Klusbabes 36 !!!

@bambi: jee, wat neemt je vriendin het tot nu toe goed op. Waarschijnlijk op de automatische piloot. Ik zou t haar niet nadoen.
Half-augustus in je nieuwe huisje. Dan hebben jullie zo'n 1,5 jaar hier gezeten, toch? Vreemd, want daar is toch het huis waar je herinneringen liggen van Lois toen ze nog zo klein was.
Ik hoop dat je een leuke avond hebt.
Hoe gaat het trouwens met solliciteren?
@jacqy: Hoe is het met jou? Ik kan me voorstellen dat je geen energie hebt om de hele tijd te staan. Dat komt wel weer. En hoe staat het met de voorbereidingen voor de baby-kamer?
@bieb: hoe gaat het bij jou wat het werk betreft?
@rimke: een beetje laat, maar een hele fijne vakantie.

Nou, hier is het dus heel druk op mijn werk. Daarnaast probeer ik over te werken als het kan, want momenteel heeft mijn man geen project, wat betekent dat de inkomsten flink zijn gedaald. Ik hoop dat hij snel weer iets vindt.
Met de kleine gaat alles goed. Ze reageert op steeds meer woorden en zinnen. Ze speelt met haar pop en haar serviesje. Ze geeft de pop te eten en roert in de pan of in een koffiekopje. Soms rijdt ze met een auto door de kamer. Schitterend om te zien. Zelf ben ik bekaf. Veel aan het werk, minder tijd voor de rest. Mijn taken in huis kom ik ook niet echt meer aan toe. Mijn man let op de kleine als ze niet naar de opvang gaat en doet op de andere dagen klussen in huis.

@rimke: tjee, wat is maudy alweer gegroeid. En wat een leuk bloement-shirt heeft ze aan, laten wij nu precies dezelfde hebben, hahaha.
@phoebe: wat leuk om weer van je te horen. Ik heb tijdens de zwangerschap wel last gehad bij het tandenpoetsen 's ochtends. Dan stond ik soms te kokhalzen. voor de rest had ik vooral veel last van avondmisselijkheid tot week 16, verder niks. Maar ik denk dat het met het vroege opstaan te maken heeft. Ze geven soms als tip om een cracker naast je bed te leggenm en die eerst te eten voordat je opstaat.
@joepie, wat spannend meid. Ik ga duimen. Laat je weten hoe het verder gaat?
@bambi: op de foto met winston en bridget. Wat leuk, dat ze zelf voor "nieuwbakken" ouders hebben gekozen. En allemaal leuke cadeaus gekregen. Ach, dat is mooi meegenomen. En niet gewonnen. Tja, ik ben het met Rimke eens dat ik daarom ook niet heb meegedaan. En jouw meisje is een knappe meid hoor. En vaak heeft t met smaak te maken. Ik bedoel, als ze miss world kiezen vinden anderen vaak weer andere kandidaten mooier.

@jacqy: misschien wat laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je het nog gevierd?? En wat ben je jong. Ik mag er dit jaar alweer bijna 10 jaar aan toe voegen.
@linda: nog ruim een maand en je mag de kleine heerlijk in je armen houden. En Joey gaat alweer bijna naar groep 1, spannend hè. Ja, ik denk dat je van hem nog veel hulp zult kunnen verwachten. Enerzijds wel fijn dat hij al een beetje zelfstandig is.

Ik ben weer een beetje bijgelezen.
tot gauw! (alhoewel het komende week nog een spitsweek is)

goeiemorgenmeiden

sterretje: je hebt het heel druk zo te lezen zeg, en ook nog aan   het overwerken voor de extra centen dat is zwaar logisch dat het een en ander blijft liggen, maar probeer ook aan jezelf te denken hoor meis want je hebt ook nog een gezin end at is gewoon zwaar allemaal.
en wat mijn haar betreft, ik heb dik haar van mezelf maar het is nu allemaal weer 1 lengte en ik ben dus net jij als het 1lengte is wil ik weer wat meer volume door laagjes hahahahah ach het wordt niet extreem hoor want ik vind het mooi eng hahahaha.

bambi: hoe was je avond gisteren? laat geworden?

bieb; heb je een gezellige dag met je ouders gehad/

jacqy: het is voor je te hopen dat je het weer wat rustiger gaat krijgen maar anders moet je daar zelf wat aan doen en wat dingen laten en door anderen laten doen hoe meoilijk dat ook is om dingen over te geven. maar je moet wel aan jezelf en vooral aan je bekken denken.

De verjaardag was wel gezellig gisteravond we waren uiteindelijk om kwart voor 12 vannacht in huis dus dat viel nog mee, maar om 10 uur kon ik al niet meer zitten en de kleine was zo druk en het deed zo zeer in me buik als ie aan het schoppen was, ik zal dat een dinsdag ook noge ffe tegen de gyn zeggen of dat normaal is.
Vannacht een aantal keren weer wakker geweest en om 4 uur vannacht sloeg me hart weer op hol maar dat duurde gelukkig niet zo lang, en om 8 uur werden we weer wakker ik ga nu effe een broodje eten en dan effe heerlijk in bad en daarna joey ophalen bij me pa en dan naar de verjaardag van de schoonmoeder.

fijne dag meiden en tot later vandaag.

xxx linda

Goedemorgen meiden!

Sterretje, jeetje, beetje druk meis! Wel vervelend dat je man nu geen project heeft. Heeft hij wel alweer zicht op een nieuw project?
haha, jong, tja, ben 25 geworden! ach, je bent zo jong als je je voelt toch??

Lin, verjaardag was dus wel gezellig. En vervelend dat hij zo hard schopt. Doet ie dat wel vaker?  

Zo, gisteravond lekker niets gedaan! op de bank gehangen, heerlijk. Vandaag ook een rustige dag, nouja, op de was enzo na dan! haha
Ik denk dat we gister voor het eerst hebben gevoeld dat de kleine de hik had! kan dat kloppen rond de 27 weken?
Het gaat zo hard nu, niet normaal!

Fijne zondag allemaal!

liefs jacqy

he meiden,

linda pfff zwaar hoor al die verjaardagen als je hoogzwanger bent..rustig aan meid.

sterretje wat een drukte bij jou...snap wel dat overwerken beter is voor de finacieen. hoop dat je man snel weer een project hebt. tot die tijd neemt ie wat huishouden van jou over hoop ik.
Leuk dat je meisje al zo bewust met de pop kan spelen..heerlijk lijkt me dat.

jacqy meisje, nog een leuke verjaardag gevierd ? heb je nog leuke kado's gehad ? hoe gaat het met de babykamer..leuk de hik...nu nog wel. ,maar 30 x per dag aan het eind is wat minder hahaha

ff voor de duidelijkheid..geloof niet dat Lois een allergie heeft..daar was ik bang voor...maar nu ze die puffer heeft gaat het heel goed..ze hoest bijna niet meer..
morgen moet ik de ha bellen om te laten weten hoe het gaat en hoelang we door moeten.

gisterenaaf heel leuk en vet gaaf concert...maar wel zeer vermoeiend...me arme voeten..nee jacqy das echt te zwaar voor een zwangere...en veel te harde muziek..dan is je kleine meteen doof hahah
maar was dus wel de moeite waard..
waren lekker op tijd thuis half 12 stapte ik binnen..
2 vriendinnen wilde voor de toegift al weg, om de drukte voor te zijn...maar ik en andere vriendin wilde nog wel die toegift...wist zoiezo dat we will roch you nog moest komen,..dus gaven ons kaartje van de jassen aan hen en spraken bij de uitgang af..
Tja als je sex hebt ga je toch ook niet voor je orgasme stoppen whashahah..dat vonden ze wel een goeie...maar goed wij nog even blijven staan..we stonden wel goed zeg..nog ff nummers en toen ze klaar waren met zingen werd er nog ff gepingeld en gedrumt en toen vlogen wij er tussen uit..om de echte drukte voor te zijn..en dat liep allemaal best...maar ben nu wel brak...terwijl ik heerlijk mog uitslapen, me man deed Lois en lag tot kwart voor 10 te maffen..

ga die griet ff wakker maken, want die ligt te maffen en die moet zo wel eten...
lekker uit der ritme zo..

xxx bambi

Bambi; leuk dat je naar de tribute van Queen kon gaan, en gratis ook nog haha

jeetje, ik zou denk toch eerst mn man bellen als er zoiets zou gebeuren als bij je vriendin. Oke, hij zit op de vrachtwagen maar toch.....Ik denk toch dat mijn man erbij zou willen zijn.

Sterretje; balen dat de inkomsten gedaald zijn, hopelijk niet te lang natuurlijk. Hier moet ik ook 25%/30% inleveren, maar kan ik alvast wennen als ik parttime werk...

Linda; als t pijn doet als die kleine trappelt, lijkt me toch niet echt prettig nee. Je moet wel rustig aan doen hoor, dan maar een verjaardag minder

Jacqy; een hikkende kleine in haar buik. wat grappig haha

1 van de katten zit als een dolle door de kamer te rennen en te spelen, haha gekke kat

Net alle kleertjes en spulletjes van mn zus in de kast gelegd, kleertjes die ik zelf gehad/gekocht heb in de wasmand gegooid, deze week s wassen. Heb gister nog van mn moeder een mooi lakentje en molton voor in ledikant gekregen. En jaja, het geld voor de kamer.
Deze week ga ik de plinten s schuren, moeten ook nog geverfd worden, maar das niet zoveel werk, gang boven gaan we volgend weekend doen, dan is dat ook weer op orde. En dan volgende week ledikant en commode, dan kunnen we echt alles opbergen.

Wat een ballenweer vandaag, eerst is t wel lekker en dan regenen net zoals gister. Gelukkig had ik gister wel jas mee naar stad, werd rond uur of 4 frisjes

Vanmorgen waren we naar retail park, belt zwager op dat ze met panne langs weg staan, Koelvloeistof op, en bij benzinestation hadden ze natuurlijk nog maar 1 liter wat veels te weinig was. Toen hebben wij snel nog 5 liter gekocht en naar ze toe gereden, was 20 min verder op. Haha heb ze wel uitgelachen.

Wel leuk, gister had mn moeder de kleine in mn buik voelen trappelen. En ze is zo nieuwsgierig of het meisje of jongen wordt. Ze deed de hele tijd alsof ze naar boven naar de kamer ging haha, had toch de deur op slot. Later zei ze dat ze t nu niet meer wilde weten haha, men moet gewoon afwachten tot de kleine geboren wordt

Ga nu ef op bank liggen, beetje tv kijken.....

Terug
Bovenaan