Klusbabes 36 !!!

hey meiden

wat een rust hier vandaag iedereen van het heerlijke weertje genieten.

Bambi: lois wordt volgende week als eerst gecheckt om het maar zo te zeggen haha wel spannend hoor, en je wild epannekoeken eten maar het werd patat ook lekker hahah,en wat leuk dat je je vriendin haar haar en make-up gaat doen voor haar trouwen, en ze trouwt inderdaad al vrij snel ze heeft gelijk

sterretje; weer ziek meid dat gaat toch ook niet goed beterschap.

Zo vanmiddag moest joey naar de fysio en daarna even naar de speeltuin geweest, en ik heb de assistente van de gyn maar effe gebeld over me buik maar ze denkt dat het bandenpijn is en dat de kleine indaalt maar we weten nog niet of het goed ligt, maar in een stuit kan het ook indalen, en me buikspieren rekken uit en ze zei dat als het kindje goed beweegt ik me weiinig zorgen moet maken en dat ik altijd mag bellen.
Ik heb trouwens vreselijke pijn aan me rechterschouder vandaag ookals ik adem heel vreemd misschien zit er een spier of wat dan ook niet goed, ook als ik me schouder beweest doet het zeer, ach gaat wel weer over.

Heb net de intake van de kraamzorg gehad effe gezellig gezeten, want het meisje dat hier komt kramen dat kennen wij hahahaha.

Voor de rest geen nieuws, we hebben joey net op bed gegooid want die mocht effe opblijven omdat die vrouwen er waren en daarna werd ie heel brutaal , dus die kon gelijk vliegend naar bed maar hij was ook heel erg moe
voor de rest geen nieuws, morgen weer een mooie dag heerlijk.
Gaan jullie nog wat leuks doen met de pinksterdagen?

xxx linda

jeetje wat boring hier zeg...echt niet leuk dat het soms zo saai is..

sterretje meis weer ziek..het schiet niet op he..sinds de komst van je meissie 10x vatbaarder voor alle bacterieen...beterschap.

Linda leuk dat je het meisje wat komt kramen kent..of niet, weet niet of je het prettig vind dat een bekende je van onder moet controleren whahaha..
hou het ff inde gaten he die pijnen..want een assitente kan ook maar wat zeggen..anders gewoon bellen...

Heerlijk weertje weer he.
vanmorgen sliep Lois tot over half 9 dus heerlijk hahah..Lois en ik zijn mee geweest naar de hondentraining..Remus had geen zin vandaag..en zo iets stoms..omdat de kat ontsnapte net voor me weggingen, ging remus ook naar buiten, dus ik had hem alvast in de auto gedaan.,..waren we zijn riem vergeten hahahah., sta je dan zonder riem bij de training, gelukkig had zijn trainer nog een riem, hoihihi

verders ligt het meisje te slapen en gaan we rond 3 uur naar me schoonzus voor de bbq enzo...lekker lekker..

heb net ook bericht gehad voor de goedkeuring van me ww...heb ww tot 31 maart 2010....ooohhhhh dan heb ik nog wel even de tijd om werk te vinden hahahah. das wel beter...zit ik niet op hete kolen hhihih.

nou ga nog ff relaxen en tot morgen ofzo.
xx bambi

hey meiden

wat een rust hier,

Bambi: nou kan je zeker effe rustig aan doen met solliciteren haha tot maart 2010 heb je effe drift haha, en meegeweest naar de hondentraining gelukkig had de trainer nog een riem. wel lachen hahaha, En lois heeft weer lekker uitgeslapen zeg ik ben jaloers.

Nou weer een kutnacht gehad ben er 4x uitgeweest voor joey en 4x om te plassen, en ik had een megapijn in me schouders en rug,
Joey had besloten om vannacht om half 3 klaar wakker te zijn hij deed ook gewoon zijn lamp aan, ik er weer uit, ik zei vriend het ismidden in de nacht, nou en was het antwoord ik ben klaar, ik de lamp uitgedaan en hij huilen ik ffe met hem gepraat dat het echt nog te vroeg was, en dat dan zijn deur wel open mocht nou dat was goed gelukkig is ie uiteindelijk wel weer in slaap gevallen tot kwart voor 7 vanmorgen toen was het feest weer gehouden.
Voor de rest weinig gedaan effe brood bij de bakker gehaald en even over de markt en de bloementjes bij me ma water gegeven, en ik heb net effe op de bank gelegen tom ligt op bed en joey zit hier benenden, Het is wel heel mooi weertje maar er staat wel hier een best harde wind, dat is wel jammer.
Morgen krijgen we een logee me vriendin haar dochter komt slapen, maar die is 10 jaar dus die gaat haar gang wel gezellig hoor.

Straks effe naar me pa toe denk ik, en dan ben ik er later nog eventjes.

xxx linda

wat een rust hier vandaag.

vanmiddag effe naar me pa geweest joey op zijn eigen fiets en ik op me fiets. en voor de rest niks gedaan heb nog effe buiten gezeten en ik zit net lekker in de bank. joey ligt er al op die was heel moe, ik ga ook niet laat me bedje opzoeken.

fijne avond allemaal en morgen dan lees ik bij

xxx linda

goeiemorgen meiden

iedereen gezellige pinksterdagen. gaan jullie wat leuks doen?

vannacht wel lekker geslapen alleen heel erg gedroomd over mensen die elkaar met hele grote messen aan het uitmoorden waren heel vreemd hahaha, Hoefde er maar 1x uit voor joey dus dat scheelde weer.
Ik ben alleen erg duizelig nu, gaat wel weer over. Ik ga me bed effe verschonen hij ligt al in de wasmachine, het waait hier weer lekker dus alles is zo droog.

Misshcien nog tot vanmiddag en anders tot morgen.

xxx linda

Goedemorgen!
Even in Maudy haar ochtendslaapje.
Ik ben vandaag 1 hele dagen vrij, na 4 dagen kneiterhard werken, morgen heb ik weer een dagdienst. Fons vertrekt vanavond naar Cairo en is dinsdag weer terug, ik moet dus morgen werken dus maudy gaat naar de opvang, en als ik dan thuis met haar kom, morgen middag, komen mijn ouders nog langs, ik denk dat je me dan op kunt vegen, maar goed. Zij zouden voor het eten zorgen dus daar hoef ik niet aan te denken.

Bambi: zo, je kunt dus rustig verhuizen en op zoek naar een nieuwe baan! Lekker hoor, even rust in het hoofd wil ook wat! Hoe was je bbq gisteren? Hoop dat je het gezellig gehad hebt!

Lin: wat een waardeloze nachten heb je achter de rug! Gelukkig vannacht wel beter, maar die dromen is waardeloos, had ik op een gegeven moment ook, van die nachtmerries! En ze waren niet tevreden over je buik, ach, dan maar extra in de gaten houden, zolang het mannetje goed beweegt.....en ze wisten natuurlijk al dat het geen grotert zou worden, dus als hij tot nu toe op schema lag, zal het nu wat minder worden.......hou je maar koest!

Sterretje: ziek..............jemig, ik had zo gehoopt dat jullie alle ziektes al gehad hadden..........

Nou, ik heb fons nog even naar bed gestuurd, want die moet een avondvlucht doen, ik ga na Maudy haar slaapje en fruithap even lekker wandelen, vanmidddag komen er wat vrienden eventjes, en Fons vertrekt om 16.45.........dan moet ik vanavond de tas van maudy inpakken en morgen weer heeeeeeeeeeel vroeg op............en dan ben ik vrees ik dus meer dood dan levend...............
Misschien tot later!
Kus!

he dames,

Linda wat een nare dromen meid..brrrr...en die nacht daarvoor al gedoe met joey pfff..sterkte ..hoe hou je het warme weer ??

rimke drukke werkdagen achter de rug...nog 1 te gaan...sterkte..
is het al zekers dat je met fons meegaat..vrijdag ?? alles geregeld met maudy enzo..

Nou de bbq was echt heerlijk gisteren en heel gezellig na zitten keutelen..kort nachtje want het was 3 uur voor we lagen en vanmorgen 9 uur er weer uit..toch lekker dat Lois weer uitsliep..maar ze sliep gisteren ook wat onrustig in..
Maar er was zo veel vlees over dat we vanaaf zelf gaan bbqen en dat me zusje en zwager ook komen met Amy.

Ga nu het beddengoed ophangen, want de machine is klaar..

xx bambi

Terug
Bovenaan