Klusbabes 36 !!!

Linda; je was er weer vroeg bij vanmorgen, wel lekker geslapen maar nog steeds last van rug en ribben. Zal er wel bij horen....toch erg vervelend.
Die pijn wat ik laatst had in mn rug was waarsch toch van het uitrekken van banden enzo. Vrouwtje van zw.gym had t allemaal uitgelegd. Heb t verder niet meer gehad, wel sneller last van zeurderige rug, maar had ik altijd wel

En de arts denkt een ontsteking. Hmmm beter van niet natuurlijk, is hij nu nog ziekjes?

Bambi; lekker kassie opgeruimd en heerlijk geshopt. Moet ook kunnen haha. Ik had gister ook nog een korte broek en broek tot over knie gescoord. Nu heb ik alles wat ik wil.

Zo, de brutalen hebben de halve wereld...want ik krijg vrijdag mijn vakantigeld gestort. Blijkbaar betalen ze een maand later uit omdat bijv makelaars die veel op weg zitten vaak nog boetes moeten verrekenen enzo. Nou, dat geldt niet voor mij. Vrijdag betalen ze uit, kan zijn dat t ook een voorschot wordt, maar dat scheelt niet veel van het normale bedrag. En had nog excuses gekregen van het management, dus dat is wel prettig

Zo, nog een paar uurtjes hier zijn. en dan ben ik er klaar mee. Ga nog ef bij een paar uitz.bureaus langs om cv af te geven, heb ik dat ook gedaan. Had al via internet aangemeld maar daar krijg je toch geen reactie op.

Het wordt mooi weer t weekend, zondag komen mijn zussen dus wel gezellig

iedereen vraagt hoe ik me voel vandaag. Dan zeg ik maar dat t beetje raar voelt enzo, maar ben er helemaal klaar mee haha. Liever nu weg dan over 2 uur. maar er is nog een afscheidsuurtje voor me ingepland, krijg ik cadeautje haha. Had besloten om toch maar vlaai te halen. maar een vriendin van collega kwam met allemaal lekkere dingen binnenlopen, dus dat hoeft ook niet meer haha

Dames, de groenten!

morgen meiden,

Linda gelukkig wel lekker geslapen..rot dat vervelende gevoel in rug en ribben blijft..miss hoor het erbij..kan me wel herinneren dat ik aan het eind alles vervelend vond en alles zeer deed hahah

Bieb de laatste uurtjes..tuurlijk ben je er klaar mee..wel leuk dat ze nog wat voor je doen, want bij mij was het gewoon de groeten en klaar..tja mannen he..nog wat lekkers en vrijdag je vakantie geld mooi geregeld toch.

nou het huis is weer glad. Lois ligt nog even..zit te bedenken of ik straks weer naar de winkels gaat hahah..moet nog wat ruilen en heb toch nog wat bovenkleding nodig..en moet nog nw..corrigerende topjes, waren en van de week niet in zwart en wit..die krengen zijn wel duur., maar goed..die zorgen dat me rollen niet zo duidelijk zijn whahaha

van de week me vriendin bij vk geweest..hartje klopje al..helemaal blij dat het goed zat., ze mag over 2 wk weer net voor der vakantie..
en nu net smste ze dat der vriend op zijn knieen is gegaan gisteren..dus die trouwen op korte termijn..ik wist wel dat ze het liefst wilde trouwen voordat de kleine geboren werd..nou word geen groot feest geloof ik, maar hoop wel dat ik toch mag komen whahah..zie der maandag en dan hoor ik meer...vind het echt zo leuk voor der..
en ik hoop ergens nog even samen zwanger te zijn.
Zij heeft nog 2 vriendinnen, die waren vroeger ook met mij bevriend die zijn ook zwanger..ben jalours....zucht hahaha

xx bambi

nou is hier geen winkelen geworden..geen zin in..ben na Lois boterham de hond gaan uitlaten en ff een bakkie bij me ouders en toen belde me schoonzus dat ze voor me deur stond..ben binnen 2 tellen thuis..dus ff snel een bakkie gedaan..moest om 3 uur haar kids uit school halen..had nog een leuk boekje van bumba meegenomen en wat leuke witte broekjes die ze nog vond van haar jongens..maar wit kan voor beide sexse he..leuke mexx broekjes joh..

Lois ligt lekker te maffen..dus ik kan weer ff relaxen..
xx bambi

Meisjes! We stonden op de tweede pagina!
Bambi was hier gister zowat als enige............whahaha!

Nou, ik zit midden in mijn werk toestand. Gister een scholingsdag, vandaag en morgen gewoon avonddiensten, zondag vrij en maandag weer een dagdienst.
Ik ga 12 juni geopereerd worden, ze hadden het eerst op 5 juni gezet, maar dan vertrekken we dus hoogstwaarschijnlijk naar Johannesburg..............tja bambi, ik vind het erg lastig om maudy achter te laten, zal er waarschijnlijk ook heel hard om gaan huilen, maar voor onze relatie is dit even wat we nodig hebben!
We komen 10 juni weer terug en 12 juni word ik dus geopereerd, 11 juni nog even een avonddienstje en dan onder het mes............

Bambi: lekker je kleerkasten uitgeruimd, heb je je winterspul meteen in dozen gedaan? Kunnen meteen naar het nieuwe huis! Leuk vooruitzicht hoor! En jouw tweede komt echt meis, nog even lekker laten kriebelen en dan in het najaar.............hopsakee.

Lin: wat waardeloos dat joey dat virus heeft! Hoop dat hij er snel af is en dat jij je ook nog wat beter gaat voelen, zo de laatste weken van je zwanger schap! Dit is ook niets........

Bieb: gefeliciteerd met je verlof meis...........ik zie het maar positief, lekker lang uitbuiken en voorbereiden! Van de zomer genieten!

Nou, fons gaat zo naar een verjaardag in Waalwijk met maudy, dus ik heb tot mijn werk de rest van de dag voor mezelf.
Spreek jullie later!
Kus!

goeiemorgen meiden

zo ik heb ons even van bladzijde 2 geplukt, komt ook niet vaak voor

Bieb; dus je bent nu uitgewerkt lekker effe relaxen, en vandaag krijg je toch je vakantiegeld en ook nog excusses van het mangement helemaal top zeg hahahaha, en je hebt nog wat cv's naar uitzendburo's gebracht kan geen kwaad.

bambi: je vriendin ten huwelijk gevraagd wat romantisch hahaha en ik hoop voor jouw dat jullie ook nog effe samen zwanger kunnen zijn. en nog wat witte broekjes van je schoonzus gehad, wit kan inderdaad voor beide sexen hahaha,

Rimke; ben je een beetje door deze werkweek heen gegaan

Gisteren bij de school van joey geweest was leuk moest een heleboel vragen beantwoorden over hoe ie is en of ie goed alleen kan spelen enmet andere en weet ik veel wat nog meer, en we hebben kennis gemaakt met zijn juf, en 17 augustus is zijn eerste schooldag, brrr krijg al de kriebels als ik er aan denk dan wordt me mannetje wel erg groot, maar gelukkig is ie nu nog lekker bij mij.
Ik heb sinds gistern pijn in me buik onder me navel met bukken en als ik op me zij en alles lig, ik kijk het nog effe aan en anders bel ik effe heel vreemd, en ook als ik te ver loop het zal er wel allemaal bij horen, ook omdat ik allles van voren draag is het ook veel zwaarder, ach ik mag niet klagen haha.
Gisteravond heb ik weer reiki gehad dat was wel weer lekker en vannacht een klote nacht weer gehad, steeds wakker,
Straks effe boodschappen doen en effe een koppie bij me pa halen en vanmiddag met joey naar de fysio en daarna effe naar de speeltuin.
Moet me baas nog effe bellen want me zwangerschapsverlof gaat vandaag in.

xxx linda

Rimke; 12 juni staat de operatie wat spannendmeid, en daarvoor nog effe lekker een paar dagen weg, logisch dat het moeilijk is zonder maudy, ik zou het ook niet kunnen.
En nog effe en dan weer wat vrij en vandaag lekker totdat jemoet werken de dag voor jezelf ga maar lekker relaxen effe in het zonnetje

xxx linda

hee meiden,

rimke de 12e de operatie dus,, zit er nog hersteltijd aan vast ? en snap je wel hoor als je een paar dagen met fons weg gaat, vind het knap dat je kan en ik hoop oprecht dat je heel erg gaat genieten en niet 5 dg zit te janken omdat je maudy zo mist..als je olifanten gaat kijken moet je wel genieten..Deze keer geen visum nodig of prikken ??? kan me herinneren van vorig jaar dat je ook even mee wilde en dat toen niet kon ivm visum.

Linda weer een waardeloze nacht, balen en een pijn in je onderbuik..hou dat zeker in de gaten, een strak gespannen gevoel betekend niet veel goeds, rustig aan..zeker nu je officieele verlof in is, dat betekend rusten rusten...je werkgever heeft dat toch wel geregeld? anders moet je uwv even bellen om te checken ofzo.

uitslapen zat er niet in hier..Lois besloot om 7.15 klaar wakker te zijn en zat flink te keten in bed...ik wilde nog niet...moeeeeeee..hahaha
nou zit nog lekker in pyama op de bank en ga me pas aankleden als Lois zo weer der slaapje gaat doen..vanmiddag ga ik met der de grote boodschappen halen ipv morgen, heb geen melk meer en dan heb ik morgen lekker vrij.

Krijg al een beetje de kriebels voor volgende week woensdag , dan is de finaledag van baby van het jaar..natuurlijk reken ik nergens op, maar spannend is het wel.
Heb de officeele uitnodiging binnen en lois is nummer 001, dat betekend denk dat ze de 1e baby is die gekeurd word.. mmmh das niet voordelig denk ik..dan hebben ze 100 baby's gehad en weten ze niet meer wie Lois is whahahah.
Of ik moet het posie zien, dan zijn ze helemaal fris nog en bij baby 100 hebben ze het wel gehad whahahah

ga ff lois bezig houden,
'die zit te mopperen in de box.

xx bambi

sooooo waar is iedereen ??
lekker weertje he..alle boodschappen zijn binnen heerlijk , geen verplichtingen in het weekend.zalig..
Morgen lekker bbq en bij schoonzussie en fam.. dus gaan we daar morgen middag lekker heen..altijd gezellig en lekker in de tuin neuten..
heb een nw.verslaving..Jilzzz..lekker drankje joh..of lekker rosetje erbij. jammie..vlees eten hahah..heb nu al trek.
Wilde eigelijk pannekoeken eten, maar toch geen zin om te bakken..heb op vrijdag nooit zin in te koken..toen ik nog werkte en nu ook niet omdat ik al heel de dag in de weer bent..dus zet lekker de frietpan aan..althans me man, die doet dat altijd.hahah.

Mijn vriendin gaat heel snel trouwen..ze belde dat het 17 juli werd, maar die datum word het toch niet ,want dan kon iemand niet.
maar wel op korte termijn zodat ze nog niet dik trouwt.
Ze heeft gevraagd of ik haar haar en make-up wil doen...heel graag..leuk leuk..tijd geleden, maar dat vind ik echt leuk om te doen..
haar schoonzussie gaat vrijgellenfeest regelen, ben benieuwd, dan zie ik al die meiden die geen contact meer met me willen hahahah..dat word wat..
de dag zelf hou ze klein, alleen naaste familie en miss.vrienden

xxx bambi

Terug
Bovenaan