Goedemorgen!
Even in Maudy haar ochtendslaapje.
Ik ben vandaag 1 hele dagen vrij, na 4 dagen kneiterhard werken, morgen heb ik weer een dagdienst. Fons vertrekt vanavond naar Cairo en is dinsdag weer terug, ik moet dus morgen werken dus maudy gaat naar de opvang, en als ik dan thuis met haar kom, morgen middag, komen mijn ouders nog langs, ik denk dat je me dan op kunt vegen, maar goed. Zij zouden voor het eten zorgen dus daar hoef ik niet aan te denken.
Bambi: zo, je kunt dus rustig verhuizen en op zoek naar een nieuwe baan! Lekker hoor, even rust in het hoofd wil ook wat! Hoe was je bbq gisteren? Hoop dat je het gezellig gehad hebt!
Lin: wat een waardeloze nachten heb je achter de rug! Gelukkig vannacht wel beter, maar die dromen is waardeloos, had ik op een gegeven moment ook, van die nachtmerries! En ze waren niet tevreden over je buik, ach, dan maar extra in de gaten houden, zolang het mannetje goed beweegt.....en ze wisten natuurlijk al dat het geen grotert zou worden, dus als hij tot nu toe op schema lag, zal het nu wat minder worden.......hou je maar koest!
Sterretje: ziek..............jemig, ik had zo gehoopt dat jullie alle ziektes al gehad hadden..........
Nou, ik heb fons nog even naar bed gestuurd, want die moet een avondvlucht doen, ik ga na Maudy haar slaapje en fruithap even lekker wandelen, vanmidddag komen er wat vrienden eventjes, en Fons vertrekt om 16.45.........dan moet ik vanavond de tas van maudy inpakken en morgen weer heeeeeeeeeeel vroeg op............en dan ben ik vrees ik dus meer dood dan levend...............
Misschien tot later!
Kus!