Rimke; hahaha, vergeten dat t Hemelvaart was. Nou, ik vergeet geen vrije dagen hoor haha
Bambi'; te gek zeg dat t huis naar jullie zin is, en ook nog zoveel overnemen voor zo weinig. En al over 2 maanden verhuizen, snel zeg. Kan je wel sneller beginnen voor de 2e hihi
Ik hoop dat t voor Happy en haar vriend gaat lukken, de sterilisatie ongedaan maken. Wel fijn dat hij nog wel kinderen wilt, die sterilisatie zal hij niet zomaar gedaan hebben
sorry, weet t niet meer
Nou, de hemelvaart was hier geweldig...not
Mijn schoonmonster zou ef komen na t bezoek in de kerk (ivm communie). Ze was dus eerst bij schoonbroer. Dus ze komt hier, en we zitten zo met zn allen. Dus ik zeg zo, vanmiddag gaan we de babykamer verven, Zegt ze zo, o hoe laat, ja anders breng je me maar voor t eten naar huis (het was net 2 uur ofzo). Wat!!!! ze denkt dat ze blijft eten??? dus ik stamelde al zo, o ik wist niet dat u bleef eten. En mijn schoonzus kijkt me ook al zo aan....Dus ik zeg tegen mn man dat ik daar helemaal geen zin in had (waar niemand bij stond natuurlijk).. Hij had er ook geen zin in, maar het is wel zn moeder, dus hij was weer beetje boos op mij dat ik zo reageerde. Op een gegeven moment was zn broer weg, en ik was nog zo boos....heb me echt ef 10 min opgesloten in de badkamer. Rond een uur of 4 zegt mn man tegen zn moeder, mam wil je zo naar huis of blijf je eten...zegt zij....nou ik heb wel zin in friet....Grrr hele middag opgeofferd....5 uur lang met iemand die niet veel zegt, en waar je niks mee kan doen....Nou, heb me maar opgeofferd en mn boosheid ingeslikt.....Gelukkig was het snel 7 uur, lekker naar huis gebracht
En vannacht had ik wat engs. Werd rond uur of 2 wakker van rugpijn. En straalde uit naar 1 punt, volgens mij zitten daar de nieren. Dus ik denk, ef plassen, misschien helpt t. Dus niet. deed echt pijn mn rug!!! Als ik op schaal van 10 moet uitgaan, dan ga ik voor een 7. Ik beetje in paniek, mannetje wakkergemaakt. Gelukkig trappelde de kleine op dat moment, dus wist dat t dat niet was. Liggen op rug deed pijn, zitten deed pijn.Op een gegeven moment ben ik gaan liggen op zij, en mannetje deed hand op die plek, hij had een lekkere warme hand haha, maar t hielp wel. Het is weggegaan na 10 min liggen. Ben ef net gaan googlen, maar zou het geen niersteen kunnen zijn ofzo??? Vindt t maar niks.....
Gisteren hebben we dus de babykamer geverfd, en we hebben ander behang gekocht dan de bedoeling was. Dus nu ef andere assecoires bedenken. Foto volgt wel als de kamer klaar is. Nog ef vriend vragen of hij morgen mee wil helpen de kast naar boven te halen (via raam). En dan morgenmiddag behangen, is maar 1 muur, dus zo klaar. En dan maar wachten op de meubels, ergens in juni, hopelijk begin juni.
Ga nu ef de was ophangen, douchen en ef naar een winkel met flinke kortingen. Moet eigenlijk nog korte broek hebben.Mannetje moet vandaag overwerken.
dames tot later!