kadootje al verklapt, whaha, leuk he kids? Lekker eerlijk!

Wij hebben het relaxed gedaan vandaag, vanavond nog gebarbequed en morgen doen we ook helemaal niets!!!
Tot later!

Terug
Bovenaan