Klusbabes 36 !!!

Zo, wat een heeeeeeerlijke dag! Wat een zalig weer he? Ik heb vanmorgen eerst een uur met maudy gewandeld, die vond het zalig! Vanmiddag nog een uur gefietst met haar en lekker de hele dag buiten gespeeld. Fons is om 17 uur vertrokken richting schiphol, is er dus dinsdag weer.
Vrijdagochtend gaan we heel vroeg naar schiphol, ik hoor pas aan de gate of ik echt mee kan, maar we kunnen onze kansen goed bij houden op een site die aangeeft hoe vol de vlucht is. Vaak hoort fons al tijdens de briefing of de vlucht vol is of niet, dus dan weet ik al of ik weer naar huis kan of niet. Maudy gaat lekker verwend worden bij mijn schoonzus.

Bambi: ik hoop dat de bbq gesmaakt heeft? Lekker hoor, ik ruik hier ook allemaal bbq luchtjes............ik moest het met een opwarmprak doen..........whahaha!

Nog effe wat verse foto's van ons meiske.

Allemaal van de afgelopen week.
Ze krijgt trouwens weer een tand, vieze poep, open billetjes en uitslag op haar kinnetje............verder niet zeurderig ofzo.........lekker wijffie he?

goeiemorgen meiden

bambi: hebben jullie lekker gebbq? en je vroeg hoe ik het met de warmte heb, nou dat gaat wel goed heb er eigenlijk geen last van gelukkig hahaha,

rimke; wat een heerlijke foto's van maudy weer, en vrijdag gaan jullie een paar daagjes er tussen uit, en gisteren een lekkere vrije dag gehad, en vanavond komen je ouders na een dagdienst werken, kan erin komen dat je jouw dan kan opdweilen. wel lekker dat je ouders voor het eten zorgen scheelt toch weer.

Zo gisteren aan de wandel geweest bij mij vandaan over de dijk naar me pa toe, maar ben toch tot de conclusie gekomen dat dat nu toch teveel van het goede is haha, was helemaal gesloopt toen ik bij mepa aankwam en had pijn in me buik, we hebben bij me pa gegeten en daarna naar huis gegaan en en om 4 uur kwam de logee en dieheeft zich wel met joey vermaakt,
Vandaag effe naar me schoonouders toe , en me wasmachine draait alweer het is nu nog mooi weer dus dan kan alles lekker buiten hangen.

tot later nog even meiden, fijne dag vandaag

xxx linda

morgen meiden,

Ja linda hier hangt de was ook al weer buiten..zalig weertje.
Dat je nu niet meer van die enden kan lopen kan ik me voorstellen..pfff..rustig aan meid..gewoon wat meer bij huis blijven.
Is het gezellig met de logee ? heb je handen wat meer vrij of niet .

Rimke werkse vandaag..ach je hoeft niet te koken iig.
Wat een heerlijke foto's van maudy..vind het zo vrolijk kind.
spannend   vrijdag..ach maudy gaat het vast goed doen, die heeft er denk ik het minst last van toch?

gisteren was de bbq weer heerlijk..beetje passen en meten, omdat me tuin ieniemienie is, maar das over 2 maanden gelukkig over whahah.
het was gisterenaaf op Lois kamer 29 gr...echt niet normaal en we hebben al een zak voor der raam gehangen om het licht te dimmen en de zon tegen te houden,maar die staat er vanaf een uur of 4 tot sasvonds laat op...zucht..dat is straks ook allemaal over..

Straks net na de boterham gaan we naar de hornbach..ff iedeeen opdoen en daarna doen we niet zo veel.
Morgen ga ik smiddags met me zusje ff shoppen er is uitverkoop en wil voor woensdag eigelijk wel wat leuks hahah.

ga eens ontbijten. want zit al ff te laptoppen en de was gedaan enzo, maar zelf eten....
xx bambi

Bambi; leuk een bruiloft in t verschiet, en je mag de haartjes en make up doen. Leuk dat ze je vraagt. En joehoe, tot 31-3 uitkering van de WW. Lekker relaxen haha
Misschien goed teken dat Lois als 1e 'gekeurd ' wordt, dan zien ze haar foto en dan denken ze...he we gaan geen andere fotos meer kijken, want dit is DE baby hihi

Rimke; 12 juni onder t mes. Redelijk snel, en hoe lang moet je daar dan blijven?
Wel heerlijk (hopelijk) vtv nog ef met Fons de deur uit. Lijkt me wel kut als je op t laatste moment toch niet kan gaan, kan je weer terugpuffen,,,maar dan zie je Maudy wel weer snel

Linda; doe je rustig aan met al je pijntjes? Zal er missch wel bij horen, maar evengoed

sterretje; beterschap!

Hier paar drukke dagen achter de boeg. maar ook gezellig

Gister waren mijn zussen, zwager en 2 nichtjes op bezoek. Nichtje van 18 maanden is toch zo een schatje. Zus heeft van alles al voor me meegenomen, 2 zakken met kleding en andere benodigdheden. Wagen en maxicosi moeten we nog krijgen. Kon natuurlijk niet die zakken kleding uitpluizen want dan weten ze al dat we meisje krijgen haha.Wilden ook de babykamer zien, maar dat is dus nu verboden terrein. Jammer maar helaas. Lekker gebbq-t en toen gingen ze rond uur of 9 naar huis, ef opgeruimd en toen lag ik als een dooie op de bank. Was kapot....

EN leuk nieuws van mijn vriendin, want ze is ook zwanger! Nu ong 9 weken. Was al ong de MM ingegaan. althans aantal onderzoeken gehad, nu toch zelf gelukt. Was niet superlang bezig, 9 maanden ofzo, maar toch lang genoeg. Het stomme is, ze was ook naar die 'paranormale'man geweest, waar ik toen ook was, en daar is wel t zelfde uitgekomen als bij mij. Maar goed, je weet nooit of t daar aan ligt. Ze is 4 maanden na mij uitgerekend, dus erg leuk straks 2 kleintjes van ong dezelfde leeftijd

Verder heb ik de laatste week meer last van rug. Wordt ook superstijf wakker, verder voel ik me gelukkig goed.

Morgen ef naar ex werk. Ze zijn dit keer zo laat met salarisstrookjes, en moet die van mei nog hebben voor op te sturen naar WW. Kan ze ook per mail doen,. dus nu haal ik die morgen ef op, scan ze daar allemaal in, en kan ik ze gelijk mailen, Scheelt weer een dag. Moet toch naar stad

Had ik wel verteld dat ik een dikke blos bloemen nog had gehad en als afscheidscadeautje een abonnement op Ouders van nu, Alleen die heb ik al....ef kijken of ik dat kan veranderen of dat vriendin die wil. Volgens mij heb ik m nu trouwens gratis

Straks ef snel naar schoonma, en dan lekker de rest van de dag niksen. Vanavond met zn 2 bbq-en, restjes opmaken. Het is weer lekker weer,dus altijd goed

dames, fijne pinksterdag nog!

Hey meiden.

Moet ik mezelf eerst even opnieuw voorstellen......        
Ik ben Phoebe, 29 jaar en inmiddels als weer 22 weken zwanger...

Anderhalve week geleden heb ik mijn 20 weken echo gehad.
Toen werd al duidelijk dat we een lekker eigenwijs kindje krijgen.
Die kleine liet zich mooi niet zien, en de echografiste was niet tevrede.
Ze kon het hoofdje niet zien en het hartje kon ze niet zien, dus afgelopen vrijdag hebben we een 2de 20 weken echo gehad.
Toen had die kleine er gelukkig meer zin in en kon ze alles prima zien en meten.
Alles is gelukkig goed!
Wij wilden heel graag weten of het een jochie of een meid is, gewoon voor het gemak.
Bij de eerste echo liet die kleine dat dus mooi ook niet zien, dus ik zag de bui al een beetje hangen.... wachten tot het geboren wordt.
Maar..... gelukkig hadden we afgelopen vrijdag meer geluk, we krijgen een jochie!!!!!
Papa helemaal blij, die ziet zichzelf al iedere zaterdag langs de kant van het voetbalveld staan! hahaha
We zijn gelijk nog even de stad in geweest en we hebben een wit tuinpakje gekocht met een lichtblauw shirtje eronder.
En gisteren kwam oma al met een spijkerbroek aan, zo schattig allemaal!

Helaas gaat het met mij nog niet helemaal zoals ik het graag zou willen.
Iedere ochtend als ik moet werken ben ik misselijk en moet ik overgeven.
De ene dag zakt de misselijkheid en de volgende dag voel ik me na het overgeven prima.
Het vreemde is alleen als ik vrij ben dat ik nergens last van heb.
Dan voel ik me eigen kip lekker!
Ik vermoed dat het te maken heeft met dat als ik moet werken in wakker wordt van de wekker en er dan dus uit moet. Als ik vrij ben wordt ik uit mezelf wakker en dan kan ikalles wat rustiger aan doen.
Hebben jullie dat misschien ook gehad?

Nou, we gaan zo maar even naar de Gamma, verf enzo kopen voor de baby kamer.
Als het goed is wordt de baby kamer over een week of 3 gebracht en het zou fijn zijn als alles dan af is!

Nou meiden, geniet allemaal nog even van deze heerlijke dag, morgen is het weer voorbij....

Liefs Phoebe

he bieb,

Wat leuk dat je vriendin ook zwanger is..das indd heel leuk als de kindjes straks groter zijn is 4 maanden niks natuurlijk.
En weer een berg spullen gehad van je zus..leuk leuk..
Ook heel leuk je afscheidscadeau..Dat gratis blad is toch Wij jonge ouders ? en niet Ouders van Nu. Zijn leuke tijdschriften he, maar 2x dezelfde dat zou zonde zijn.

nou heb alle was gevouwen en opgeruimd, alleen het wasje buiten nog vouwen, maar dat komt wel. Staks dus ff naar hornbach..Lois heeft net der boterham achter de kiezen, dus we gaan zo eens klaarmaken.

xx bambi

he phoebe,

wat onwijs leuk dat je weer even komt buurten..En jeee een Jongen wat leuk zeg..lekker gericht een kamertje inrichten en kleding kopen hahaha
lekker met de babykamer aan de slag, ook heel leuk..
balen van dat overgeven zeg..Dat komt zeker wel doordat je niet uitjezelf wakker kan worden..het is toch wat gehaaster en geforceerd wakker worden en druk gedoe met werken..ik voelde me ook zeker niet lekker als ik op me werk zat en thuis niks aan het handje..geloof zeker dat meer meiden dat hier hebben gehad..
Ga lekker genieten van je jochie, voel je hem al ???
en we hopen je snel weer te zien.

xx bambi

hey meiden

zo zeg wat een weertje vandaag heerlijk

bambi: nog leuke ideen op gedaan bij hornbach? en je was ook al lekker vroeg met alle was, heerlijk ben je klaar hahah

bieb; zo jij kan weer effe vooruit met de zakken kleding en de babykamer verboden terrein je hebt gelijk hahahah,
en je vriendin ook zwanger dat is gezellig voor jullie lekker met z'n tweetjes zwanger.
en veel plezier met de restjes opmaken met de bbq vanavond.

phoebe; was je er weer en de echo was goed en jullie krijgen een jongen heel leuk, en dat je als je moet werken zo misselijk bent en niet lekker kan inderdaad komen omdat je dan moet zeg maar je moet van bed en je moet snel snel snel doen, ik hoop wel voor je dat het snel overgaat allemaal.
doe maar rustig aan.

Zo wij hebben een rondje gefietst vanmorgen en effe bij me schoonouders geweest, en nu zitten we alweer anderhalf uur thuis want buiten in de zon is het niet te hardde veel te warm en ik ging bij me schoonouders vandaan en ik had me badslippers aan en met lopen gingen me voeten zeer doen net of er vocht in zat , maar goedhoort erbij.
morgen begint de eerste dag voor joey zijn allergietesten, ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat.

Geniet lekker van het weertje en ik ben er misschien vanavond nog eventjes en anders wordt het morgen weer.

xxx linda

Terug
Bovenaan