Klusbabes 36 !!!

goeiemorgen meiden

zo weer een klotenacht achter de rug en joey was om 6 uur vanmorgen alweer paraat helaas, Tom heeft vandaag cursus dus van liggen en slapen komt voor mij vandaag wederom weer niks terecht, en daar baal ik nu vandaag wel van want ik ben kapot. maar goed
Me goulashvlees staat al te pruttelen, en ik ga zo effe de wc's schoonmaken, Vanavond een verjaardag heb ik echt geen zin in en ik blijf ook niet lang, joey mag bij me pa slapen vanavond, en morgenochtend moeten we weer naar me schoonouders want me schoonmoeder viert dan haar verjaardag. dus weer een druk weekend,

fijne dag allemaal

xxx linda

hoi,

Linda joey heeft dus een nikkel allergie, maar das helaas niet de oorzaak van het eczeem. nou 1e kant goed toch, dat ie geen vreemde allergie heeft, anderzijds jammer, want wat is het dan wel.
Weer zon beroerde nacht gehad en vandaag niet kunnen rusten, probeer dan zo veel morgelijk te zitten en te ontspannen en niet gaan soppen enzo..want een verjaardag vanaaf en morgen ook..pffff..rustig aan he meid.

Nu rimke weg is is het nog rustiger...en er komen er steeds minder buurten en de zwangere zijn allemaal moe hahaha.

Nou straks om 13.00 uur gaan we weer naar ons nw.huis..ff het een en ander opmeten en nog eens goed de vloer bekijken en de lelijke schrootjes in de badkamer hahah..of we die kunnen verfen, want de woningbouw laat ze zitten met de renovatie van de badkamer..

ga nog ff de overname lijst uitprinten en me meissie straks uit bed plukken..verder een rustig daggie hier..

xx bambi

Bambi; vanmiddag naar jullie nieuwe huisje. Wanneer ging je ook alweer verhuizen?

Hoest trouwens met de eventuele allergie van Lois???

Echt rot voor je vriendin hoor. Als ze die trap niet gehad op school, waren ze er waarsch nog later achter gekomen, maar het is evengoed kut. Zou ze echt al moeten bevallen met 16 weken? Ik denk toch een late curretage?
Anders stuur je eerst een kaartje ofzo dat je aan ze denkt, en dan bel je haar volgende week ofzo. Ja, hoe moet je reageren he? Is altijd moeilijk

Linda; oke, nu weet je wat dat hij voor nikkel en carbon allergisch is, maar heb je daar nu wat aan? Want daar heeft hij dus de exceem niet van, maar t zit wel in familie. Nu verder geen onderzoeken meer?

Hier ben ik ook wel eens ongerust als de kleine niet zoveel schopt. Laatste tijd begint ze smorgens al, een soort goedemorgen wensen zeg maar, en soms niet en dan maak ik me weer ongerust. Maar gelukkig heb je de kleine alweer voelen trappen

Vandaag komen mijn ouders...hopelijk met envelop whaha. Lekkere gebakjes gehaald.

Mannetje aan t werk, denk rond 1 uur thuis, Maar ik zal wel met mijn ma gaan shoppen, mn vader gaat zn eigen gang, meestal eindigen we dat we samen wat drinken. Mannetje niet denk ik, want die wilde nog naar stort, halve garage staat nog vol met troep

Zonnetje schijnt wel, maar zou gaan regenen vanmiddag, heb maar geen wasje buiten gehangen

Zeker rustig hier de laatste tijd, maarja hoef je ook minder te onthouden haha

Hmm, net lekkere verse broodjes van de bakker, had echt honger

ouders zullen zo wel komen, dus ga afsluiten. Fijne dag verder!

hoi,

Bieb veel plezier met je ouders..en hopelijk de envelop hahah..lekker gebakjes..jammie...

Mijn vriendin heeft door die trap eigelijk geluk bij een ongeluk gehad..anders hadden ze miss later er pas achter gekomen ja, maar dan had haar bloed al vergiftigd kunnen zijn.
Be baby's zijn indd gecureteerd..ze heeft het allemaal alleen gedaan..ze is na die trap zelf naar de gyn gegaan..en daar het verhaal te horen gekregen, vervolgend meteen geccureteerd en toen alleen naar huis gegaan..Daar bedacht ze zicht dat als ze der man zou bellen en die zit op de vrachtwagen, dan gaat het miss fout met rijden..ze wilde even liggen en had ook geen zin in der moeder....pfffff...petje af hoor..
Mijn vriendin is erg van het geloof en daar houd ze zich aan vast...de kindjes zijn nu bij hem..ze gaan binnenkort gewoon de babykamer afmaken..en ze hoopt snel weer zwanger te zijn, maar liefst geen tweeling, dat zou ze wel moeilijk vinden.
Natuurlijk zijn ze er kapot van, maar vind dat ze het heel goed oppakt..van me moeder gehoord dan he.

Nou net weer bij ons huis wezen kijken...half augustus...pfff dat duurt nog lang zeg...weer wat foto's gemaakt en kamers opgemeten..en de tuin, want daar moet een hek omheen...anders zit Remus meteen bij de buren of in de brandgang.

Ik ga vanaaf onverwachts weg..me vriendin belde of ik zin had om mee te gaan naar Queen in Ahoy, das die bekende tribute band, die allemaal Queen spelen, gaaf hoor en gratis ga ik altijd mee hahaha. der broer had kaartjes gewonnen en die ging niet. we gaan met zijn 4e..leuk..
mannetje blijft bij Lois..
6 uur word ik opgepikt.

xx bambi

hey meiden

bambi: dat is gezellig zeg vanavond naar een tribute van queen en helemaal gezellig als het voor niks is hahaha, en weer bij je huisje geweest, kunnen jullie schrootjes nog in de badkamer verven?
en jeetje zeg echt petje af voor je vriendin zeg dat ze alles alleen heeft gedaan met naar de gyn gaan en een curratage pfff en dan wilde ze haar man er neit mee lastigvallen omdat die vrachtwagen chauffeur is, pfff ik zou het haar niet na kunnen doen.

bieb; veel plezier met je ouders vandaag en hadden ze een envoloppe mee? hahahahaha. en lekker wezen shoppen met je ma vandaag, en je mannetje had nog een hoop te doen,ruimt wel weer lekker op asl alle troep weg is.

Zo ik ben echt helemaal kapot niet normaal meer, omdat joey alweer zo vroeg wakker was vanmorgen had ik gehoopt dat die effe op mijn bed zou gaan vanmiddag na het eten en dan zou ik lekker in bad gaan maar helaas pindakaas, ik kreeg visite en die gingen om 2 uur weg en dan afruimen, en toen kwam joey zijn vriendje weer en daarna kwam me schoonvader en tom en zijn oom dus van liggen is niks gekomen en nu met de auto nog een aantal boodschappen halen en dan joey vliegend naar me pa brengen dan moet ikd aar joey zijn bed nog opschudden en dan me douchen en naar een verjaardag en dan leg ik om 10 uur op bed, me humeur is ook om te schieten maar ja dat is niet mijn probleem hahahaah

meiden fijne avond en morgenochtend lees ik weer bij

xxx linda

He meidne,

rimke is lekker op vakantie he! heerlijk voor haar hoor!

Bambi, jeetje zeg, dat is ook heftig van je vriendin! Moet er niet aan denken dat zoiets gebeurd.
Wat leuk vanavond naar de tribute van queen, ik wou ook gaan, last minute, kon kaarten krijgen, maar alleen nog staanplaatsen, en dat trek ik echt geen avond meer, dus toch maar niet gedaan.

Lin, toch een allergie bij joey dus. Wel handig dat je t nu weet!

Bieb, leuk! bijna de babykamer spulletjes! en veel plezier met je ouders!

Hier alles goed. Weer lekker druk gehad. haha Hoop over een week of 2 dat er iets meer rust inmijn leventje komt.

Ga naar de keuken!

liefs jacqy

@linda: wat fijn dat je dat van de cobalt en nikkel nu weet. Dat scheelt toch voor als ze later sieraden krijgen/kopen. Dat met die exzeem heeft de kleine van mij ook. Ze heeft het niet rond de mond, maar krijgt het soms op de bovenarmen. Meestal als de weerstand minder is. En ook wij hebben astma en hooikoorts in de familie.
Laagjes in de haren. Je hebt van jezelf geloof ik een beetje slap haar als het lang wordt nietwaar? Ik in ieder geval wel. Ik heb het ewen tijd geleden ook in laagjes laten knippen, maar ben het toch weer lang aan het laten groeien om de laagjes eruit te krijgen.
@bambi: ik kan me voorstellen dat het hier heel rustig wordt. Ik moet zeggen dat ik me ook heel erg schaam  dat ik niet meer online ben. Maar met de vakantie, toen het ziekzijn en nu, een mega-drukke periode op het werk. Ik kom er gewoon niet aan toe, hoe graag ik ook wil. Ik mis het wel moet ik zeggen.

@bieb: en nog lekker geshopt? De was binnen hangen was een goed idee. Wat een rotweer is het nog geworden. Ik sufkop ging vanmiddag weg zonder jas. Portie koud dat ik het kreeg, begon het later nog te regenen. Voel me nu ook helemaal niet lekker. Juni en nog het weerbericht in de gaten moeten houden.
Als ik de kleine niet voelde hield ik de babyfoon tegen mijn buik. Bij 1 bepaald muziekje reageerde ze altijd.
@bambi: wat het huis betreft, is het dat 1e huis geworden, dat jullie destijds gingen bezichtigen?
En wat lees ik nu Lois ook een allergie?
En je vriendin op school getrapt, met flinke gevolgen zo te horen. Wat erg. Tja wat kun je zeggen, dat je het heel erg vindt en er geen woorden voor hebt.

Terug
Bovenaan