Klusbabes 36 !!!

goeiemorgen meiden

rimke; succes met werken deze week, doe rustig aan en we zien je wel weer voorbij komen. En je mag met fons mee naar johannesburg wanneer gaat dat gebeuren? wel leuk dat maudy dan bij je schoonzus mag, en moeilijk voor je dat je je meisje dan zolang moet missen,

Zo ben er vannacht weer 4x voor joey uitgeweest die wist elke keer weer wat en vanmorgen om 6uur werd ie weer hard huilend wakker met zijn hoofdje tussen zijn handen dat zijn hoofd zo zeer doet, hij is toen naast me gaan liggen en gelukkig weer even in slaap gevallen tot kwart voor 9, en zijn hoofd doet nog zeer zegt ie, dus ik zal de assistente effe bellen, gelukkig heeft ie nou nog geen koorts.

xx linda

Morgen meiden,

Rimke heel heel veel sterkte de komende dagen met werken..petje af, ik zou er niet aan beginnen..die verschrikkelijke onregelmaat in tijden bleggg..Wel een leuk vooruitzicht met je reisje naar Johannesburg..kan Maudy niet mee..Het klinkt mooi, maar ik denk niet dat ik Lois bij wie dan ook 6 dg zou brengen..vind 1 dg en een nacht wel lang zat..vertrouw niemand dat toe en kan der ook zeker niet zonder haar..Neemt niet weg dat ik het heel leuk vind voor jullie, maar heb zon iedee dat je dat eigelijk ook niet kan, zonder maudy..jij simpt al als ze bij wijze van in een ander bedje moet slapen..

Linda is Joey toch wat ziekig...als ie hoofdpijn heeft is het miss indd wel fijn dat je de assistente raadpleegd..dan heb jij ook een beroerde nacht pfff.doe maar rustig aan.

Nou Lois is naar de opvang en ik heb heerlijk nog even een uurtje geslapen..maar nu ??? gatsie verveel me nu al...heb gisteren al gezogen enzo...nu helemaal geen zin in..moet vanmiddag nog even wat ruilen bij zeeman en wilde ff bij schoenenreus nw.slippers kopen..maar denk dat ik de kledingkast ga uitzoeken en opruimen..alles wat ik meer als een jaar niet gedragen heb...hupppp weg ermee..behalve kleren die nog goed zijn en ff te klein zijn whahaha...en me zw.kleren die te groot zijn ook hahaha..nou dat word een flinke koffer naar zolder...
Straks in het andere huis kan ik het gewoon in kasten leggen op zolder..hebben we iets van 5 inbouwkasten..geen gedoe meer met winterzomer kleren in koffers...

drink me thee op en ga dan boven eens er voor zitten..

x bambi

p.s

ben wel heel benieuwd hoe het met klaasje is..want daar hebben we niet veel meer van vernomen...klaasje Meldplicht, want je bent toch de 37 wk voorbij....ooh miss is ze al bevallen ???

ooh en zag op mamoetje der hyves dat der verlof bijna ingaat, dus die moet ook nog maar een week of 6 denk ik.., maar goed daar hebben we niks meer van gehoord sinds ze zwanger is.

xxx

bambi: lois bij de opvang en je hebt vanmorgen nog effe lekker langer geslapen heerlijk , en straks geen geetter meer met zomer en winterkleren hahah ik laat dat gewoon altijd in me kasten hangen doe dat nooit per seizoen uitzoeken.
En ben ook benieuwd hoe het met klaasje is, en van mamoetje hebben we inderdaad ook nooit meer wat gehoord wel jammer,
Ook jammer dat phoebe er heel weinig meer is sinds ze zwanger is, maar goed moeten ze zelf weten.

ik heb de assistente van de huisarts gebeld en ze zei dat het maar even beter was om langs te komen want ze had nog van niemand anders gehoord dat kinderen uit het niks in ene 40 graden koorts krijgen en zulke hoofdpijnen, dus om half 3 gaan we effe langs de huisarts.

voor de rest geen nieuws, ben vandaag niet verder dan de bank geweest met me leesboek en die is bijna uit hahaha, heb alleen effe joey zijn bed verschoond enmorgen de onze, heb echt nergens zin in .

xxx linda

Linda; wat raar met Joey. Als t goed is zit je nu bij dokter, ben benieuwd. Hoop niks raars verder
En volgens de vk is je buik niet genoeg gegroeid. En laatst was t oke bij de groei echo??

Bambi; weer lekker je kledingkastje opruimen. Ach, ik moet dat geloof ik elke 2 weken doen. Ik kan er niet tegen als mijn man zn shirts op een hoop liggen, maar je moet s bij mijn kant kijken, alles door elkaar elke keer. kan ik weer iets niet vinden...je kent t wel....vanmorgen dus weer alles door elkaar gegooid

Rimke; nog ef doorzetten en dan missch 6 dagen naar Johannesburg. Zal wel moeilijk worden zonder Maudy, maar moet toch kunnen? Alhoewel, ik weet niet of ik t zou kunnen, vindt t al moeilijk om mn katten alleen te laten haha. Toen ik heel klein was werd ik uit logeren gebracht bij een tante, gingen mijn ouders ook op vakantie, en mijn tante vond mij zo lief, dat ze ook nog een kindje wilde haha. En 1,5 jaar daarna hadden ze een dochter, grappig weer

Ach meiden, was gister weer pislink op mn werk. Ik dacht fijn mijn vakantiegeld te krijgen, niet dus. Dus ik navraag gedaan, cheffin wist t ook niet. Wat blijkt, bij ontslag krijg je je vak.geld een maand later. Nou daar ben ik t dus NIET mee eens, belachelijk, staat nergens. Dus mailtje naar management gestuurd dat ik t er niet mee eens ben. heb er op gerekend, moet kinderkamer en vakantie betalen (niet echt, maar oke). Die man begreep mijn insteek en gaat er achteraan. belachelijk!!!! Ik wil spullen halen en anders weer maand wachten. Spaarrekening is bijna leeg, en mannetje krijgt ook pas in juni vak.geld

En weer 20 man ontslagen bij alle vestigingen, bij ons eentje. Ze werkt maar een dag, maar toch.....Gaat lekker overal. Ach, vandaag nog en morgen een halve dag, ben ik er vanaf

bieb; wat is dat nou voor rarigheid dat als je ontslag hebt gehad dat je dan je vakantiegeld een maand later krijgt, heb ik ook nog nooit van gehoord, en er zijn weer een hoop ontslagen gevallen in jullie sector zeg dat gaat zeker lekker, maar voor jouw nog effe dan ben je klaar.
En wat me buik en groei betreft, ik moet nu elke 2 weken heen en hij is gewoon nu effe niet tevreden, maar goed ik maak me er niet druk over zolang me bloeddruk maar goed is.

Met joey bij de ha geweest en hij denkt dat er een ontsteking door een virus in zijn neusholtes en voorhoofd, omdat dat meestal gepaard met die erge hoofdpijn gaat en koorts, en mocht het aanhouden maar dan zonder koorts dan kan het ook migraine zijn, maar dat geloof ik eerlijk gezegd niet zo erg hoor zo jong, maar goed we wachten maar weer af allemaal.

Ik heb een rotdag vandaag, ik heb mega pijn in me rug al de hele dag en dan vooral tussen me schouderbladen dat gebied, en me ribben doen heel zeer en ik ben heel moe, en vanavond nog yoga pffff heb echt geen puf maar goed,

xxx linda

he meiden,

Linda een beetje een rotdag, hoop dat je nachtrust krijgt en dat je dat goed zal doen. Joey heeft dus een soort van virus..nou even aankijken dan maar.
en je kleine niet genoeg gegroeid ? hoop dat over 2 wk gewoon alles oke is, je bloeddruk is mooi iig.

Bieb nog een halve dag en het zit erop..jammer maar ergens denk ik ook wel lekker de hele lange zomer en lekker vrij om te doen wat je wilt, oke je moet ook ergens bevallen hahah..maar gewoon lekker genieten en 1x per week.soll..komt helemaal goed..je zal zien hoe hard die buik groeit van rust en relax...
nog meer ontslagen binnen de organisatie, ach jij hebt er niks meer mee na morgen..lekker aan je voorbij laten gaan.

nou heb dus me kast geruimd..toch nog veel bewaard..hopende het ooit weer aan te kunnen, verder alle zomer die ik wel pas in de kast en de winter in de koffer..ook nog wat schoenen weg en wat van me man eruit..ruimt lekker op..maar wat blijkt ik heb een kast vol, maar niet veel voor warm weer...dus ben lekker gaan shoppen whahaha. niet heel veel gescoord, maar toch 2 3/4 broeken..een witte en een zwarte..een bruine top en een oversisde bloes met bloemen, tja dat moet je zien, anders klinkt het wat suf hahaha..verder nog 2 paar teenslippers, moest echt nieuwe...en  3korte broeken en 4 shirts voor Len..die moest ook echt wat leuke dingen..lekker paars en roze voor hem hhahah..ohja en wat roze rompers zonder mouw voor Lois en moest ff wat cosmetica bijhalen.. Dus al met al wel geslaagd.
Lois had het weer leuk gehad op de opvang en we hebben lekker broodjes gezond gegeten, want had weer geen zin in aardappelen koken..heb al 2 wk geen gekookte aardappelen op..of gebakken of geen aardappelen..is dat heel slecht ??

ga me bedje in..see ya
xxx bambi

goeiemorgen meiden

Bambi: dus toch je kast aan het uitruimen geweest en het voordeel daarvan is dat je weer lekker kan shoppen hahahaah,
en lekker aan de broodjes gezond, en wat de aardappelen betreft een chinees eet ook nooit geen aardappelen moet je maar denken hahahaha

Zo heb vannacht heerlijk geslapen, de yoga was weer lekker, maar ik heb nog steeds pijn in me rug en ribben, zal wel bij de laatste loodjes horen denk ik.
Zometeen joey naar de chreche brengen en dan ga ik nog lekker effe in de bank liggen. om 11 uur hebben we een intake gesprek op zijn school waar ie na de bouwvakvakantie heengaat, ik ben benieuwd.

xxx linda

Terug
Bovenaan