Klusbabes 36 !!!

goeiemorgen meiden

heb wel lekker geslapen vannacht, alleen heb ik nu hoofdpijn en nog steeds pijn in me rug en ribben, ach nog een paar weekjes moet ik maar denken.
Om kwart voor 10 gaan we naar het ziekenhuis rijden me pa rijd en ik ben benieuwd hoe het gaat, ik zit steeds tegen joey dat die prikjes helemaal geen zeer doen en hij maakt er nog niks van ik leg ook steeds uit wat ze gaan doen maar ja dat zegt niks hahaha.

voor de rest geen nieuws me oom en tante waren gisteravond nog even geweest kijken hoe ons huis was geworden hebben wel effe gezellig gezeten

xxx linda

he   meiden,

Linda succes met joey in het ziekenhuis voor de allergietesten.

Jacqy heb het ook al op je hyves gedaan, maar van harte met je kwart eeuw verjaardag hahaha..fijne dag..hoe gaat ie verder ?? we hebben je al ff niet gezien.

Nou het mooie weer is vandaag een beetje voor het laatst.
zucht wilde Lois morgen een heel leuk zomerjurkje aan doen..maar het word te koud en het is nog te groot..Leuk Hoor heb allemaal leuke kleren maat 80 verzuipt ze erin hahahah.
Ga straks dus lekker kijken voor wat nieuws voor morgen..heb al helemaal de bibbers.
kijk ook gelijk nog even voor mezelf. Verder luiers kopen en nog wat dingen.
Ga samen met zusje en nichtje amy.

Vanmorgen het huis schoongemaakt..nu lekker relaxen op de bank..Lois stekkert hier rond en is momenteel de onderzetters in de kattenmand aan het stoppen..zucht ze zou eens met de eigen speelgoed spelen..ligt hier vanalles maar moet altijd wat anders zijn...hahahah.

morgen heel vroeg op..half 7 en rond 8 uur weg...als er nu geen file is dan zijn we er veel te vroeg, maar goed dat risco heb ik liever dan dat we te laat komen natuurlijk.

ga zo Lois een boterham geven.
x bambi

Hey dames,

Ik kom even een update geven...

Als eerste, phoebe, een jongetje, wat leuk zeg!!!

Heb weer wat foto's voorbij zien schieten, wat een heerlijke meiden hebben jullie! Wees er maar trots op (dat zijn jullie ook vast wel)

Voor de rest heb ik niet alles gelezen, was ook zoveel! Hoop dat iedereen gezond en gelukkig is en geniet van jullie wondertjes!

Zoals jullie wsl wel weten zijn wij met ICSI begonnen. Heb 27 mei de punctie gehad, er werden maar liefst 16 eitjes weggehaald...daarvan zijn er 8 bevrucht en afgelopen zondag is er 1 toppertje teruggeplaatst...er waren er nog 2 goed genoeg om ingevroren te worden!
14 juni mag ik een thuistest doen...errug spannend dus!

Mocht het goed nieuws zijn, dan horen jullie het zeker!

Ik hou jullie in de gaten!

Liefs Joepie

Phoebe; wat leuk dat jullie een jongetje krijgen! en zoals ik begrijp mag iedereen t weten?? Enne ik had volgens mij niet meer of minder klachten als ik aan t werk was, wel vervelend voor je....

Joepie; dat worden spannende weken voor jullie! Hopen dat t gelijk aanslaat! zal voor jullie duimen

Jacqy; ben je jarig vandaag? GEFELICEERD (en anders alsnog gefeliciteerd)

Zo, vanmorgen heel de stad doorgecrosd. Eerst naar ex werk om laatste salarisstrookje af te halen, alles laten inscannen en net doorgemaild. Even nog naar een paar uitzendbureaus geweest, alleen tempo team gaf me echt t idee dat ze wat op korte termijn kunnen hebben. Ze ging ook gelijk met 1 of ander bedrijf bellen of zij wat hadden, maar niet meer nodig. En ik had stiekem iets van, neeee ik wil niet werken haha
Daarna nog paar boodschapjes, en nu weer heerlijk thuis. Snel gegeten, want voelde me flauw van de honger. Straks nog ef van t weertje genieten, het is hier hartstikke warm. en rest van de week weer slecht

Heb dus laatste week meer last van rug, maar ook als ik opsta onderin bij schaambeen, zijn zeker mijn banden ofzo
En gisteren voelde ik kleine meisje niet zo vaak als ik zou willen, maarja, die zal ook wel s af en toe een off day hebben haha. Nu trouwens ook nog niet zo veel, zo even rustig liggen en dan voel ik r vast weer. anders maak ik me weer zorgen...

vanavond zwemmen, maar er is ook een info avond in t ziekenhuis, dus twijfel nog of ik daar heen wil.

dames, geniet van de dag!

he he,

Joepie wat een spannende weken dus voor jou..ik hoop echt van ganze harte dat 1x genoeg is...spannend spannend...

Bieb ik zou wel naar die infoavond gaan, zwemmen kan je elke week toch ? de meeste bevallingen zijn in het ziekenhuis of eindigen in het zh, dus zal zeker een kijkje gaan nemen.
Joh als je niet meer wil werken voor de bevalling hoef je toch niet zoveel moeite te doen met al die uitzendbureau's ..je bent er nu zelf schuldig aan als er 1 wat voor je heeft..rustig aan he, vooral met rugpijn en pijn in het schaambeen, voor je het weet heb je last van je bekken en dan zijn de rapen helemaal gaar..ga maar ff lekker ontspannen en je meisje voelen.

nou goed geslaagd met shoppen, heb een leuk setje voor Lois voor morgen..toch simpel een rokje en een shirtje met een kat erop..roze shirt, grijze kat, grijs rokje en doe er een roze legging onder..
ook nog een geel setje voor warm weer gescoord..een korte broek met leuk shirtje.
voormezelf een jurk, een rok en 2 stuks boven kleding, die zijn met 3 kwart mouwen, dus meer voor van de week dan echt met warm weer.
had de jurk net aan,mwaaah niet echt voor buiten de deur, meer voor lekker in de tuin,de nw tuin hahahah..

ga ff op het toilet zitten, last van me darmen, spanningen hahaha
xx bambi

hey meiden

bieb; alles geregeld nu met salarisstroken en het cwi gelukkig maar, is weer een zorg minder, Die pijn in je onderrug en je schaambeen kan ook duiden op bekkeninstabiliteit anders effe aan vk vragen over hoe en wat,
Weet je al wat je gaat doen vanavond naar de info avond of zwemmen? ,en je hebt gelijk hoor dat je nu effe niet meer wilt werken lekker rustig aan doen en na de bevalling kan je weer genoeg werken. Heb je lekker in de tuin gezeten?

bambi: morgen is zeker die "keuring" van lois hahah zo zla ik het maar noemen spannend hoor, en je bent lekker geslaagd voor het shoppen en ze krijgt een mooi pak aan morgen. en jullie moeten er zeker vroeg af morgen zeg, maar het wordt wel een leuke dag,

joepie: oooo wat ontzettend spannende weken worden dit weer voor jullie en wel goed dat er 2 eitjes konden worden ingevroren voor het geval dat, ik hoop echt dat die eitjes niet nodig zijn en dat je de 14de een positieve test in handen mag hebben want dat is jullie meer en meer dan gegund. laat even wat horen hoe het gaat meis, en doe rustig aan.

Zo joey heeft een rug vol met pleisters de arme schat hahaha, hij had grote praatjes tegen de dokter over dat zijn papa op de fiets naar zijn werk moest want wij hadden de auto haha, en toen was ie aan de beurt voor die pleisters begon ie te huilen, er is dus nog geen prikje of wat dan ook aan te pas gekomen alleen die pleisters op zijnrug en dat doet niet zeer, maar gewoon de spanningen de arme schat hahah, en morgen hoeven we niet naar het ziekenhuis, en een donderdagochtend moeten we weer heen dan gaan ze zijn rug weer bekijken en ik moet dan melk meenemen, en dan krijgt ie allemaal prikjes op zijn onderarmen voor voedingsallergieen, en vrijdag moeten we ook weer heen dus een druk weekje.

Het is hier heerlijk weertje vandaag als het goed is ook gelijkd e laatste mooie dag.
Vanavond komen ze hier kaarrten want tom is laat van zijn werk,

xxx linda

He meiden,

ik schaam me dood. Maar heb de laatste tijd zo druk, en zo weinig energie, dat ik geen puf meer had om langs te komen. Maar heb echt iedere dag aan jullie gedacht hoor!

Phoebe, een jongetje! Leuk leuk!!

Joepie, spannend voor jullie zeg. Is het wel een beetje meegevallen de punctie e.d.?

Bambi, succes morgen meis! Hoop dat je meisje mag winnen, ik vind haar een winnaar!!

Rimke, bijna ok toch? Spannend hoor, wel fijn dat ze het weg gaan halen. Is fons dan een paar dagen thuis?
Zag weer heerlijke foto's van maudy voorbij komen.

Bieb, WW geregeld. Mooi zo. Hoe bevalt het thuis? En hoe gaat het verder met je?

Hier alles goed. Bedankt voor de felicitaties.
Ben de laatste tijd flink gegroeid, niet normaal joh! Nog wel flink wat last van mijn bekken en rug, maarja, dat is niet anders. En gewoon haast geen energie. En dat terwijl ik het zo druk heb. Moet het ook eigenlijk iets rustiger aan gaan doen.
We zijn aan het kijken naar een nieuwe auto, want in de onze past de kinderwagen haast niet haha
Maar weet nog niet of we het moeten doen, is toch financieel een flinke klap!

Sorry dat ik niet op iedereen gereageerd heb, maar ben t alweer kwijt!

Liefs jacqy

Terug
Bovenaan