Klusbabes 36 !!!

goeiemorgen meiden

bieb; jezus zeg wat een gezeik steeds over je buik, mensen zijn daar dan zo erg mee bezig probeer je er niks van aan te trekken, enne uit een hele kleine buik kan ook een 9 ponder komen, en lekker dat je ingeschreven staat tot je verlof en dat je niet steeds naar het cwi toe hoeft en net wat je man zegt ga lekker genieten

bambi; Astma kunnen ze toch wel op andere manieren controleren? en zit dat bij jullie in defamilie? bij ons wel mijn oma, opa pa en broer hebben het, wij waren met joey ook in het begin bang dat ie het had maar gelukkig niet.
En ze heeft een puffertje gehad het zla mij benieuwen, en hopelijk voor jullie heeft ze geen dierenallergie want dan moeten inderdaad de hond en kat weg, wacht nog maar effe af

Zo zeg gistermiddag werd het hier heel heel broeierig, en gisteravond hebben we tot half 10 buiten gezeten toen ging ik op bed en gisteravond om half 11 begon het zo te waaien niet te kort dus ik naar beneden de tuinstoelen binnen gehaald, en het begon toen al te onweren en te regenen, en het is hier zo vreselijk slecht geweest mega hagelstenen niet te kort, en om 3 uur vannacht dacht ik dat er biljartballen naar beneden kwamen in plaats van hagelstenen, ik dacht echt daar gaan me ramen en alles, dus al met al heb ik wederom weer geen oog dicht gedaan. maar goed.
Vanmiddag om half 3 moet ik naar de gyn toe kijken wat de beste man te vertellen heeft.

O ja haha, ik heb dus alle lampen aangedaan gisteravond met de stoelen binnen zetten en nu zit het hele schuur vol met die klote muggen zal de stofzuiger er effe tegenaan zetten kijken of dat geeft.

xxx linda

Goedemorgen!

Eerst: Bieb, laat die mensen maar lullen joh! Ik had vrij snel een buik, en later een enorme, en mensen maar zeggen, die komt vast eerder.............maudy was 1,5 week te laat. Je meisje groeit gewoon meer naar binnen toe zeg maar, ga je nou niet druk lopen maken, jij weet dat het goed gaat met jou en je kleine meis, dus haal adem en loop door. Dit is niet goed voor je!

Bambi: zielig idd die pufjes, maar als het helpt! Hoop dat het geen allergie is, misschien groeit ze er over heen, en krijgt ze door het kdv geen tijd om te herstellen.

Lin: bij jullie dus ook zo'n noodweer, wij hebben volgens mij geen hagel gehad maar wel enorme wind, ik werd er wakker van in ieder   geval..........zie ook geen rare dingen in en om het huis. Fons zijn pieper is wel twee keer afgegaan ivm stormschade, maar ja, die zit in Canada...........whahaha!

Gister leuke dag, hoewel, maudy zit midden in een sprong dus jankt bij het minste of geringste, eet slecht en slaapt slecht of is juist heel moe. Mijn schoonzus kwam mee eten tussen twee afspraken in, en ik heb lekker met maudy gewandeld (das wel goed, is ze erg tevreden), maar uiteindelijk lag maudy dus pas om 21 uur op bed, door al het gejammer en een extra slaapje..............ach, vanmorgen meldde ze zich gewoon weer om 7.30 dus wat dat betreft. Hoop dat het vandaag iets minder klam is buiten en dat het droog blijft.
Morgen weer aan de slag, 5 dagen in 6 dagen werken................jezus, echt geen bal puf voor...............

rimke; maudy in een sprongentje hopelijk duurt die niet te lang, en bij jullie wel veel wind vannacht, en bij de brandweer hadden ze dus pech want fons was er niet hahaha, Ik kom net uit de winkels vandaan en iedereen heeft het over het weer van vannacht ik denk dat hier weinig mensen hebben geslapen vannacht want het was echt eng, het waren zulke grote hagelstenen niet normaal meer, nu miezert het weer en er staat harde wind maar het is niet koud van het weekend zou het beter worden we zullen zien.
En vanaf morgen moet je inderdaad veel werken zeg, logisch dat je geen zin hebt pfff ik doe het je in ieder geval niet na.

Ik ben er vanmiddag na de gyn weer.

xxx linda

bambi; Hopen maar dat Maudy niet allergisch is voor de beestjes, misschien pollen buiten? Hooikoorts? Zielig zo een puffertje voor zo een kleintje....als t maar helpt
Dat zou echt een nachtmerrie voor mij zijn, als onze kleine allergisch voor katten zou zijn.....Dan zou ik ze weg moeten doen, over my death body!!! nouja, t zal dan wel moeten voor die kleine, want die kan je dan moeilijk de deur uit zetten haha

Rimke'Maudy weer in een sprongetje? Hoeveel sprongetjes krijgen die kleintjes eigenlijk? En straks weer 5 dagen werken, pff zou ik ook tegenop zien.
Ik nog totaal 2 dagen...

Linda; lekker gestormd bij jullie? Alles lekvrij? Hier vannacht ook onweer maar alles staat nog zoals het moet. Vandaag ook mooi weertje

Gisteren realiseerde ik me opeens dat ik straks eerst 25% in inkomen erop achteruit ga, en dan na paar maanden 70%. Oke, als ik straks parttime ga werken krijg ik ook zoiets, maar nu is t echt gedwongen. Dat wordt even kijken waar we op gaan bezuinigen,. Alvast oefenen zeg maar....Hopen dat ik na verlof snel werk vindt, anders krijg ik nog maar 70% over de uren dat ik beschikbaar ben, wil 3 dagen werken. Ach, anders zeg ik gewoon dat ik voor 36 uur beschikbaar ben, krijg ik daar ook 70% over haha. Ach, iedereen kan t , waarom wij dan niet.....

Heb ik al gezegd dat ik al paar dagen pijn in tepels heb.....

Oja, had trouwens afgelopen x bij de vk mijn hartkloppingen aangehaald. Ik denk zelf dat t onbewust stress is ofzo, maar zij gaf ook al aan dat het ook kan komen door zwangerschap. Had ik al gelezen dat dat t ook kon zijn hoor. Maar t grappige is dat ik er   na dat gesprek nog amper last van heb, eigenlijk niet meer. Raar hoor, maar vindt t allang best

En ik heb even aan collega gevraagd wat zijn van mijn buikkie vindt, want ze heeft zelf 4 kinderen. Ze zegt ook, maak je niet druk, bij mijn 1e had ik ook minder en bij de 4e puilde ik na 3 maanden al uit. Ik weet zelf ook wel dat t allemaal goed zit, en daar maak ik me verder geen zorgen om, maar die stomme reacties altijd!!!! Als iemand volgende x er weer wat over zegt, zeg ik gewoon dat ik nog strakke buikspieren heb haha. Zo, nu hou ik erover op.

ga ef piesen en dan wat eten.....

he meiden,

pppfff wat een nacht zeg...eerst flink gespook en gejank en gehoest van Lois, ben er elk uur wel uit geweest en toen dat noodweer, man heb nog nooit zoiets engs meegemaakt..non stop wind, regen,hagel en onweer..elke seconde een flits en een klap...brrrrr...dus ben een beetje brak, maar goed life goes on...

rimke geniet nog maar even van deze dag..sterkte de komende dagen..
Ik ga ook mijn sprongeboek ff erbij pakken..of er rond de 11 maanden ook een sprong zit..vandaag en gisteren gaat goed, maar dat spoken snachts..kan natuurlijk ook van het hoesten komen

lin bij jullie dus ook zo eng..wij hadden hier geen grote hagel geloof ik..succes straks bij de gyn...en doe rustig aan he..

bieb nog maar 2 dg en dan zit het er weer op..je hebt dan tot je verlog 70 maar dan wel weer 100 tot na je verlof..tuurlijk kan je met minder..minder uit eten, afhalen, dagjes weg..tja het is wel ff inleveren..maar wat je er voor terug krijgt is veel mooier hahah

moet er indd niet aan denken dat ze een kattenallergie heeft..klinkt heel erg, maar over de hond kom ik wel heen..maar me katten...en ik kan nooit meer ergens op visiste want iedereen heeft katten..ze gaat maar een pilletje slikken zegt me man hahah

astma zit niet in de familie..alleen me tante heeft het.
me schoonmoeder heeft ook elke dag een puf, maar waarvoor weet ik niet eigelijk..maar die heeft zoveel medicijnen voor vanalles.
Dacht ook aan hooikoorts, geen idee of dat kan bij zon jonge meid, maar omdat het de laatste dagen veel erger is geworden..ach dat is ook met de luchtewegen, dus moet die puffer over een paar dagen gaan werken lijkt mij.

vanmorgen gesopt..eigelijk niet zo veel..gewoon gestoft, me meubels gesopt, gezogen boven en beneden en gedweild beneden..de trap gezogen en de wc ff snel..
en zweten dat ik deed, niet normaal meer..
ben meteen daarna onder de douche geprongen..lois lag toch te slapen..

we hebben net een boterham gegeten en ga straks ff langs me ouders..die zijn weer thuis..en waren heel blij dat ik het glad had gemaakt..
Lois moet om 3 uur weer naar bed..dus ga er zo heen..

xx bambi

Bieb; je laatste weekje he meid, en je raakt inderdaad dan aan het bezuinigen maar dat gaat ook vanzelf hoor, en goed dat je gaat zeggen dat je buikspieren nog strak zijn want dat kan dus ook inderdaad maar maak je niet druk alles komt goed, en goed dat je over je hartkloppingen met de vk hebt gepraat kan ook van de zwangerschap komen want je hart moet meer bloed pompen.

bambi: hebben je ouders een mooie vakantie gehad? en die kleintjes kunnen inderdaad al hooikoorts hebben maar laten we maar hopen dat ze het niet heeft en ook geen astma, en over de andere kant laat ze het maar even goed uitzoeken wat het dan wel is.
En bij jullie was het vannacht dus ook een eng gebeuren, ik hoop echt dat dat 1 malig was pffff

Zo ben bij de gyn geweest, me bloeddruk was fantastisch 110/70 dus daar was ik heel blij mee, alleen was hij niet tevreden over de groei van me buik de afgelopen 2 weken, al dan dat ie heel weinig tot niks is gegroeid, hij blijft erbij dat het geen groot kindje wordt, wel wat groter dan joey hij denkt zo rond de 6 pond en hooguit 7 pond maar dat verwacht hij niet, Ik krijg dus 9 juni weer een groei echo. maar aan me buik te voelen is het kindje onder het gemiddelde zeg maar, maar ach ik maak me er niet druk over, het schopt goed en me bloeddruk was goed dus ik ben blij.

xxx linda

Pfffffffffffffffffffffffffff, ik ben niet klaar voor mijn werkdagen.....................zucht.
Morgenochtend heel vroeg maudy weg brengen naar de oppas, en dan maar weer aan de slag.............ik ben zelfs geirriteerd als ik de katten hoor bleren..............

Bambi: ik heb werkelijk zeer weinig gemerkt van het rot weer, maar het schijnt bij jullie ook veel erger geweest te zijn! Wij wonen natuurlijk in het oosten, en daar was het ook minder. Hoop dat jullie toch de dag een beetje zijn doorgekomen.
Fijn dat je ouders het waardeerde dat je hun huis gedaan had, zou ik ook zijn!

Bieb: idd, je hebt gewoon heeel strakke buikspieren...........geniet er maar van, want zometeen is het over. Whahahaha!

Lin: fijn dat je bloeddruk goed was, je kleine man niet zo veel gegroeid, tja, Joey was ook niet groot dus dat zal deze ook niet worden dan..........ga je idd maar niet druk maken, als hij goed schopt en doet, is het prima toch!

Nou, ik moet dus weer aan het werk, moet even volhouden want ik heb uitzicht op een reisje met Fons naar Johannesburg..............6 dagen! Maudy gaat dan ws naar mijn schoonzus.........vind het wel heeel moeilijk, maar ik denk dat het voor onze relatie even heeeel erg goed is................lastig............weet je, maud heeft het prima bij mijn schoonzusje, ze lacht er altijd en is er altijd erg lief dus dat gaat wel goedkomen.........ben mezelf moed aan het inspreken..........whahaha!
Tot ooit.............weet niet wanneer ik de puf heb om te komen reageren...........ws vrijdagochtend of zondag ofzo........als ik 1 hele dagen vrij ben............bleh!!!!

Terug
Bovenaan