Klusbabes 36 !!!

goeiemorgen meiden

bambi: wat een ontzettend lieve foto's weer zeg heerlijke meid van jullie.
en ze eet niet zo goed, misschien komt het toch door het hoesten zal er wel effe naar laten kijken.
en wat leuk dat je vriendin zwanger is.
HOe gaat het met solliciteren? heb je al wat reacties terug gehad?

sterretje; hahaah leuk he hoe zo'n kleine dan met de verjaardag omgaat, en er is inderdaad een tijdperk afgesloten en ik wil je niet ontmoedigen maar nu gaat het alleen maar sneller, niet normaal meer, het baby zijn is weg en ze gaan nu zo snel zometeen in de ontwikkeling dat je denkt waar blijft de tijd. ga lekker genieten van die uk

Zo dat was een drukke dag gisteren ik was gesloopt, om kwart over 11 gisteravond ging de laatste visite weg, nog effe opgeruimd, en om half 12 lagen we in bed en om 12 uur vannacht zat ikuiteraard weer beneden want tom had bier gehad en lag te snurken als een idioot, dus ik heb wederom weer heel weinig geslapen en me hele lijf doet zeer. Vanmorgen om 8 uur had ik me hele huis al schoongemaakt, de wc gedaan de was gedaan, de deuren en tafels en stoelen gesopt, de meubels gelapt, en nu vind ik het goed.

Gistermiddag verdween de koorts van joey om een uur of 5 weer net zo snel als dat ie kwam opzetten,en daarna heeft ie het niet meer gehad en nu heeft ie ook geen koorts gelukkig heel vreemd allemaal

Vandaag is tom echt jarig maar vanmiddag komt er alleen een vriendin van me schoonmoeder Tom heeft daar jaren over de grond gelopen en me schoonouders komen nog effe.
Het wordt weer heelijk weertje vandaag

xxx xlinda

hoi morgen,

Sterretje wat leuk dat de verjaardag zo gezellie is geweest..ze heeft dus een leuke dag gehad en jullie ook..

linda fijn dat joey zijn koorst weg is. en tom vandaag jarig, nou gefeliciteerd he.
nog een beetje visite, lekker gaan genieten van het heerlijke weer.

Nou net ha gebeld en moet vanmiddag half 3 ff langs met Lois. toch ff laten luisteren want dat hoesten is niet normaal af en toe.
ze zit geloof ik der broek vol te scheiten hahahah..ik ruik wat uit de box...ze zit daar lekker te spelen en te kletsen, soms gewoon gillen hahaha.

de was hangt op en straks ff wat was wegvouwen, maar het is boven nu al niet te harden zo warm..en omdat ik zwaar ongie ben en buikpijn heb ga ik vandaag verder niet schoonmaken, het is nu al te warm en het is niet echt vies.

ik heb achter de gordijnen dicht tot 3 uur vanmiddag en dan kan ik wisselen de gordijnen voor moeten dan dicht..ppfff ben blij als we dat straks niet meer hebben hahahah. omdat alles van hout is in de huis en het oude huizen zijn warmen ze ook sneller op..en ik kan echt niet tegen die hitte..dus vandaag lekker niks..
na de ha gaat ze denk ik nog even in het badje..

ga lois een schone luier geven en lekker weer ff laten slapen.

xxx bambi

Ha meisjes!

Sterretje: leuk dat je meisje en jullie zo genoten hebben! Leuk hoor! Mijlpaal weer he?
Ongelofelijk hoe snel dat gegaan is! Mooie herinneringen, maken weer plaats voor iets nieuws maar toch..................oef, ik word er af en toe gewoon treurig van!

Bambi: wat een heerlijke foto's weer! En zo'n buikpijn, als ik ongi ben kan ik ook niet ttegen warmte, en na mijn zwangerschap idd ook een stuk minder............

Lin: pfffffffffffff, meid hoe doe je het? Na zo'n kutnacht het hele huis gaan poetsen.............zucht!

Nou, hier lekkere dagen gehad. Fons vertrekt nu weer, maudy ligt op bed, zit midden in een sprong dus is niet te genieten..........jammer, maar gaat weer over.
Gister nog heerlijk gewandeld, gefietst, naar de kinderboerderij geweest en ijsje gegeten, dan zie je haar (en hoor je haar) genieten, al gillend van blijdschap voorop de fiets enzo.........leuk. Maar dan zet je haar op haar kleed en dan is het binnen een minuut zeuren, terwijl ze zich altijd prima vermaakt alleen. Nu dus even niet. Hoop dat deze sprong niet zolang duurt...........whahaha!
Nou, ik moet vanaf woensdag heeeeel veel werken, en donderdag naar de anesthesist als voorbereiding op de operatie!
Ben benieuwd wanneer ik opgeroepen word!
Ik ga Fons even uitzwaaien, ben er later weer!

Bambi: je hebt gelijk hoor de gordijnen dicht voor de warmte, er is niks ergers dan als het zo warm in huis is. Wij krijgen een airco in ieder geval voor boven want bij ons is het boven niet de harde, en die kan dus ook de beneden verdieping verkoelen, maar die zou vorige week al komen maar ja je weet hoe dat gaat.
en vanmiddag even naar de ha toe met lois, ik ben benieuwd wat ie zegt.

rimke; jullie hebben gezellige dagen gehad met z'n drietjes, heerlijk, en fons weer weg en jij nog effelekker 2 dagen vrij. spannend hoor de voorbereiding voor de operatie, ik ben benieuwd wanneer je onder het mes gaat, hebben ze niet ongeveer een tijdsbestek gegeven?
en tja dat schoonmaken en niet slapen haha dan blijf ik wakker als ik bezig ben, maar zometeen gaan we chinees eten en  dan ga ik joey naar de chreche brengen en ik heb al tegen tom gezegd dat ik daarna even 2 uurtjes op bed ga want me ogen zitten nu echt bijna in me schoenen hahahahaha.

geniet allemaal lekker van het mooie weertje, morgen schijnt het weer een drama te worden met veel regen, ik hoop dat het dan valt als ik morgenmiddag bij de gyn vandaan kom ahhahaha maar ik heb altijd geluk dat ik net midden in de regebui fiets
tot later

xxx linda

Ben sommigen helemaal vergeten te feliciteren.....!!!!

Linda; gefeliciteerd met Thom, hoop dat de verjaardag gister leuk was. Las wel dat de koorts bij Joey gelukkig gezakt is

Sterretje; nog gefeliciteerd met je kleine meid!!!!

Bambi; je vriendin 6 weken zwanger. ik kreeg ook bij 6 weken gelijk een echo, volgens mij doen ze dat juist sneller bij een mk

Ga nu ef snel met pauze, zit alleen en collega makelaar kan nu nog ef half uurtje opletten. Straks buurt ik nog wel ef

Hier ben ik weer....

is het bij jullie ook zo warm? Het zou vandaag tussen  de 27 en 30 graden worden...Vanavond ook nog naar t zw.gym....zal wel warm zijn

Vanmorgen naar CWi geweest, was heel relaxed. Ben ingeschreven tot zw.verlof begint, hoef tussendoor ook niet heen. Wel 1x per week soll, maar zal dan vooral voor tijdelijk werk zijn. Man gaf ook al aan dat als er niks is, dan is er niks, en dat ik er maar gewoon van moet genieten. Dus dat doen we dan maar

Gister weer boos geweest. Ging met mannetje naar ijssalon (was ook alweer week geleden!!!). En daar stond familie van mij. Dus t 1e wat ze zeiden was, laat buik s zien. En gelijk daarna de reactie, ik zie niks, ik zie niks!!! Dus ik trek t-shirtje omhoog (wijder shirt). Hier zit toch echt mn buik hoor....en ik liep irri weg en zei, kom we gaan ijsje halen. Terug gingen we gelijk weg want ik was gewoon geirriteerd. Eerst zo hard op straat schreeuwen, ik zie niks, ik zie niks! En dan nog iets zeggen van, groeit t wel?? Sjonge he, leuk voor me.
Ik heb gewoon vaker wijd shirt aan, omdat ik ook best grote borsten heb, en dan voel ik me al zo opgelaten met die strakke shirtjes, dus t valt niet gelijk op. Maar ik heb echt wel een buikje hoor, al is die dan niet zo groot als dat mensen willen. Als ik nog dikker was, dan is t ook niet goed ,want dan is t weer van 'jee, wat een dikke buik'. Wordt er niet goed van, laat me in mn waarde. Mn meissie groeit goed, en mn buik ook.....Mannetje was ook behoorlijk pissed. En nu zeggen we de hele tijd 'ik zie niks'ik zie niks.....haha. Mannetje moet die tak van de familie al niet, nu helemaal niet....

pff benauwd hier

het is al de 25e en nog geen salaris en vakantiegeld te zien...zeker extra rente trekken.....

ga ef krantje lezen. heb al genoeg ge-internet...(voor even dan)

he meiden,

gatver bieb, ik zou er ook flink de ziekte in hebben als je steeds wat word gezecht over je 'kleine buik' sommige mensen denken echt niet na..dat wil een zwangere helemaal niet horen he.

rimke komen weer drukke dagen aan..flink werken..ach je hebt wel mooi weer gehad en als je werken moet is het minder.

linda heel je huishouden gedaan..pffff waar je zin in hebt.

nou heb wel wat gedaan, maar dan bij me ouders in huis..Len zegt dat ik gek ben, want hebben ze ook nier gedaan toen wij terug van vakantie kwamen, maar het was daar echt goor zeg..heb ff gezogen en gedweild en de bank kleden gewassen op een snelwas en die hangen nu op..als het maar tot vanaaf droog blijft dan komen ze terug. anders moet ik ze vanaaf nog binnen halen.

weet je ben een beetje bang, of heb een naar voorgevoel dat Lois wellicht alergies is voor de katten of de hond..hoop dat ik er naast zit en dat het hooikoorts is ofzo of gewoon bronchites dat had ik vroeger ook., maar ik was ook allergies voor de katten, ben er wel over gegroeid, maar moesten wel de katten weg doen toen ik 6 was...
ze heeft soms ook dikke ogen en toen ik net bij me ouders was was het echt erg...en me moeder heeft wel 3 langharen lopen en ik ben natuurlijk best netjes thuis, dus kan het best dat ze er hier wel last van heb, maar minder erg...maar toch dat hoesten niet normaal meer...laten we maar ff afwachten, ben weer op feiten voorruit aan het lopen.

nou het is officeel, wij gaan verhuizen, de woningbouw doorgegeven dat we het accepteren..nu nog bespreken wat we overnemen enzo.

nog niks van soll. gehoord. verwacht ook niks eigelijk.
straks met lois naar de ha en daarna snel op bed, heb er wakker gehouden en lekker verwonnen met een boterham met suiker ohhhhhhh. slecht he..tsss kregen we vroeger ook, en als lois nou een dikke baby was, maar niks van dat..ze is eerder smal..maar dat komt ook omdat ze zoveel in beweging is..druk meisje..
is momenteel ook de kamer door aan het kruipen/teigeren..ze is nu al wakker vanaf half 11, nog geen last

xx bambi

hoi,

net terug van ha met lois, zitten geen onstekingen of iets..maar dat hoesten is niet goed.. het is te vroeg om te zeggen dat het astma is of een allergie en met zon kleintje moet je nog niet te veel gaan bloedprikken e,d
nu heeft ze wel een puffer gehad..zon heel apparaat voor over der mond en neus..zal er vast zielig uit zien, hoop dat het lukt en dat we niet moeten vechten met der.
2x per dag een puf.
ze heeft waarschijnlijk iets gevoeligere luchtwegen..maar weten dus niet waar dat toe lijden gaat.
moet over 2 wk even contact opnemen of er verbetering in zit. ze moet dit denk een paar maanden doen als het helpt zij ze.
pfff, zielig hoor..maar goed alles voor me meisje he.

ga ff tv kijken. Lois ligt lekker te slapen nu.
xx bambi

Terug
Bovenaan