Klusbabes 36 !!!

goeiemorgen meiden

straks weer naar het ziekenhuis, dan wordt weer naar joey zijn rug gekeken, ik hoop dat ik vandaag de uitslag krijg dan kan dat kind vandaag weer in bad hahahah, en anders krijg ik maandag pas de uitslag, ben beneiuwd,

rimke; fijne vakantie meid.

voor de rest geen nieuws heb weer niet lekker geslapen maar ja dat lijkt normaal te worden hahahaha

xxxx linda

hoi meiden,

Lin succes weer in het zh vandaag. hoop ook dat je de uitslag krijgt, kan je dat vieze kind weer eens wassen hahaha.

Nou ben eigelijk een beetje verdrietig. Mijn vriendin is haar tweeling met 17 wk verloren..vind het echt zo erg voor der..moet er gewoon van janken. Het was heel dubbel. het is een vriendin van me moeder, maar omdat ze van mijn leeftijd is, gaan we ook goed met elkaar om..me moeder belde dus gisteren en deed het schokkende verhaal..zat met lois op schoot en me vriendin kwam net binnen..was echt ff van slag..maar toen ging de aond gewoon verder en kwam er nog een vriendin langs en toen nog 1 waar ik al een paar jaar geen contact mee heb gehad,, 2 zijn er zwanger dus praatje baby..1 gaat volgende maand trouwen, en de ander is net 3 wk geldeden getrouwd dus was heel gezellig allemaal..toen ik naar bed ging dacht ik pas weer aan me andere vriendin..triest hoor..2 meisjes Liza en Finn hebben ze genoemd..zucht...leven is soms zo oneerlijk.

me meisje word wakker, die ga ik er maar eens uithalen slaapkoppie..eten en dan boodschappen doen..

xx bambi

bambi: jeetje zeg wat erg voor je vriendin, daar mag je best verdrietig om zijn want dat is niet niks. Gaan ze ook onderzoeken hoe het is gebeurd? dit zijn echt erge dingen jakkes je moet er toch niet aan denken.

boodschappen gedaan en over een half uur maar weer richting amsterdam naar het ziekenhuis toe. blegh heb geen zin hahaha

xxx linda

Bambi; wat een klote bericht van je vriendin zeg, tuurlijk ben je daar verdrietig om. Af en toe is t niet eerlijk...

Klaasje; gefeliciteerd met je dochter Anna! Hoop dat alles goed met jullie gaat!

Linda; nou, werd wel s tijd dat je Joey weer s kan baden haha, en hopelijk vandaag meer nieuws

vanmorgen al badkamer gepoetst en beetje verder opgeruimd. Net 2 crackers naar binnen gewerkt en 2 kiwis. Nu ik thuis zit eet ik veel minder fruit en dat is ook weer niet de bedoeling

16 juni wordt commode en ledikant bezorgd!! hebben vanmorgen gebeld. Leuk! Kan ik dan ook verder met kamertje inrichten, ef moeder bellen, kan ze morgen gelijk t geld meenemen haha

misschien dat ik vanmiddag wat met vriendin ga doen, maar ik hoor t wel, want ze wist t nog niet precies. Ik doe gewoon mn eigen ding, ga geen rekening meer met haar houden. Ben nu met r aan t sms-en, dus hoor t wel

dames, tot later

Linda al wat bekend die uitslag ??
bieb wat fijn dat over een kleine 2 wk de meubels binnen komen, ja dan kan je het echt maken..en nog wat gaan doen met je vriendin.

Nou heb vanmorgen dus boodschappen gedaan en verder doe ik niet zo veel..last van me buik al. al dagen gedoe met me stoelgang..

Voel me af en toe echt ff rot door dat gebeuren van me vriendin..zo zie je hoe snel het voorbij kan zijn he...ik zou niet weten hoe je hier overheen moet komen, als het mij zou overkomen..zou compleet instorten..zucht...ze hebben er ook bijna 2 jaar op moeten wachten..
in principe zijn ze erachter gekomen dat ze al dood waren door een ongeluk.
Mijn vriendin rijd op een taksi..ze rijd elke dag een doof meisje naar school..op die school zijn al vaker wat rare ongelukken gebeurd. nu waren er   jongens aan het vechten en me vriendin kreeg een trap in der buik, wat ik begrepen heb.. ze ging vloeien en ging dus meteen voor controle..daar bleek dat de hartjes niet meer klopte, en dat dat al een week geleden een dag na de laatste echo met 16 wk en 1 dag dat de hartjes zijn gestopt..of er verder onderzoek komt geen idee..

Vind het een vaag verhaal en laat ze nog maar even met rust..ik hoor vast nog wel hoe ze bevallen is..want lijkt me sterk dat dat binnen 2 tellen gebeurt is..ze zijn toch 4 maanden oud..en dan is het toch 15 cm ong ??? dat komt er niet zomaar uit lijkt mij..
miss, weet me moeder meer..ik ga daar zo ff heen..
Lois ligt nog te slapen, maar dat zal niet lang meer duren....aah hoor der al..

xxx bambi

hey meiden

bieb; 16 juni de kinderkamer lekker kan je alles lekker klaarzetten, en aan de crackers ook lekker hahaha, en ach dat fruit dat komt wel weer hoor. hahah en gelijk je ma effe bellen dat ze geld mee kan nemen als ze morgen komt hahaha

bambi: lekker dan kreeg ze een trap in haar buik echt erg allemaal. tuurlijk zit dit steeds in je hoofd omdat het ook dichtbij is.

nou doordat joey die pleisters op zijn rug heeft gehad zijn er 2 dingentjes naar boven gekomen waar hij allergies voor is en dat is cobalt en nikkel dat cobalt zit ook in goedkope sierraden enz. maar dit heeft dus niks met het eczeem rond zijn mond te maken maar is per toeval ontdekt. Wat het eczeem betreft rond zijn mond zeggen dus gewoon dat hij aaneg heeft voor eczeem ook omdat er astma bij mijn kant van de familie zit, mijn pa en me broer hebben dat en me opa en oma hadden het, en me schoonzusters en schoonmoeder hebben hooikoorts en dat schijnt er mee te maken hebben, maar goed ik ben wel blij dat dat nikkel naar boven is gekomen want dat is wel handig voor later hahaha.

Ik heb vandaag heel weinig leven van de kleine ben wel een beetje bezorgd er over, kijk het nog aan en anders morgen even bellen als het zo blijft gaan o hahah ik voel een schop.
Ik ga effe naar me tante zometeen een kopje thee halen, ik kom net van de bank af joey is aan het spelen geweest en ik aan het slapen haha eerlijk verdeeld hahahah

xxx linda

bieb: heb je nog wat leuks met je vriendin gedaan uiteindelijk vandaag? is dat diezelfde vriendin als waar je meeging winkelen maar wat uiteindelijk over 7 schijven is gegaan met geheen en weer?

xx linda

heb een afspraak gemaakt bij de kapper voor dinsdag, ik wil een beetje meer volume in me haar hebben dus ik krijg dan wat laagjes geknipt, ik ben benieuwd, ik heb normaal een thuiskapster maar ik wilde nu gewoon weer eens naar de echte kapper toe.

krijg zometeen visite me neef en zijn vriendin komen langs. die zijn net terug van vakantie in turkey dus je weet wel dat ik zal zeggen blijf maar buiten want zometeen hebben jullie nog de mexicaanse griep hahahaah

meiden fijne avond en tot morgen

xx linda

Terug
Bovenaan