Klusbabes 36 !!!

@jacqy: nog even aan je bent aan de beurt. Spannend. En in 1 week tijd trouwen en de 20-weken-echo. Mogen we weten wat het wordt????
@bieb: jij bent al geweest en het waarschijnlijk aan het laten bezinken. Het wordt steeds echter, zo, nietwaar?
En wat lief van je ma dat ze wil helpen. En niet voor het een of ander, maar maak er ook gebruik van. (ik heb makkelijk praten, want de adrenaline gierde destijds door mijn lijf, dus energie genoeg toen.
@rimke: lief dat je dat zegt. Het voelt ook niet compleet als ik er niet bij ben. We hebben met ons groepje toch elke ongi, krampjes, echo's etc. gedeeld. Ik doe mijn best, maar zoals je zegt, het gevaar ligt op de loer dat je daardoor bijv. je partner weer tekort doet. Ik had de laatste tijd echt even de tijd nodig om de dagelijkse dingen te doen. Nu is er af en toe weer een gaatje en meld ik me ook even. Dus meissie, deel je tijd goed in, zodat jullie ook weer tijd samen hebben. En ik weet uit ervaring dat dat niet altijd makkelijk is. Wij werken niet in diensten, maar als we niet oppassen dan zijn we ook alleen maar van klus naar klus aan het gaan. En dan heb ik het niet over DAT ene klussen.
@bambi: leuk het die kleren. Zelf had ik ook 2 t-shirts gehaald, die staan leuk bij een korte broek van haar die ik bij cena had gehaald.

Zo, wij zijn lekker wezen zwemmen vanmorgen. Ze ligt nu lekker te slapen. Straks nog even naar een verjaardag. En nog 4 weken en mijn meissie wordt alweer een jaar.  Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik vorig jaar hier dagelijks zat te kletsen met april, bambi, rimke en bieb die toen alle 4 thuis zaten.

hye meiden

bieb; Hoe was de echo vandaag? en ik was vergeten te reageren op dat je ouders iets willen huren bij jullie in de buurt als de bevalling daar is, wel heel erg leuk zeg dat ze je willen helpen

jacqy; hoe is jouw echo gegaan?

sterretje; Ik vind het ook heel leuk dat je er weer bent, en over 4 weken wordt de kleine alweer 1 jaar het gaat zo verschrikkelijk snel, voor je het weet gaat ze al bijna naar school toe, dat heb ik nou, na de bouwvakvakantie gaat joey naar school en daar zie ik best wel tegenop watn datn wrodt ie echt een grote jongen hahaa,

zo morgen zijn de behanger en de schilder klaar en morgen gaan we de keuken schoonmaken en inrichten, en de bovenverdieping is helemaal schoongemaakt dus dat is gedaan, heerlijk allemaal zeg.

ik ben er misschien vanavond nog eventjes, maar ga er maar vanuit van niet want ik ga rusten hahahaha

xxx linda

He meiden,

Lin, lekker hoor, het gaat nu echt opschieten voor jullie he! Nog eventjes en dan weer het huisje in!

Sterretje, we en jullie wisten al wat het word een meisje namelijk. Heb met 18 weken een stiekeme echo op werk gehad! hihi

De echo gehad, en zoals ze kunnen zien is alles helemaal in orde! We hebben een dvd gekregen met de hele echo erop. dus erg leuk. vind het zo schattig om te zien!

Bieb hoe was jouw echo??

Moet morgen weer aan het werk... echt GEEEEEN zin in! hhaha

Kom misschien vanaaf nog ff buurten!

x jacqy

@jacqy: een meisje, wat leuk. Dan heb ik dat gemist. Wel handig dat je dat op je werk kon zien.
@linda: thx, tja t moet hier natuurlijk ook niet te rustig worden. Trouwens jij werkte toen geloof ik ook even niet bij de speelgoedzaak. Ja dat was nog toen we er een topic per week doorheen jaagden, hihi.

Zo lekker weer geweest vandaag met dat zonnetje. Lekker een dag met mijn meisje gehad. heerlijk.

@linda: ik kan me voorstellen dat je t moeilijk vindt dat Joey naar school gaat. Want dan sluit je toch weer een stuk in je leven af. Anderzijds heb je al die tijd voor Joey gehad en nu hij naar school gaat kun je je helemaal op de baby richten. Mij lijkt een 2e moeilijk. Gevoelsmatig lijkt me dat je dan het idee hebt dat je ze tekort doet als je ze niet volop alle aandacht geeft. Flauwekul natuurlijk, maar toch 1 van de redenen dat ik toch even wacht.

@april: en nog getest????

Weet iemand trouwens hoe het met happy en anous is?

He sterretje,

Leuk he een meisje! vind het wel heel schattig hoor. Wat gezellig trouwens dat je er weer zo vaak bent!
Met happy heb ik van de week nog sms contact gehad. Gaat goed met haar!

Morgen weer werken, heb zooooo geen zin... bah bah bah!

x jacqy

Ha meisjes!

Wat een fantastische dag he??
Mocht lekker uitslapen, maar dat lukt nooit erg, en verder veel in de tuin geweest, gewandeld met maudy. Heerlijk.
Vanavond lekker hamburgertjes op de bbq gegooid met Fons en Maudy lag lekker op het kleed in de tuin, zo leuk om haar te zien spelen en dan lekker vies te zien worden! Ze vermaakt zich zo goed op het moment en begint nu "echt" met communiceren, reageert veel op ons en op haar omgeving! Ze kan nu echt zitten dus ga van de week haar fietsstoeltje kopen en...................en...............ze krijgt een tandje!!!! Een linker boventandje! De schat, ze grijpt veel naar haar oortje en heeft af en toe een spuitluiertje maar verder niet veel klachten!

Sterretje: je snapt hem helemaal, het is zo makkelijk om door te rennen en idd van klus naar klus te gaan, maar je verliest elkaar binnen no-time uit het oog!
Je kleine meid alweer een jaar................pffffffffffffff, kan me die tijd dat we hier zo ongeveer een chatsessie hielden elke dag ook zo goed herinneren, was leuk he?
Ach, iedereen heeft het gewoon druk nu, allemaal zwanger, een kind of heel hard aan het werk om zwanger te worden...............en happy, de schat is gewoon bezig met happy zijn.............hoe belangrijk is dat!!!??
Ook zo heerlijk genoten van het weer dus!? Hebben jullie een fijne tuin?
Ik heb trouwens nog een witte legging kunnen scoren bij zeeman........de andere kleuren waren er niet in haar maat, ja nog een zuurstok roze, maar dat was niet helemaal mijn smaak.

Linnie: lekker goed rusten idd. Zo fijn dat jullie huis zo opschiet, zitten jullie er lang en breed in als jullie jochie op de wereld komt! Wil je trouwens thuis bevallen of mag het niet of wil je het niet??

Bieb: hoe was je echo meis??

jacq: morgen werken........bleh, kan me voorstellen dat je zo geen zin hebt na zo'n week, gaan jullie nog op honeymoon?? Fijn dat het goed met Happy gaat, zal haar vanavond ook even smsen! Ze zal het wel druk hebben op het werk met dat mooie weer!

Bambi: en heeft Lois beter geslapen vannacht?? Wat een toestand he, als ze zo vroeg wakker is................wij mogen hier nog in onze handen knijpen dat maudy altijd/bijna altijd zo goed slaapt! Vanmiddag als vanouds bijna 2 uur! Toen heb ik haar maar wakker gemaakt..........

Wie vergeet ik nu nog?? Heb nog zo'n vaag vermoeden.............
Fons heeft vanavond weer een examen bij de brandweer, ik heb even het huis gedaan, maudy moet zo nog een fles.
Morgen heb ik een evaluatiegesprek met de oppas moeder en het gastouderburo. Zonde van de tijd vind ik, want alles gaat prima maar goed..........
Fons vertrekt morgen ook weer naar het buitenland.
Woensdag ga ik de nachtdienst in en fons is nog niet thuis en maudy kan in de nacht natuurlijk niet alleen zijn...........dus moet ik haar woensdagmiddag naar Fons zijn zus, en Fons komt donderdag ochtend weer terug, die haalt haar donderdagmiddag weer op...........wat een geregel. Gelukkig maar zelden voorkomend maar toch.........
Meiden, ik kom vanavond nog even spieken of bieb er nog is geweest!

He Rimke,

Wat leuk zeg dat Maudy zo lekker aan het genieten is. Lekker in de tuin! Wat een geregel met de nachtdienst enzo zeg! Moet er niet aan denken.
We gaan niet op huwelijksreis nu. Zouden naar disney gaan, maar mag nergens in. Dus gaan er volgend jaar naar toe. Mijn moeder heeft al toegezegt dan op te passen.
vond het wel fijn dat de echo weer een meisje was! Weet het nu echt zeker!@ hahah

x jacqy

Terug
Bovenaan