Klusbabes 36 !!!

bieb; ik ga vandaag niks speciaals doen hoor op me moeder haar sterfdag ik ga straks een groot bos bloemen bij haar neerzetten en dan naar de verjaardag van me schoonmoeder hahah hoe bedoel je lekker dubbel zo, Ik zeg ook steeds dat me moeder expres op me schoonmoeder haar verjaardag dood is gegaan omdat ik altijd me schoonmoeder haar verjaardag vergeet hahahaha
en gezellig je neefje op visite, en je hebt gelijk dat je de badkamer lekker morgen doet, en jammie lekker een ijsje halen daar heb ik ook altijd wel trek in al vriest het hahahah

Rimke; ben je klaar voor de vakantie? hoe laat gaan jullie morgen weg? en maudy meoten missen die dagen pfff wel een opgave hoor

bambi: ik heb ook effe de foto/s van lois op je hyves bekeken maar wat een leuke foto's   heeel erg lief

Kom net weer uit het ziekenhuis met joey en hij heeft die 29 prikjes op zijn arm gehad en hij heeft geen kik gegeven mijn stoere mannetje hij kletste de oren van de zuster haar hoofd af hahah ook zij vond eht een hele stoere jongen, op zijn armen zijn geen bultjes of wat dan ook naar boven gekomen, en die pleisters zijn nu ook van zijn rug af maar daar heb ik het idee dat er wel wat naar boven is gekomen maar ze zeggen nog niks, morgen weer heen.
Er is 1 plekje op zijn rug waar het rood is zeg maar maar ja ach we horen het wel.

Ik zit net effe de reacties op me blog van me hyves te bekijken maar pff begin nu weer te janken, het is gewoon vandaag een kutdag zit al de hele ochtend met me pa 3 jaar geleden dit en dat en het zit constant in je hoofd, pfff mis haar echt nog iedere dag hoor niet normaal, maar helaas pindakaas ze is er niet meer.

xxx linda

he meiden,

Linda sterkte vandaag meissie, indd heel dubbel dat je de verjaardag van je schoonmoeder gaat vieren..het gemis zal blijven..doe rustig aan en als je janken wil lekker doen.
joey geen kick gegeven met de prikjes wat een grote jongen zeg.. ben benieuwd of er een allergie uitkomt.

bieb huis weer gesopt, hier ook..
ja al als ik jou was wel ff beginnen met de lijst..voor de 30 wk toch maar regelen, je zal maar spontaan veel te vroeg bevallen, het kan allemaal he.
goed dat je de klussen in huis goed verdeelt want dat scheelt vermoeidheid en last van rug enzo vooral nu je zwanger bent he.

nou hier lekker uitgeslapen tot 9uur..ze was eerst al om kwart voor 7 wakker, me man heeft er een paar keer weer ingestopt en 1x een schone broek en toen ging ze toch weer slapen..dus half 10 pas aan het ontbijt hahaha..ze ligt nu op bed, dus miss maar 1 slaapje vandaag..we zullen zien.
huis is ook weer glad..krijg vandaaf visite van 2 vriendinnen dus moet wel schoon zijn.

net de hond uitgelaten, heef ie zijn kussentje op zijn voet weer bezeerd, ligt een beetje open. niet heel erg, maar likt het nu schoon, hij mag nu toch niet in de huiskamer..kijk het ff aan, is niet helemaal open.dus denk dat het zo weer dicht is.

heb gisteren nog een stukje van de baby van het jaar bij shownieuws gezien..baal wel dat ze helemaal geen foto's of opnamen van Lois hebben gemaakt..we zaten echt in een uithoek..en de jury was ook al zo lekker ongeintresseerd..hoorde het van meerdere. sommige baby's liepen ze bijna voorbij, maar binnen een minuut waren ze weer naar de volgende..hoe kan je dan echt goed keuren..denk dat ze het allang een beetje hadden bekeken via de profielfoto's...ach het was leuk om mee te maken..en miss..bij een volgende baby weer hahahahah.

ga lekker relaxen vanmiddag..ga ff wat eten en dan lekker tv kijken.

xx bambi

Zo, even snel tussen alle voorbereidingen door........lijkt wel een volksverhuizing, al die spullen die voor Maudy nodig zijn. Jemig.
Ben aann mijn eigen inpakken nog niet toe gekomen, ben nog bezig voor het meisje en het huishouden, hoezo, lekker relaxed op vakantie.........

Lin: gecondoleerd met je mama meis, hoop dat deze dag snel weer om is...........

Bieb: lekker ijsjes eten en alweer 26 weken zwanger, gaat snel he? En je kleine meisje is lekker bewegelijk, leuk hoor!

Bambi: meis, wat zou het, je eigen kind is toch altijd baby van het jaar? Precies de reden waarom ik niet mee heb gedaan, Maudy is voor mij de mooiste, leukste, liefste en grappigste. Wie dat niet wil zien is stom, hahaha!

Nou, ik ga even verder..........
Ik spreek jullie vast niet meer, want de hele middag is ook volgeboekt!
Voor vrijdag, mijn operatie, kom ik hier vast nog wel even buurten...........
Hele fijne week, geen rare dingen doen!
Kus voor jullie allemaal!

Rimke; heel fijne vakantie! Enne niet te gestresst vtv voren...wat meestal wel gebeurd door de dingen die je nog moet doen. Goed uitrusten en we horen je snel

Linda; nog veel sterkte vandaag hoor met je moeder, het is evengoed nog moeilijk voor je.....

Bambi;hopen dat t niet ernstig is wondje bij je hond, kan je weer bij dierenarts je centen inleveren
ENne voor jou is Lois de mooiste, klaar uit!

Neefje is al tijdje hier, eerst spelletjes gedaan maar ben daar even klaar mee. Hij is nu tv aan t kijken en ik lekker op de computer. Enne geen ijsjes vandaag, bewaar dat maar weer voor t mooie weer.

Heb ook al de 2 zakken met kleding van zus uitgepakt, nou zitten echt leuke dingen tussen, hoef voorlopig niets te kopen. Van maatje 50 t/m 80. Ga verder niets wassen, is gewassen en weet natuurlijk niet of ik alles aandoe. Zie ik dan wel weer, maar echt veel kleertjes.

Ouders zijn vandaag van Bali terug, denk dat ze t weekend langs komen. Zal dan wel weer met moeder shoppen, maar dat is niet erg haha. Mannetje moet toch s morgens werken

Heb allemaal proefgeboortekaartjes aangevraagd, altijd leuk. We moeten nog wel even de 2e naam verzinnen, wel perse 2 namen. Heb al wat in hoofd, maar ben ik nog niet echt zeker van.

Oja, moet trouwens 1 juli voor 30 weken echo, duurt nog wel even maar oke

Zo, ga ef lekker kopje thee drinken

he   meiden,

ff snel want krijg zo visite,
maar Klaasje is bevallen.. van een meisje Anna heet ze.
weet niet of haar profiel zichtbaar is, maar heb haar op hyves dan kunnen jullie wellicht  kijken. foto's en blog. Had al zon vermoeden dat het eerder kwam.

Rimke een hele fijne vakantie, ga lekker genieten meid..

nou moet gaan..
toedels.
xxx bambi

hey meiden

ten eerste Klaasje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter een mooie naam zeg,

bambi: dat is inderdaad het nadeel met dat soort evenementen dat het in een kort tijdsbestek moet gebeuren allemaal, maar het is allemaal goedgekomen,.

Bieb; een hoop leuke kleertjes tussen de zakken kleding van je zus, scheelt weer en kan je effe vooruit, en je neefje is gezellig aan het spelen geweest bij je, wel leuk hoor en geen ijsje vandaag hhahaha

Rimke: erg he wat je allmeaal nodig hebt voor die kleine om dan weg te brengen niet normaal meer hahaha, Ik wens je een hele fijne vakantie meid en ga lekker genieten.

zo zit te eten en op marktplaats een maxi-cosi gescoord van iemand in volendam, kan ik die net ophalen blijkt het van me buurjongen te zijn die naast me pa woonden hahaha heel grappig dit

ik ga joey effe op bed gooien en dan ga ik gtst kijken, tom gaat nu effe zijn moeder feliciteren

fijne avond en tot morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan