Klusbabes 36 !!!

goeiemrogen meiden

rimke; lekker gebbq, gisteren lekker, en vandaag houden jullie ook een rustig dagje, het wordt warm vandaag dus je hebt gelijk.

Gisteren heerlijk van het zonnetje genoten en steeds buiten gezeten.
Joey zijn vriendje/buurjongentje heeft hier de hele middag geweest, en omkwart over 5 gistermiddag gingen ze daarheen, en joey komt een kwartier later luid huilend thuis dat hij zo;n buikpijn en zeer hoofdje had, ik koorts meten had ie zo uit het niks 40 graden koorts, niks gegeten gisteravond meer, en alleen huilen en de arme schat huilt nooit zomaar. Hij heeft wel lekker geslapen vannacht maar heeft nog steeds 39 graden heel vreemd, hij is wel gewoon vrolijk gelukkig en wil spelen maar ook weer liggen, en net nu vandaag dat tom zijn verjaardag viert ben benieuwd hoe het zal verlopen vandaag met hem.

Meiden ik zal er voor de rest van de dag denk ik niet meer zijn want het wordt een drukke dag vandaag dus iedereen geniet van de zon en een gezellige dag en tot morgen

xxx linda

Linda; hoest met Joey?? Koorts al gezakt?
enne weer ramen moeten lappen. Hier ook hoor, net paar weken geleden gedaan, kan alweer opnieuw.Volgende week maar weer

Bambi: Je hebt al aantal soll de deur uitgedaan, heb je trouwens al pos reacties gehad? denk t niet, anders had je t natuurlijk wel gezegd

Rimke'hoest met je 'niks' dagje?

Geen pijn in rug meer gehad gelukkig.

Ben zoooooooooo sloom vandaag. Wilde badkamer vandaag doen, maar het enigste wat ik heb gedaan zijn 2 wc's schoonmaken. Mannetje heeft muur behangen en lamp opgehangen. Gisteravond samen met een vriend de kast via raam naar boven gehaald, staat erg mooi. Kleertjes binnenkort wassen en dan in de kast. Eerst even de verflucht eruit

Het is weer heerlijk weer dus straks lekker in tuintje liggen. Ik kijk maar even over het onkruid heen, kan ik me echt aan irriteren.....

mannetje wil vanavond naar zn moeder, weet niet of ik mee ga hoor, heb haar donderdag al genoeg gezien haha. Zeg gewoon dat ik moe ben

fijne dag allemaal!

Ha meisjes, wat een zalig weer!! Word er helemaal blij van.
Maudy besloot een ochtendslaap van 2 uur te doen, daarna heb ik een uur met haar gewandeld, fons was nog effe naar bed gegaan. Daarna hebben we met zijn drietjes in de tuin gelunched en heeft maudy lekker gespeeld. Zojuist is fons de deur uitgesjeesd want die kreeg een brandmelding, en aangezien hij brandweer man is........
Maudy ligt er net weer op.
Na haar slaapje gaan we even naar de kinderboerderij op de fiets. Als fons terug is tenminste, anders ga ik nog effe lekker een stuk met maudy wandelen.
Vanavond weer lekker de bbq aan..............zalig.
Morgen nog warmer. Hier is het nu erg lekker met een windje, van mij mag het de hele zomer zo blijven.

Lin: jeetje zeg, die arme joey, zo'n koorts! Geniet van de verjaardag van Tom! Hoop dat joey het een beetje trekt!

Bieb: twee plees soppen is genoeg voor vandaag joh, lekker met je voetjes omhoog in de zon!
Geniet ervan! Kunnen we wat foto's zien van je baby kamertje! Ben erg benieuwd naar de kast en het behangetje!

Nou, ik ga effe de zon in!
Later!

hey meiden

bieb; 2 wc's schoongemaakt meer dan genoeg voor vandaag, lekker niks doen in de tuin genieten van het mooie weertje.
en lekker sloom zijn met dit weertje meid hahaah

rimke; was het leuk op de kinderboerderij. en hopelijk was het niet een al t grote brand waar fons naar toe moest vanmdidag. en vanvavond weer lekker bbq heerlijk meid veel plezier

Sterretje: hoe is de eerste verjaardag van de kleine afgelopen???????????? vond ze het zelf ook allemaal een beetje geweldig?

Zo vanmorgen dus joey zijn koorts gemeten om 8 uur ofzo toen had ie 39 graden en anderhalf uur later heb ik weer gemeten en toen was alle koorts weg.
Net om half 2 kreeg ie weer rode wangen en ik wilde in zijn gat met de koortsmeter en dat is net ook gelukt een kwartier geleden had ie 39,8 graden heel vreemd, ik kijk het gewoon aan en anders bel ik morgen de dokter effe op. arme schat en nou komt er zometeen een huis vol visite. maar ja het is niet anders

Waarschijnlijk tot morgen meiden

xx linda

he meiden,

Linda van harte met je tom zijn verjaardag, hoe vond ie zijn koffiezetter whahaha. En ach is die arme joey zo ziek..best hoge koorts zeg..anders morgen indd ff de dokter bellen.

Bieb joh met deze hitte moet je niet teveel doen, zeker niet als je zwanger bent, want dan krijg je alleen maar last van de hitte.
hoop dat je vanmiddag lekker hebt genoten van het mooie weer en lekker niks gedaan..lekker dat het kamertje al vormen krijgt..nu de meubeltjes nog..lekker dat je de kast al hebt, dan kan je indd al wassen enzo, mocht de rest can de meubels vertragen.

rimke jammie aan de bbq, wil ik ook wel, maar deze tuin echt te klein voor, straks lekker in onze nieuwe huis met de leefkuil ideaal...Ben je nog naar de kinderboerderij geweest.
Lois sliep ook al zo lang vanmorgen en vanmiddag weer dik 2 uur..ach ze zal het wel nodig hebben.

Sterretje gefeliciteerd met je kleine meid...1 jaar...joepie..hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad..met heerlijk weer voor buiten he.

Lois eet slecht en slaapt veel..ze drinkt nog wel en der flessen ook, niet helemaal maar wel wat..en der ontbijt pap gaat ook, maar der boterham en der avondeten is gehalveerd...hoop dat het weer bij draaid .
Ga morgen toch ha bellen voor dat hoesten, want das echt niet normaal.

Gisteren bij vriendin geweest..en ze is zwanger...nu bijna 6 wk. ze krijgt dinsdag een echo..ze heeft er wel om moeten zeuren, ze zeggen bij de vk dat na een mk ze liever wat langer wachten, vind dat onzin, want voor de zwangere is het natuurlijk fijn om te zien of er wat zit en of er hartactie is..natuurlijk is er de mogelijkheid dat die er nog niet is, maar die neemt ze voor lief..ze voelt wel dat het deze keer anders is..het voelt beter..ze teste 2 wk geleden posie..en ze is enorm moe hahaha. vind het zo leuk voor der..eind januari verwacht ze het , ik hoop nog even met der zwanger te zijn..hahaha

vandaag niet zoveel gedaan..de was buiten hangen en het pad vegen was vanmorgen al warm zat...pfff kan echt niet meer tegen warmte..sinds ik zwanger ben geweest is het niet meer goed gekomen..vanmiddag heeft lois heerlijk in het badje gezeten. Ze vond het geweldig..echt een klein badje hoor. ga ff foto's op de pc zetten, dan plaats ik er wel ff 1 hahaha.

morgen word het ook zo warm...voor de zwangere niks doen hahaha, ik ga ook geen huishouden hoor, das niet te doen..ff glad maken  en dan dinsdag als het regent ga ik wel soppen.

ga ff foto's plaatsen
xx bambi

ze had echt een lol en spetteren joh...is alleen niet op de foto's te zien.
ga lois nu lekker meenemen onder de douche..ze word sago..of is dat al ff een uur ahhah

xx bambi

Hallo meiden,
Even kort een berichtje;
De verjaardag gisteren was hartstikke leuk. We hebben vooraf veel tijd nodig gehad om voor te bereiden, maar t was t waard. De kleine had de hele dag goede zin en liep van de een naar de ander. Ze heeft zich kosteloos vermaakt. Kaarsje uitblazen lukt natuurlijk nog niet zelf, hihi. En het weer was prachtig, dus we konden allemaal heerlijk buiten zitten.
De cadeaus zeggen haar nu natuurlijk nog niets. Al hebben we haar vandaag ermee laten spelen. Wat ze leuk vond.
Weer een tijdperk afgesloten. Vreemd gevoel, want rond deze tijd moest ik weer denken aan vorig jaar. De geboorte, etc. Wat gaat de tijd toch snel, zoals marco borsato zingt.
Ze is nu echt baby-af.
En wat heeft ze veel geleerd in het afgelopen jaar. Ze lijkt ook niet meer op dat kleine meisje wat ik toen vasthad. Dus dames geniet ervan!!!!!

Trouwens bambi, jouw meisje ziet er echt niet meer uit als een baby met die lange haren van haar. Ze had toen al flink wat haar, maar dat heeft ze zo te zien ook gehouden. Grappig dat je al zo vroeg staartjes moest maken. Hier zijn de haren nog te kort. Morgen de puntjes bijknippen, want het groeit de laatste tijd iets vlotter.

Terug
Bovenaan