Klusbabes 36 !!!

Jacqy; fijn dat je er weer ef bent! Lekker gegroeid lees ik (we want fotos) en ook last van rug en bekken. Vervelend he die klachtjes.
Wij moeten ook nieuwe auto., hebben n 3 deurs en op zich achter heel veel ruimte, kunnen de achterbank opklappen, maar toch onhandig. En kost ook weer klap geld, dus zal volgend jaar wel worden

Bambi; weer heerlijk geshopt. Wordt Lois vandaag 'gekeurd'? spannend!!!
En ik moet natuurlijk wel soll voor cwi, maar ze hebben toch niets, dus maak me verder niet druk

Linda; ach wat zielig allemaal voor Joey. is ook niet niks al dat gedoe. ben benieuwd wat er uit komt

Gister nog naar de info avond geweest en was erg interessant. Ben wel blij dat we gegaan zijn

Oja, voor ik t vergeet. Ik ga deze week de babykleertjes wassen. Moet ik er wat speciaals mee doen? wel of geen wasverzachter? gebruik t normaal ook niet. Volgens mij beter van niet toch?

straks even 4 ladingen was opruimen, douchen en dan kast inrichten. Is een kast die van boven naar beneden is gezet, heeft mannetje ook geverfd.En zo ga ik langzaam aan alles opruimen, nu toch tijd zat haha

zonnetje schijnt wel, maar stuk frisser. dames, de groenten!

goeiemorgen meiden

de laptop lag nog boven vanmorgen en ik had totaal geen puf en zin om dat ding te pakken hahaha, moet aan de zuurstof als ik de trap op heb gelopen hahahah

jacqy: zo gegroeid meid, en doe je het wel rustig aan ? en misschien een nieuwe auto kopen, dat is inderdaad weer een hele uitgave ben beneiuwd of het doorgaat.

bieb;   deze week ga je de kleertjes wassen, ik heb ze wel gewoon met wasverzachter en alles gewassen waarom niet, dat kan geen kwaad hoor, en gisteren toch naar de info avond van het ziekenhuis geweest en het was wel leuk, ik zal je bekennen ik ben daar nooit heen geweest en ik weet nog steeds niet hoe een verloskamer er van binnen uitziet, met joey moest ik in het ziekenhuis bevallen maar toen heb ik die hele verloskamer niet eens gered hahaha, dus die zal ik met deze bevalling wel van binnen te zien krijgen hahahah.
en je gaat lekker alles inruimen lekker idee hoor en inderdaad het is gewoon koud vandaag niet normaal meer brrrr

bambi: veel plezier vandaag, ik zag lois nog in de telegraaf met die advertentie heb ik gelijk effe aan tom laten zien die vond haar heel lief.

vanmorgen vroeg al effe bij me pa de badkamer en de wc gedaan, en effe boodschappen gedaan en heb net effe in de bank gelegen, ik hoop dat joey na het eten effe op mijn bed een dvd wil kijken want dan kan ik lekker effe in bad, maar ja dat zal wel niks worden dus dan ga ik vanavond na de yoga maar in bad.
Ben een beetje misselijk en heb zo'n zeurderige hoofdpijn al 2 dagen gaat wel weer over allemaal.
Morgen ismijn moeder alweer 3 jaar dood, gaat echt wel snel hoor zo'n jaar niet normaal meer.

Voor de rest geen nieuws, ben er later vandaag nog eventjes.

xxx linda

Zo, effe kort tijd. Fons is met maudy boodschappen doen, iik heb zo een training, moet eigenlijk leren maar ben duizelig dus mijn hoofd staat er niet zo naar........

Bambi: succes vandaag meid, wanneer horen we het?

Phoebs: leuk weer wat van je te horen! Een jongetje! Dus deze ronde twee jongens en twee meiden, weer leuk verdeeld.........

bieb: ik heb ook alles met een neutrale wasverzachter gewassen, kan prima hoor. Zeker als er geen exceem in de familie voorkomt........maakt het net wat minder ruw........ik heb het wel gedaan.

Lin: arme joey, ben benieuwd wat er uit gaat komen hoor! Of ze iets gaan vinden in zijn allergien................jij nog even volhouden he??! Hou je maar lekker kalm.

Jacq: oei meis, doe je kalm aan?? Klinkt als bekken problemen, net als bieb. Ik had het ook, kon geen 20 meter pijnvrij lopen, erg irritant.

Joepie: spannend meid. Hoop voor jullie dat dit hem gaat worden.

Nou, ik ga even aan de slag zo, moeten ook nog veel regelen voor afrika, maar goed, als ik eenmaal maar in het vliegtuig zit is dat ook weer vergeten. Dan volgende week de operatie, ben benieuwd............
Spreek jullie later!

Rimke; heerlijk voorbereiden op de vakantie...kan ik niet mee in de koffer???
En operatie is ook zo voorbij voor je t weet..dat zijn de minder leuke dingen

Bambi; ik zag Lois ook al in de krant! Ze staat toch op de 1e foto?leuk hoor!

Linda; aan de zuurstof haha. Als t zonnetje schijnt t heerlijk, maar zonder zonnetje brrrr

Ik kreeg trouwens gister mailtje van andere zwangere vriendin, is nu ong 20 weken. Zij heeft dus t omgekeerde van bekkeninstabiliteit... bekkenbodemhyertomie....(anders maar ef googlen). Ook niet echt prettig.

Denken jullie echt dat ik bekkenproblemen heb? Ik heb geen last met lopen of zitten ofzo, alleen als ik opsta.Moet pas over 2 weken naar vk, dus als ik er echt meer last van krijg dan bel ik r wel effe

Nu ik thuis zit eet ik wel minder fruit, ef in de gaten houden

Net mailtje gestuurd naar kinderopvang die hier net geopend is. Wil ik de toeslag uitrekenen staan weer nergens de uurkosten vermeld, dus heb maar uitgerekend wat ik denk dat t is. Straks nog een ander vrouwtje bellen, doet opvang thuis is ex buurvrouw van schoonmoeder.

Oja, moet nog geboortekaartjes uitzoeken, ook maar s deze week doen, druk druk druk

Mijn bloemen hangen hier slap, terwijl ze genoeg water hebben. Zeker te warm in huis, zonde

ga er weer vandoor,toedeloe

Hoi meiden,

Jacqy fijne verjaarda gehad ? en zo gegroeid dat willen we zien, doe je wel wat rustiger aan.

Linda geen puf om de trap om te gaan, lekker niet doen dan..succes de komende dagen met joey en de testen.

rimke aan het voorbereiden op de vakantie..en dan de operatie..eerst genieten van de vakantie..

bieb, toch de info avond gehad, nou fijn weet je dat ook weer toch.

Ja jullie hebben het goed gezien, Lois al   1e baby   in de telegraaf.
We zijn helaas geen baby van het jaar geworden..maar dat had ik ook niet verwacht hoor, er waren echt heel veel leuke baby's. het was een gezellige ochtend en we hebben leuke kado's gehad.
een shirtje met der naam, een kika beer, een zwembadje en nog wat klein spul.
met bridget en winston op de foto...echt leuke en gezellie en super om mee te maken, meisje ligt uitgeput in bed en ik ga zo ff me darmen legen, toch wat spanning die er uit moet hahah.

hier nog een foto, de andere staan al op me hyves.
latersss...

xxx bambi

rimke; lekker aan de voorbereidingen bezig voor de vakantie, een vrijdag gaan jullie toch? en lekker effe niet aan de operatie denken enz, gewoon tijd met z'n tweejes. Is je duizeligheid alweer wat minder? komt gewoon denk ik doordat je het druk heb en je druk maakt. probeer je rust te pakken

bieb: het hoeft geen bekkeninstabiliteit te zijn maar het kan wel, en je hebt dat ook in zoveel varianten, en anders gewoon de vk bellen, ook al moet je nog niet daar naar toe daar zijn ze voor, en dan is je ergste ongerustheid voorbij. en je gaat lekker geboortekaartjes uitzoeken lekker klusje ik ben blij dat die van mij al klaar liggen.
En ook handig van die opvang dat ze geen uurloon enz. even op desite neerzetten.

bambi: geen baby van eht jaar maar voor jullie is het wel de baby van het jaar, wat een leuke foto met winston zeg, ik zal op je hyves die andere bekijken. en een leuke ochtend gehad nou daar gaat het tenslotte om.

Zo vanmiddag even in bad gelegen en daarna nog effe op bed, en ik moest om half 4 naar de fysio toe en net nog effe boodschappen gedaan en joey is hier aan het spelen met zijn vriendje, alleen dat vriendje kan het niet laten om elke keer mijn hele voorraam vol te smeren met zijn kwijl en vieze vingers en ik kan daar niet tegen, ik heb nu deze week elke dag dat kutraam gelapt en net dus weer, dan gaat ie kijken of we er zijn en dan neemt ie dat halve raam mee met kijken, grrrrr heb net weer tegen hem gezegd dat ie uit me ramen moet blijven haha kijken of het blijft hangen bij hem.

Bieb heeft het over geboortekaartjes, wij hebben die van ons binnen en ik had er een aantal extra besteld voor het geval je er eentje vergeet, alleen nu ben ik slimpie die ik ben me hele yogagroep vergeten die moeten ook een kaartje hebben, ik zal het effe zeggen vanavond hahahaha.

tom die stapt nu sneakie in huis ik zit nu met een hartinfarct achter de laptop ik had hem helemaal niet binnen horen komen. pffff effe bijkomen

xxxx linda

goeiemorgen meiden

zo de yoga was weer lekker, we moesten een ballon opblazen en daar op liggen, was wel lekker en grappig dat zo'n ballon dat kan houden
Vannacht weer slecht geslapen was om half 4 wakker had het benauwd en had een zenuwachtig gevoel en ik was en ben nog steeds misselijk.
Me neus zat ook steeds verstopt vannacht en net snuit ik me neus me hele zakdoek onder het bloed, gezellig praatje trouwens in de ochtend sorry hahahaha

Vandaag is me moeder 3 jaar dood, en me schoonmoeder is jarig, en ik moet om kwart over 10 met joey weer in het ziekenhuis zijn voor die allergie testen. pfff wat een dag ben nu al moe als ik er aan denk haha

meiden fijne dag en tot later vandaag.

xxx linda

Linda; vandaag je moeder 3 jaar overleden, Ga je nog wat speciaals doen??

En lekker over ballon liggen rollen, haha krijgen wij misschien ook nog wel. En over die geboortekaartjes, ik heb ook elke keer van, oja, die krijgt nu ook een kaartje en die, toch maar s beginnen met lijst op te stellen.

Gister wilde mannetje mij ook laten schrikken door sneaky binnen te komen, jammer, schrok niet haha

En wat een rotjoch die elke keer die ramen besmeurt, draai om die oren!!

Bambi; jammer dat Lois geen baby van t jaar is geworden, ach die titel heeft ze toch niet nodig want voor jullie is ze dat al. En je hebt toch paar cadeautjes binnen kunnen slepen, ook leuk haha

Vanmorgen de keuken gepoetst, gestofzuigd en nu niks. Wilde badkamer nog doen, maar die heb ik morgen op de planning gezet. Vanmiddag komt neefje van 9 op bezoek, ook leuk

Heb een mailtje van kinderopvang terug dat ze info pakketje opsturen, dus daar zullen wel alle kosten in staan

Ben vandaag alweer 26,1 week zwanger, tijd gaat snel. Vanmorgen rond half 6 was ik wakker door mannetje die keihard zn neus ging snuiten,en blijkbaar die kleine in mn buik ook, want die ging lekker tekeer. En nu kon mannetje ook s rustig die kleine voelen bewegen, was wel even intiem met zn 3-en hahaha

Misschien dat we maar ef een ijsje gaan halen vanmiddag, het is niet echt ijsjesweer maar voor mij altijd ;-)))

fijne dag verder!

Terug
Bovenaan